Thread has been deleted
Last comment
i rate your 90s - early 2000s car
Russia totaldAk1nG 
title
2020-02-15 16:44
Topics are hidden when running Sport mode.
Lada
2020-02-15 16:44
lancia? if yes 10/10 old lancias were amazing
2020-02-15 16:45
+11111
2020-02-15 16:53
#50
 | 
China KoreanFan 
He means Lada. imgur.com/a/LAPUD This is just an example.
2020-02-15 17:24
#99
 | 
Germany Bier 
Looks like a g-wagon if you washed it too hot
2020-02-16 11:01
nice one xD
2020-02-16 14:02
#2
 | 
Other xQw 
renault 4
2020-02-15 16:44
has a nice touch to it not gonna lie :D 6/10
2020-02-15 16:45
#8
 | 
Other xQw 
yesmens)) it looks better than that german abomination called the beetle
2020-02-15 16:51
#39
 | 
Brazil jacksfurions 
renault are verry ugly cars but this one is a record, looks like a chicken coop with wheels
2020-02-15 17:11
#68
 | 
Other xQw 
better than brazilian cars, oh wait you don't make cars
2020-02-15 20:17
#69
 | 
Brazil jacksfurions 
we do (= novostark.com.br/ novo.pumaautomoveis.com.br/ agrale.com.br/pt/utilitarios in addition to international brands, they have factories with Brazilian projects such as VW Gol, Chevrolet Onix, Fiat Toro, Troller T4, Fiat Mobi etc.
2020-02-15 20:30
#71
 | 
Other xQw 
bro wtf are these ?? looks like some chinese brand , also the VW gol is crap, shit quality and not safe for driving
2020-02-15 20:39
#76
 | 
Brazil jacksfurions 
i didnt say we make good cars, but we make cars lol
2020-02-15 20:52
#77
 | 
Brazil jacksfurions 
look at ur car dude? u think a gol is not good u drive a bathtub lol gol is good car i have one
2020-02-15 20:53
#78
 | 
Other xQw 
i didn't say the R4 is better xD i just like its style, it was made from the fucking 60's up until 1994 because it's reliable and efficient on fuel
2020-02-15 20:55
#80
 | 
Other xQw 
Gol is literal shit, especially the one with the diesel engine, it's not even TDI and it's not reliable (i'm talking about the mid 2000's Gol) it's forbidden in first world countries because it doesn't match the safety criterias
2020-02-15 20:57
im not an audi fan but i heard the 1.8t engine is amazing 5-6/10
2020-02-15 16:48
#7
ropz | 
Lithuania ElNelav 
Focus 1 1.8D
2020-02-15 16:51
Its fine 4/10 :D
2020-02-15 16:53
#37
 | 
Brazil jacksfurions 
i like focus, it is 7/10 for me
2020-02-15 17:10
#11
 | 
Australia Slippin_Jimmy 
Mitsubishi eclipse 1999
2020-02-15 16:54
damn sick man which engine do you have? 9/10 - 10/10 depending on the engine tho
2020-02-15 16:56
#32
 | 
Australia Slippin_Jimmy 
4G63 2l version, its my dream car sadly i have to share it wit my family for now
2020-02-15 17:09
still great :D eclipse is one of my "dream" cars :D
2020-02-15 17:10
#34
 | 
Brazil jacksfurions 
this is a dream of a car
2020-02-15 17:09
golf 1 is a lovely classic car with the vr6 engine in it becomes an amazing light tuning car :D if this is your car huge probs i guess 10/10
2020-02-15 16:58
#94
North America TL0 
golf looks like a midget's minivan nice try tho
2020-02-16 10:00
u look like a midget minivan
2020-02-16 10:10
#105
 | 
United States ClickHole 
"90's to early 00's"
2020-02-16 13:23
its fine tho just didnt want anyone to write smth about their crappy new cars
2020-02-16 14:03
#149
 | 
United States ClickHole 
True I guess - hate new cars as well
2020-02-16 15:43
Honda civic
2020-02-15 16:55
which engine and model?
2020-02-15 16:58
#15
 | 
Estonia Mrkruvi 
Passat B5
2020-02-15 16:56
great everyday car i guess low fuel consumption with the classic undestroyable vw tdi engines :D 5/10
2020-02-15 16:59
#43
 | 
Estonia Mrkruvi 
yaaaa :D
2020-02-15 17:16
My first car was -93 Honda Prelude
2020-02-15 16:59
a friend of mine had one its a nice japanese car 7/10
2020-02-15 17:00
Its fine as long as u dont need to sit on the backseat or if u dont have legs. 🤷🏼‍♂️
2020-02-15 17:01
im driving an e46 323ci atm and i got the same problems i just cant pack more than 3 people in this car xD
2020-02-15 17:03
Mitsubishi Carisma 1997 with extra cupholder i.imgur.com/NqTLd0i.jpg Looked like this one, but with a extra cupholder
2020-02-15 17:02
the cup holder got me 5/10
2020-02-15 17:03
Man, gimme.
2020-02-15 17:08
Sorry, God is using the car in Heaven right now, getting mad pussy.
