Thread has been deleted
Last comment
I r8 the temperature and elevation of your city
 | 
Norway Sunset_at_midnight 
Post the elevation + the current weather and temperature in your city and I'll r8 it. Let's go!
2020-02-13 19:54
Topics are hidden when running Sport mode.
5*C, 150 m, almost clear sky.
2020-02-13 19:56
Hmm, maybe 6/10.
2020-02-13 19:57
#2
Pakistan Hazam 
217 ft. 1 degree Celsius
2020-02-13 19:57
Please, this is an international website so post the elevation in non-retarded units. Unless you are an american fakeflagger.
2020-02-13 19:58
Ok, 66m
2020-02-13 20:00
6.5/10.
2020-02-13 20:01
wtf dont be such a dick, just ask and thats it.
2020-02-13 20:49
#97
ZywOo | 
France CKs1 
+1
2020-02-13 22:19
131 m 6 degree Celcius
2020-02-13 19:57
Cozy. 7/10.
2020-02-13 19:59
#6
 | 
Finland ozturk93_ 
+1 selssius
2020-02-13 19:58
And elevation?
2020-02-13 19:59
#14
 | 
Finland ozturk93_ 
wasnt know these detayls
2020-02-13 20:00
Then I r8 8.1/10, IF it's close to the sea.
2020-02-14 20:44
73 m 6 c
2020-02-13 19:58
6/10
2020-02-13 19:59
#10
 | 
United Kingdom KieranFR 
17m (55ft) Cloudy 6c
2020-02-13 20:00
6/10.
2020-02-13 20:00
#16
 | 
United Kingdom KieranFR 
I will pass on the news to the local council.
2020-02-13 20:01
I reconsidered my rating. I will r8 again 8.8/10.
2020-02-13 22:36
54m 1c
2020-02-13 20:01
6.2/10.
2020-02-13 20:06
#18
Zeus | 
United States Faaadey 
232 m (19 ft) Partly Cloudy 18 C (65 F) Wind 13 miles/hour (20 km/hour)
2020-02-13 20:02
7/10.
2020-02-13 20:06
Pretty hot tbh
2020-02-13 20:44
#319
 | 
Denmark NikolaiBC 
232m = 19ft?
2020-02-14 20:30
yes
2020-02-14 21:16
#19
 | 
Brazil NahT_ 
no idea 34º C
2020-02-13 20:02
Fuckdammit that does not sound pleasant. I'll r8... 2/10. Heat sucks. 34º C is too much.
2020-02-13 20:07
#55
 | 
Brazil NahT_ 
yes, it is cool at weekends only, when you are not studying/working and can stay at home naked
2020-02-13 20:40
How can you rathe 34 degrees 2/10 and give 5 degrees 6/10. where do you live? Too cold or too hot sucks but i much rather have too hot over too cold, winter sucks.
2020-02-13 22:27
#231
 | 
Brazil NahT_ 
+1
2020-02-14 00:46
Too cold better than too hot. In hot weather your skin is always so sweaty, oily and sticky. It bothers me beyond words. If it's cold you just put good clothes.
2020-02-14 00:52
Depends, i am a cold person and my hands and feet are always cold except for summer and i barely sweat, also just having good better makes me so much happier
2020-02-14 13:54
"Having good better makes me so much happier". Sorry I didn't understand this part.
2020-02-14 16:37
#415
KRIMZ | 
Sweden Techyo 
I think he meant weather
2020-02-15 10:21
Ok now I get it.
2020-02-15 12:02
I meant weather lol idk how i wrote that wrong, but yea fair enough
2020-02-16 13:27
Well, everybody has their perfect weather. For example there are people with reverse SAD. They get depressed in hot and sunny weather and get super happy when it's gloomy. I love both types of weather, as long as it is not too hot. Most cloudy and cold days are just perfect.
2020-02-15 12:05
#230
 | 
Brazil NahT_ 
#111 i guess it is was supposed to you
2020-02-14 00:46
#233 if you are interested.
2020-02-14 00:52
#241
 | 
Brazil NahT_ 
ty
2020-02-14 01:23
Im jealous
2020-02-13 20:09
#54
 | 
Brazil NahT_ 
how is the weather there?
2020-02-13 20:38
Overall in EU right now is between 5 - 15°C
2020-02-13 20:45
#68
 | 
Brazil NahT_ 
Im jealous aswell then
2020-02-13 20:50
It's kinda sad though. 10 years ago the weather across the continent was about 10°C lower. In my place we had snow at 800 - 1000m, now you only find it at 1800 - 1900m, which is sad and we feel the climate change
2020-02-13 20:57
That's very harsh.
2020-02-14 00:52
#132
meyern | 
Portugal CRMN1 
Portugal has one of the best climates in Europe (if not the best) and we're at 14c rn
2020-02-13 22:33
75m 20°C
2020-02-13 20:02
5/10.
2020-02-13 20:07
#21
 | 
Romania sambusuuuu 
400000000000 nanometers 274.15 K
2020-02-13 20:04
84m -1c
2020-02-13 20:06
7.1/10.
2020-02-13 20:08
#25
 | 
Finland Jocki99 
5m -3,0 °C
2020-02-13 20:07
7.5/10.
2020-02-13 20:08
-5C, 200m
2020-02-13 20:08
6.8/10.
2020-02-13 20:11
#32
 | 
Ukraine NAVl 
Rn? 2c 206m
2020-02-13 20:09
5.9/10.
2020-02-13 20:12
49ft 6C
2020-02-13 20:09
Read #5.
2020-02-13 20:12
-43 degrees Celcius and 15 meters elevation... It was a shitty walk to work today...
2020-02-13 20:12
My town so shitty it does not even get a rating
2020-02-13 20:32
10/8
2020-02-15 06:06
#416
KRIMZ | 
Sweden Techyo 
Where is that?
2020-02-15 10:25
Small town in northern Canada called Inuvik, decently miserable here
2020-02-18 21:25
#38
 | 
Israel BigShim 
30 m 14 c
2020-02-13 20:12
8/10.
2020-02-13 20:28
1232 m -2C
2020-02-13 20:13
#43
 | 
United Kingdom alcazar4 
IDAHO Black Butte
2020-02-13 20:16
#40
jks | 
World Zavar 
5
2020-02-13 20:13
5 what?
