Thread has been deleted
Last comment
MY APARTMENT MEN((
fisker | 
Sweden sweden4k 
Men of HLTV.. I are cry men(( I can hear my neighbours 24/7 everywhere this building has thin walls and shit I just moved here SO SHIT Give me some strenght mens This just suck I wanna write WTFMEN) to people I rent from
2019-12-15 21:56
Topics are hidden when running Sport mode.
Report them for noise violation
2019-12-15 21:57
#5
fisker | 
Sweden sweden4k 
no they are good normal people its the building that IS TRASH
2019-12-15 21:58
#14
COCAINE | 
Mongolia bozgor 
typical german flagger
2019-12-15 22:06
Typical
2019-12-15 22:20
+1
2019-12-15 22:25
go kill
2019-12-15 21:57
#4
NEO | 
Poland ZoruuBiceps 
+repp
2019-12-15 21:57
big rip atleast u can hear them go bang bang
2019-12-15 21:57
#6
fisker | 
Sweden sweden4k 
cant live like this but no money for a house yet I have to go up in salary n shit and save up Im eletrical engineer so good way but need 5 + more years
2019-12-15 21:58
you'll make it brah we'll all gonna make it
2019-12-15 22:02
even such a retard like me?
2019-12-15 22:15
WE'RE ALL GONNA MAKE IT BRAH
2019-12-15 22:15
And what do they do? I remember when I had muslims praying next to my apartment lol
2019-12-15 21:58
lul
2019-12-15 22:58
#8
 | 
Other NORMAL_HUMAN 
when hot neighbour go fuk fuk u can fap fap mens))
2019-12-15 22:00
Same mens((( My Armenian neighbor beats his wife every night
2019-12-15 22:01
#11
 | 
Netherlands ___Snowy___ 
pour concrete against the walls
2019-12-15 22:05
#12
 | 
Portugal NabasKi 
When you go to work, do you hear him as well?
2019-12-15 22:06
cry is free
2019-12-15 22:06
#15
OCEAN | 
Reunion 1iquser 
my room is next to the neighbour's baby room. when that little piece of shit starts crying at 3am right when i am sleeping i want to blow my head off. especially if its on a sunday
2019-12-15 22:07
#16
 | 
Portugal OtioMarcelo 
hewllo
2019-12-15 22:08
You cant move?
2019-12-15 22:10
He just moved in, u need inspiration to do again
2019-12-15 22:20
Are u living in denmark dude?
2019-12-15 22:21
Well you are just renting, its not hard to change it i have pretty thin walls in my own apartment which is in nine-floors house and i hear everything. Its way harder to move from it
2019-12-15 22:17
Oh shit, i give you my power from Ruskyland
2019-12-15 22:18
#25
 | 
Germany Rolfcopter 
go buy anc headphones
2019-12-15 22:23
"I are cry" Just move out or buy a really good JBL
2019-12-15 22:27
#28
 | 
Denmark ta9239487234 
You should moan really loud during the night to assert dominance in your building. I have done it and it works wonderfully!
2019-12-15 22:27
same men i sometimes go up stairs and swear loudly and they shat up men trythis))
2019-12-15 22:30
Build stronger walls mens)) 😎💪👌👌
2019-12-15 22:30
Yes😎😎😎
2019-12-15 22:58
#31
 | 
Ethiopia sexiestuser 
buy noise cancelling panels
2019-12-15 22:33
Big rip
2019-12-15 22:55
#33
 | 
Qatar olaolakaka 
buy airpods pro for noise cancelling
2019-12-15 22:56
Make a channel like this one youtube.com/channel/UCHrJfw2QHbd5AmGs0XS..
2019-12-15 22:56
buy isolation mat mensssss
2019-12-15 22:56
hahaha u will hear them sexing hard every time nhec nhec nhec nhec
2019-12-15 23:12
GamerLegion
1.39
ALTERNATE aTTaX
2.88
Tricked
2.32
SKADE
1.60
KOVA
1.92
Apeks
1.77
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.