Thread has been deleted
Last comment
Juice wrld...
Europe 322iq 
Lost to drugs lmao
2019-12-08 20:15
Topics are hidden when running Sport mode.
Ez win for drugs
2019-12-08 20:16
#2
Nertz | 
Turkey Nigotess 
OMG I NOTICED ONLY NOW THAT JUICE WRLD IS JW XAAXSAXASXASXAXAXSAXA
2019-12-08 20:17
xaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaaxxaxaxaxaxaxaxaxaxaxxa
2019-12-08 20:17
lmaoooooooo
2019-12-08 20:18
#5
Europe 322iq 
axaxaxaxaxa wtf mens)))
2019-12-08 20:18
#21
 | 
Bulgaria kr9ptonn 
axaxaxa mens)))
2019-12-08 20:33
axaxaxa mens)))
2019-12-08 21:20
#118
 | 
China KoreanFan 
xaxaa jajajja kkkk lol lmao xDDDd
2019-12-08 21:45
it`s ok. early death seems to be the only thing what keeps this growing population of untalented useless rappers under controle
2019-12-08 20:18
Juice wrld was talented
2019-12-08 20:21
#9
Europe 322iq 
kek 1/8
2019-12-08 20:21
Please dont talk about what you don't know or don’t understand, ty
2019-12-08 20:31
Trash artist i can mumble too, trash human being, drug abuser
2019-12-08 20:43
1. He is not a mumble rapper 2. Not a trash human being 3. Yes
2019-12-08 20:45
lmaoo
2019-12-08 20:46
Nice so u defending a drug abuser 10/10 gj
2019-12-08 20:46
Drugs are shit, ofc its stupid to use them, but im trying to defend his art, not him
2019-12-08 20:48
#128
 | 
Poland Hanse 
"Art" bruh
2019-12-09 10:12
Define art
2019-12-09 10:21
#130
 | 
Poland Hanse 
The expression or application of human creative skill and imagination, typically in a visual form such as painting or sculpture, producing works to be appreciated primarily for their BEAUTY or EMOTIONAL POWER.
2019-12-09 10:55
Defines his music pretty much
2019-12-09 11:29
#132
 | 
Poland Hanse 
It's funny, the shit I put on this song Ain't gon' sound nothin' like the shit we was just doin' Oh, yeah I just want bad bitches Baddest, them bitches is the baddest, uh, uh When I take the molly, I'm a savage Uh, I say, uh Beauty Emotional Deep
2019-12-09 12:32
You know hes got other songs right?
2019-12-09 13:35
#136
 | 
Poland Hanse 
Ain't any better
2019-12-09 13:48
Can you just explain a little about why you can tell if a person is a trash human being. What makes you qualified enough to say when a persons life wasn't worth living. Drugs is one thing, but he also helped people. I'm not sure if you baiting here on these servers as a most likely under 16 year old can really call anyone a trash human or not. If you can mumble too, what makes you not capable of reaching the top? Is it because you just dont have the work ethic, the persistence? Whatever it is it shows that this person did have more resilience than you will possibly ever have. I just wanted to bring you to ground level and tell you that you're not in a position to call anyone trash, regardless of if the person was a bad human being or not. I'm not a fan of juice wrld's music or his life choices, but he certainly had more admirable traits than you seem to have, even if taking into consideration your age
2019-12-08 20:48
+10000 rekt
2019-12-08 21:01
#105
 | 
Albania JonZherka 
Don't get baited by him
2019-12-08 21:24
Can you just explain a little about why you can tell if a person is a trash human being. What makes you qualified enough to say when a persons life wasn't worth living. Drugs is one thing, but he also helped people. I'm not sure if you baiting here on these servers as a most likely under 16 year old can really call anyone a trash human or not. If you can mumble too, what makes you not capable of reaching the top? Is it because you just dont have the work ethic, the persistence? Whatever it is it shows that this person did have more resilience than you will possibly ever have. I just wanted to bring you to ground level and tell you that you're not in a position to call anyone trash, regardless of if the person was a bad human being or not. I'm not a fan of juice wrld's music or his life choices, but he certainly had more admirable traits than you seem to have, even if taking into consideration your age
2019-12-08 21:02
#106
 | 
Europe tokyo999 
This shows that you didnt hear a single song from him. He was not mumble rapper he was more of a singer. He doesnt have a single song where he mumbles
2019-12-08 21:24
#10
 | 
United States EmperorTrump 
so talented that I never heard of him before today and we live in the same city.