2020-02-13 20:28
#417
KRIMZ | 
Sweden Techyo 
5 iq
2020-02-15 10:25
Sounds accurate.
2020-02-15 12:01
#41
 | 
United Kingdom alcazar4 
85m 7C
2020-02-13 20:15
8/10.
2020-02-13 20:28
4 240 m
2020-02-13 20:15
4/10 cuz landlocked country.
2020-02-13 20:28
#44
 | 
Portugal jojoestrela07 
10m partly covered 14c
2020-02-13 20:16
7/10.
2020-02-13 20:29
sea level 21°c partially cloudy sky
2020-02-13 20:18
21º C in Sweden in the middle of a winter night? What???
2020-02-13 20:29
#76
 | 
Portugal jojoestrela07 
fakeflag
2020-02-13 22:02
#52
 | 
Russia Windcast 
5m +2°c atm but it can change at any time
2020-02-13 20:30
St. Petersburg?
2020-02-13 20:42
#71
 | 
Russia Windcast 
yos
2020-02-13 20:56
Nice, near to the sea, so I'll r8 8.7/10.
2020-02-13 21:04
#89
 | 
Russia Windcast 
fine (:
2020-02-13 22:17
5m +10°C
2020-02-13 20:42
8/10.
2020-02-13 20:43
#59
Twistzz | 
North America peyjeh 
4ft 28c
2020-02-13 20:44
7.1/10.
2020-02-13 20:47
23 cm 69 sexcius wet
2020-02-13 20:44
463 m 33° C
2020-02-13 20:48
4/10. Too hot.
2020-02-13 22:18
#65
Ethan | 
Russia 1ceM1sha 
270 m It was -6 at the middle of yesterday, for now smth like -15
2020-02-13 20:48
7.2/10.
2020-02-13 22:18
#66
 | 
Russia ImAmnesiac 
160 -4C 3 Sunny days in 2 fucking weeks
2020-02-13 20:49
9/10.
2020-02-13 22:18
#69
shrek | 
Norway de1ka 
23m -1°C
2020-02-13 20:53
9.6/10.
2020-02-13 22:19
#70
 | 
Croatia mds818 
atm +8, 164m
2020-02-13 20:56
9.9/10.
2020-02-13 22:19
I wanna know what metrics you are using to rate these
2020-02-15 16:01
#73
 | 
Serbia kebTheMyth 
10, 215m
2020-02-13 20:58
5/10 cuz landlocked country.
2020-02-13 22:17
#74
Rich | 
North America Gumdrop 
19m 44C
2020-02-13 21:03
44º C, sure, sure.
2020-02-13 22:17
#96
Rich | 
North America Gumdrop 
Oh shit was looking at wrong number men. Its 21c
2020-02-13 22:19
9.5/10.
2020-02-13 22:19
#102
Rich | 
North America Gumdrop 
Yeah very good day for the beach))
2020-02-13 22:20
-11
2020-02-13 22:05
8.9/10.
2020-02-13 22:16
#78
 | 
Panama FUN4ENCE 
33°C Sea level
2020-02-13 22:06
3/10.
2020-02-13 22:16
#99
 | 
Panama FUN4ENCE 
Why
2020-02-13 22:20
33º C is too hot and I know Panama is small and tropical so it is a really humid heat which is the worst.
2020-02-13 22:20
#103
 | 
Panama FUN4ENCE 
True, I wish we had seasons
2020-02-13 22:23
The tropics suck. :(
2020-02-13 22:23
#120
 | 
Panama FUN4ENCE 
At least we have beaches men)
2020-02-13 22:30
Yes that is a huge plus. Beaches are always nice regardless of the climate.
2020-02-13 22:35
#79
 | 
Poland dailyy 
15m 1c guess where
2020-02-13 22:09
Idk where but I r8 8.2/10.
2020-02-13 22:16
519m 6°C
2020-02-13 22:14
7.2/10.
2020-02-13 22:15
Munich btw
2020-02-13 22:16
#81
nitr0 | 
Finland iLarrys 
6m 0c Cloudy
2020-02-13 22:15
8.5/10.
2020-02-13 22:16
#100
 | 
United States tenki_cs 
2,389′ 66F sunny
2020-02-13 22:27
Non-retarded units please.
2020-02-13 22:25
#113
 | 
United States tenki_cs 
fixed it
2020-02-13 22:28
I still see burger units.
2020-02-13 22:29
#124
 | 
United States tenki_cs 
I added more firepower
2020-02-13 22:30
Anyway. I would r8 8/10. But I guess you live in a landlocked city/town.
2020-02-13 22:31
#131
 | 
United States tenki_cs 
Yes and I don't like it I like rainy days, snow and fresh seafood and I will move far away soon because of this
2020-02-13 22:32
:o Where to? Oregon?
2020-02-13 22:33
#138
 | 
United States tenki_cs 
Somewhere in Europe actually, haven't decided yet If I finish school become oil geologist your country is option mens
2020-02-13 22:35
I'm fakeflagging. But, yes, good luck in Norway. Although I always have the impression that Norwegians look like they hate everyone and outsiders 10x more.
2020-02-13 22:37
#148
 | 
United States tenki_cs 
I remember talking to Finnish mens. He talk about how parents hate outsiders. His partner German and I ask about that, he says no no is ok they really just do not like dark skin mens. I will be okay mens.
2020-02-13 22:42
Sad and straight up revolting to see there are people that think like that with their brains stuck in 1620.
2020-02-13 22:43
#159
 | 
United States tenki_cs 
Is not dark skin mens fault they are here, either If you no like share country dark skin mens, blame government let them in, blame western imperialism for making their countries less inhabitable If white majority countries all third world many white mens probably move Japan Singapore
2020-02-13 22:48
It's because the black countries are being completely fucked and exploited for centuries by rich white countries. :( Very, very sad to know people do not realise this and always want to blame skin color for all what happens.
2020-02-13 22:54
#166
 | 
United States tenki_cs 
Is good thing China will reverse all damage soon :)
2020-02-13 22:57
Let's hope so. Rwand woke up and now they are "The Singapore of Africa". Looks like a first world country now.
