Thread has been deleted
Last comment
Stewie smoking
 | 
United Kingdom kUuRa 
lul smoking in break, no wonder he sucks
2019-12-14 19:07
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Finland Polki 
He is so shit. Rise eye
2019-12-14 19:08
#19
 | 
Finland tiktoklover 
ence fan talking
2019-12-14 19:12
nt fake flagger
2019-12-14 19:13
#27
 | 
Finland tiktoklover 
fake flagging by being born in finland and 100% finnish but ok
2019-12-14 19:14
nt fake profile
2019-12-14 19:15
#72
 | 
Finland Polki 
Fakeflagger NIKO lol sad man boomer
2019-12-14 19:25
#74
 | 
Finland tiktoklover 
olen boomer :3 :3
2019-12-14 19:26
#83
 | 
Finland Polki 
Olet homo
2019-12-14 20:00
#85
 | 
Finland tiktoklover 
iso homo olen. tollanen 100%
2019-12-14 20:01
#88
 | 
Finland Polki 
Ymmärrän ;)
2019-12-14 20:10
#89
 | 
Finland tiktoklover 
oo hiljaa kuukerinnelli
2019-12-14 20:11
#56
nEGRo | 
Argentina GREATfr 
Lmao rise eyes XD
2019-12-14 19:18
#2
 | 
Canada roylin 
clip pls
2019-12-14 19:08
#4
 | 
United Kingdom kUuRa 
check the vod, hes the only one smoking
2019-12-14 19:09
#9
 | 
Canada roylin 
clip
2019-12-14 19:10
#42
 | 
Canada roylin 
THX
2019-12-14 19:16
Wow
2019-12-14 20:00
#86
 | 
North America Straf3R 
How do we know that isn't a juul or some shit.
2019-12-14 20:02
#90
 | 
United Kingdom kUuRa 
idc, never said it was a cig or whatever, just said he's smoking
2019-12-14 20:17
#117
 | 
North America Straf3R 
Bruh...
2019-12-14 20:43
#110
 | 
Finland Smoonah 
wow so cool no wonder he acts like such a beta cuckling
2019-12-14 20:38
GIVE CLIP FUCKING NOOB
2019-12-14 19:13
noob
2019-12-14 19:14
#3
food | 
United States alex_jones 
clip or reported
2019-12-14 19:09
#15
NiKo | 
Europe DRM7MD 
+1
2019-12-14 19:12
#124
NiKo | 
Europe DRM7MD 
hahahahahahahaha the title of the clip hahahahah so smart
2019-12-14 21:18
clip
2019-12-14 19:09
clip or didnt happen
2019-12-14 19:10
maybe clip?
2019-12-14 19:10
why do people want to see a clip of stewie smoking lmao
2019-12-14 19:10
#14
 | 
United Kingdom galaxyv2 
says hltv user feet_lover from united states with <3 frankie
2019-12-14 19:12
#25
 | 
Czech Republic C9in2015 
+1 what a creepo
2019-12-14 19:14
+1
2019-12-14 19:15
#48
 | 
Czech Republic C9in2015 
+1
2019-12-14 19:17
And?
2019-12-14 19:14
#91
 | 
United Kingdom galaxyv2 
why the fuck would anyone wanna love feet but people still do it
2019-12-14 20:20
this is makes no sense, arab stop using white people's language
2019-12-14 20:24
#100
 | 
United Kingdom galaxyv2 
sorry do you want me to write as I did in my English gcse
2019-12-14 20:25
+1
2019-12-14 19:15
What does that have to do with anything?
2019-12-14 19:21
idk but isn't smoking bad for you? its really unprofessional for him to do that and Tl need to find a new fifth
2019-12-14 19:12
#63
Russia 1922 
lmao
2019-12-14 19:21
#10
Magisk | 
United States JeyyR 
clip or report
2019-12-14 19:11
clip?
2019-12-14 19:11
#12
Golden | 
Serbia d1ckson 
CLIP
2019-12-14 19:11
I want to see this send clip
2019-12-14 19:11
#16
 | 
Argentina Joedash 
Clip pls
2019-12-14 19:12
Source: Trust me bro
2019-12-14 19:12
ok i trust u
2019-12-14 19:13
#28
 | 
Sweden flippig 
very reliable source can confirm
2019-12-14 19:14
#20
 | 
Bulgaria Jaganci 
Clip or gay
2019-12-14 19:12
cya in 10
2019-12-14 19:14
hahaha
2019-12-14 20:04
gamers will die anyway at age 40, getting cancer from energy drinks, high EMF radiation and shitty lifestyle, so the smoking doesn't matter anyway to him. youtube.com/watch?v=sGoMUewGKSY
2019-12-14 19:14
Gotta love these little kids who think successful people don't smoke, don't do drugs and don't commit crime :D
2019-12-14 19:14
smoking is just dumb, do drugs all u want who cars
2019-12-14 19:15
Smoking cigs or what are you talking about? There are many forms of smoking and all contribute to some sort of relax effect. Simple as that.