2019-12-08 20:25
#15
2019-12-08 20:31
#121
 | 
Portugal YANRAZA 
No ones fault that you live under a rock. Like literally dozens of millions of views xD
2019-12-08 21:49
#126
 | 
United States EmperorTrump 
only 3rd worlders and cali junkies watch this shit
2019-12-09 03:21
I Know.... this whole generation of rappers are whacked. colourful hair... doing drugs and mumbling like some autistic retard. thank god another dumb idiot gone
2019-12-09 09:33
#11
 | 
Netherlands n0b8m8 
bad bait 0/8
2019-12-08 20:24
#15
2019-12-08 20:32
#32
 | 
Netherlands n0b8m8 
not bait but simply retarded. ty for clarification
2019-12-08 20:37
#23 you clearly dont know shit about rap
2019-12-08 20:38
#45
 | 
Netherlands n0b8m8 
Don't disrespect real rappers by promoting this drug addict please. He basically signed for his death
2019-12-08 20:45
Yep nobody denies that, smart rappers (who I actually listen to) are still alive tho, but Juice was something else
2019-12-08 20:47
Yeah he was a complete retard just like most na rap
2019-12-08 20:49
Imagine listening to non-english rap
2019-12-08 20:50
agree i dont even listen to rap kek get rolled u cuck
2019-12-08 20:51
322iq
2019-12-08 20:51
ruski babushka vodka vodka drink go sasy huj
2019-12-08 20:51
Ok(
2019-12-08 20:53
noone of this random autotune n*as is close to talented and ppl who buy their stuff are a disgrace for peoplekind!
2019-12-08 20:27
#15
2019-12-08 20:32
#13
2019-12-08 20:32
Talent may be different, im not a fan of juice’s songs too, but i know that he is surely different from all the lil’s that do “rap” music today
2019-12-08 20:34
i know ur baiting but he didnt sing with that much autotune, autotune doesnt automatically f ix bad singing u gotta be at least decent
2019-12-08 20:34
yes he did and no, you dont.
2019-12-08 20:34
Yeah you would know cause you make music right? Shut the fuck up I bet you don't even know what autotune does.
2019-12-08 20:35
yes I do music, and yes I know what auto tune does, dickface fix your life bro
2019-12-08 20:37
There's no way you mix music though. What does autotune do if you're a mr smartass?
2019-12-08 20:39
fcking clown it corrects the pitches to the frequences I tell the software. btw i have a pitch perfect, I hear every tone frequence on every instrument. stfu
2019-12-08 20:41
Trust me autotune doesn't make a bad singer in a good one. Also for a second point just staying on key doesn't mean you're a good singer. Frequencies also don't have shit to do with pitch. Unless you're talking about smth else. Which again doesn't have anything to do with autotune.
2019-12-08 20:45
Leave him alone, he is retarded
2019-12-08 20:44
Lmao u are so delusional and arrogant. U assume all these things call him mr smartass and u get rekt like a retard. Less people like you in this world plz. Fkin autist
2019-12-08 20:45
When did I get rekt he just told me what autotune does and it was partly incorrect lmao. I have a fucking professional autotune used by famous engineers and I've mixed people who can't sing, it doesn't fucking help. When I didn't know how to sing, it didn't fucking help. I have been mixing music for 2.5 years now.
2019-12-08 20:47
Yeah you must make teletubbies music u retard u think juice wrld is talented lmfao
2019-12-08 20:47
I didn't say he was like a fully talented artist that know everything and how to make a classic album that will get heard for years. His lyrics are pretty trash. He is a decent singer though. Nothing more, nothing less. I didn't even listen to his music. Also the fuck is wrong with you if you really hate on a person and laugh at his death just cause he wasn't that talented.
2019-12-08 20:49
actually baited kek go back to reddit newfag
2019-12-08 20:50
It's whatever. It's stuff that I know for a long time it's not like you wasted my whole day. Btw please dont call me a redditor my brain hurts when I hear that word
2019-12-08 20:51
u are worse than a redditor u cucklord
2019-12-08 20:52
no
2019-12-08 20:54
comments who start with "trust me" are 99% shit, so is this one. clown.
2019-12-08 20:46
Nice argument. I thought redditors were the most retarded people on earth up until now.
2019-12-08 20:48
you have more arguments than "trust me"? ahaha delusional kid. pls stfu, try to impress idiots who dont have a clue. I know better. just stfu and continue producing your music for your 5 soundcloud followers
2019-12-08 20:50
Yeah you know better mr I bought a piano and played a few minor chords and now im an expert, shut the fuck up. If you're gonna provide an argument, do it. You don't know your shit dude.