2020-02-13 23:07
#171
 | 
United States tenki_cs 
I am memeing is new imperialism
2020-02-13 23:12
Well yeah but they already kinda fixed the infrastructure pretty well in some places.
2020-02-13 23:24
The average norwegian can give an impression that they are shy or uninterested, but it's just the culture. Takes more effort to get to know them, but once you do they are trustworthy people
2020-02-13 23:44
I'm aware of that part. What I refer to is the apparent hostility towards outsiders, specially towards non-whites.
2020-02-13 23:45
I don't recognise that behavior. By my understanding we are one of the most liberal/open minded people. Where do you have this information from?
2020-02-13 23:47
Some comments on youtube and other internet spaces.
2020-02-13 23:48
Well, there are racists and idiots everywhere, especially on the internet. I'd recommend seeing for yourself!
2020-02-13 23:50
I will be in Norway someday... Hopefully. It's a dream. A passage in the story I write there is a passage called "A Path To Norway". Wish me luck. The language will be a problem tho.
2020-02-13 23:58
Where are you from?
2020-02-14 00:00
I'm not gonna say where I'm from. I hide behind the Norwegian Flag because I don't want to be judged and looked down upon because of my nationality. I'm too ashamed of my country in every aspect.
2020-02-14 00:11
I don't judge people based on their country
2020-02-14 00:28
#104
ZywOo | 
France CKs1 
33m 8c and rainy windy and cloudy in winter, autumn and spring and rly rly hot and wet if not shit weather in summer
2020-02-13 22:23
9.9/10. Coastal city/town?
2020-02-13 22:27
#116
ZywOo | 
France CKs1 
The coast is about 60 kilometers away
2020-02-13 22:29
Hmmm... I would rethink that score. Idk.
2020-02-13 22:30
#134
ZywOo | 
France CKs1 
Yep I think it is too high because it doesn’t pour here it only drizzling
2020-02-13 22:33
Ok then I r8 8.1/10.
2020-02-13 22:34
578 moh 0 celsius
2020-02-13 22:25
9/10.
2020-02-13 22:27
#109
 | 
Switzerland hosken 
15m -2 degrees Celsius and clear sky
2020-02-13 22:27
9.9/10. Not 10/10 because Switzerland is a landlocked country. :(
2020-02-13 22:27
#114
 | 
Switzerland hosken 
I'm Swedish btw. my city is one of the driest in the country and holds the record for the hottest temperature recorded in Sweden at 38 degrees Celsius
2020-02-13 22:28
So just living in Switzerland or fake flag?
2020-02-13 22:29
#122
 | 
Switzerland hosken 
fake flag but I still have my real one next to it lul
2020-02-13 22:30
So a place in Scandinavia has tropical temperatures during Summer. :o
2020-02-13 22:32
#140
 | 
Switzerland hosken 
nah, tropical would require 20 degree nights and warmer days, and it's still very temperate, just drier than the rest. it can get quite warm in summer though, in 2018 during the long heat wave it reached like 35 degrees a few days and one of the lakes that I usually go to was 28 degrees warm throughout July. normal temperatures at summer is probably like 23-25 degrees with 15-17 degree nights
2020-02-13 22:36
Sea level, 25-35°C now
2020-02-13 22:30
5/10.
2020-02-13 22:30
#121
 | 
Brazil hava 
678 m 18C
2020-02-13 22:30
6/10.
2020-02-13 22:31
#126
chrisJ | 
Netherlands Aremby 
5 degrees celsius (at 22:30) -3 Meters
2020-02-13 22:31
9.9/10.
2020-02-13 22:32
#142
chrisJ | 
Netherlands Aremby 
oh, not expected.
2020-02-13 22:37
Netherlands. That's why. The country attracts me SO much. :) Too bad I have the wrong color of skin to be welcomed in the country. :(
2020-02-13 22:38
>I r8 temperature and elevation >9.9/10 cuz it's netherlands arab brain keeps amazing me every other day
2020-02-14 00:35
I swear you are one of the most fucking annoying idiot troll I've seen in this website so far.
2020-02-14 00:38
yeah yeah nice rating so far maggot brain. posting that he is rating weather but in fact rates the fucking country and then cries about being looked down upon. it's not cuz of your race that you're being looked down upon, it's cuz of ur low brain capacity.
2020-02-14 00:41
I didn't know there were arab countries outside middle-east. My mind is blown. You are the new geography champ in the world.
2020-02-14 00:53
#248
chrisJ | 
Netherlands Aremby 
most dutch are open minded to any culture if that other culture respects our culture aswel
2020-02-14 12:39
47m -10C snowstorm
2020-02-13 22:32
9.2/10.
2020-02-13 22:33
#143
 | 
United States sorcrcrc 
319 m 0.5° c partly cloudy
2020-02-13 22:39
9.5/10. Landlocked city?
2020-02-13 22:40
#146
 | 
United States sorcrcrc 
yes, small town of ~1000 people
2020-02-13 22:41
Then I will r8 again. 7.6/10 this time because it's landlocked and too small. :( Sorry.
2020-02-13 22:41
#150
 | 
Russia Slavaa 
50-80 m -7 C currently
2020-02-13 22:44
8.7/10.
2020-02-13 22:44
#152
 | 
Brazil feminazi 
760m 22 C
2020-02-13 22:44
6.6/10.
2020-02-13 22:47
#153
NiKo | 
United Kingdom Dogehino 
1,344 m, currently 5 Degrees Celcius. Weather has recently been very rainy and windy due to the storm
2020-02-13 22:46
7.9/10.
2020-02-13 22:47
5m -12 C
2020-02-13 22:46
8.3/10.
2020-02-13 22:47
#155
 | 
Georgia KONKER021 
Every winter we have average +15 +10 ( Georgia, Poti)
2020-02-13 22:46
Uh, Georgia, I know it can get quite snowy over there. Sounds good. I'll r8 8.5/10.
2020-02-13 22:50
27m and 12C has been pretty clear today and so will be tomorrow, great weather so far
2020-02-13 22:50
Great, I'll r8 9.7/10.
2020-02-13 22:51
480m 1 C
2020-02-13 22:51
5.6/10. Landlocked city/town, I bet.
2020-02-13 22:53
#167
cyx | 
Netherlands Ye_I_Yeet 
1550m above sea level, 29 degrees currently and very sunny most of the time
2020-02-13 22:58
Hmmm... 7.7/10 I would say. As it is a high place it is obviously a landlocked city/town.
