Thread has been deleted
Last comment
Frankie fake smile
Brazil mibrbestteam4 
youtube.com/watch?v=lve4xyddcv8 i feel so bad for nitro
2019-12-13 18:31
Topics are hidden when running Sport mode.
pretending to give a fuck/10
2019-12-13 18:32
She does fuck wtf
2019-12-18 16:40
yea frankie is ugly af i don't know why people like her. maybe its just because they're virgins
2019-12-13 18:32
mostly whiteknights and incels that think because frankie is a “gamer” she’s the perfect girl
2019-12-13 18:34
she tries playing cs but shes fkin trash
2019-12-13 18:35
female cs LUL
2019-12-13 18:35
#45
KRIMZ | 
Sweden bakish 
She could probably fit right in any female cs team xD they're all silvers
2019-12-13 18:52
#88
DaZeD | 
Turkey qubeKs 
Hahaha, good one.
2019-12-13 19:42
not juliano, juliano the flower > cadian) xaxaxaxa
2019-12-14 00:09
#120
 | 
Canada LARRATT 
big dosser
2019-12-14 12:30
ok france canada remove urself)
2019-12-15 20:27
If we try to not be so superficial and put her looks to the side for a moment. She is absolutely boring, and as everyone notice, do not give two squirts of piss about anything which has to do with cs. If I got a quarter for each time she can't even separate the players apart.....
2019-12-13 18:42
#100
 | 
Australia Jazzyboy 
hit the nail on the head there mate, most of the time she is just talking out of her arse
2019-12-13 20:36
+1 he is a "strong woman" in a men scene
2019-12-15 21:21
to be honest I should be the only hostess of any csgo event, let's be real here a true hltv and csgo veteran
2019-12-18 10:04
#63
 | 
Germany owjdb 
+1
2019-12-13 19:22
#64
 | 
Finland Smoonah 
curly headed fk?
2019-12-13 19:22
#147
 | 
Greece Poor_Noob 
She is so beautiful and I ain't virgin
2019-12-18 09:40
who cars ?
2019-12-13 18:32
shes doing her job
2019-12-13 18:33
Did you discover Brazil?
2019-12-13 18:34
wat
2019-12-13 18:34
Did you invent the wheel?
2019-12-13 18:36
no and yes
2019-12-13 18:37
#50
 | 
Brazil X99 
he's trying to be ironic smth like "you don't say, really ?". He probably doesn't know he is not supposed to translate some slangs that only people from specific cultures understand lol
2019-12-13 18:56
so youre from south and he is from north?
2019-12-13 19:25
#101
 | 
Brazil X99 
no
2019-12-13 22:03
#51
s1mple | 
Finland ebinzzi 
cringe
2019-12-13 18:57
Who discovered Brazil?
2019-12-15 20:49
the Indians
2019-12-18 09:37
someone could do it much better
2019-12-13 18:44
we yet have to see that somebody. something tells me the market of attractive female presentors with some csgo knowledge is not too big.
2019-12-13 18:48
I really do not care about her looks. Its just to damn obvious she just doesnt give a shit. So rather hire someone who atleast puts som effort in, werther looking hot or not.
2019-12-13 18:51
I think shes doing fine, never found these interviews too exciting anyway.
2019-12-13 19:14
She is not, and I am not even thinking about the interviews.
2019-12-13 19:16
I wouldnt know
2019-12-13 22:12
just like her personality
2019-12-13 18:33
i hate her personality
2019-12-13 18:35
bruh I just saw like one of these videos of her stream and she has such a big ego. some dude tried to give her tips(she's actually bad at the game lol) but she just told him to stfu and told her mods to ban him wtf??? I can't imagine how people even watch such streamers, too many thirsty teenagers
2019-12-13 18:39
i thought you meant that you like her personality when u said just like her personality but yea she is bad at the game. like one time she had to look at her r key to reload lmao
2019-12-13 18:45
I think he meant he feels bad for her personality x)
2019-12-13 18:46
I mean op said fake smile so I wanted to say (fake) just like her personality
2019-12-13 18:46
and yeah, that was hilarious.... x) "WHERE IS THE RELOAD KEY?!?!?!"
2019-12-13 18:46
ye and then this one guy on reddit said she was looking for her r key and he got downvoted to hell by the whiteknights and frankie replied to him saying "i was looking at my twitch chat". the thing is she "looked at her twitch chat" for like a split second and was in the middle of combat so why are you looking at chat while ur fighting someone.
