Thread has been deleted
Last comment
Ramz1k 322 SYMAN GAMING GGWP
Korea pgg 
OVERDRIVE INFO: ibb.co/b1pt6Gm
2020-01-21 13:22
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
OCEAN | 
Reunion 1iquser 
not clicking
2020-01-21 13:23
+1
2020-01-21 15:05
+1 don't do it i lost all my money on my account
2020-01-21 16:29
#77
 | 
Russia NikSmoK 
TRANSLATE FOR IMPORTANT PART(black message screen) If youre going to play good you will get salary rise and bootcamp. If you want to do it with those dm me i can give 2000$(for a bet) (idk what 2-5$ means) This is done by 2-3 players and shared 1000-2000$ per player.
2020-01-21 16:39
who cares about overdrive aka sukablyadnahuy
2020-01-21 16:43
#85
 | 
Russia NikSmoK 
NT Ramzik
2020-01-21 16:44
#92
NooK | 
Russia foggy54 
he meant he can pay them from 2000 to 5000$
2020-01-21 16:52
#104
Korea pgg 
YES gg
2020-01-22 09:54
can somebody translate and confirm? :D would love to see this retards getting banned since it was super obvious.
2020-01-21 13:24
#8
 | 
Russia (^_^) 
Confirmed.
2020-01-21 13:27
hahaha everbody knew this fuckers are throwing.... "i spilled coke on my keyboard" xaxaxaxaxa
2020-01-21 13:31
#18
 | 
Kazakhstan Kitsahub 
Russian insider OverDrive posted a screenshot with messaging between (probably) Ramzik and some other player, where Ramzik explains how they do 322 and how much can you get from that.
2020-01-21 13:45
aw, shit its about to get down. dont worry, he just spilled coke over his keyboard XD
2020-01-21 13:46
#57
 | 
Kazakhstan Kitsahub 
Why do you think that I am worried about Ramzik? If it was 322 he should be banned
2020-01-21 16:25
yup... i just said that he was saying that he didnt throw and just spilled coke over his keyboard and that it stoped working xD
2020-01-21 16:27
#98
 | 
Kazakhstan Kitsahub 
Yes, strange story. Hope truth will come out soon
2020-01-21 17:23
yes, VALVE PLS BAN RAMZ1K
2020-01-21 14:58
What 322 mean?
2020-01-21 16:31
Short: Throw. But funny and lucky story for Solo behind it knowyourmeme.com/memes/322
2020-01-21 16:38
Thanks m8
2020-01-21 20:58
#78
NooK | 
Russia foggy54 
TRANSLATION: "If you'll do it again - then I would rise the salary for bootcamp" "If you'll play with them, write me about the match - I can give you 2000$, 2-5$" "2-3 players do this" "and then share between them" "for 1000-2000$"
2020-01-21 16:41
ty my friendo. hope they are getting banned !
2020-01-21 16:41
#82
NooK | 
Russia foggy54 
there is no author on the screenshot, and even if there was, It cant prove nothing, since can be falsification
2020-01-21 16:43
i know, but just because of this valve should investigate.
2020-01-21 16:44
#88
NooK | 
Russia foggy54 
right, right for example investigate all Syman matches and information from betting sites. Hopefully they will do it.
2020-01-21 16:45
exactly, if they threw which looks likely to be the case they need to get punished.
2020-01-21 16:46
#4
flusha | 
Finland MEZi 
2020-01-21 13:25
Lbb.co = virus ibb.co = image hosting site imgbb.com classic I and i switcheroo
2020-01-21 13:43
2020-01-21 15:07
#56
 | 
Poland Amirek 
Wait wtf I already clicked it mens((
2020-01-21 16:22
#5
Sosa | 
Europe wtfmen)) 
He threw already soo many times nothing new
2020-01-21 13:26
#6
Korea pgg 
ibuypower v2.0
2020-01-21 13:26
#7
Sosa | 
Europe wtfmen)) 
But wont get banned ofc who cars )
2020-01-21 13:27
#15
sh1ro | 
Russia R3YBAH 
+1
2020-01-21 13:38
+1
2020-01-21 14:02
#103
Korea pgg 
+1
2020-01-22 09:03
#9
dupreeh | 
Belgium dzkay1 
fuck virus link hahaha
2020-01-21 13:29
Fuck you! Virus web site, lost my phone
2020-01-21 13:33
mens ))) he just spilled coke over his keyboard )))
2020-01-21 13:36
#16
Korea pgg 
+ $$$$ Stickers
2020-01-21 13:41
#20
 | 
Israel zainshelsus 
so basically keoz and n0rb3r7 are exposed?
2020-01-21 13:49
Nt xeta
2020-01-21 13:50
ban ramz1k, pls valve need more
2020-01-21 13:50
#23
s1mple | 
Russia yep! 
it's true :(
2020-01-21 13:52
it was obvious, after the espada match on ovp. LMAO ramz1k fat greedy fuck should never be allowed to compete again ))) He should spill coke over his brain
2020-01-21 13:55
Well.....iirc Bet365 didn't work with syman matches, maybe that's why If you want to get money buy a lot of this guys stickers right now
2020-01-21 13:55
#26
s1mple | 
Russia yep! 
yes, cs.money low prices stickers ramz1kB0$$
2020-01-21 13:57
Why'd you buy their stickers? They've literally zero legacy.