2020-02-13 23:11
#302
cyx | 
Netherlands Ye_I_Yeet 
yeah it's Guadalajara, Mexico. No water nearby anywhere :(
2020-02-14 20:15
Aw that's sad. :( Living near to the sea is so good for your mind.
2020-02-14 20:21
#309
cyx | 
Netherlands Ye_I_Yeet 
yeah I know but me n mates do weekend trips to the sea so it's ok
2020-02-14 20:24
At least that. Enjoy.
2020-02-14 20:25
#170
 | 
Germany Crazykozak 
55m 3°
2020-02-13 23:12
9.1/10.
2020-02-13 23:27
#172
 | 
Poland Dawidelelele 
6m 3°
2020-02-13 23:17
9.1/10.
2020-02-13 23:27
5m / 6°C
2020-02-13 23:17
9.6/10.
2020-02-13 23:27
#174
OCEAN | 
Reunion 1iquser 
8°C / 80m edit: also it was clear with a light wind going through the city
2020-02-13 23:21
#176
OCEAN | 
Reunion 1iquser 
also here's an attempted assassination on a mafia member: blic.rs/vesti/hronika/eksplozija-u-novom..
2020-02-13 23:20
Hm... 9.2/10.
2020-02-13 23:26
#185
OCEAN | 
Reunion 1iquser 
what is your rating system lmao?
2020-02-13 23:27
If I cannot just say an exact number, like, just "7", I add decimal for a more accurate rating. Like when something is very good, say, above 7, but I don't feel it reaches 8, then I add decimal so I can get as close to what I want as I can. I know my explanation sucks dick btw.
2020-02-13 23:37
#191
OCEAN | 
Reunion 1iquser 
nah i meant like why do you give a 7 or an 8 or a 4
2020-02-13 23:38
Low points for places that are too hot and/or too far away from the sea.
2020-02-13 23:38
#194
OCEAN | 
Reunion 1iquser 
bro i have something to tell you about my city
2020-02-13 23:39
Tell me.
2020-02-13 23:40
#196
OCEAN | 
Reunion 1iquser 
its not even close to the sea en.wikipedia.org/wiki/Novi_Sad
2020-02-13 23:41
Thought it was Réunion???!!!
2020-02-13 23:42
#203
OCEAN | 
Reunion 1iquser 
everyone thinks that
2020-02-13 23:43
I will reconsiderate my rating. I now r8 it 7.1/10, because it's a landlocked country.
2020-02-13 23:44
#206
OCEAN | 
Reunion 1iquser 
yeah cool but look at this city called le tampon en.wikipedia.org/wiki/Le_Tampon
2020-02-13 23:45
What a cute church! ^.^ Also, your city looks pretty good and pacifc well.
2020-02-13 23:47
#215
OCEAN | 
Reunion 1iquser 
thanks but there's still tons of work to do to make it good for the citizens (which the government isnt doing)
2020-02-13 23:52
I understand. :(
2020-02-13 23:54
0m /14º
2020-02-13 23:19
7.9/10.
2020-02-13 23:24
50M & 53.6 ºF
2020-02-13 23:24
Why the fuck are you using retarded burger units for temperature?
2020-02-13 23:25
I think you are from usa sorry, 12 degraus
2020-02-13 23:27
9.2/10.
2020-02-13 23:27
-1ºC & Clear sky, 2m/s winds 44 Meters (1 minute from large lake and 20 minutes from the sea)
2020-02-13 23:33
9.8/10.
2020-02-13 23:38
Åå takk. EDIT: Why fakeflag bro :(
2020-02-13 23:43
English, please.
2020-02-13 23:42
#193
 | 
Germany Sonnabend 
1ºC right now Elevation c. 20 meter
2020-02-13 23:39
Very good. I r8 8.8/10.
2020-02-13 23:42
#201
 | 
Germany Sonnabend 
Nice 😎👍
2020-02-13 23:43
Is it close to the sea?
2020-02-13 23:43
#211
 | 
Germany Sonnabend 
C. 1 hour to the Baltic Sea and 1-1.5 hours to the North Sea
2020-02-13 23:48
Dayum that's pretty far. Hm... I will keep my rating.
2020-02-13 23:49
#213
 | 
Germany Sonnabend 
But I have both normal beaches at the Baltic Sea and mudflat at the North Sea
2020-02-13 23:50
Better go to the north sea as the baltic sea is polluted as fuck.
2020-02-13 23:54
#218
 | 
Ecuador Ageless 
2,850m just about, sunny but occasional rain Average temp 15C
2020-02-13 23:57
WOW someone from Ecuador!!! Sup dude!
2020-02-14 01:02
#301
 | 
Ecuador Ageless 
Give me r8 dude
2020-02-14 19:54
I will r8... 6.8/10. As your city is very high I had to give that r8ing because it is obviously a landlocked location.
2020-02-14 20:23
#337
 | 
Ecuador Ageless 
2nd highest Capital city in the world after Bolivia's, wow very high up. And yes no ocean for me it is maybe 4-5 hour drive 😭
2020-02-14 21:07
Do you get snow in the capital?
2020-02-14 21:07
#340
 | 
Ecuador Ageless 
No, I do not remember ever having real snow, only rain. But I see snow on top of the surrounding mountains all of the time. Quito is right on equator though so very constant temperature, it is not even cold when it is raining lol
2020-02-14 21:09
Yeah I know. Ecuador is the heart of the tropics. :D
2020-02-14 21:13
Must be kinda boring tho because the Sun rises and sets at the same time through all year... I would hate that. And it is always summer.
2020-02-14 21:14
#348
 | 
Ecuador Ageless 
Yes, I think that overall change in time for sun rising and setting is less than 15mins both ways of change lol, Always 6:30AM and 6:30PM
2020-02-14 21:15
Winter solstice: Sunrise: 06:12 Sunset: 18:19 Summer solstice: Sunrise: 06:08 Sunset: 18:16 A difference of only 2 minutes. Dayum I would HATE that so much.
2020-02-14 21:18
#352
 | 
Ecuador Ageless 
What is it like where you live?
