Thread has been deleted
Last comment
Who is still playing cs ?
 | 
France Jaipasdmate 
I am soon probably gonna stop playing cs, who here is still playing cs or stopped playing it and why ? Was it a good decision to quit or do you regret ?
2020-02-12 21:20
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
Shara | 
China |REM1| 
im pretty much just playing it because of the operation, hope that project a will be released next month
2020-02-12 21:21
#78
 | 
Czech Republic CyaLater 
+1
2020-02-14 18:21
+1
2020-02-14 19:20
#2
 | 
Finland Smoonah 
people still play shit game with shit anti cheat?
2020-02-12 21:21
P R I M E
2020-02-12 21:22
#7
 | 
Finland Smoonah 
F R E E , T O O L D A C C O U N T S
2020-02-12 21:23
prime lol 0/0
2020-02-12 21:24
You can’t cheat on vac protected servers!
2020-02-12 22:44
Prime basically got removed since f2p
2020-02-13 17:57
#47
chrisJ | 
Brazil h8er^_^ 
Prime lmao
2020-02-13 18:02
#3
 | 
Greenland BrutallyHonest 
pretty much quit because it held me back from doing other things and the dev team is a buncha retards
2020-02-12 21:21
#23
 | 
France Jaipasdmate 
yeah I agree with you, how many times did the community ask for things that would never see the day. Just look recently, everyone even the pros say that SG and AUG are clearly overpowered and need a nerf and valve just don't care, same for vertigo everyone wants to get it out and want to see cache and cobble back. Valve
2020-02-12 21:31
game is pretty shit now compared to 2015/16
2020-02-12 21:32
#27
 | 
France Jaipasdmate 
+1000
2020-02-12 21:33
+2000 They wrecked the economy fucked the guns up, and it just isn't as good these days. Stopped playing last year and can't see myself coming back unless something changes drastically.
2020-02-12 21:37
+3000 Sound chat between switch and endgame Old fast m4a1s Normal sg&aug Better movement of models Less lag Better gun sounds Csgo had it peak at 2015 now its shit I just play it once a week to rage at some noobs(playing on low rank ez 1st every game)
2020-02-14 19:25
The funny thing is, the SG never changed, all it got was a price change and suddenly everyone realized how amazing it is... They literally had this lying right under their nose for all these years but nobody bothered with it.
2020-02-12 21:44
Still doesn’t change the fact that the gun is overpowered. they should still nerf it no matter when we realize it’s good
2020-02-12 22:45
Your so right, i was against the sg at first but i now realize how op the gun is. I prefer it over the ak now
2020-02-14 18:21
No friends to play with and I will never play alone, playing alone in SA = 100% toxic teammates I prefer never to play
2020-02-12 21:22
#21
 | 
France Jaipasdmate 
unlucky men sorry
2020-02-12 21:28
That's true, SA probably the most toxic region in all games
2020-02-13 18:01
#6
 | 
Serbia d1ckson 
I hit my head against the wall cuz of it, left a red mark. I'll say I'll stop but I know that would be a lie.
2020-02-12 21:22
#14
 | 
France Jaipasdmate 
if you want to stop just stop bro, don't force yourself playing it, remember that a game is supposed to be fun
2020-02-12 21:26
#22
 | 
Serbia d1ckson 
I want to stop but I can't. Addicted ;/
2020-02-12 21:30
#26
 | 
France Jaipasdmate 
yeah I knew it, man you have to stop this addiction, it's the worst possible thing for you. Go to the gym, try to find an other game & so on.
2020-02-12 21:33
#31
 | 
Serbia d1ckson 
I fail miserably lifting anything. I can barely do 5 pushups and 1 pull up. Shit pc. I can't bro.
2020-02-12 22:18
#38
 | 
France Jaipasdmate 
MAN, 2-3 years ago I was absolutely trash and now I can't say that I'm good but I'm just okay even tho I'm still pretty skinny. I started the gym 7 months ago and really, if you are determinated at least a bit you will progress fastly especially at the beginning. Cmon everyone can do it even my friend some months ago couldn't even do pull ups and now he can make some.
2020-02-13 17:53
#51
 | 
Serbia d1ckson 
Idk bro. I'm a pretty unconfident guy tbh.
2020-02-13 21:40
#55
 | 
France Jaipasdmate 
you are still young, i'm 17yo too and lack confidence too but I guess it's common at our age. If you don't want to go to gym you're not forced to do it man, but I think it's a good thing and especially it would distract yourself from your cs addiction. Are you doing good at school ? Are you going to uni next year ? If yes then you will be more busy and you won't play cs too much. Honestly I'm not super well placed to give you advices considering I'm not really busy in my life & don't do shit at school but something is sure is that I was addicted to cs (maybe still a bit even now) and I know it ruins your confidence and waste your time bcs you play a game you don't even like anymore.
