Thread has been deleted
Last comment
HuNter's form
 | 
United Kingdom Cryaosic 
hltv.org/stats/players/matches/3972/huNt.. The fuck is this form ? 27 maps in a row with a possitive rating , this mans should have been TOP 20 just by his stats. But next year he will be 100% , top 10 potential even.
2020-01-12 23:44
Topics are hidden when running Sport mode.
I love hunter but no he shouldnt be top 20 of 2019. he played vs tier2/3 EU teams half of the year
2020-01-12 23:45
#4
 | 
United Kingdom Cryaosic 
He played a bunch of games tho , almost 300 and had a great run in a major , carried G2 to a first event win in ages (tier 2 tho). Overall amazing year for him.
2020-01-12 23:48
You didnt read. He played vs teams like NEMIGA/Sprout/HAFU/SJ can name a gazillion more. HALF OF THE YEAR.
2020-01-12 23:58
#116
 | 
Netherlands PasscaLl 
i agree, top 20 2020 but def not top 20 2019
2020-01-13 22:22
#56
 | 
Serbia TheSerb 
He played the major almost beating astralis in 8237636262 ots, also hes from a region that doesnt support cs that much so i think he should have been atleast no. 20
2020-01-13 00:27
boys i love hunter a lot but you simply have 0 arguments and dont understand how that list works. He got 9-12th at the major... By your logic the entire AVANGAR squad has to be in the top 20 they placed second.
2020-01-13 00:39
#63
nexa | 
Yugoslavia tomasev1c 
dont mind him,we serbianos can be a bit slow sometimes
2020-01-13 00:42
dont know about that one :/ nexa and hunter are nuts but as i tried to explain they played vs tier 2/3 EU teams half of the year
2020-01-13 00:44
#66
nexa | 
Yugoslavia tomasev1c 
nexa and hunter are both sick players but obviously they arent even top40 of 2019
2020-01-13 00:45
Next year though....
2020-01-13 08:20
#62
nexa | 
Yugoslavia tomasev1c 
ti si prSo decko
2020-01-13 00:41
#75
shox | 
Korea Jew2K 
Don't think the criteria for being put in top20 is "whether u almost beat Astralis or not."
2020-01-13 05:44
Or "if you come from a region that doesnt support cs that much"
2020-01-13 13:53
Nice arguments
2020-01-13 13:59
0/8
2020-01-12 23:47
#7
 | 
United Kingdom Cryaosic 
I tought Finnish people had a functional brain.
2020-01-12 23:48
and you are proving it here
2020-01-12 23:49
#14
 | 
United Kingdom Cryaosic 
You are giving me brain farts , just stop replying.
2020-01-12 23:51
You are having brain farts already. This guy had few good games in december-2020 january against tier 3 so he deserves top 20!!!!!
2020-01-12 23:56
#101
 | 
United Kingdom Cryaosic 
1.22 rating in 2019 across 297 maps is considered "few good games" ? Yeah....no
2020-01-13 14:03
#103
 | 
Yugoslavia seeeed 
Again, he played against t2/3 teams for the majority of the year. And hasnt won any significant event. Thats why he doesnt deserve top20 for 2019. And he shouldnt get it either.
2020-01-13 14:09
#106
 | 
United Kingdom Cryaosic 
I know. Mr. Perkele said that hNt only performed across december so I pointed to the fact that he was super consistant throughout the whole year.
2020-01-13 14:09
why didnt you point that out then. And if rating is the only thing that should count Jamppi would be top 10
2020-01-13 20:35
#114
 | 
United Kingdom Cryaosic 
No place for cheaters in top 10.
2020-01-13 20:41
So how could hunter be there
2020-01-13 23:38
expected from kovac family, there’s just something about kovacs and amazing aim
2020-01-12 23:48
#8
 | 
United Kingdom Cryaosic 
+1
2020-01-12 23:49
you think Kovac moms hit crispy headshots as well ?
2020-01-13 13:37
#118
ckN | 
Estonia ckN 
more like dad
2020-01-13 23:41
#5
 | 
Spain Varcolaco 
ofc better than sergej
2020-01-12 23:48
#11
 | 
United Kingdom Cryaosic 
Sergej played in a higher tier , but as a player yeah , I would value hNt higher than sergej
2020-01-12 23:49
he won't be top20 next year unless G2 gets some good results. If they do, 100% he will be top20
2020-01-12 23:48
#12
 | 
United Kingdom Cryaosic 
If he continues this form hard to believe he doesn't make it. NiKo was 11 with mouz in 2016 even tho they didn't achieve shit purely cuz of stats like this.