2020-02-14 21:21
I'm not in Norway. The difference between the solstices is almost of 3 hours. Not too much but it's still some fun.
2020-02-14 21:24
9m 0C
2020-02-13 23:58
9.7/10.
2020-02-14 16:39
w baby let's go
2020-02-14 23:27
elevation: 33m temperature (here is now 20:02): 23ºC
2020-02-14 00:03
6.1/10.
2020-02-14 16:40
#225
 | 
Indonesia JarofKam 
768 m foggy like silent hill 21°C
2020-02-14 00:31
5/10.
2020-02-14 16:40
#228
 | 
United States syrup_god 
1 meter, 11 degrees, clear and windy
2020-02-14 00:39
10/10 if it's not a landlocked city/town. But if it's landlocked then I r8 7/10.
2020-02-14 16:44
#521
 | 
United States syrup_god 
it’s an island
2020-02-15 17:45
10/10 then.
2020-02-15 17:49
21m 26ºC
2020-02-14 00:51
6.9/10. Landlocked city/town?
2020-02-14 16:43
no. close to a beach actually
2020-02-14 18:34
Then I will reconsider my r8ing. I will r8 7.8/10. 26º C is where it starts to feel hot but its still pleasant.
2020-02-14 18:34
1m, 9c°, cloudy
2020-02-14 00:53
10/10.
2020-02-14 16:43
#239
 | 
France OtelloO 
450m 11c° gonna be 22c° tomorrow afternoon
2020-02-14 01:06
7/10 because it's probably a landlocked city/town.
2020-02-14 16:42
#286
 | 
France OtelloO 
Actually I'm 30 minutes from the beach and the atlantic ocean
2020-02-14 18:02
So I will reconsider my r8ing. I will r8 8.6/10.
2020-02-14 18:29
#298
 | 
France OtelloO 
alright, thanks
2020-02-14 19:01
#240
 | 
Canada teb951999 
-12C, 75m
2020-02-14 01:19
8.3/10.
2020-02-14 16:41
6m -12 degree Celsius Snowy
2020-02-14 01:26
7.9/10.
2020-02-14 16:41
23m -2 oslo))
2020-02-14 01:27
10/10.
2020-02-14 16:41
#244
gAndhi | 
Turkey sedo7 
1013m 0c° mostly cloudy Wind 8 km/h Humidity 90%
2020-02-14 01:29
6.5/10.
2020-02-14 16:41
68 m 4° C
2020-02-14 11:58
9/10.
2020-02-14 16:40
83 m 3° C
2020-02-14 12:00
9.7/10.
2020-02-14 16:39
#247
 | 
Portugal xxxruixxx 
13C 52m at the place where I am right now... this city´s elevation ranges from sea level to 200m.
2020-02-14 12:04
9.1/10.
2020-02-14 16:39
24° C 1200 mts
2020-02-14 16:42
5.7/10 because it's a landlocked city/town.
2020-02-14 16:45
347m -8 C
2020-02-14 16:45
4.4/10 because it's a landlocked country.
2020-02-14 17:02
true
2020-02-14 17:12
2 metres, 11C cloudy (Storm last sunday and new storm coming this sunday)
2020-02-14 16:52
10/10.
2020-02-14 17:01
Thanks men 😎👍
2020-02-14 17:05
Netherlands))))
2020-02-14 17:07
#271
mantuu | 
United Kingdom makky_ 
11m 11°C
2020-02-14 17:03
10/10 if it's not a landlocked city/town.
2020-02-14 17:06
#272
 | 
United States Nohj 
10ft -1c sunny
2020-02-14 17:04
10/10 if it's not a landlocked city/town.
2020-02-14 17:07
#273
reVicer | 
Finland uGGo 
15 meters -3°C
2020-02-14 17:05
10/10 if it's not a landlocked city/town.
2020-02-14 17:08
#299
reVicer | 
Finland uGGo 
nah its close to the ''sea''
2020-02-14 19:36
Then it's 10/10.
2020-02-14 20:25
#275
 | 
France MarcoXY 
214m 17 degrees
2020-02-14 17:06
8/10. Is it a landlocked city/town?
2020-02-14 17:08
#296
 | 
France MarcoXY 
Exactly ma boi
2020-02-14 18:58
#297
 | 
France MarcoXY 
How is it in Norvege?
2020-02-14 18:58
Fake flag. I wish I knew.
2020-02-14 20:25
#411
 | 
France MarcoXY 
Ahahahaha
2020-02-15 06:46
#281
 | 
India JW_BesTesT 
527m , Min temp - 19 c Max temp - 26 C
2020-02-14 17:09
4/10 because it's probably a landlocked city/town.
2020-02-14 17:16
#300
 | 
India JW_BesTesT 
Yep, though my city has a big af artificial lake
2020-02-14 19:39
But still, away from the sea.
2020-02-14 20:24
#406
 | 
India JW_BesTesT 
Yep
2020-02-15 05:57
-7 meters temp 8c
2020-02-14 17:25
10/10.
2020-02-14 17:27
#287
 | 
Turkey Balbaros 
938m between -7C and 10C depending on the time of the day usually
2020-02-14 18:06
7/10 because it's probably a landlocked city/town.
2020-02-14 20:27
914m 4° C
2020-02-14 18:08
9.2/10. 914m indicates it's a landlocked city/town so I can't r8 10/10. Sorry.
2020-02-14 20:27
697m 27C
2020-02-14 18:10
141' (43m) 23 F (-5 C)
2020-02-14 18:10
#304
 | 
France meramoer1 
fake flagger
2020-02-14 20:18
In UK they use both systems sometimes.
2020-02-14 20:26
#317
 | 
France meramoer1 
I've never heard anyone use F here.
2020-02-14 20:27
I will r8 9.9/10.
2020-02-14 20:26
-5m temp 9c
2020-02-14 18:10
10/10.
2020-02-14 20:48
#292
rain | 
Italy m4rt3 
16cº at 13m
2020-02-14 18:12
8.6/10 -IF- it's close to the sea.
2020-02-14 20:48
#303
 | 
France meramoer1 
63m 10ºc 17:17
2020-02-14 20:18
9/10 if it's close to the sea.
2020-02-14 21:33
#361
 | 
France meramoer1 
I live as far from the sea as you can really get
2020-02-14 21:38
Then I r8 7.3/10.
