Thread has been deleted
Last comment
Best era of HLTV Forums?
 | 
Japan GOOGLE_DANCING_ISRAELIS 
for me it was 2016-2017 -most memorable users -best memes -emoji era -lists era/detective work -civil wars on forums now forums are so heavily moderated and users so easily banned it feels like a weird place :(
2020-02-10 18:28
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Switzerland Jaksin
cya
2020-02-10 18:28
2 replies
wtf??
2020-02-10 18:30
1 reply
he means that he reported you and says good bye for a while.
2020-02-10 19:58
heavily moderated? look at that guy spamming for long time like 200 lines of characters
2020-02-10 18:29
3 replies
lmao +1
2020-02-10 18:38
hahaah +1
2020-02-10 19:59
Jonathan E. was taking a poo, it doesn't happen often.
2020-02-10 20:08
Yeah probably that one because I wasn't there yet(((
2020-02-10 18:30
12 replies
that was the worst part about it 😭
2020-02-10 18:31
10 replies
I wish I wasn't a newfag 😭😭
2020-02-10 18:31
9 replies
it's ok men)) imo the newer HLTV era is better because we have great users like u that we didn't have back then 😎👍
2020-02-10 18:32
8 replies
But we also have stoopid baiters and idiotas((((
2020-02-10 18:33
7 replies
back then there were more stoopid baiters than now trust me men))
2020-02-10 18:33
6 replies
I trust you, bro)))) Now I need to go to football training but I'm tired as fuck because I couldn't sleep last night((((
2020-02-10 18:34
5 replies
have fun men)) I couldn't sleep much either cause the storm was so fucking loud
2020-02-10 18:34
4 replies
Cya in 2 men))))
2020-02-10 18:37
3 replies
#49
 | 
Denmark EggplantxD
this is so romance, i very wish i get boyfriend cuz i am homosapien
2020-02-10 18:52
2 replies
I'm not a homo sapiens wtf I am a homo erectus)))
2020-02-10 19:00
1 reply
that is op 😎😎😎))) I’m newfag but I’m not a racista , I am a homo erectus)))
2020-02-10 20:43
Same
2020-02-10 18:31
+1 hltv is just dead nowadays
2020-02-10 18:30
+1 dead forum just like cs go
2020-02-10 18:31
1 reply
0/8
2020-02-10 18:32
#13
 | 
Spain LucaGarcia
There are still civil wars
2020-02-10 18:32
14 replies
Not anymore))
2020-02-10 18:33
13 replies
#22
 | 
Spain LucaGarcia
Some wise man once said, after the war is before the war
2020-02-10 18:34
12 replies
I just hope I'm not part of the next one
2020-02-10 18:35
11 replies
#29
 | 
Spain LucaGarcia
If u didn't start the last one u should be safe 👀
2020-02-10 18:36
10 replies
technically I didn't start it
2020-02-10 18:37
9 replies
#33
 | 
Spain LucaGarcia
The person who fired first started 🤔 not who threatened first
2020-02-10 18:38
8 replies
I offered you peace
2020-02-10 18:40
7 replies
#36
 | 
Spain LucaGarcia
So first u shot a person in the head and then offered peace? And as I remember correctly the person u shot offered peace even tho he got stabbed in the back after being shot
2020-02-10 18:41
6 replies
Why did he get stabbed in the back?
2020-02-10 18:43
5 replies
#39
 | 
Spain LucaGarcia
Jealously
2020-02-10 18:44
4 replies
I don't get it
2020-02-10 18:45
3 replies
#44
 | 
Spain LucaGarcia
He took all their fame and wasn't a yesman
2020-02-10 18:48
#48
 | 
Spain LucaGarcia
He even thought about changing names when 30days are over even tho he never got an apology
2020-02-10 18:50
1 reply
I offered you peace already I thought that was enough, but alright. I sincerely apologize for what I've done, I know it was a shitty move but I was just annoyed by the 2 accounts (you know which) and I swear that I will never attack you again. I won't ever start another war with you unless you'll shoot first.
2020-02-10 18:53
+1
2020-02-10 18:32
#18
 | 
Finland ozturk93_
emoji era 😂🤣😂🤣🗿🗿🗿 so many got banned for over using them 🤣
2020-02-10 18:32
#25
 | 
Finland Smoonah
>Heavily moderated >Jiggamalone pick 0
2020-02-10 18:34
2015 when everybody was using csgolounge and random t4 online games would have 15k viewers and hundreds of people raging in the comments
2020-02-10 18:36
4 replies
xaxaxa yes mens)) 2015 was the best year of CS for me :) the rage on HLTV, the csgolounge threads and betting money on tier 4 online matches... watching idiots like moe play csgo stock market crash game, roulette, etc. dazed was still raging at team mates, fnatic era, c9 tank top squad... so many good memories, now it's all so boring :(
2020-02-10 18:48
3 replies
yea the liquid "era" was boring as shit
2020-02-10 18:55
2 replies
thats because they have 0 personality and 0 likable players (IMO)
2020-02-10 18:56
1 reply
only likable one for me is nitr0 but thats it
2020-02-10 18:56
2006-2010
2020-02-10 18:41
1 reply
#40
 | 
Malaysia Suno[t]
*2012
2020-02-10 18:44
#43
 | 
Poland Julka
Emojis came out on hltv in 2018 lol
2020-02-10 18:46
2 replies
Exactly op is newfangled
2020-02-10 18:50
1 reply
time flies, actually it was more like early 2019, since that's when coolest_user was around and spamming the fuck outta emojis. it just seems like much longer ago than just a year mens hltv.org/profile/1112335/coolest-user
2020-02-10 18:54
#50
 | 
Czech Republic Carlosss
Germany_best_country, MIBR era, best era.
2020-02-10 18:52
lol no
2020-02-10 18:52
Liquid era, wait what
2020-02-10 18:53
2017
2020-02-10 18:57
It's funny how people said this forum was terrible because of betting when betting was what made it the most hilarious. God I miss lounge. It was so fucking fun. People freaking like crazy over chinese matchfixes, ultimate underdog win memes, skins being a currency so you constantly swap around and win big stuff in game, no % take on the betting so winning money was super easy (You could actually win money long term not even by being smart just by luck because house doesn't always win). So depressing valve ended lounge. That was the golden age of the whole game.
2020-02-10 19:01
2015-2016 wasn't bad either(I first registered in 2015 but lost that account since) But I like this season as well, HLTV will always have a tight place in my hear
2020-02-10 20:00
VeryNiceGuy era
2020-02-10 20:03
2 replies
so, still ongoing
2020-02-10 20:06
1 reply
Hope so:)
2020-02-10 20:38
when jonathan E is sleeping
2020-02-10 20:09
emojis in 2016 and 2017 ?
2020-02-10 20:13
HAVU
1.00
FcottoNd
13.00
Nemiga
1.18
SKADE
4.95
Evil Geniuses
1.45
Endpoint
2.68
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.