Thread has been deleted
Last comment
I closed the stream and slept when EG got 6 rounds on T-side. How tf did they lose? OG were pugging all over lol. Imagine losing to OG, no good teams in NA anymore. Were they jetlagged? I mean from US to UK ofc jetlag problem.
2020-02-15 07:23
Topics are hidden when running Sport mode.
*T-side nuke I mean /bump
2020-02-15 07:24
cry quietly success fan
2020-02-15 07:31
wtf
2020-02-15 08:01
yeah, eg lost only because of jetlag. 1 week isn't enough to have a good rest and prepare for some bo3 (lul, they r just loosers)
2020-02-15 07:44
+1 xaxaxaxaxaxa
2020-02-15 08:02
#4
 | 
African Union Hamed93 
stop being toxic they got bus lag my friend
2020-02-15 07:50
oh sorry
2020-02-15 08:02
EG losing to OG in CSGO as well xD
2020-02-15 07:53
#6
 | 
Finland KieZuZ 
stanislaw said they we're not hitting shots and that is why they lost. I think that mentality is why they lost. Sometimes someone is having a hot day and sometimes not. That is why you need strong tactical base to have results without relying someone to solocarry.
2020-02-15 07:56
Brehze said, whoever plays them here will have a tough time lol
2020-02-15 08:03
#19
tarik | 
Norway MD! 
They did have a hard time, so brehze was right
2020-02-15 08:10
lol ok OG was pugging all around so it was easy time for them hth
2020-02-15 08:11
#23
device | 
Denmark bebm 
if u actually watched the game you would know it was a very close bo3 all 3 maps were decided by 2 rounds, gg to both teams, obviously og played better but it wasnt easy by any means
2020-02-15 08:15
it was obviously a close game but close game =/= hard game, it was close only by scoreline. OG were just running around without fear, bhopping and killing players. The amount of throws they did was insane, so many clutches lost. Could've 16-8 or something if they didn't do that on first two maps. I didn't watch after first half nuke but OG were by far better.
2020-02-15 08:18
#27
 | 
Finland oshin 
ok? by your logic that just means that OG can play EG's style better if needed xaxaxaxaxa
2020-02-15 08:42
yeah they did. Even EG said they weren't hitting shots. lol so maybe thats why EG got rekt in their own style. Anyways why do you say anyone will have hard time beating us if you can't hit your shots lol.
2020-02-15 08:44
#31
 | 
Finland oshin 
because its NA, they are overconfident and when they actually lose a game they just blame it on not hitting shots because they dont have balls to admit a team being better
2020-02-15 08:48
NA must be crying atm. Only 2 teams in top 10 and only 1 proper NA team.
2020-02-15 08:49
#48
 | 
Finland cuntycorn 
I see that a lot from OG. First they play great, then throw 7 rounds, then get it to together, then throw again. I hope that that's just a phase that they can grow out.
2020-02-15 10:26
would stomp top teams if they stop throwing
2020-02-15 19:22
#55
 | 
Finland cuntycorn 
Not sure about that but definitely solid top5
2020-02-15 19:50
I mean t1 teams like top 10-15 teams.
2020-02-15 19:57
#44
 | 
Norway JorgyZ 
Thats the thing with EG though, they arent capable of winning against any tier 1 teams unless they hit every shot
2020-02-15 09:50
EG-OG = G ( E - O )
2020-02-15 07:58
k maths god
2020-02-15 08:03
#33
 | 
Qatar Number2awper 
I trust u men
2020-02-15 08:52
#36
 | 
Finland ThroneB 
Very good. I kek'd)))
2020-02-15 09:14
#45
 | 
Norway JorgyZ 
Geology? Oh yea bby give me those rocks
2020-02-15 09:51
NA teams prepping for Project A move.
2020-02-15 08:00
maybe they could do something there. csgo not their thing. Should try COD too.
2020-02-15 08:04
Americans are good at rocket league, arguably a better than Euros
2020-02-15 10:17
Y E T L A G
2020-02-15 08:01
lol
2020-02-15 08:04
OG 2 times TI winners and EG never win Majors + RTZ stuck on the cliff
2020-02-15 08:03
axaxaxax NA is so bad in real esports
2020-02-15 08:04
#20
 | 
Finland KieZuZ 
They are good in real spots tho. So good in football that they made their own version which nobody else wants to play because it is actually handegg.
2020-02-15 08:10
XD relevant only cuz of niqqeds
2020-02-15 08:11
#25
 | 
Finland Jolkkoswag 
jetlag? you know they have been like month in uk allready 0/8 jetlag
2020-02-15 08:29
still jetlagged you know NA players are always lagging
2020-02-15 08:47
#34
 | 
Finland Jolkkoswag 
well it wont be the reason for losing its just first game after while its soo much diffrent play vs team than practise on fpl c
2020-02-15 09:09
#26
 | 
Finland oshin 
its funny how its come down to jetlag everytime eg doesent win, i smell salty silver tears xaxaxaxaxa))
2020-02-15 08:37
xaxaxaxaxaxaxa need to ask some EG fans what they think about this jetlag after a month.
2020-02-15 08:48
#35
 | 
Finland Jolkkoswag 
astralis had jetlag too Kappa
2020-02-15 09:09
hey its an hour difference
2020-02-15 09:43
#43
 | 
Finland Jolkkoswag 
ikr
2020-02-15 09:44
no just body lag after lots of vacations
2020-02-15 19:24
#37
xsepower | 
Russia zj2 
Yeah they also were 14-8 up and lost dust2
2020-02-15 09:24
You should watch the VOD, maybe from round 23 onwards. EG lost the game themselves on the CT. They played way too passively and let OG take sites. Then their bank broke.
2020-02-15 09:25
I will
2020-02-15 19:25
its just their first match. theyre always be like this and comeback later
2020-02-15 09:25
#40
 | 
Finland H0rnPub 
OG outplayed, outsmarted, outmanouvered, outclassed EG
2020-02-15 09:26
+1
2020-02-15 19:25
yEs SuCkS tHaT tHeY kEeP gEtTiNg JeTlAgGeD eVeRy ToUrNaMeNt
2020-02-15 09:27
we will never be able to see their real potential at this rate
2020-02-15 19:26
they arrived one week ago and bootcamped at the hotel , they were not jetlagged i wasnt a fan of OGs performances so far and they started these maps pretty shakey as well but they looked a lot better this time
2020-02-15 09:58
nah OG weren't that good tbf just EG loling
2020-02-15 19:26
#56
 | 
India Smauxx 
Skill lag
2020-02-15 19:51
Renegades
5.75
FaZe
1.16
Japaleno
3.22
pro100
1.33
DETONA
3.04
RED Canids
3.62
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.