2020-01-21 16:28
Yeah, but they will become a meme From nonamers to the guys who got banned for 322
2020-01-21 16:58
#27
 | 
North America sickdeadgle 
yesssssssssss 3222222222
2020-01-21 13:58
bought like 10 stickers already
2020-01-21 14:00
:D !
2020-01-21 14:01
That makes actually sense since Pinnacle whenever Syman had a match, they never added that match to bet, I hope this actually goes through to get Valve attention.
2020-01-21 14:05
same with bet365 after all the fishy matches occoured they decided to not add their matches anymore.
2020-01-21 14:05
i thought hltv users were full of shit, but seems they like they throw for real ban these dogs valve mens)
2020-01-21 14:07
CIS and ASIA throw a lot, while EU is mostly cheating
2020-01-21 14:11
ofc.... especially east europeans with low income.
2020-01-21 15:49
#35
 | 
Russia KotLeopold 
"Anyway even this screen shot can't prove nothing" - the main part of his report
2020-01-21 14:09
yes but he also said a while ago that huge matchfixing leak with proofs gonna come out soon so surely ramzik gonna be there?
2020-01-21 14:25
but valve could punish it anyway. The purpose to do it is even in normal law system punishable.
2020-01-21 16:44
Why don't you just send the link? Why the fuck are you sending a screenshot of it? Can't translate an image .........
2020-01-21 14:20
2020-01-21 15:03
Thank you my friend. Much love <3
2020-01-21 15:06
np, lets hope this cheeky fat cunt gets banned
2020-01-21 15:07
#106
Korea pgg 
thx
2020-01-22 15:46
Deserved
2020-01-21 14:24
If valve or who ever would actually take measurements and fine/ban all of these fucking matchfixing dogs it would all be gone very fast, but they dont give a fuck
2020-01-21 14:31
#41
 | 
North America sickdeadgle 
ahahahaha
2020-01-21 14:41
Because it's not Valve's job to play police. It's the job of the authorities but they don't care
2020-01-21 16:27
Yea I say valve or who ever because i dont know who the authorities are in this case but its insane
2020-01-21 18:49
Dota: Valve banned last year a peru team for life cuz of matchfixing.
2020-01-21 16:37
stickers ramz1k prices high
2020-01-21 14:49
#49
Quake | 
Ivory Coast s1v9mple 
"BOODCAMP" LUL
2020-01-21 15:10
valve wont ban this scamming bitch, they even let him play on a major fuck off
2020-01-21 15:11
wow bitch?)
2020-01-21 15:34
Bitch men((
2020-01-21 17:32
prices of ramz1k stickers are increasing
2020-01-21 15:48
translate pls
2020-01-21 15:53
Russian insider OverDrive posted a screenshot with messaging between (probably) Ramzik and some other player, where Ramzik explains how they do 322 and how much can you get from that.
2020-01-21 15:55
what's 322 ?
2020-01-21 16:30
throw
2020-01-21 16:32
thank men why would you ever risk your esport career for 322$ tho xD
2020-01-21 16:37
I mean there are really poor countries. Where 322 would be a half year income. last year Valve banned a peru team cuz of matchfixing. The team said they were to poor to survive without doing it. And in Dota you make only money if you are in tier 2. All other below make zero.
2020-01-21 16:41
322 ???
2020-01-21 16:31
I could explain it but this is faster. it is funny trade 322 for a million income. At this time Valve didnt make life time bans for everyone. knowyourmeme.com/memes/322
2020-01-21 16:34
my russkie is bad. I know what 322 is about but your screenshot explain nothing
2020-01-21 16:33
#74
 | 
Russia NikSmoK 
Translate If youre going to play good you will get salary rise and bootcamp. If you want to do it with those dm me i can give 2000$(for a bet) (idk what 2-5$ means) This is done by 2-3 players and shared 1000-2000$ per player.
2020-01-21 16:40
worst case scenario he gets banned from valve events big deal, he is already rich doubt he will lose sleep over it
2020-01-21 16:37
#72
ceh9 | 
World mukas17 
reported stop posting russian shit, learn a real language
2020-01-21 16:38
#75
 | 
Russia NikSmoK 
Translate If youre going to play good you will get salary rise and bootcamp. If you want to do it with those dm me i can give 2000$(for a bet) (idk what 2-5$ means) This is done by 2-3 players and shared 1000-2000$ per player.
2020-01-21 16:40
maybe 2k-5k$
2020-01-21 17:16
$yman gaming
2020-01-21 16:39
#86
cyx | 
Germany KapioO 
tyMAN Gaming =)
2020-01-21 16:44
ty
2020-01-21 16:45
#90
Monkey | 
Poland $o$ 
Symen
2020-01-21 16:46
TLDR
2020-01-21 16:48
They are banned by all serious bookies, nothing new
2020-01-21 16:55
nothing new everyone knews everyday = new matchfix
2020-01-21 17:02
#96
 | 
Latvia Revelatiombe 
CIS teams... what a joke
2020-01-21 17:09
#102
 | 
Russia MrMagicStick 
fake
2020-01-21 21:01
#105
 | 
Korea XigNw0w 
Sketchy link.
2020-01-22 10:21
BIG
1.73
Spirit
2.05
Stepback
2.33
Sigma
1.56
AGO
2.01
Illuminar
1.77
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.