2019-12-13 18:48
Sounds like bad excuses to meeeee ! ;)
2019-12-13 18:50
expected no less from Reddit lol
2019-12-13 19:00
#114
NiKo | 
Algeria raouffbh 
she dont need to be good at the game this is not her job
2019-12-14 09:40
Yeah. She is the shit you know! people should want to be teached BY HER! All hail FRANKIE! (obv jk atm)
2019-12-13 18:45
Kappa
2019-12-13 18:47
Do you have the clip?
2019-12-13 18:54
no it's been some time I lost it but im pretty sure I found it somewhere in hltv itself
2019-12-13 18:59
Thanks mens)
2019-12-13 19:15
#21
 | 
Argentina cheapdeed 
love that personality
2019-12-13 18:37
#124
 | 
Denmark Cleandog 
+1
2019-12-15 20:41
#6
 | 
Georgia Gvprtskvni 
She is forced to smile
2019-12-13 18:33
imagine having a frankie flair. damn bro u thirsty
2019-12-13 18:36
#18
 | 
Georgia Gvprtskvni 
Her smile touches my soul
2019-12-13 18:37
i feel bad for you being touched by fake smile
2019-12-13 19:42
#90
 | 
Georgia Gvprtskvni 
Didn't know you guys could feel bad for others, that's suprising
2019-12-13 20:03
i also like potatos
2019-12-13 20:04
Ur weird af lmao i bet you worship every girl who talks to you
2019-12-14 00:11
#10
 | 
Finland S0lidarity 
hahaha
2019-12-13 18:35
#16
 | 
United States dusq 
dawg i fuckin hate frankie, watch her streams she's actually a mega cunt
2019-12-13 18:36
same, her stream really made me dislike her
2019-12-13 18:38
#17
oBo | 
Korea Moms_touch 
Whats wrong with this only betas are sensitive with these girl sign things
2019-12-13 18:36
if anyone is beta its you. u commented on my thread about this topic as well.
2019-12-13 18:38
#156
 | 
Portugal NabasKi 
What makes you truly "beta" is when you realize that and do nothing. Most "alphas" aren't born alphas
2019-12-18 09:50
i hate her
2019-12-13 18:37
#20
 | 
Argentina cheapdeed 
step on me pls
2019-12-13 18:37
What would you have her do instead?
2019-12-13 18:40
seek other career oppertunities
2019-12-13 18:47
#43
 | 
United States dusq 
not be a cunt
2019-12-13 18:51
#34
France RAX_ 
it's an interviewer thing, just watch pala give an interview
2019-12-13 18:47
#40
 | 
Poland Adisky 
Its ok Much worse is nodding especially by pimp xd
2019-12-13 18:51
Oh dont get started with pimp pls.....
2019-12-13 18:52
#42
 | 
Austria goditi 
she scares me everytime...she looks like the female joker :D
2019-12-13 18:51
#58
oBo | 
Korea Moms_touch 
Heath ledger one?
2019-12-13 19:18
#125
 | 
Denmark Cleandog 
lul, I like her a lot, and thanks to you now I know why xD
2019-12-15 20:43
This guy screen captured, edited, uploaded an entire video cropped onto a woman's face smiling while someone else was talking and not one time did he think "Wait why the fuck am I doing this" The entire process he thought this was a good idea, how delusional is this human.
2019-12-13 18:54
#126
 | 
Denmark Cleandog 
+1
2019-12-15 20:43
The reason you feel bad for nitro is because you have zero experience talking to anyone in real life. Never mind a female.
2019-12-13 18:54
#71
oBo | 
Korea Moms_touch 
I think its because she reminds them bad memories with girls. But honestly her smile look fake but normal people dont give a shit about that lol
2019-12-13 19:29
You think she cares about nitros story? She's being nice and doing a job lol. Kids won't understand because they have never had a job.
2019-12-13 19:29
#75
oBo | 
Korea Moms_touch 
Ofc she doesnt care and she doesnt even know what is nitro saying. Even if she wasn't an interviewer, there's nothing wrong with her or i wont even think about that
2019-12-13 19:36
Nice to see a none mentally ill around hltv.org . I Feel like I made a friend.
2019-12-13 19:36
Average age of people that hate her: 13
2019-12-13 18:54
Average age of people who like her: 9
2019-12-13 19:18
Average age of people that don't give a fuck: Men
2019-12-13 19:20
avarage age of people who fuck her: Me
2019-12-14 12:33
#128
 | 
Denmark Cleandog 
Your age 8? Give the phone back to you mom.