2020-01-12 23:50
That's fair. Though who knows if he'll be able to keep the consistency NiKo had if G2 don't do well. The context there matters, as NiKo being able to keep up that form in a shit team is something not everyone can do (even if they're related lol). If G2 struggle a lot, huNter's form may start to struggle as well, especially if the team style changes and his role is forced to change.
2020-01-12 23:52
#76
device | 
Denmark bebm 
heres the difference hltv.org/stats/players/compare/3741/NiKo.. 52-33 = 19 19/33 = 58% NiKo played 58% more big event maps than hunter, and had a way higher rating, hunter no chance at top 20 this year he wasnt even close
2020-01-13 05:47
#100
 | 
United Kingdom Cryaosic 
But why not ? G2 is a team that plays tier 1 events , it's hard to believe they achieve anything big in 2020 but if hNt continues with this form he will be a top 20 potential for 2020.
2020-01-13 14:02
#111
device | 
Denmark bebm 
because he wasnt even close to top 20 this year, obviously its possible, but its also possible for someone like stewie2k to make top 20 next year, but we both know he prob wont and he was closer to making it than hunter was
2020-01-13 15:28
#112
 | 
United Kingdom Cryaosic 
Shit comparison since stewie was playing like shit. hNt has a chanse cuz he actually playing like a top 20 player right now. Stewie was closer tho only cuz if events won.
2020-01-13 15:48
#115
device | 
Denmark bebm 
unlike popular hltv belief, stewie wasnt that bad this year, he was pretty good, 1.05 as a awp/support role on a successful team is solid 1.05 in 130 maps + evps vs. 1.06 in 33 maps sorry ur bait is weak stewie 2019 > hunter 2019 stewie summer 2019 > hunter winter 2019
2020-01-13 22:18
Better than his cousing at this point))))
2020-01-12 23:49
#13
 | 
United Kingdom Cryaosic 
Sad to say but yeah he is. So much potential wasted with NiKo , hope he proves us wrong.
2020-01-12 23:51
I think he deserves it. As long as his ego trip goes on and he doesn't give up the igl role I'll be happily rooting against them for his own good
2020-01-12 23:52
I think he deserves it. As long as his ego trip goes on and he doesn't give up the igl role I'll be happily rooting against them for his own good
2020-01-12 23:52
I think he deserves it. As long as his ego trip goes on and he doesn't give up the igl role I'll be happily rooting against them for his own good
2020-01-13 13:37
#78
Zeus | 
Greenland hy_its_me 
please stop being delusional kid. Niko played against t1 teams whole year and hunter played against t2/3/4 that's why he has good stats
2020-01-13 05:58
playing vs spirit, ence, ago, big, hard legion etc all t2/t3 teams so 0/8
2020-01-12 23:52
#20
 | 
United Kingdom Cryaosic 
Scroll down a bit and you will see simmilar results against na'vi , astralis , EG...
2020-01-12 23:53
#24
 | 
United States ottovonlousie 
Na'vi and EG are t2
2020-01-12 23:54
thats like 1/5 of his matches, hes good but not worthy of top20 at least this year
2020-01-12 23:54
#27
 | 
United Kingdom Cryaosic 
But he still performed when he had a chanse to play against them , so he ain't a tier 2 farmer at least.
2020-01-12 23:55
+1 but not enough played for sure
2020-01-12 23:57
#19
Golden | 
Serbia d1ckson 
Top 20 of 2020 100%, he was probably top 30-35 of 2019
2020-01-12 23:52
#22
 | 
United Kingdom Cryaosic 
+1
2020-01-12 23:54
#21
 | 
United States ottovonlousie 
huNter is just offbrand suNny
2020-01-12 23:53
#23
 | 
United Kingdom Cryaosic 
Better than mr.firepower in every single way possible.
