Thread has been deleted
Last comment
s1mple carry bad
 | 
Switzerland eggshells 
Everytime he carries NaVi loses, whenever he doesn´t they win, i feel like the problem is that him being so dominant on the server makes other NaVi members feel like they kinda fucking suck, and whenever the opposite happens s1mple doesn´t frag TLDR: s1mple makes NaVi play bad
2019-12-05 16:56
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
God | 
Poland henlo 
p1mple in navi = niko in mousesports
2019-12-05 16:56
-s1mple +pimp (bestest player ever)
2019-12-05 16:57
#3
 | 
Switzerland eggshells 
-Pimp +any other player out of Top 10
2019-12-05 16:58
mens wtf?? but pimp best player ever
2019-12-05 17:01
trickster with tricks that dont work nothing better :D
2019-12-05 18:37
Interesting theory.
2019-12-05 16:59
#5
 | 
Switzerland eggshells 
i have always thought about it but didn´t have enough actual indicatiors of that, with s1mple playing bad and NaVi winning i guess it might be true
2019-12-05 17:00
yeah its his fault he drops 28 frags 85 ADR and loses
2019-12-05 17:00
#7
 | 
Switzerland eggshells 
he should stop tryharding, makes other NaVi player feel better around him, look at electronic go
2019-12-05 17:01
That's just dumb what u r saying sry
2019-12-05 17:02
No, other Na`Vi players should stop being insecure bitches instead.
2019-12-05 17:07
#23
 | 
Switzerland eggshells 
that aswell
2019-12-05 17:08
#7
BnTeT | 
Iceland Cirros_V2 
Imo he has more opportunities when his team play bad so he can do more
2019-12-05 17:01
#12
 | 
Switzerland eggshells 
that is true but when NaVi wake up it doesnt feel like s1mple gives them enough space
2019-12-05 17:02
Mby in this match but based on history i can't agree.
2019-12-05 17:05
#18
Frankie | 
Italy J1reN 
lmao so dump bro :( 0/8 bait s1mple is the guy thats supposed to stay alive for clutch times on navi,when they die ofc he has much more opportunities to kill. if they get rounds easily s1mple will just be a normal fragger,but see his impact on CT sides u will see,mirage was bad for navi last 6 months,they need to work on it
2019-12-05 17:06
#11
 | 
Spain elskio 
it‘s means most of he’s kills are meaningless (trade/eco/exit)
2019-12-05 17:02
#17
 | 
Russia Islademuerto 
Trades Meaningless Pick one m8 U are correct with eco frags And with exits to an extent
2019-12-05 17:06
Trading meaningless OMEGALUL
2019-12-05 17:08
Navi without s1mple=mibr without coldzera
2019-12-05 17:03
#14
 | 
Switzerland eggshells 
are you saying they will still be shit
2019-12-05 17:03
#15
Zeus | 
Israel Gigska 
nah i guess even worse. same with fatality and zywoo without him they even not top50
2019-12-05 17:04
#19
World Kobs 
simple often play for frags and not really for team, kinda like a kid, it s probably weird for his teammates.. the opposite of zywoo
2019-12-05 17:11
flag checks
2019-12-05 17:07
#22
 | 
Switzerland eggshells 
Reunion checks out?
2019-12-05 17:07
ask '1iquser'
2019-12-05 18:35
Oceanus
1.46
Thunder Logic
2.64
PACT
1.11
Demolition Crew
5.91
SJ
1.80
KOVA
1.96
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.