2019-12-14 19:16
and are awful for you? I mean it's one thing if u want to get high on weed or something, but smoking for a slight relax effect is just dumb
2019-12-14 19:18
Many good things in life are bad for you my friend. Meat = bad, drugs are bad, .... . Many people who smoke get a big relax effect from smoking cigs especially when doing hard physical labor as a job.
2019-12-14 19:20
#92
 | 
United Kingdom galaxyv2 
and then they get cancer and die
2019-12-14 20:21
We all die at some point who carsssssssss
2019-12-14 20:23
#98
 | 
United Kingdom galaxyv2 
i guess
2019-12-14 20:24
"a lot of people social smoke including myself" idiot
2019-12-14 20:24
#102
 | 
United Kingdom galaxyv2 
lmao at least I admit smoking is dumb as fuck
2019-12-14 20:25
#99
 | 
Czech Republic TR3JBY 
+1 xd
2019-12-14 20:24
imagine thinking meat is bad in itself AHAHAHAXAXAXA
2019-12-14 20:22
#103
 | 
United Kingdom galaxyv2 
too much red meat is bad
2019-12-14 20:26
too much of everything is bad no?
2019-12-14 20:30
#106
 | 
United Kingdom galaxyv2 
yes but in different context eating vegetables only in one week is probably not going to affect you however eating red meat only in one week probably is
2019-12-14 20:31
maybe, but the guy said meat in general not red meat btw
2019-12-14 20:32
#108
 | 
United Kingdom galaxyv2 
yeah but I'm sure he meant red meat unless he is a fucking idiot
2019-12-14 20:34
I did obviously.
2019-12-14 20:58
btw stew do drugs and smoking, you will know if you follow other pro players
2019-12-14 19:15
and what?
2019-12-14 19:15
#39
 | 
United Kingdom kUuRa 
2019-12-14 19:15
#57
 | 
Libya mithrin 
Thanks men)))
2019-12-14 19:19
is it vape or wtf
2019-12-14 19:19
imagine caring about that
2019-12-14 19:15
#47
 | 
United Kingdom kUuRa 
imagine not caring about that wtf
2019-12-14 19:17
why would i
2019-12-14 19:17
#52
 | 
United Kingdom kUuRa 
why wouldn't you
2019-12-14 19:18
cuz thats not my problem and dont give a fuck about him
2019-12-14 19:18
#66
Russia 1922 
That's a very good reason for not caring :)
2019-12-14 19:22
#46
rain | 
Sweden ImTyler 
He doesn't smoke regularly. A lot of players only smoke at events to help with stress. It's not uncommon
2019-12-14 19:17
Stop lol. If you smoke you smoke.
2019-12-14 19:18
#93
 | 
United Kingdom galaxyv2 
not really a lot of people social smoke including myself.
2019-12-14 20:21
#109
 | 
United States Tushkaaa 
have you been in their situation with such stress and pressure?
2019-12-14 20:36
#119
 | 
United Kingdom galaxyv2 
that's not even the conversation I'm having right now
2019-12-14 20:58
#120
 | 
United States Tushkaaa 
meant to reply #55. man i smoke too
2019-12-14 20:57
#122
 | 
United Kingdom galaxyv2 
ok sorry man my bad brudda have a nice day
2019-12-14 20:58
#123
 | 
United States Tushkaaa 
you too menn
2019-12-14 21:00
I'd be stressed if I were that shit too.
2019-12-14 20:42
#53
 | 
Libya mithrin 
Clip or cya Edit: ty
2019-12-14 19:19
#62
 | 
Australia IamthekinG 
You are as green as it can be
2019-12-14 19:20
#115
 | 
Libya mithrin 
Ty mens)))) <3 You are as regal as Prince Henry VIII
2019-12-14 20:39
#118
 | 
Australia IamthekinG 
👑 Bless you
2019-12-14 20:50
Its vaping actually no one holds a cig like that still bad
2019-12-14 19:20
#64
 | 
Australia IamthekinG 
Clearly he does not know how to smoke, just try to act cool
2019-12-14 19:21
I guess and apparently its good for stress so that too
2019-12-14 19:22
#82
 | 
Australia IamthekinG 
Yes, very likely. He deserve laugh while he disrespect a lot others
2019-12-14 19:51
#68
Russia 1922 
I was thinking he was holding a box (like a vape) at first, but now I think I see his index and middle fingers outstretched implying he's holding a cigarette between them, but I'm really not sure.
2019-12-14 19:23
Its kind of hard to see that but there are some posts of him on insta vaping with a juul so i think its that
2019-12-14 19:25
A lot of players smoke, nothing unusual
2019-12-14 19:24
+1
2019-12-14 20:38
#80
 | 
United Kingdom HLTV_PATRIOT 
And now he's top of the leaderboard xd
2019-12-14 19:29
Who cares
2019-12-14 20:25
+1
2019-12-14 20:38
im sure he started smoking because he thinks it would make him look cool. biggest fake in scene
2019-12-14 20:26
#111
 | 
United States Tushkaaa 
shit helps to get rid of stress too, we dont know how much stress the team's gotten into
2019-12-14 20:38
FaZe
1.45
NiP
2.68
Natus Vincere
1.91
Vitality
1.86
Astralis
1.05
Complexity
9.10
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.