Thread has been deleted
Last comment
S1MPLE HIGHLIGHTS
Egypt TwiLLer 
2020-01-23 21:09
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Brazil Dyfflen 
Nice
2020-01-23 21:47
thx bro
2020-01-24 14:13
UPUPP
2020-01-23 22:38
uppupup
2020-01-24 22:17
nice
2020-01-23 23:19
thx
2020-01-23 23:34
#4
 | 
Argentina n4ziS1mple 
2020-01-23 23:21
no
2020-01-23 23:26
No at all!
2020-01-26 12:57
xD))
2020-01-26 23:11
what?
2020-02-16 15:19
pupupup
2020-01-24 18:37
#10
Frankie | 
Ukraine d3adLY 
part 1(of100)
2020-01-24 22:19
haha +1
2020-01-24 22:21
+100
2020-01-24 23:20
yep)
2020-01-24 23:11
😴😴😴 Just another tier2 baiter. Show me a clip where he actually carries the team
2020-01-24 22:21
everything checks out
2020-01-24 22:21
ok)
2020-01-24 23:48
okey
2020-01-24 23:26
good edit but wtf these lags?
2020-01-26 23:14
thx lags?
2020-01-26 23:19
2k 60 fps)
2020-01-28 00:26
it was just my pc that lagged that day. Idk what happened :D Good video, but music couldve been more exiting
2020-01-28 00:45
okey, thx)
2020-01-28 00:56
upuppupup
2020-02-16 23:18
#28
Russia ERIA 
gj
2020-02-17 13:22
thx)
2020-02-17 17:02
Swole Identity
1.31
LiViD
3.34
Stepback
2.10
Sigma
1.68
DETONA
3.24
RED Canids
3.42
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.