Thread has been deleted
Last comment
OLOF is fucking TRASH!
Europe CHRISTMASMAN 
Olof is costing Faze everything, why the fuck is he still on the roster?? he fucking suck dick and play overly aggro and OVERLY passive all the fucking time its annoying as shit to look at
2019-12-12 15:17
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Norway FACEIT_LVL_10 
"and play overly aggro and OVERLY passive all the fucking time" england pls?
2019-12-12 15:17
Yet aanother Norway soyboy jerk
2019-12-12 21:20
#56
 | 
Norway FACEIT_LVL_10 
what? his english is shit and im trying to help him)
2019-12-12 21:21
Dont tell me you dont dont understand that sentence. Anyway he is right... Olof is the problem and ever since he cameback Faze gone downhill. Faze was better with stand ins.
2019-12-12 21:24
#62
 | 
Norway FACEIT_LVL_10 
i truly didnt understand that part of his sentence, overly aggressive or overly passive? he cant choose both LUL anyway, i didnt say anything about olof
2019-12-12 21:24
Ok.........
2019-12-12 21:25
#67
 | 
Norway FACEIT_LVL_10 
ok men)
2019-12-12 21:25
yes mens)))
2019-12-12 21:26
#2
NAF | 
United States skzl_ 
better than botky
2019-12-12 15:17
no man, broky is doing ok in the new meta while olof still lives in 2016 meta and plays as anchor even in fucking retakes. you cant just fucking stand inside kitchen waiting for T to push you, and sacrifice all your teammates eventually youll fucking lose. NRG should teach this FaZe bullshit team some basic 2019 CS, seriously.
2019-12-12 15:27
#53
 | 
Pakistan MeMeMeisteR2 
Nrg? Are u living in August?
2019-12-12 21:18
Goat btw
2019-12-12 15:18
0/8 and im not even a olof fan
2019-12-12 15:18
Ynk ruined faze
2019-12-12 15:18
Better than bot niko and botzero at least
2019-12-12 15:26
Whole team is garbage
2019-12-12 15:27
he was ther best or second best player in this series. Why dont you throw shit at the others? :S
2019-12-12 15:27
because silvers like you only look at stats lmao "OLOF DIDNT BOTFRAG, ALL THE ONES BELOW HIM MUST SUCK LOOOL" olof bait frags and sits in the back while everybody else on the team does the hard work his awp kills doesnt mean SHIT unless his team arrives and slays everyone problem is, olof dont know how to stay alive. fucking trash
2019-12-12 15:31
you are pathetic, go cry, calm down. Then only after that make a thread because noone wants to talk with an angry Child with Eyes filled with tears..
2019-12-12 15:37
- trash rain brroky + refrezh kreaz plzz -olof+nawwk mat be )
2019-12-12 15:28
#15
AmaNEk | 
Taiwan FH| 
gotta love how niko and broky were actually worse than olof
2019-12-12 15:29
they weren't bro, honestly olof plays in a fucking annoying, passive, NON-supportive way as fuck He doesn't try do open up anything, just walk around. And when he doesn't see anything he just goes SUPER aggressive and completely leaves his sides open because he wanna peek like an idiot he goes way too aggro when he shouldnt. and falls back waayyyy too passively when he should move forward and open up something for his team
2019-12-12 15:30
HOW MUCH ?
2019-12-12 15:29
#21
 | 
Australia IamthekinG 
Not sure 1 change or 2 change can fix this team my bro
2019-12-12 15:36
#24
flusha | 
Argentina MuraDPS 
how much money have you lost? You could've invested that money in improving your englando.
2019-12-12 15:41
Olof is not the problem LUL
2019-12-12 15:41
Olof is not the problem braindead bettor.
2019-12-12 16:24
haha
2019-12-12 16:26
I seriously hope you dont get banned. You are not only entertaining but also right.
2019-12-12 16:30
+1
2019-12-12 16:39
#36
 | 
Georgia Broozman 
stfu, he's legend
2019-12-12 16:31
#40
 | 
Latvia stenlijs 
why are you so angry bro? chill the fuck down pls
2019-12-12 16:33
+1
2019-12-12 16:38
#46
 | 
United States brbsyt 
Not his fault. The dumbass team didn’t ban vertigo first for some reason. No experience whatsoever
2019-12-12 16:40
#49
steel | 
World YOKIO 
Did you know that NiKo is the igl for faze? Do you think NiKo has a good strategicall approach to the round like glave or karigan or do you think he is more of the lose type igl where he let's his players do what ever they like as long as they are following certain rules he put up in the tactics? Now tell me what players actually could play good in faze? For most people the expectation they have for faze is that they should be the best team in the world with the players they have. so why don't you think it's working so well for faze? is it the players or is it the IGL?
2019-12-12 16:43
#54
 | 
Pakistan MeMeMeisteR2 
Lol , olof isn't destroying faze. Faze is destroying olof and his legacy , he should leave and join nip in place of forest when he leaves
2019-12-12 21:20
#57
 | 
United States Hindy 
I know Olof has been trash for FaZe for so long now, but you are retarded, I see all of your responses to anyone who disagrees in some way and you freak out and generalize them through there nation and attempt to insult them. The point is that you should accept other people’s opinion because you are the idiot who can’t take another’s opinion AFTER YOU POSTED A FORUM FOR PEOPLE TO RECOGNIZE YOUR OPINION. Dumbass not everyone is going to agree with you and you have to accept that
2019-12-12 21:22
#61
 | 
Israel JoustingBunny 
Are you autistic?
2019-12-12 21:24
Ok autist
2019-12-12 21:24
#68
 | 
Libya OG_TOP_1 
this is what betting does to people
2019-12-12 21:25
lmao NiKo cost Faze everything in this series he was so fucking trash in every way possible.
2019-12-12 21:28
GamerLegion
2.39
HAVU
1.55
FaZe
1.45
NiP
2.68
Evil Geniuses
1.24
OG
3.90
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.