Thread has been deleted
Last comment
Recommend me good music please
 | 
Brazil VeryCuteBrazilian 
Some good music, any style, not very "popular" ones, since i want to find out new things.
2020-01-20 23:06
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Other Im_fakeflaging 
try 8d music men))))
2020-01-20 23:07
#30
 | 
Yugoslavia seeeed 
Useless gimmicky fad
2020-01-21 00:43
#2
OCEAN | 
Reunion 1iquser 
anything from earl sweatshirt. anything from some raps songs and doris is good for people new to his music if you wanna go deeper i suggest listening first to i dont like shit, then solace, then feet of clay.
2020-01-20 23:08
nick checks
2020-01-20 23:09
#8
OCEAN | 
Reunion 1iquser 
earl sweatshirt is the best from this generation lol. all of his stuff is self produced, has great rhyme schemes and metaphors. a GOAT contender for sure if he continues with this path
2020-01-20 23:10
rap GOAT contender
2020-01-20 23:13
#11
OCEAN | 
Reunion 1iquser 
GOAT in rap tho. also his shit isnt like lil pump or from any of the trap kiddos. its completely different from that just listen to this: youtube.com/watch?v=d3q_0UP6sck or youtube.com/watch?v=DB3nEesYdcE if you dont have time to waste lol
2020-01-20 23:14
be goat in rap is like being top 1 in antarctician cs doesnt mean much
2020-01-20 23:17
yeah so
2020-01-20 23:21
#17
OCEAN | 
Reunion 1iquser 
goes against your point but aiggghttt
2020-01-20 23:22
still the lowest form of music
2020-01-20 23:29
#24
OCEAN | 
Reunion 1iquser 
youtube.com/watch?v=Q_mSiKhXqaM just look at his rhyme scheme. you and i can't even think of rhymes like MF DOOM rap takes skill. you need to have good sense for rhythm to stay on beat, a great mind for lyrics and actual knowledge in music if you're producing rap beats (which most good rappers do)
2020-01-20 23:31
HAHAHAAHAHAH
2020-01-20 23:32
#26
 | 
Turkey FisdikciSahab 
imagine trying to talk sense in to a mon... grel mongrel
2020-01-20 23:37
#32
 | 
Yugoslavia seeeed 
Dont even bother. He is either baiting or hes one of those "enlightened" *i listen to real music* kinda guys. Even tho i doubt he actually knows two shits about music. And his taste consists of dad rock bands and some synthwave.
2020-01-21 00:50
#34
OCEAN | 
Reunion 1iquser 
probably lol even if it was a bait, it was done poorly since he made himself look kinda stupid ngl
2020-01-21 00:52
#5
 | 
Poland Adisky 
2020-01-20 23:09
#10
 | 
Poland PanArek 
+1
2020-01-20 23:13
#35
Luken | 
Argentina rvoltoso 
2017
2020-01-21 00:55
#7
 | 
Finland Smoonah 
2020-01-20 23:10
#13
Kaze | 
Japan debugs 
2020-01-20 23:19
#20
 | 
Turkey FisdikciSahab 
müslüm baba
2020-01-20 23:23
Courtney Barnett & Kurt Vile - Fear is Like A Forest (indie rock) youtube.com/watch?v=pR_EQuo-4sI Pete Rock & C.L. Smooth - Take You There (hip hop) youtube.com/watch?v=ifX1xY1tC3M Charlie Rouse - Back Down To The Tropics (Bossa Nova- & Samba-jazz) youtube.com/watch?v=k47JjO_RUVk
2020-01-20 23:23
Kanye's Yeezus album is very ahead of it's time and underrated. Basically Kanyes discography is good
2020-01-21 00:42
#33
 | 
United Kingdom SooSy 
PUP's entire discography is pretty good AJJ's people who can eat people are the luckiest people in the world is banging Boys Will Be Bugs by cavetown is one of my favourites Just a few things :)
2020-01-21 00:52
#36
 | 
United Kingdom DeiniolLloyd 
Cavetown is really talented dude. I've been following his career since comet album
2020-01-21 00:57
#37
 | 
Yugoslavia seeeed 
Cant Mantain is the best AJJ akbum :<
2020-01-21 00:57
Gambit Youngsters
1.40
Nemiga
2.96
Assassins
1.15
Dignitas fe
4.99
AGO
2.01
Illuminar
1.77
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.