2020-02-14 21:43
25 meters 8 degrees 22.22
2020-02-14 20:22
9.4/10.
2020-02-14 20:46
#311
 | 
Russia Ypp1 
120 m -2cº now
2020-02-14 20:28
6.2/10 because it's probably in a landlocked city/town.
2020-02-14 20:46
#336
 | 
Russia Ypp1 
actually, yes. about 100km to lake, 250km to other lake, so Im not even talking about some seas/oceans :D
2020-02-14 21:03
Sad. :(
2020-02-14 21:07
#342
 | 
Russia Ypp1 
Yeah, but Im ok with it. I think I like mountains more cuz I like skiing, but sadly good mountains are only in EU or Sochi (3000+km).
2020-02-14 21:12
You must live in a heck of an isolated plaec then, dayum.
2020-02-14 21:14
#349
 | 
Russia Ypp1 
not that isolated, about 460km to Moscow and 700+ to Spb. For Russia 500 km are not that much. Thats my town google.com/maps/place/%D0%92%D0%BE%D0%BB../data=!4m5!3m4!1s0x46ae9822674da109:0x6dbb1a40acc55b31!8m2!3d59.2180665!4d39.8978053
2020-02-14 21:17
-285 celsius
2020-02-14 20:32
#321
 | 
Slovakia SLAVak 
313 m and 2 celsius since it's night already
2020-02-14 20:41
8.1/10 because you live in a landlocked country.
2020-02-14 20:45
#325
 | 
Hungary Shiron212 
121 m 3ºc
2020-02-14 20:46
8.1/10 because Hungary is a landlocked country.
2020-02-14 20:46
237 metres 6 degrees not city of my flag
2020-02-14 20:46
I remember you're Swedish, right? So I'll r8 8.2/10 as the elevation is high, probably pointing to a landlocked city/town.
2020-02-14 20:47
Yes I am! Thannks for the rating :)
2020-02-14 20:49
So is your city/town landlocked? If it's not I'll r8 10/10.
2020-02-14 20:51
nah you were right it is landlocked. why do you rate non-landlocked settlements higher? just curious
2020-02-14 20:53
Because living by the sea is really good and can be a real bless to your mind.
2020-02-14 20:54
#341
 | 
Azerbaijan orxanplayer 
-27 m 3°C Cloudy,rainy
2020-02-14 21:11
7.8/10 because Azerbaijan is a landlocked country.
2020-02-14 21:26
Actually there is Caspian sea
2020-02-14 23:00
The Caspian Sea is an inland sea, not an ocean. So it's still a landlocked country.
2020-02-14 23:01
baltic and mediterranean sea arent oceans too but i get what you mean
2020-02-14 23:19
Landlocked country is a country that has no access to any ocean by any means. The Baltic and Mediterranean seas are directly connected to the Atlantic Ocean. The Caspian Sea is not connected to any ocean.
2020-02-14 23:24
#410
 | 
Azerbaijan orxanplayer 
Yeah,we are landlocked,but with Volga-Don channel,we have access to the ocean.
2020-02-15 06:22
#343
 | 
United Kingdom VOSSKi 
63m 9ºc
2020-02-14 21:12
9.2/10 if it's not a landlocked city/town.
2020-02-14 21:26
#346
ISSAA | 
Chile jaestar 
570m 32°C
2020-02-14 21:14
5.7/10 because it's probably a landlocked city/town.
2020-02-14 21:27
3 C Mostly cloudy (40 meters)
2020-02-14 21:29
10/10.
2020-02-14 21:35
mens)
2020-02-14 21:46
Denmark + it's always close o the sea, so yes. Solid 10/10, as Netherlands.
2020-02-14 21:48
Is Norway 10/10 as well?
2020-02-14 21:53
In a decent sized city/town and close to the sea... yes I would say 10/10. Just remember that I'm not Norwegian. That's just a fake flag.
2020-02-14 22:07
Where are you from then? :D
2020-02-14 22:26
Not gonna say, sorry.
2020-02-14 22:27
fair enough man :)
2020-02-14 22:46
It's because I don't want to be judged due to nationality. Which is blatant on HLTV.
2020-02-14 22:51
I won't judge you man but i get ya. I'm lucky being a dane tbh.
2020-02-14 22:52
Yeah it must feel so good to be from a developed country.
2020-02-14 22:53
indeed.
2020-02-14 22:53
#360
arT | 
Brazil beastG0D 
31 C 164 m
2020-02-14 21:38
4/10.
2020-02-14 21:48
15 C 1400 m
2020-02-14 21:47
5/10 because it's a landlocked country.
2020-02-14 21:48
Brasília - Brazil. best climate in the world. no need for you to tell me anything. 18ºc minimum - 28ºc maximum all year.
2020-02-14 21:58
4.7/10 because it's a landlocked region.
2020-02-14 22:08
yes true. no sea. no surf. rly sucks, BUT, we made a huge lake in the middle of the city to minimize this unfortunate fact. kind of a fair score.
2020-02-14 22:10
Nothing can compare to the sea, mens((( And no snow.
2020-02-14 22:14
#373
bruttJ | 
Brazil lortBR 
26ºC 749 m
2020-02-14 22:11
5/10. Judging by the elevation I see it is a landlocked city.
2020-02-14 22:12
#388
bruttJ | 
Brazil lortBR 
Yeah, in the mid of Brazil mens))
2020-02-14 22:57
Sorry but I r8 landlocked regions a bit lower. :(
2020-02-14 23:00
#401
bruttJ | 
Brazil lortBR 
its ok m8
2020-02-15 00:36
#378
 | 
Czech Republic Xedys 
-5 cloudy 700
2020-02-14 22:32
7.3/10 because Czechia is a landlocked country.
2020-02-14 23:35
-273.15 *C stony brook go.
2020-02-14 22:35
#380
 | 
Czech Republic LidoOP 
3*C, 575m
2020-02-14 22:36
7.3/10 because Czechia is a landlocked country.
2020-02-14 23:35
50m idk its dark -2c
2020-02-14 22:38
9.4/10 if it's close to the sea.
2020-02-14 23:36
30ft 9
2020-02-14 22:42
9.4/10 if it's close to the sea.