2019-12-08 20:50
I make music since 25 years and won several awards while I tried hard on the piano. But nt wannabe producer xD
2019-12-08 20:52
Yeah sure sure. 0/8 leave me alone already. If u were a musician with several awards u wouldnt have 4k hltv comments and bait on here in ur free time "xD" btw, go to reddit
2019-12-08 20:55
1999 first price solo artist (federal state) 2001 first price chamber music(federal state) 2002 first price solo artist (federal state) 2004 first price backing artist 2005 second place 4 hands (with a girl who play on big stages in seoul, kiev moskau etc nowadays) u did what? playing around with "producer" freeware in your basement? pathtic clown.
2019-12-08 20:58
yeah yeah true and i did this and that and its factual cause i said so.
2019-12-08 21:10
yes my musical vita is so impressive that many ppl dont believe. np. I m done here now. Everyone who is able to type in auto tune in youtube will see that you talk bs and im 100% right. And everyone with taste and attention for quality can idenditfy the music here as the trash it is. but like there are ppl who go to mcdonald and dont care that they eat trash, there are ppl who dont care that they listen to trash.
2019-12-08 21:16
Yeah sure. Nice try lowlife. You literally sit in your basement and try to bait on HLTV. It's obvious already. Just leave. You don't have a clue about music you literally said autotune corrects pitch to frequences.
2019-12-08 21:16
it`s ok bro. you are in defence mode because of my overwhelming presence. u must feel stupid with your " IM MIXING MUSIC SINCE 2.5YEARS !!!!" qualification, while you are talking to someone far beyond your level in terms of skill and experience. #facts spoken
2019-12-08 21:20
yeah sure mr alpha male u even used a hash tag bruh ur not gonna bait me. just leave. ur fuckin retarded
2019-12-08 21:21
it`s easy for me to show my well documented achievements, but you are just a hltv clown and far away from being relevant enough to reveal personal data here. I know that me > you, and in secret, when you are in bed, you know it too.
2019-12-08 21:25
Yeah sure. That's why no one knows about you and you are on hltv
2019-12-08 21:34
btw youtube.com/watch?v=7tZfyCsES34 brahaha "decent singer" "not using autotune that much" brahaha im dead now music on an all-time quality low.
2019-12-08 21:30
thats live bruh
2019-12-08 21:33
oh w8...you dont want to tell me that there is no autotune live, dont you?
2019-12-08 21:34
Oh, I missed that one: you dont even know the correlation of pitch and frequences. jesus christ. boi stop mix music, you are just a clown toying around with software you dont understand because of lacking musical education and skill :DD
2019-12-08 21:42
#26
 | 
Ireland sexiestuser 
"oh yeah people say he was one of those autotune niggas so i need to go full edgelord mode and start hating on him even tho ive never heard his single track"
2019-12-08 20:34
I dont know what ppl say. I say that, and I say that because I know some track
2019-12-08 20:36
+1
2019-12-08 20:43
#70
 | 
Estonia TRopez 
One of the best rappers ever to live. youtube.com/watch?v=fSoT13msPe4 Too bad you will never achieve anything in ur life
2019-12-08 20:51
I achieved much more than making low quality music
2019-12-08 20:55
#77
 | 
Estonia TRopez 
He is respected by millions and you are a nonamer shit talker lmao. Get a life virgin
2019-12-08 20:57
being respected in 21 century music industry. ..for sure a huge sign of talent and quality omegalul if his success is even real. soundcloud, spotify, youtube "artists" 95% faked
2019-12-08 21:02
#90
 | 
Estonia TRopez 
Hating on a dead person for no reason, can't be more lowlife than that really
2019-12-08 21:11
Nt lowlife. You even lied about making music lmaooo
2019-12-08 21:13
idk i definitely think his life was worth more than some randos in overpopulated india or china buddy. certainly worth more than jw's
2019-12-08 21:22
the only good thing mumble rap did good the the world is annihilating its own "artists" at young age. well done world :D the lyrical gods are here to stay !
2019-12-08 20:20
I think you listen to "lyrical gods" cause you want to get liked by other people. Not cause you give a fuck about lyrics, you probably don't know half the shit they're talking about.
2019-12-08 20:34
pathetic clown
2019-12-08 20:43
bla bla go listen to j . cole bruh
2019-12-08 20:45
“Bruh” rofl
2019-12-08 20:46
he gives his late shot for the hltv clown award 2k19
2019-12-08 20:47
kek
2019-12-08 20:48
ok j. cole fan
2019-12-08 20:51
#80
 | 
Russia steambored 
BRUUUH XD dumb clown
2019-12-08 21:00
#37
 | 
Finland JManner 
Lyrical "gods" make impressive tracks but they're annoying to listen to, that's why mumble rap is more popular case closed
2019-12-08 20:42
youtube.com/watch?v=mzB1VGEGcSU Do you just assume every rapper under 30 is a mumble rapper?