2020-01-12 23:54
#26
 | 
United States ottovonlousie 
Nah that's just his big brother NiKo taking the controller back
2020-01-12 23:55
#28
 | 
United Kingdom Cryaosic 
His big brother NiKo is slumping hard tho. hNt>NiKo this year at least
2020-01-12 23:56
#31
 | 
United States ottovonlousie 
That's why NiKo is in top 20 2019 and hNt isn't?
2020-01-12 23:57
#67
 | 
Europe twitchy_ 
Uk logic. They are best known for their signature tactic "going brexit, but then no". They also had another little known tactic of "Stay EU, but then going brexit" Can't wait to see how they become a Tier 2 country.
2020-01-13 01:02
#71
 | 
United States ottovonlousie 
+1 brexit retards
2020-01-13 03:46
#81
 | 
United Kingdom Cryaosic 
I'd call you out for your country but can't since you don't even want to show it. NiKo isn't that far of and was amazing for the first half of the year and that is the only reason he reached TOP 20. One of the reason why hNt wasn't in the TOP 20 is the fact that he played againat tier 2/3 teams while NiKo was playing tier 1. Use your brain mr. "insert retarded country here"
2020-01-13 08:08
LMAO FLAIR CHECKS OUT suNny struggling to get 1.10+ rating vs tier 2 huNter 1v5s tier 2 for breakfast btw ence_never_beat_HUNDEN
2020-01-13 00:01
#35
 | 
United States ottovonlousie 
Ok no scene
2020-01-13 00:02
nt fakeflagger ence_never_beat_HUNDEN
2020-01-13 00:03
#37
 | 
United States ottovonlousie 
I no fake flag I am ashamed to be from no scene country. ASTRALIS_NEVER_BEAT_ENCE_AFTER_KATOWICE
2020-01-13 00:05
nt ence_never_beat_liquid_after_katowice ence_1_dumb_roster_move_liquid_1_smart_roster_move
2020-01-13 00:06
#40
 | 
United States ottovonlousie 
nt liquid_0_firepower_ence_1_firepower
2020-01-13 00:08
LMAO liquid_1_stewie2k_ence_0_stewie2k
2020-01-13 00:11
#47
 | 
United States ottovonlousie 
ENCE_never_lost_to_astralis_after_katowice_liquid_has_therefore_ence_better_than_liquid Also having stewie2k makes your team worse?
2020-01-13 00:15
ence_0_big_events_liquid_6_big_events
2020-01-13 00:15
#50
 | 
United States ottovonlousie 
Ence_1_god_liquid_0_god
2020-01-13 00:18
stewie_1_skin_in_csgo_ence_0
2020-01-13 00:20
#53
 | 
United States ottovonlousie 
liquid_0_music_kit_ence_1_music_kit
2020-01-13 00:24
liquid_1_nike_sneaker_design_ence_0
2020-01-13 00:26
#55
 | 
United States ottovonlousie 
Allu_1_redbull_all_of_liquid_0
2020-01-13 00:26
twistzz_4_tattoos_allu_2_tattoo
2020-01-13 00:28
#58
 | 
United States ottovonlousie 
Allu_not_virgin_liquid_all_virgin
2020-01-13 00:29
#105
 | 
Serbia SHk3 
This is so much fun, go on MIBR it's your turn.. GO GO GO
2020-01-13 14:09
Ik I am waiting
2020-01-13 15:24
#119
 | 
Serbia SHk3 
I guess you win this game.. :)
2020-01-14 14:39
no way that he deserves top20 from 2019. just no
2020-01-12 23:59
#38
 | 
United States ottovonlousie 
+1 no big event wins or mvps and not enough showings against t1 (other than ence)
2020-01-13 00:05
He did have 1 MVP in 2019, but it still doesnt change anything
2020-01-13 00:10
#44
 | 
United States ottovonlousie 
When?
2020-01-13 00:12
cs summit 5
2020-01-13 00:38
#61
 | 
United States ottovonlousie 
Tier 69 event that litteraly means nothing?
2020-01-13 00:40
An mvp is an mvp autism boy
2020-01-13 08:41
A major mvp means more than cs_summit mvp no?
2020-01-13 15:23
#46
 | 
North America daesoulae 
lol since when is ence tier 1
2020-01-13 00:13
#49
 | 
United States ottovonlousie 
Since they added firepower
2020-01-13 00:16
#70
 | 
North America daesoulae 
what firepower?