2020-02-14 13:40
#73
 | 
Serbia d1ckson 
I do very good in school. I'm a scientific kinda person I think. Uni is a must for me. I have always been self concious and that became insecurity overtime. I tried to patch it up eith alcohol and weed, but didn't work out.
2020-02-14 14:55
#45
 | 
France Jaipasdmate 
btw are you working or studying ?
2020-02-13 17:58
#49
 | 
Serbia d1ckson 
17 yo, studying, I'm 181cm 69kg, I played basketball mostly, also a good swimmer. I tried doing no equipment excercices, but it was too hard for me. I really don't know how to give myself motivation.
2020-02-13 21:39
#8
 | 
Denmark Muamelele 
hit a new peak the other day, so a lot of people
2020-02-12 21:24
stopped playing and started to focus more on uni iam one of the best students now
2020-02-12 21:25
#11
 | 
France Jaipasdmate 
niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee GG
2020-02-12 21:25
who the fuck cares about university, lol
2020-02-12 21:31
i dont play it anymore because i got banned for cheating. i dont really play video games anymore in general though as a result. am happier because of that though :)
2020-02-12 21:25
good riddance
2020-02-12 21:26
oooooh yeah fuck cheaters!!! JUSTICE MENS)))
2020-02-12 21:27
exactly
2020-02-12 21:27
fair enough.
2020-02-12 21:27
#20
 | 
France Jaipasdmate 
nice man
2020-02-12 21:28
i play it casually now its fun to go on a community comp server with !ws and !knife and just relax
2020-02-12 21:26
#18
 | 
France Jaipasdmate 
yeah you're probably right i might still play to chill and to not totally leave my beloved game since 4 straight years
2020-02-12 21:27
#28
 | 
Poland cr0p 
over 7K hours in 1.6 and csgo in total. uninstalled the game like 1 month ago when i have realised that i cannot play it for fun and pleasure anymore. Watching it on twitch is enough and its much better for my mental and i also get better quality rest after work without getting crazy while playing this broken game with c4ncer community.
2020-02-12 21:36
#42
 | 
France Jaipasdmate 
you are absolutely right. Same for me, even if I stop playing cs I think I'm going to keep watching csgo on twitch (just pro matches)
2020-02-13 17:56
#65
 | 
Czech Republic CyaLater 
Well said, same reason, also i am going to watch some pro matches.
2020-02-14 14:20
#32
 | 
Slovakia itsab8 
What are you guys on about, does Project A have a release date already? Or was there a beta annoucement that I missed?
2020-02-12 22:21
#41
 | 
France Jaipasdmate 
idk would like to know too, Project A could be great but let's see
2020-02-13 17:55
I like to look around in the workshop for competitive maps and try them out against bots but I havent played online in over a year or something now. I just felt that the quality of people that you play against and get teamed up with was too low and I just quit.
2020-02-12 22:25
#40
 | 
France Jaipasdmate 
wow nice but honestly I think that a very few people could do like you. I can't see myself playing cs just against bots
2020-02-13 17:55
barely playing, i cant find any happines in the games generally anymore.
2020-02-12 22:33
#39
 | 
France Jaipasdmate 
same as you except that I'm still playing lmao
2020-02-13 17:54
#37
 | 
United States tenki_cs 
I never quit, just play less seriously for a while. Is good game mens
2020-02-12 22:46
+1
2020-02-13 17:57
#58
 | 
France Jaipasdmate 
yea probably
2020-02-14 13:42
+1
2020-02-14 13:46
#48
pava | 
Europe Raco_br 
I stopped playing CS in 2006 because. Motive: girls and never regreted. I cameback in 2018. Motive: now I work and cant party during the week so playing cs with friends is better than watching netflix.
2020-02-13 18:10
#57
 | 
France Jaipasdmate 
What do you mean girls ? You did get a girlfriend or you were going to bars tryna catch some grills ?
2020-02-14 13:42
#66
pava | 
Europe Raco_br 
Both !
2020-02-14 14:29
#72
 | 
France Jaipasdmate 
okeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyy
2020-02-14 14:54
Me
2020-02-13 21:39
I started in 2018, so I guess I'll play for a few more years.