2020-02-15 23:32
Awesome car "(
2020-02-16 04:41
Does it have a cupholder?
2020-02-16 13:48
#25
 | 
Brazil jacksfurions 
gol GTI 1994 abrilquatrorodas.files.wordpress.com/201.. have the same engine of the audi quattro
2020-02-15 17:06
VOLVO V70 GEN I/V70XC (1996-2000)
2020-02-15 17:05
volvos are allways great my parents one too back when i was a child but with the second best or the best engine you could get 8/10
2020-02-15 17:07
98 honda accord v6 coupe, i only wish I had it in a 5-speed. Great first car and survived my sister driving it XD
2020-02-15 17:05
oh well :D didnt know they were that durable xD guess 6/10 rear kinda destroys the look imo
2020-02-15 17:09
#28
 | 
United States JoshDAA 
Rx-7 FB GSL
2020-02-15 17:06
10/10 cant say smth against mazda
2020-02-15 17:07
Rust.
2020-02-15 17:10
well every old car has got rust :D but yea i guess
2020-02-15 17:11
My old carisma has more rust than paint... but god it was a wonderful car
2020-02-15 18:32
Nissan skyline r34 v-spec
2020-02-15 17:14
... there is no /10 for this im dreaming about this car ever since i got into old ones
2020-02-15 17:15
well i dream about it too, its one of most beautiful cars ever made
2020-02-15 17:18
it is by far the most beautiful one v-spec with nismo rims or rays te 37 makes me crazy :D
2020-02-15 17:19
what you think of the new gt-r?
2020-02-15 20:48
you mean that r36 concept ?? tbh its almost as r34 but modernised
2020-02-15 21:46
yah it does look a lot like the r34. And the price tag is pretty steep.
2020-02-16 09:11
if i had choice to choose one for free still would go for r34 tho
2020-02-16 10:53
r34 all the way there is not a single car which can stand up to this legend :D
2020-02-16 14:05
well there is, its supra, but mk4 only xD
2020-02-16 14:38
Man that would be a tough choice for me
2020-02-16 19:01
Yes indeed
2020-02-17 05:55
#42
 | 
Georgia NikaT 
nol shest
2020-02-15 17:16
schtooooooo
2020-02-15 17:16
#45
 | 
Georgia NikaT 
ok nol vsem
2020-02-15 17:17
#51
 | 
Georgia NikaT 
looks like its fake flagger nvm
2020-02-15 17:25
04 Ford Mondeo 1.8 my first car
2020-02-15 17:20
nice beginner car with enough power imo 4-5/10
2020-02-15 17:22
#52
 | 
Azerbaijan orxanplayer 
Toyota Prius
2020-02-15 17:25
which production year?
2020-02-15 17:27
#102
 | 
Azerbaijan orxanplayer 
2000.The topic is about 2000s production year.2008 would also work
2020-02-16 13:17
#107
 | 
United States ClickHole 
Disgusting
2020-02-16 13:24
#53
 | 
United States MeoWzinho 
97 Honda Prelude
2020-02-15 17:27
someone wrote about a 93 prelude too i guess the same rating :D
2020-02-15 17:29
#55
 | 
Norway JorgyZ 
Im on my second Volvo 850 right now.. Standard 144hp models
2020-02-15 17:28
sedan 8/10 and the touring 6-7/10
2020-02-15 17:30
#60
 | 
Norway JorgyZ 
Sedan is ugly af dude, i dont know what you mean by "touring". Ive got the stationwagon
2020-02-15 17:34
oh yea sorry i meant wagon :D
2020-02-15 17:35
88 toyota corolla. not quite 90s but whatever
2020-02-15 17:30
mh 4/10? sadly there is no really good engine option -
2020-02-15 17:32
#62
flusha | 
Germany Alle! 
Vector W8
2020-02-15 17:37
just googled it since ive never heard about it what so ever but duuude this is a solid spaceshuttle :D
2020-02-15 17:39
Don't be so dense... Last W8 was sold in 2014 for 275k, afaik.
2020-02-16 14:08
#64
 | 
United Kingdom Cosharek 
Mk1 mx5 with hardtop, lowered with some 15x8 alloy wheels and a turbo dropped into it pushing it to around 230 hp, rwd with a hydraulic handbrake. It is my dream to have this as a first car here is a photo i.redd.it/h1qvqg63vaa21.jpg
2020-02-15 17:39
10/10 im thinking about buying one in racing green for my sister
2020-02-15 17:40
#86
 | 
United Kingdom Cosharek 
I'll be drifting the shit out of it
2020-02-15 22:42
2001 tundra
2020-02-15 17:56
guess its fine for whats its designed for 4/10
2020-02-16 13:45
mitsubishi 3000gt
2020-02-15 20:30
engine is great tho 6/10
2020-02-16 13:46
it must be 10/10
2020-02-16 15:24
#72
 | 
Sweden HANNE$ 
Volvo 740
2020-02-15 20:44
2004 BMW e46 316i
2020-02-15 20:46
really like the e46 series of bmw got one myself but the 316i just doesnt get me that much 6/10
2020-02-16 13:46
i´ll upgrade to the 330 in the summer
2020-02-16 14:35
#75
 | 
Germany Kuruyo 
Bobbycar
2020-02-15 20:52
nice mens))) drölf/10
2020-02-16 13:46
#79
 | 
Slovakia itsab8 
I've had two Golf III's, 1.8i and VR6 2.8, they were great cars, currently looking for an Alfa 159 3.2 JTS
2020-02-15 20:57
oh yea the golf 3 with the vr6 engine is really good 7/10 for the vr6 and 5/10 for the 1.8
2020-02-16 13:47
#82
nitr0 | 
Finland iLarrys 
1999 mitsubishi carisma gdi 1.8
2020-02-15 21:49
mh 3/10 sorry man the design doesnt get me that much
2020-02-16 13:48
90s golf gti
2020-02-15 21:56
nice collector car man 8/10
2020-02-16 13:47
#84
juice | 
Iceland vvrid 
2020-02-15 21:56
Saab 9000. I mean its my favourite car from those times.
