Topics are hidden when running Sport mode.
ahahahha ebat' porvalo tipa hotya on prav pizdec
2019-12-05 14:08
#4
 | 
Russia Vad97oRRR 
xD
2019-12-05 14:10
+1 takim uebanam proigrat'... lando north skatilis', no g2 facepalm
2019-12-05 14:13
ta eto zh polu-mix polu-komadna poka chto. Ya ne udivlen, chto oni takoe slili. Ne stabil'ni oni ewe.
2019-12-05 14:17
#21
 | 
Russia Ypp1 
da nu blyad vchera almost have beated astralis, segodnya losing to ATK roflanebalo.
2019-12-05 14:23
astri ne odin raz ispolnyali huynyu protiv multinacionalnih komand. faze, mouz, g2, cr4zy... Hz pochemu oni ne takie uverennie protiv podobnih kolektivov kak protiv liquid ili eg, no imeem to, chto imeem.
2019-12-05 14:25
many teams often lose loxam i nonames than good timam
2019-12-05 14:32
he's right tho
2019-12-05 14:09
#3
 | 
Brazil ricabieber 
eta prosta
2019-12-05 14:09
translation?
2019-12-05 14:10
he bullied Trash2 so hard something like 12-5 CT SIDE, 25K EURO SALARY, AND U LOST AGAINST ATK HOLLY DAMN, JUST DONT PLAY THE THIRD MAP OMG
2019-12-05 14:11
"tier million team" btw
2019-12-05 14:13
XDDD thenk)))
2019-12-05 14:15
#11
 | 
Russia grosamalo 
22 second: Who are they going to analyze? 12-5, ITS YOUR PICK, 25 THOUSANDS OF THE EURO SALARY, TIER MILLION AGAINST YOU PLAYS, YOU YESTERDAY ASTRALIS SLIGHTLY NOT BEAT. ATK! DO NOT PLAY THIRD MAP! no time((((
2019-12-05 14:15
also thank))
2019-12-05 14:16
Nice englando tho.
2019-12-05 14:38
#35
 | 
Russia grosamalo 
thanx men
2019-12-05 15:01
#18
 | 
Russia MaNameJeff 
- I just want to hug Lyosha and comfort him. Lyosha, why are you worrying so much? (pause) He is not responding. Alright, friends... - HOW TO ANALYSE THIS? (to analyst desk) WHAT ARE YOU DOING THERE? GET OUT OF HERE! STAND UP AND GO! - We are already standing... <Camera switches> - (to analysts) WHAT WILL YOU DO? WHO ARE THEY GOING TO ANALYSE? (about G2)12 - 5! THEIR OWN PICK! 25k EURO SALARY! AGAINST TIER1000000 TEAM! YOU WERE CLOSE TO BEATING ASTRALIS YESTERDAY! ATK (meaning G2 is agains ATK)! JUST DON'T PLAY 3rd MAP! <Leaves>
2019-12-05 14:24
l8 to the party but thx for the effort)
2019-12-05 14:23
#26
 | 
Russia MaNameJeff 
y u bully me men((
2019-12-05 14:26
i didnt bully, i said thx(
2019-12-05 14:34
#42
cyx | 
Germany Shadyy89 
thx mate :))
2019-12-05 15:21
how much?
2019-12-05 14:11
#16
 | 
Russia Ypp1 
xDDDDDDDDDDDD
2019-12-05 14:17
#8
oBo | 
United States FrothaJuan 
Nice
2019-12-05 14:11
#14
NiKo | 
Europe DRM7MD 
hahahaha I defiantly understood every word he said.
2019-12-05 14:17
thats why i watch english stream
2019-12-05 14:19
afraid of the truth?
2019-12-05 14:23
#23
 | 
Russia ToughGuy 
+1
2019-12-05 14:23
+1
2019-12-05 14:28
+1 but i still like strike and sl4m
2019-12-05 14:51
#40
Estonia LKWD 
ohyeah. strike and sl4m are imo the most entertaining commentators ever. Best moment was them casting and reacting to the game where pasha clutched against cph wolves.
2019-12-05 15:16
#19
 | 
Libya mithrin 
Russian streams seem so much fun, too bad I can’t understand Russian
2019-12-05 14:21
#28
 | 
Russia MaNameJeff 
See #18 for translation
2019-12-05 14:31
#37
Ethan | 
Russia 1ceM1sha 
Mostly time it's kinda cringe
2019-12-05 15:07
#24
 | 
Russia ToughGuy 
Kogda proebal stavku
2019-12-05 14:24
10 monet na pozitive(((
2019-12-05 15:10
#32
 | 
Latvia Ke]R[4u 
haHAHAHAHH
2019-12-05 14:38
ooo liberahu porvalo
2019-12-05 14:42
oooo terpilu prorvalo
2019-12-05 15:03
#38
Dosia | 
Russia Rapu 
Jjet Pchelkin :)
2019-12-05 15:10
#41
 | 
Sweden flippig 
xaxaxa
2019-12-05 15:17
25k euro salary you look like you're looking at homeless people :D
2019-12-05 15:33
#44
 | 
Russia Vad97oRRR 
UP
2019-12-05 16:04
SKADE
1.36
ALTERNATE aTTaX
2.92
Hard Legion
1.22
EXTREMUM
4.28
Tricked
3.94
GamerLegion
1.21
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.