2020-02-13 21:49
#59
 | 
France Jaipasdmate 
yeah if you play cs seriously you will play for a long time probably. Played for 4 straight years and 4000 hours rn to give you an example
2020-02-14 13:43
I did about 1.5k hours overall, and I can only play weekends when I'm at university, so never really had moments when I didn't want to play or was bored
2020-02-14 14:00
I play cs a lot less I'm no where near as competitive as I used to be now I just play it with a couple friends to fuck about and it's become a lot more fun
2020-02-13 21:50
#60
 | 
France Jaipasdmate 
nice man!
2020-02-14 13:45
I still play CSGO, but only for fun. Of course i want to win the games but it's not really that important to me anymore.... i just like playing the game i also mix it up with 1.6 and CSS from time to time just to get that nostalgic feel. there are still a lot of really fun casual servers out there but mostly i play BF4, BF1, The Division 2, and a handful of other games
2020-02-13 21:55
#62
 | 
France Jaipasdmate 
depends on people but idk how you can play multiple competitives games at the same time. If I play a competitive game, I can't focus on an other one too. 4years straight that I play cs and I did not play any COMPETITIVE game during that period
2020-02-14 13:46
u mean like completely different games? or like multiple comp CSGO games one after the other? Comp CSGO is really the only "competitive" game i'll play... the rest are just casual for fun type games like BF4 or something
2020-02-14 17:04
#76
 | 
France Jaipasdmate 
I mean completely different games and ok I get it if you only play cs seriously and the rest are just casually :)
2020-02-14 18:17
I don't even play CS seriously anymore... A few years ago i was really serious with ESEA and was able to get up to LEM and A. I got sick of how toxic the players were, how serious the games were, and eventually just stopped. Now i play MM with a couple friends and we just have fun. It's not worth the stress lol
2020-02-14 19:18
#88
 | 
France Jaipasdmate 
lot of players (me included) prefer serious games but fun games are good too, obviously the highest level you play at the more the games are serious. If you prefer playing the game for fun it's great man, rn I'm doing like you, just chilling on the game
2020-02-14 19:22
#56
nawwk | 
Sweden FL4XY 
betrefs.com free money, thank me later.
2020-02-14 13:41
#64
 | 
Croatia Raiken786 
I was playing it nonstop,2 months ago, i cooled off and now im playing apex, cod and LoL. No pressure in those games.
2020-02-14 14:15
#67
 | 
China KoreanFan 
Toxic teammates. MM pointless. Cheaters.
2020-02-14 14:30
#68
 | 
Brazil Cleckzera 
I stoped to play yesterday at night, I'm gonna back to play today at night
2020-02-14 14:34
It's fun to play in community servers sometimes. I also have friends who still play the game, so its still enjoyable to me. I'd never play it alone for long periods tho
2020-02-14 14:35
#70
 | 
Romania TheWizard741 
I play every few weeks,when I'm home from Uni
2020-02-14 14:39
I play FACEIT a couple times a week, community servers and MM when bored. CS is just a consistent, fun game that I find competitive and it has great esports. Nothing like it.
2020-02-14 14:40
#74
Dosia | 
Russia Rapu 
Mb I'll stop playing when I get Global :)
2020-02-14 15:03
#77
Quake | 
Uzbekistan s1v9mple 
CSGO is bullshit, it's more of a reaction time and crosshair placement test than an actual FPS. Fuck this game. <3 Quake
2020-02-14 18:20
inactive around 1 month. Internet cafes are closed due to corona virus sad mens))
2020-02-14 18:33
#81
allu | 
North America N1tsuA 
I play everyday. I’m still young so I have the time to play without compromising school/social life so yeah. I’m on that grind lol
2020-02-14 18:41
#82
Quake | 
Uzbekistan s1v9mple 
Go play Quake
2020-02-14 18:41
#83
 | 
Finland Miroyev 
They are record numbers of people playing cs so yeah probably some still are
2020-02-14 18:48
on and off, sometimes I don't play for months. idk why, just don't feel like it.
2020-02-14 18:49
Only playing it for the operation
2020-02-14 19:21
been playing now 5 years, lost 3 girlfriends, but i still continue because i love cs.
2020-02-14 19:23
#91
 | 
China SwooksarV2 
I honestly just play community servers now. I've stop competitive cause I really not improving and I don't have the time to spend an hour playing games, and when I do, i would rather just go out with friends.
2020-02-14 19:28
1200 hours Playing since 2014 Stopped playing in 2016 cuz stupid updates I've mentioned on #90. Came back in 2019 Now just playing for fun on low ranks(le rn) I was really good in 2015 tho rip cs career
2020-02-14 19:28
Big Frames
2.11
Monstars
1.70
MAD Lions
2.45
Evil Geniuses
1.54
Illuminar
1.66
PACT
2.17
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.