2020-02-14 23:36
#392
 | 
Hungary Rollie 
225m 4 (was around 9-10 midday)
2020-02-14 23:05
7.6/10 because Hungary is a landlocked country.
2020-02-14 23:36
#444
 | 
Hungary Rollie 
Is it something positive for you?xd
2020-02-15 14:54
No. I r8 landlocked cities lower. If it was near to the sea, I would have r8ed your weather as 9.9/10.
2020-02-15 14:55
#528
 | 
Hungary Rollie 
I sea:) (wow, now this is below my level) I'd love to take a stroll down the shores in this beautiful weather.
2020-02-16 13:09
230 m 5 C
2020-02-15 00:37
7.1/10 because Czechia is a landlocked country.
2020-02-15 14:16
Nt fakeflagger
2020-02-15 14:35
I don't get it... where are you from then?
2020-02-15 14:56
Where are you from?
2020-02-15 15:16
I'm not gonna say but I've never denied being a fakeflagger.
2020-02-15 15:45
You are danish lol
2020-02-15 16:08
You couldn't be more wrong, haha. I wish I was Danish tho. Infinitely better than what I am.
2020-02-15 16:16
You are ashamed of your country
2020-02-15 17:02
Yes, VERY ashamed of it in every way you can imagine.
2020-02-15 17:05
#530
 | 
Hungary Rollie 
Then it must be something like Poland, Romania, Russia or a country from the Balkans
2020-02-16 13:18
Much worse than that.
2020-02-16 17:39
Kungälv, Sverige Latitude: 57.88 North Longitude: 11.97 East Altitude: 22.00m/72.18ft 4c right now round -3>+7 on the day
2020-02-15 00:40
9/10.
2020-02-15 14:17
25 m / 24 C
2020-02-15 01:00
7.5/10 IF it's not a landlocked city.
2020-02-15 14:17
#405
kolor | 
Indonesia babeh 
8m Fog 26°C
2020-02-15 01:19
6.8/10.
2020-02-15 14:18
24m 0'C Sky is full of dust from china
2020-02-15 06:08
3.5/10 because of the sky. But the temperature is perfect.
2020-02-15 14:18
dunno the height, It’s 7° with downpour
2020-02-15 06:15
10/10.
2020-02-15 14:19
#412
 | 
Russia 3kELO 
126m -32°C clear sky
2020-02-15 08:18
Same as #424.
2020-02-15 14:19
768m, 20--25 Celcius
2020-02-15 08:24
5.8/10 as judging by the elevation it is probably a landlocked city/town.
2020-02-15 14:21
#414
 | 
France kyojiNs 
8 degrees here in Paris, tho Idk the elevation
2020-02-15 08:45
7.1/10 because Paris is landlocked.
2020-02-15 14:15
1620m +29°C clear sky
2020-02-15 10:28
4.2/10. Probably a landlocked city/town.
2020-02-15 14:15
360 m, 4 °C
2020-02-15 10:30
7.1/10 because Czechia is a landlocked country.
2020-02-15 14:14
-36 132m
2020-02-15 10:32
Holy shit are you living in fucking Yakutsk, Norilsk or something? That's a 0/10 right there. I like it cold but -36 is waaaaay off the scale. And it is probably in a landlocked city/town.
2020-02-15 14:20
Yep ... Yakutsk ... But i like this climate: D City has no access to sea ... Oh ... There is very hot in summer ... +30
2020-02-16 07:00
2m 6°c cloudy
2020-02-15 14:22
9.9/10 IF it's not a landlocked city.
2020-02-15 14:56
#437
 | 
Brazil BodeFollen 
895m 22°C
2020-02-15 14:25
7.5/10 as I see it's a landlocked city.
2020-02-15 14:56
#438
 | 
India Wise_Indian 
700m 13 C
2020-02-15 14:26
6.7/10 as it seems to be a landlocked city.
2020-02-15 14:57
#523
 | 
India Wise_Indian 
Yeah the nearest sea is about 1800kms away
2020-02-15 19:15
Dayum that's pretty sad. :(
2020-02-15 19:15
#525
 | 
India Wise_Indian 
Well I never felt it that way but the cool view of the mountains here does help :D
2020-02-15 19:17
Mountains are always beautiful, BUT, even better with a sea nearby. It can be a real bless to your mind.
2020-02-15 19:18
bruh its like 30-40c here every day fuck australia it's so shit i wanna move to a colder place like NZ or a nordic country
2020-02-15 14:37
But still, Australia ranks 3rd in the HDI list, being one of the most developed countries in the world. Yes the weather is too hot but the country is still pretty good. Why don't you move to the south or Tasmania?
2020-02-15 14:58
#441
jks | 
Turkey Krakatoa 
-6 °C 1730 meters Partly cloudy
2020-02-15 14:43
8.7/10 but it seems to be a landlocked city.
2020-02-15 15:01
#485
jks | 
Turkey Krakatoa 
Yes eastern of Turkey (Van). But it's not a landlocked city. There is a great terrorist sea around us (Iraq, Syria vs.) lol.
2020-02-15 15:37
Well that's unfortunate... :( Hope things get better over there, my friend!
2020-02-15 15:47
#442
 | 
Slovakia NoJo 
250 m 8°C
2020-02-15 14:47
9.2/10 IF it's not a landlocked city.
2020-02-15 15:01
#502
 | 
Slovakia NoJo 
it actually is
2020-02-15 15:59
Yup, Slovakia, landlocked country.
2020-02-15 16:16
#443
 | 
Brazil xandiinho 
30º C 197m cloudy but not raining rn but rained few hours earlier
2020-02-15 14:53
Same as #454 and #456.
2020-02-15 15:03
#513
 | 
Brazil xandiinho 
Now is around 34ºC and all the clouds are gone lol we are burning
2020-02-15 16:47
D: That sound so uncomfortable... I've been in tropical heat before and it was SO bad. I had to take 20 cold showers a day to keep my skin from getting all sweaty, oily and sticky.
2020-02-15 17:07
#452
 | 
Brazil Mr_SR 
2m 32 °C
2020-02-15 15:01
4.6/10 because 32º C is a bit above my ideal for "warm".
2020-02-15 15:01
Forgot to say that, that r8ing is IF it's NOT a landlocked city.