2019-12-15 20:45
+1
2019-12-13 19:20
#127
 | 
Denmark Cleandog 
+1
2019-12-15 20:43
she's awful
2019-12-13 19:16
who cares
2019-12-13 19:21
she is so fake tbh, used to like her
2019-12-13 19:23
#129
 | 
Denmark Cleandog 
Still like her! Get you feelings checked and dont read posts from 9 year old.
2019-12-15 20:46
#66
 | 
Finland Smoonah 
Probably because nobody cares what Jersey has to say
2019-12-13 19:23
#67
 | 
Australia IamthekinG 
Stop anything about king's potential queen list!
2019-12-13 19:23
covinhas <3
2019-12-13 19:27
she's ugly as fuck, but 13 years old want to smash her coz she's gamer, xaxaxaxa
2019-12-13 19:28
#74
 | 
Brazil rekiller 
if you think she's ugly i can only imagine how realistic your standards for beauty are
2019-12-13 19:34
He would cum if she even looked at him
2019-12-13 19:37
No, i'm not a virgin kid like u :D nice try
2019-12-13 19:39
I have a kid. Kid.
2019-12-13 19:39
0/8 G o b a c k t o r e d d i t
2019-12-13 19:40
Never had an account. What else you got.
2019-12-13 23:45
#94
Russia 1922 
Then you shouldn't be here lol
2019-12-13 20:22
why?
2019-12-13 23:58
#117
 | 
Sweden MANDlNGO 
Why?
2019-12-14 11:39
Okay, it was a bit presumptuous of me, but as we all know HLTV is a den of the neglected genii of society, so I very much doubt he had a kid at a young age, but HLTV is specifically for young genii, not old ones, therefore he shouldn't be here.
2019-12-14 12:20
#130
 | 
Denmark Cleandog 
You sure sound like 1
2019-12-15 20:47
#148
 | 
Greece Poor_Noob 
He is
2019-12-18 09:41
#150
 | 
Greece Poor_Noob 
Virgin spotted
2019-12-18 09:42
#118
 | 
Sweden MANDlNGO 
+1
2019-12-14 11:39
#151
 | 
Greece Poor_Noob 
+1
2019-12-18 09:42
#149
 | 
Greece Poor_Noob 
I guess he never goes out of home that's why
2019-12-18 09:42
maybe she is just trying to be polite? Btw she is cute af
2019-12-13 19:34
#131
 | 
Denmark Cleandog 
+1
2019-12-15 20:47
also nods like a retard all the time like she actually understands what hes saying.
2019-12-13 19:36
+999
2019-12-13 20:16
#95
Russia 1922 
That's what you do when you're an interviewer lol
2019-12-13 20:23
Not all the time like a retard tho, only when there is something to agree with
2019-12-13 20:33
girls fake smile and orgasm and men fake love to fuck the girl :O easy win for us.
2019-12-13 19:36
#80
 | 
Brazil rekiller 
her fake smile is nowhere near as disturbing as you making this clip obsessed
2019-12-13 19:37
#132
 | 
Denmark Cleandog 
+1
2019-12-15 20:48
such a punchable face tbh
2019-12-13 19:38
How autistic must you be to actually make a youtube video about this?
2019-12-13 19:40
#133
 | 
Denmark Cleandog 
+1
2019-12-15 20:48
God i love UK women...they're so hoootttt , lord help me.
2019-12-13 19:41
Anyone even thought that she really sincerely smiles because she loves to talk to those computer nerds who have been playing one game for 10 years? zD she could also have had a very bad day.
2019-12-13 19:41
#93
device | 
Ukraine Valdirr 
soo cute <3
2019-12-13 20:19
#96
zonic | 
Denmark Quientus 
Hilarious ... So many single Boomer Nerds be Raging about a female interviewer ... Seriously, you guys need to get out more ... Why all The rage ? If you dont like her, Tune out when she gets on air, or mute her ? LOL
2019-12-13 20:32
#134
 | 
Denmark Cleandog 
+1
2019-12-15 20:48
#97
 | 
Japan ToshikoSatoru 
holy fucking shit can you guys stop being so creepy? Even if it's fake that's her job you sick fucks, also it's part of her Charisma i see nothing wrong with her smile.
2019-12-13 20:32
she is feminist SJW.. i have a problem with that.
2019-12-13 20:35
#105
 | 
Denmark Notallama 
Having empathy =/= being a justice warrior. However Being an edgelord = wannabe.
2019-12-13 23:51
Have you honestly watched her stream and know her stance on these things? She is a feminist SJW.
2019-12-14 00:08
#109
 | 
Denmark Notallama 
No I have not. Why are you watching her streams then? Why do you even care?