2019-12-08 21:05
shoulda not done drugs
2019-12-08 20:24
DRUGS LOOOOOOOL 👌👌👌😎😎😎💪💪💪💪🔥🔥🔥🔥 Fucking losers LOL, these pathetic little boys
2019-12-08 20:28
Stupidest comment of the day
2019-12-08 21:41
Truth hurts, cringe skrr boy?
2019-12-08 21:42
true, you are really alpha playing cs 24/7 and so smart, minimizing risks by not going out. actually you are so smart and alpha and scary i dont even dare talk to you anymore, too scary for me to talk to you even on the internet
2019-12-08 21:43
Triggered skrr skrr cringe boy, go lift some weights noodle arms
2019-12-08 21:48
actually you are so smart and alpha and scary i dont even dare talk to you anymore, too scary for me to talk to you even on the internet
2019-12-08 21:49
Obviously, you're a beta 1,70m skrr skrr cringe boy. RIP LIL PEEP I LUV HIS SONGS SO MUCH I EVEN USE HIS PIC IN MY STEAM PROFILE 😭😭😭😭😭😭😭
2019-12-08 21:50
actually you are so smart and alpha and scary i dont even dare talk to you anymore, too scary for me to talk to you even on the internet
2019-12-08 21:53
#19
OCEAN | 
United States KKonian 
a lot of people have lost to drugs
2019-12-08 20:32
Imagine hating people because they die because of drugs or because of their musical genre
2019-12-08 20:35
#85
 | 
Mexico evm 
We don't hate people because of their cause of death. We pity them, they were conscious of every time they took a hit knowing the possibilities. It's unfortunate but he died due to his own stupidity.
2019-12-08 21:05
Yeah I can understand that, but some people here just straight up hate the guy and think he deserved dead because of his music style and drug use; although it is still unfortunate taken the situation
2019-12-08 21:07
Yeah, pretty much this. I don't care about the guy on a personal level and I'm sure I would have despised his music, but the whole situation is just sad. The guy was five years younger than me, already more successful, and his own choices took all of that and anything more he ever could've achieved in the future away from him. It'd take a pretty cold human being to not think that's sad.
2019-12-09 13:58
Sad boys
2019-12-08 20:35
i dont really care
2019-12-08 20:41
ironic with so many 12 year olds in this thread who will be doing drugs at university in 5 years
2019-12-08 21:01
#104
 | 
Finland 0lter 
Yes because weed=coke what an autist
2019-12-08 21:23
Who says I was talking about weed? lol When I was in university in Europe, I'd say close to half if not more of the population did MDMA, coke, etc. Nice to know you're one of the 12 year olds though. See ya in 5 years.
2019-12-08 23:23
#125
 | 
Finland 0lter 
hahahaha you are a fuckin idiot dude
2019-12-08 23:58
weed even worse
2019-12-09 13:57
+1 axaxaxa
2019-12-08 21:42
W H OMEGALUL
2019-12-08 21:02
Who?
2019-12-08 21:05
boomers coming out of their basments to roast a 21 years old guy who was more successful than they will ever be.
2019-12-08 21:11
+1 hltv probably the most autistic site ever
2019-12-09 12:34
Who?
2019-12-08 21:12
#94
Billy | 
United States Russso 
reaper collected his soul
2019-12-08 21:14
He quit drugs for his girlfriend 0/8
2019-12-08 21:22
#102
 | 
Finland 0lter 
Rip mehu maailma :DDDD
2019-12-08 21:22
#103
 | 
Israel OKOptimistic 
People surprised 😮 when artist die cause they are on helluva lotta drugs
2019-12-08 21:22
most successful people do drugs, But new rich / criminals cant handle them
2019-12-09 13:55
Drugs 16 - 0 Juice WRLD
2019-12-09 12:35
I know it's sad that he died. But there is a German rapper called juicy gay :D Maybe try out him haha youtube.com/watch?v=Tf1aDYDCq38
2019-12-09 13:52
Say what a criminal who got lucky and made money from rapping do drugs?!:S
2019-12-09 13:54
#141
 | 
United Kingdom smackP 
making fun of someone who is dead n1
2019-12-09 13:57
DreamEaters
2.79
Wisla Krakow
1.42
HellRaisers
1.28
Axis
3.54
Heroic
1.89
MAD Lions
1.82
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.