2020-02-15 15:03
#512
 | 
Brazil xandiinho 
My city is located in a mountain valley. Prob his has some beachs D:
2020-02-15 16:47
#457
 | 
Denmark valt3rr 
6 degrees celcius 80 m
2020-02-15 15:03
10/10.
2020-02-15 15:04
#464
 | 
Denmark valt3rr 
Thank you mens
2020-02-15 15:05
No problem, my friend.
2020-02-15 15:05
100m 2°C
2020-02-15 15:04
10/10 IF it's NOT a landlocked city.
2020-02-15 15:04
I mean there are lakes here idk what landlocked exactly means
2020-02-15 15:06
A city/country with no access to the ocean.
2020-02-15 15:06
its landlocked then. Unluko but 0 cities here connected to oceans :D
2020-02-15 15:07
Then I'll r8 it 9.6/10 because it's Finland.
2020-02-15 15:08
good rating and I think Im living in a good city cuz apartments are pretty cheap and still living close to biggest cities, under 150km to 5 out of 6 biggest cities
2020-02-15 15:10
Something is cheap in Finland? WTF :o
2020-02-15 15:12
Finland is overall approximately 1/4 cheaper than Norway :D When i was in Norway everything seemed so expensive
2020-02-15 15:22
I'm fakeflagger :D But yes, Norway is an infamously expensive place, specially Oslo.
2020-02-15 15:46
#459
 | 
Serbia kebTheMyth 
225m 21c
2020-02-15 15:04
7.4/10 because Serbia is a landlocked country.
2020-02-15 15:05
#500
 | 
Serbia kebTheMyth 
You said that last time too lol, i mean you rated it 5/10 last time
2020-02-15 15:57
1m 5°C
2020-02-15 15:04
10/10 IF it's NOT a landlocked city.
2020-02-15 15:05
#461
 | 
Canada ProvexPyker 
156m -7C
2020-02-15 15:04
10/10 IF it's NOT a landlocked city.
2020-02-15 15:06
#470
 | 
Canada ProvexPyker 
What is a landlocked city?
2020-02-15 15:06
A city/country with no access to the ocean.
2020-02-15 15:07
#479
 | 
Canada ProvexPyker 
I'm pretty close to the great lakes, specifically lake Ontario so yeah it is landlocked. It's pretty far from the ocean, although it does have a river from Atlantic to lake Ontario
2020-02-15 15:14
#475
 | 
Korea XigNw0w 
45m above sea level 12°C
2020-02-15 15:10
9.8/10 if it's close to the sea.
2020-02-15 15:12
#480
 | 
Korea XigNw0w 
It's not too close.
2020-02-15 15:14
Not too close to the sea or "not landlocked" and it's too close to the sea.
2020-02-15 15:48
#532
 | 
Korea XigNw0w 
Around 80 kilometres or so.
2020-02-16 14:08
Sorry for my dumbass question but I need to know.
2020-02-15 15:49
Sea level 15 Celsius
2020-02-15 15:15
#486
 | 
Canada ProvexPyker 
Is sea level 0 elevation?
2020-02-15 15:43
yeah pretty much but the elevation here in my part of Limassol is probably 10m since we arent flooded
2020-02-15 15:48
9.8/10.
2020-02-15 15:48
epic
2020-02-15 15:48
#483
 | 
Macau KiaraMia 
34m 12°C
2020-02-15 15:19
If you're really from Macau I will r8 10/10.
2020-02-15 15:47
#517
 | 
Macau KiaraMia 
No mate, I'm from France
2020-02-15 17:25
So is it fake flag or you are just around Macau? If it's in a landlocked city I'll r8 8.9/10.
2020-02-15 17:30
17m, 13°C rn
2020-02-15 15:50
9.9/10 IF it's NOT a landlocked city.
2020-02-15 15:51
its an hour and half drive to the ocean
2020-02-15 15:52
Then I'll reconsider my r8ing. I will r8 now 8.7/10 because it's too far from the sea.
2020-02-15 15:57
lmao wdym too far, get a car, just over an hour drive is nothing.
2020-02-15 15:57
Because it's an hour drive. I appreciate locations very close to the sea.
2020-02-15 16:18
#503
 | 
Netherlands ___Snowy___ 
-6m 12 degrees
2020-02-15 15:59
10/10.
2020-02-15 16:17
350m, 17ºC, almost clear, just a flew clouds
2020-02-15 16:11
8.9/10.
2020-02-15 16:17
1,400 m 11 °C
2020-02-15 17:30
7.9/10 but by the elevation I see it's a landlocked city/town.
2020-02-15 17:31
54 meter 5 degrees
2020-02-16 13:16
10/10.
2020-02-16 17:40
Wow Thx mens
2020-02-16 17:40
#533
 | 
Netherlands toothpaste 
100 MILLION degrees elevation: sun
2020-02-16 14:09
That's "astronomically" extreme! :o
2020-02-16 17:41
#538
 | 
Brazil paanic 
23ºC 1196 m
2020-02-16 17:53
6.2/10. Where is that in Brazil? That's pretty high. Low rating because it's a landlocked city/town.
2020-02-20 02:00
#541
 | 
Brazil paanic 
The city name is Poços de Caldas my friend, situated at Minas Gerais.
2020-02-20 02:37
I think I've been close to your place or even in it, in the past. :o Gotta ask my mom because she is the one that knows it.
2020-02-20 02:43
#543
 | 
Brazil Hbarbeito 
30-40°C 44 m
2020-02-20 02:45
1/10. If it's 30ºC it's alright, but 40ºC is waaaay too much.
2020-02-20 16:44
#546
 | 
Brazil Hbarbeito 
Hell de Janeiro is hot
2020-02-20 19:44
I know, my friend. I've been to Rio a billion times.
2020-02-20 20:38
29°C 644 m
2020-02-20 16:48
5/10. By the elevation I see it is a landlocked city/town.
2020-02-20 20:38
Yeah, you're right, it's landlocked.
2020-02-20 20:41
Yeah, you're right, it's landlocked.
2020-02-20 20:41
Yeah, you're right, it's landlocked.
2020-02-20 20:41
Liquid
1.16
Virtus.pro
5.50
NiP
1.64
Cloud9
2.29
G2
2.38
mousesports
1.63
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.