2020-02-15 21:57
can relate old saabs are great :D 6/10
2020-02-16 13:48
#90
 | 
Germany Xantennn 
Mercedes W124 Best car ever
2020-02-16 09:53
Had one myself, -90 230e. Miss it quite often :(
2020-02-16 13:36
hell yea :D one of my favourite mercedes on air suspension and some nice bbs rims this car is a all time classic :D 7/10
2020-02-16 13:49
#91
 | 
Finland ozturk93_ 
supra 😂😂😂
2020-02-16 09:55
i dont have 90s car so what u want?
2020-02-16 09:57
#93
 | 
Romania Summerparty23 
dacia 1310
2020-02-16 09:58
not 90's, but I got a 67 chevy impala
2020-02-16 10:57
#98
 | 
Venezuela Jorge_ 
Golf III 1997 GTI.
2020-02-16 11:00
AE86
2020-02-16 11:03
10/10 the sound after youve reached 100 km/h is giving me goosebumps
2020-02-16 13:50
#101
 | 
Spain Kyuuta 
datsun 240z
2020-02-16 11:12
also 10/10 :D
2020-02-16 13:50
2004 Ford Focus lol
2020-02-16 13:18
#104
ile | 
Finland NApp 
-99 E39 523 M-sport with upgraded exhaust manifold from 525.
2020-02-16 13:20
#109
 | 
United States ClickHole 
E39 <3
2020-02-16 13:25
damn nice man get the m50 manifold it will give you about 14hp without further tuning :D 9/10
2020-02-16 13:51
#150
ile | 
Finland NApp 
i know mens :)
2020-02-16 18:17
Audi RS4 B5 2001
2020-02-16 13:23
nice car :D 7/10
2020-02-16 13:53
Seat Leon 1.6 2004 silver ))
2020-02-16 13:25
#110
 | 
Serbia Andreyzr 
Golf mk4 and 5
2020-02-16 13:33
mk4 is great especially the r32 version is one of my favourit cars tho but im not that into the mk5 cant really rate the mk4 without informations on the engine tho the mk5 is a 3-4/10 for me *
2020-02-16 13:53
#151
 | 
Serbia Andreyzr 
same for me about mk5 till i got it, its 9/10 now but ye mk4 r32 beast
2020-02-16 18:57
who 🚗🚗
2020-02-16 13:47
the parents of a kindergarden friend of mine had one as a wagon i still remember this car beeing very sick so i guess 6/10
2020-02-16 14:06
e46 320ci cabrio
2020-02-16 13:51
wanted to buy one myself but with the m54b30 engine just as a summer car guess 7/10 e46 are great :D
2020-02-16 13:54
Yeah, agreed imo the best looking ones from the 3 series
2020-02-16 13:56
1991 mercedes e200 (my old car i miss it so much)
2020-02-16 13:55
just gonna copy pasta what i wrote about the w124 on #90 hell yea :D one of my favourite mercedes on air suspension and some nice bbs rims this car is an all time classic :D 7/10
2020-02-16 14:01
Mk4
2020-02-16 14:05
mk4 ... ? Golf / Supra?
2020-02-16 14:06
Golf
2020-02-16 14:11
i have a 2001 suzuki jimny
2020-02-16 14:05
4/10 but looks like a fun car tho :D
2020-02-16 14:07
#139
NiKo | 
Belgium Akkawaka 
Golf 2
2020-02-16 14:06
Nissan S15 Spec R.
2020-02-16 14:37
10/10 straight up :D which color?
2020-02-16 19:00
Black.
2020-02-16 19:19
Hyundai santro 2003.
2020-02-17 06:29
who cars
2020-02-17 06:32
#158
 | 
Lithuania Paulius_CS 
2006 Ford Crown Victoria
2020-02-17 06:33
#160
 | 
Sweden Gadda 
A green Volvo 850 from -96
2020-02-17 06:40
#161
Liazz | 
Indonesia rimusi 
Toyota Starlet GT
2020-02-17 06:41
Airborne
2.55
Ground Zero
1.49
Swole Patrol
2.25
MIBR
1.64
FunPlus Phoenix
2.34
c0ntact
1.60
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.