Thread has been deleted
Last comment
best streamers to watch
India theyaskyou 
Who are the best csgo streamers to watch 1.to learn cool tricks/smokes 2.for entertainment
2020-01-17 12:51
Topics are hidden when running Sport mode.
Forsen
2020-01-17 12:52
can somebody please explain to me forsen's chat
2020-01-17 12:57
just observe it... you will get it
2020-01-17 13:00
How can that guy be le. He literally cant even move + he doesnt know any spray patterns. The rank system is fucked
2020-01-17 13:03
Because He is a 140iq god gamer
2020-01-17 13:20
bcko /closed
2020-01-17 12:52
Rip :( +1 for your name btw
2020-01-17 12:52
#17
 | 
Slovakia itsab8 
he is alive wtf
2020-01-17 13:07
0/8
2020-01-17 13:03
0/8
2020-01-17 14:16
watch coldzera to learn how to be a rat
2020-01-17 12:53
Vinesauce Joel
2020-01-17 12:53
never heard of him?? is he in fpl?
2020-01-17 14:17
Yes
2020-01-17 18:57
superjamppi ofc
2020-01-17 12:54
flair checks out
2020-01-17 14:17
UNLOST Best awp player of all time
2020-01-17 12:54
Pokimane
2020-01-17 12:54
begone thot
2020-01-17 14:18
She hot, I'd fuck her
2020-01-17 15:08
yeah anyone here probably would but thats beside the point
2020-01-17 15:26
idk, i only go on twitch if pornhub gets boring.
2020-01-17 12:55
Resttpowered 20iq but funny
2020-01-17 12:57
#12
 | 
Hungary mEZENCEphalon 
loba ofc
2020-01-17 13:00
he's kinda boring whenever I see clips does he show new tricks or anything??
2020-01-17 14:18
#29
 | 
Hungary mEZENCEphalon 
he has some videos on yt with tips but during steam he's mainly bullies everyone and entertaining the ppl instead of showing tricks and shit
2020-01-17 14:21
ok I'll check it out ty
2020-01-17 14:22
#33
 | 
Hungary mEZENCEphalon 
np
2020-01-17 14:23
Yesterday was so funny to see, and sad at the same time...
2020-01-17 14:34
what happened?
2020-01-17 15:01
#46
 | 
Hungary mEZENCEphalon 
loba's streams are always funny and sad at the same time
2020-01-17 17:04
#16
 | 
United States sorcrcrc 
moistcr1tikal
2020-01-17 13:04
#32
Rob4 | 
Serbia e_loK 
+1
2020-01-17 14:22
TENSE1983
2020-01-17 13:09
ME TROLL THE MATCH FACK YOU
2020-01-17 15:31
#19
 | 
Ukraine ReanuKeeves 
NadeKing by far
2020-01-17 13:11
#20
 | 
Slovakia ropz_lover 
get life
2020-01-17 13:11
yes 🤓
2020-01-17 14:18
1.to learn cool tricks/smokes - Pimp 2.for entertainment - "green me say alone ramp"
2020-01-17 14:19
yes I used to watch pimp long time ago but now he streams rarely (I think?)
2020-01-17 14:22
#34
Rob4 | 
Serbia e_loK 
I recommend nummotthenummy. Even tho cube season is over he still makes great content. But he doesnt smoke
2020-01-17 14:25
I was looking for csgo streamers in particular
2020-01-17 14:26
#36
Rob4 | 
Serbia e_loK 
But mtg is better I am changing your life for the better trust me
2020-01-17 14:31
If by matches ESL
2020-01-17 15:09
#42
oBo | 
Korea Moms_touch 
Jasonr is only one isnt boring
2020-01-17 15:27
Tense
2020-01-17 15:34
#45
s1mple | 
United Kingdom benchof 
richard lewis reports
2020-01-17 15:35
#47
 | 
Japan Fanta_machine 
Don't waste your time watching streams
2020-01-17 17:06
AVANT
1.12
Formidable
5.90
SKADE
3.34
Spirit
1.32
100 Thieves
2.07
G2
1.75
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.