2020-01-13 01:50
#72
 | 
United States ottovonlousie 
suNny the most firepower anyone could want
2020-01-13 03:47
#73
 | 
North America daesoulae 
hltv.org/stats/players/5479/suNny?startD.. wow thats a lot of firepower he got there
2020-01-13 04:36
#74
 | 
United States ottovonlousie 
Yup
2020-01-13 05:30
#86
 | 
North America daesoulae 
youre either delusional or i just got baited
2020-01-13 13:35
They were for part of the year
2020-01-13 01:06
#41
 | 
Brazil jung1eboy 
-1
2020-01-13 00:09
I heard his cousin got rank 11 or sumthin
2020-01-13 00:13
he won't be top 20 in 2020 because g2 will not win anything
2020-01-13 00:22
#64
nexa | 
Yugoslavia tomasev1c 
s0mple and electronic top7 without winning anything, l m a o
2020-01-13 00:42
#77
device | 
Denmark bebm 
hltv.org/stats/players/compare/3972/huNt.. yeah when hunter increases his rating by 0.22, maybe he'll make the list too as it stands rn he has a lower rating, evp, big event mvp, maps played, and impact that all 20 players on this years list
2020-01-13 05:49
#80
eDi | 
Albania shieldzz 
But s1 and electronic played more maps and have a lot of big tournaments played .
2020-01-13 08:07
#82
 | 
United Kingdom Cryaosic 
hNt played more than double the maps of s1 and elec. Remember when NiKo 11 with mouz in 2016 even tho mouz achieved fuck all that year ?
2020-01-13 08:10
No he shouldn't have
2020-01-13 01:06
#91
 | 
United Kingdom Cryaosic 
I agree but his rating , impact and consistancy was insane
2020-01-13 13:39
#79
eDi | 
Albania shieldzz 
He didnt play enough big events in 2019
2020-01-13 08:06
#92
 | 
United Kingdom Cryaosic 
He played a fuck ton of maps tho , like 300 or some shit. That's double the ammount of most players.
2020-01-13 13:40
maybe not 2019, but 2020 hNt is top 20 for sure, i'd even expect top 10 from him
2020-01-13 08:23
#93
 | 
United Kingdom Cryaosic 
If G2 picks their shit up than yeah. So far he is stuck carrying them almost every game.
2020-01-13 13:40
2020 should be his year, if he attends more big events
2020-01-13 13:36
#94
 | 
United Kingdom Cryaosic 
With G2 he should be attending tier 1 events honestly.
2020-01-13 13:41
#90
 | 
Spain WindowsVista 
he will be in the top 20 this year
2020-01-13 13:39
I think you have a point about Hunter, he is INSANE and i hope the best for him in 2020 but no he should not be close to top20 this year while having that rating in 27 maps alone is insane and REALLY hard to do, the list of teams is far from top tier. The only credit i can give him is the Mousesports matchup and Mad Lions. Rest is not that impressive IMO. Still 27 maps in a row is insane.
2020-01-13 13:45
#104
 | 
United Kingdom Cryaosic 
He played 297 maps in 2019. That's almost a map per day and his rating across all of those maps averages 1.22 with 1.3 impact.It doesn't really matter what tier he played in , the fact that he kept this consistency and played that much is insane.
2020-01-13 14:08
1.22 rating is good but it is not all coming from tier 1 events , and of course it matters what tier and tournaments you play at, what do you mean dude haha... There is a reason why hes not in the top20 with having better stats then alot of the top 10-20 players. Because he didnt play in a lot of tier 1 events.
2020-01-13 14:11
#97
 | 
North America davidbowie22 
this year he played mostly online n stuff so doesnt really count but he has potential for top20 next year
2020-01-13 13:54
Consistency = Key, Mr Hunter is young still, he'll rise, but not this year
2020-01-13 13:56
#102
 | 
United Kingdom Cryaosic 
He is 24 years old. Compare that to NiKo and his achievemnts and he is a year younger. But there is a huge light for him now that he signed for G2
2020-01-13 14:06
#110
huNter- | 
Poland Szcz 
Hunter is amazing but I am sad that CR4ZY collapsed
2020-01-13 15:24
Airborne
4.00
ORDER
1.23
Gambit Youngsters
1.23
EXTREMUM
4.08
Natus Vincere
1.92
Vitality
1.84
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.