Thread has been deleted
Last comment
Editing pics
Argentina (._.) 
So, its been a long time since I created a thread here and Im bored af so I thought it was a good option. I will edit the pics you post. All you gotta do is post a link to the photo and write what you want me to edit (add, remove, replace...). Note that: - This is mostly for fun and to see If I still remember how to use PS so don't expect professional results. - Some of the resulting images can be subject of personal interpretation (subjective, or at least not that objective). - It may take some time depending on each photo. I may not reply for a while but come with a batch of edits later. - HLTV forum rules apply. I won't accept request of photos that I find offensive to someone or can cause controversy and lead to this thread to be deleted. - I do this for free but If you enjoy the edits your sand dunes are welcome ( steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partn..) go (._.)_b
2020-01-11 16:41
Topics are hidden when running Sport mode.
I wish I could send you a photo of my pp to make it bigger
2020-01-11 16:41
#2
who | 
Germany I_car 
If you're 18+ I guess you can
2020-01-11 16:49
#3
Argentina (._.) 
thread isn't labeled +18 tho (._.')
2020-01-11 16:51
Look man my pp isn’t that bad, it won’t offend you :(
2020-01-11 17:19
#4
 | 
Netherlands n0b8m8 
Please make it look like Kanye West is licking prokda's face google.com/url?sa=i&source=images&cd=&ve.. Like his hands are holding his body on the original lockerboy pic while licking his head
2020-01-11 17:06
#6
Argentina (._.) 
Im sorry took many time not for the edit but my router died in the process (rip 2016-2020) (._.') Its not the best but, you get the idea... the rest is on our minds ibb.co/s9hJvmt
2020-01-11 19:35
#7
 | 
Netherlands n0b8m8 
Looks very hot! i'm not dissapointed at all Better late than never ty mens))
2020-01-11 19:46
#8
 | 
Norway stekt_laks 
imgur.com/a/kOsQ9Ae give him a FaZe Jersey. must be their newest jersey design
2020-01-11 19:49
fucked up the sleeves because couldn't find a better jersey match but its not that bad imo (._.') ibb.co/t8QLM1P
2020-01-11 20:10
#11
 | 
Norway stekt_laks 
thats amazing lmao, perfect bait material!! thanks bro i will donate faze sticker to you mensS=
2020-01-11 20:11
Thanks mate! Glad you liked it (._.)_b happy baiting
2020-01-11 20:47
wow ur actually pretty good!
2020-01-11 20:42
Ty mate (._.)_b
2020-01-11 20:48
#9
OCEAN | 
Reunion 1iquser 
can you photoshop dwayne "the rock" johnson's face on prodka imgur.com/g8Q0wHY ?
2020-01-11 19:52
hah (._.') for some reason I see Elon Musk ibb.co/SmLxGpy
2020-01-11 20:22
#14
OCEAN | 
Reunion 1iquser 
lmaooooo this shit is amazing! thank you for your edit!!!
2020-01-11 20:22
#12
 | 
Germany EDWR 
movenoticias.com/wp-content/uploads/2016.. Can you swap faces of Ronaldo TO messi? vice versa.
2020-01-11 20:14
something tells me that proportions aren't right at all but since you only requested face swap... (._.') ibb.co/GnsZSRj
2020-01-11 20:40
Gotta bump this because Im bored again (._.')
2020-01-12 18:34
#20
 | 
Turkey DlAZ 
Can you do all kind of edits?
2020-01-15 02:38
I don't know what you have in mind but I can give it a try to anything (._.)_b
2020-01-15 02:54
Can u make tense rage face in a pro player body when he's celebrating hard or s1mple smash desk
2020-01-15 03:26
not sure if I got that tense rage face right but ... ibb.co/7JHDDfq quick cuz im sleepy already (._.')
2020-01-15 03:47
do a bulk shirtless nitr0
2020-01-15 04:02
ibb.co/dgjJ43Y I didn't like the tat much but w/e (._.')
2020-01-15 15:10
#25
 | 
United States America! 
Bump
2020-01-15 05:51
f*ck yeah! (._.)7
2020-01-15 15:34
Can you do spongebob's face on zywoo and zywoo's face on spongebob?
2020-01-15 09:41
ibb.co/7256mVK ibb.co/m9pVb7S Cartoon+humans mix never turn as a good mix but... at least I tried (._.)_b
2020-01-15 15:11
Can you make my ass look bigger? imgur.com/a/Wae9znl
2020-01-15 16:03
I thought It was big enough already but... ibb.co/RN9f8Xs (._.)_b
2020-01-15 16:16
Damn I look so sexy now! Thanks!
2020-01-17 14:04
Sprout
1.66
HAVU
1.81
Airborne
1.31
FURY
3.30
Heroic
1.87
MAD Lions
1.89
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.