2019-12-14 00:09
Why the hell does that matter about her "Fake Smile" And yeah i'd hate Feminist SJW too but they are entirely different matter.
2019-12-14 09:26
frankie is one
2019-12-14 11:09
#112
 | 
Slovakia LINF 
"part of her charisma" lmao what . Like she has any .
2019-12-14 09:32
#135
 | 
Denmark Cleandog 
+1
2019-12-15 20:49
come to brazil
2019-12-13 22:11
#113
 | 
Australia Moonayyy 
I thought people liked Frankie where the fucks all this hate come from?
2019-12-14 09:33
#137
 | 
Denmark Cleandog 
Dont know? A lot of 13 year old kids on hltv I guess!
2019-12-15 20:49
Well, she spewed some hot feministic bullshit not that while ago + she seems like a giant cunt, at least from what I've seen. I am not watching her streams but if she is still streaming, that's probably the best place to look up to If you are intrested what kind of a person she is, the most crap I've seen from her is from parts of her streams that some ppl posted here. (I think It was here, not sure though)
2019-12-15 21:21
it is hltv cycle from love to hate to asking about why they deny you to pretending alfa male to hate and repeat
2019-12-18 10:08
Most likely most of The single Nerds tried to friend her and Got rejected/tried to chat her up and Got rejected, hence why they rage on her ... Grow up you pubescent boomer Nerds ....
2019-12-14 11:13
#138
 | 
Denmark Cleandog 
+1
2019-12-15 20:49
every moderator is fake smiling what the fuck should they do else u idiot
2019-12-14 12:33
#139
 | 
Denmark Cleandog 
+1
2019-12-15 20:50
Nothing to see here. That's basically what many interviewers do when they interview people on camera. You smile so that you don't appear grumpy or appear as if you don't give a fuck, and you nod because you want to make your interlocutor and most importantly the public know that you're paying attention to what's being said. Polite smiles are abundant in every part of life, and even more on video media, because you're on camera, don't act as if this is new, it makes you sound like someone who watched an interview for the first time in their life.
2019-12-15 20:56
I agree, but Frankie can't do that without looking so unnatural
2019-12-18 09:39
That's what a polite smile looks like. Polite smiles usually look unnatural because people don't use the same muscles to produce them, that's how we can tell the difference between people who smile politely and those who smile genuinely. But it's irrelevant how natural people look anyway, we're not in kindergarten anymore, are we? Why are you still busy criticizing people for how they look like? I think you're more mature than that now, so I propose acting more mature, otherwise people will have reasons to treat you as such. But of course that's your choice, no one can force you to act as a mature person.
2019-12-18 16:38
I didn't watch the video but came to say that women tend to be fake in general. I could point out numerous examples. One of my favourite examples is how women can change their attitude instantly depending on the circumstances. You can be in a huge argument with a women and she's screaming and yelling at you and then one of her girlfriends calls and she'll answer the phone with this positive and glowing tone and voice like shes having the best day of her life. A man in the same situation will either ignore the call or answer with an attitude and say "what?"; or "I'll call you back, I'm in the middle of something." -- and then he'll hang up. Another example is how women will act friendly to people they don't like and proceed to talk crap about them when they aren't around. My own mother and sister are guilty of this and I hear it all the time when they speak on the phone with each other. It seems most of their daily conversations consist in talking crap about other people. It's depressing to listen to. Of course, there are exceptions, but I'm speaking in general. My 40 years on this earth has shown me over and over just how absolutely fake women can be -- It comes very natural for them.
2019-12-15 20:57
40 years LOL. nt 15 years boy
2019-12-18 09:40
#153
 | 
Greece Poor_Noob 
12yo virgin hltv users are hating her cause they are scarred of females.. They are still in age in which boys hate girls and fight when they are in school. Sad
2019-12-18 09:45
nod nod nod
2019-12-18 09:46
At least she is smiling, maybe she has problems in her private life and she doesn’t want to smile but she needs to because it’s her job. Guys please stop judging people if you don’t know how they feel, I’m not saying that just for Frankie but for everyone.
2019-12-18 09:48
#157
 | 
Finland Qurko 
well said, didn't think people like you exist on hltv
2019-12-18 09:51
Thank you
2019-12-18 10:02
She landed this job, cause she is a chick, she doesn't know shite about CS.
2019-12-18 16:41
I'd hit her. curly and british. fuck yeah.
2019-12-18 16:50
KOVA
2.37
Apeks
1.56
Hard Legion
1.15
EXTREMUM
5.10
Heroic
1.88
MAD Lions
1.89
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.