Topics are hidden when running Sport mode.
suggest some that arent* srry for grammatical abomination
2020-01-22 03:03
#2
 | 
Brazil JMB_17 
nf I miss the days
2020-01-22 03:05
#3
 | 
Germany Neckarstadion 
2020-01-22 03:05
#33
 | 
Poland PanArek 
very nice mens
2020-01-22 18:00
#4
ropz | 
Canada Bucket0 
i literally listen to zero love songs try cloud nothings brand new weezers first two records modest mouse id suggest diving deeper into 90s alternative rock such as stone temple pilots or soundgarden
2020-01-22 03:13
weezer is so bad
2020-01-22 03:16
#8
ropz | 
Canada Bucket0 
their first two records are unarguably good guitar heavy hook based rock music
2020-01-22 03:17
And they still sound like a boy band as 5 seconds of summer or some shit. Listen to Interpol, or the classic Pink Floyd, Muse, Pixies or Strokes
2020-01-22 03:21
#11
ropz | 
Canada Bucket0 
lol interpol has one good record and the rest are complete shit. muse is just bad music. all strokes songs sound vaguely the same, but i will admit there are some good tracks. pink floyd is great obviously and pixies are really hit or miss. im not trying to say weezer is a good band, they make more bad records than good. also, dont be stuck in the past man, change with the times, listen to some current stuff
2020-01-22 03:23
All of those I said are 'current stuff' besides Pink Floyd. Our love to admire and turn on the bright lights are incredible albums. My favourite band is the Arctic Monkeys, but a good number of their songs are love songs. Saying Muse is bad music is plain bad taste. One of the best live bands, and they're versatile from an album to another. Matt has a unique voice aswell
2020-01-22 17:39
#34
ropz | 
Canada Bucket0 
Lol arctic monkeys are also bad.
2020-01-23 02:08
You just showed how much you understand of music. And you didn't argument against anything I said cause you probably only heard "do i wanna know" from AM, and "Starlight" or "Uprising" from Muse
2020-01-26 00:12
#41
ropz | 
Canada Bucket0 
im not saying they only make bad music, but they mostly do. you have the taste of my 14 year old sister going through her edgy phase. but thats okay, i dont really care
2020-01-26 01:39
surely, your sister will be a dream girl. She has an amazing taste
2020-01-28 01:11
#9
 | 
Germany Neckarstadion 
It's as if they actively tried to make their songs as bland as possible.
2020-01-22 03:18
first 3 mm albums are very good men
2020-01-22 03:32
#17
ropz | 
Canada Bucket0 
first three and interstate 8 ep and building nothing from something men good news is decent as well
2020-01-22 03:38
after good news it's kinda meh, my favorite is lcw
2020-01-22 03:35
#19
ropz | 
Canada Bucket0 
lcw is def their best although im a sucker for moon and Antarctica cuz i really dig their pretty songs like gravity rides everything and 3rd planet. after good news they have like two or three good songs
2020-01-22 03:37
m&a is my second favorite album by them, love how it ends as well
2020-01-22 03:38
#22
ropz | 
Canada Bucket0 
although lcw has teeth like gods shoeshine and cowboy dan so maybe it is my favourite .... its like picking a favourite child
2020-01-22 03:39
10/10
2020-01-22 03:17
a fellow intellectual
2020-01-22 03:31
Love love love is all you need.
2020-01-22 03:32
gangster rap
2020-01-22 03:32
UH UH YA UH UH I FUCKED A HOE SHE FUCKED A HOE I FUCKED A HOE AGAIN UH UH UH I PULLED OUT MY Ak47 ANd MY COCK LOADED IT INTO THEM ALL NIGHT UH UH YA UH UH
2020-01-22 03:39
no that one's a love song
2020-01-22 03:40
its about shooting people so it cant be!
2020-01-22 03:40
proof?
2020-01-22 03:41
UH UH UH YA I HATE HER IT AINT LOVE YUH UH OH FUCK THEM BITCH IVE GOT ITCHES MY COCK THEY ONLY CLEAN THAT DOCK WHILE MY AK47 STOCK FIRING THRU THEM WINDOWS ALL NIGHT LONG!!! OH OH YUH YUH
2020-01-22 03:43
ohh i see your point
2020-01-22 03:44
Agree
2020-01-22 17:59
Yes love songs propaganda
2020-01-23 02:15
#38
rain | 
Czech Republic Exzitz 
2020-01-26 00:15
#40
 | 
Croatia mds818 
When you're little you're listening to the song, when you're an adult you understand the lyrics. That's all that I'm going to say, especially if you're heartbroken atm.
2020-01-26 00:16
we need more songs about aliens n shit
2020-01-28 01:14
Bad News Bears
1.32
Divine
3.28
Big Frames
2.63
Thunder Logic
1.45
Astralis
1.11
Cloud9
7.10
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.