Thread has been deleted
Last comment
who is the most alpha CSGO player?
 | 
Brazil Mysterious_BR_guy 
I'm in doubt between 3: a) FNX b) Coldzera c) KnG
2020-02-20 17:33
Topics are hidden when running Sport mode.
fnx yeah but coldzera and kng lmaoo
2020-02-20 17:34
why laugh at KnGV? Nobody fuck around KngV you know that hahaha also, cheers for Bntet, for me is the most alpha CSGO player from Asia. Gotta have huge balls to move from his comfortable Tyloo where he was a solid IGL, to another country with a totally different culture: USA, where not only CS, but life at US is very competitive as well), And he did all by himself, he didn't needed or asked to bring another Indonesian/Chinese player with him.
2020-02-20 17:48
imo kng is just an average rather low iq dude who pretends to be a gangster, a small dog that barks a lot
2020-02-20 18:00
BnTeT is from Poland what are you talking about
2020-02-20 18:00
lul nt
2020-02-20 18:20
everyone fucks around with kng, hes a dumbfuck
2020-02-20 18:26
FNS who is from your country doesnt agree with you haha
2020-02-20 18:33
thats pretty irrelevant but whatever. nobody respects kng hes a complete dumbass
2020-02-20 18:34
fax'
2020-02-21 05:06
#90
 | 
Brazil JazZ98
LMAO KNG IS STRAIGHT OF THE HOOD ALPHA
2020-02-20 18:37
#128
 | 
Russia NikSmoK
Lmao competitive life but worst pros lmao 0 top 3 in csgo.
2020-02-21 00:53
dude Cold is buffed af go check out his instagram
2020-02-21 14:40
and
2020-02-21 18:04
fnx
2020-02-20 17:34
D) Dosia
2020-02-20 17:34
lol Dosia XGod again? why people think he is alpha or that girls love him?
2020-02-20 17:35
Is this a joke? Just look at this video. Women just cant resist him. youtube.com/watch?v=SZggcP1P1gU He's an alpha on the server and with the ladies.
2020-02-20 17:38
Did he dump her? He has the other girl as a wife
2020-02-20 18:02
you, who are russian, can you confirm that? he dumped that cute girl of the video in real life?
2020-02-21 00:33
Idk i dont follow him but i know he has the other girl as a wife now
2020-02-21 14:31
#5
Asuna | 
United States bxteme
stewie
2020-02-20 17:36
you are joking right? like the dude who said oBo in #9
2020-02-20 17:49
No
2020-02-20 17:56
really? prove me wrong then. he is not even the most alpha in NA CS let alone in the whole world CS
2020-02-20 17:59
carried mibr
2020-02-20 18:00
even if he carried mibr (which i disagree), that doesnt make him alpha. look at Zywoo carrying Vitality, do you think he is alpha?
2020-02-20 18:10
#72
 | 
United Kingdom _xC4ctus
Still. He carried mibr
2020-02-20 18:18
#109
 | 
Brazil nuke_brs
How low do you think op’s iq is? It sounds like he doesn’t know what sarcasm is
2020-02-21 00:08
Carried mibr
2020-02-21 00:28
still didnt answered my question, you are just avoiding it like a beta
2020-02-21 00:29
Carried mibr
2020-02-21 04:57
i think godimatic is more alpha than bot2k, much better hair and doesnt look like chinese rice worker
2020-02-21 05:10
Carried mibr
2020-02-21 06:06
HUNDEN SEX WOMEN
2020-02-20 17:36
wtf
2020-02-20 23:26
krimz
2020-02-20 17:36
Obo
2020-02-20 17:41
krimz looks alpha
2020-02-20 17:42
Nifty
2020-02-20 17:42
alphas uninstall or even better never install in the first place
2020-02-20 17:43
why? why alpha men cannot play CSGO? i mean, would you rather play Fortnite? Fornite is for gays
2020-02-20 17:51
I play with ur mom
2020-02-21 10:06
Device <3
2020-02-20 17:43
fnx
2020-02-20 17:44
BCko alphachad
2020-02-20 17:45
#133
 | 
Philippines Beherit
+1
2020-02-21 05:18
2020-02-20 17:52
2020-02-20 17:54
unexpected twist
2020-02-20 17:58
#37
Fors | 
Brazil ricca
+1
2020-02-20 17:59
Obviously Fallen.
2020-02-20 17:50
BCko*
2020-02-20 17:51
#28
 | 
Brazil Kly(u)
+1
2020-02-20 17:55
he is more a 'twofaced' leader than a real alpha. that's just my opinion though
2020-02-20 18:03
Coldzera, he made device cry and he always trash talk other players and make them scared
2020-02-20 17:51
cannot disagree with that, he is intimidating on LAN and off LAN too
2020-02-20 18:01
#26
Fors | 
Brazil ricca
2020-02-20 17:55
#27
Fors | 
Brazil ricca
2020-02-20 17:55
Gtfo with your NaVi players
2020-02-20 18:08
#67
Fors | 
Brazil ricca
two alphas
2020-02-20 18:15
omg boombl4 wtf... deep deep inside him i always thought he is an alpha. since that day he taunted coldzera that he was not that good
2020-02-20 18:23
#76
Fors | 
Brazil ricca
absolute madlad
2020-02-20 18:24
he is a fat confident. he is rare lol
2020-02-20 18:35
#29
 | 
Poland Astoner55
I would say f0rest and fnx, also we can't forget about device and blameF
2020-02-20 17:55
f0rest ok, blameF ok, but device?? the guy who cried to coldzera?
2020-02-20 18:03
#110
 | 
Poland Astoner55
Well, ok, I can now remember him on stream, he's beta af Neo is an alpha too, forgot to mention
2020-02-21 00:09
#30
 | 
Romania Anonym20
krimz f0rest coldzera fallen s1mple
2020-02-20 17:56
s1mple alpha?? have you forgotten his time at USA? he was bullied by freakzoid
2020-02-20 18:02
#47
 | 
Romania Anonym20
but now he is alpha
2020-02-20 18:05
Are you an idiot? He is clear fat beta lol
2020-02-20 18:09
excuse me but why do you think now he has become alpha? that has nothing to do with his skills
2020-02-20 18:47
DDDDXD
2020-02-20 18:16
kennys s1mple fallen fnx fer mantuu is on his way, his posture at blast was admirable
2020-02-20 17:59
"kennyS s1mple" you must be kidding me right? mantuu i don't know him so much i will pay more atention to him at OG games from now on
2020-02-20 18:07
no, im not kidding at all. what's an alpha for you?
2020-02-20 18:07
what is for me? well its hard to describe but it's easier to describe what is not alpha. 1) trying to kiss another man is not alpha. kennyS 2) being bullied by another CSGO player is no alpha too. s1mple
2020-02-20 18:25
bleh, u know nothing. have a nice day
2020-02-20 18:26
Definitely not someone who's face looks like kennys when they're losing.
2020-02-20 18:25
S1MPLE AHAHAHAHAHAHAHAHAH moron spotted
2020-02-20 18:09
xgod obviously
2020-02-20 17:59
krimz shox
2020-02-20 18:01
Shox lmaoooo
2020-02-20 18:03
well... actually in the French scene, i think he is the most alpha among them...
2020-02-20 18:06
What an achievement lol
2020-02-20 18:08
good locking, super confident and good with people so wh not?
2020-02-20 18:06
& Popopirat v. Smithz
2020-02-20 18:07
nur der gefickte ist schwul!
2020-02-20 18:11
Coldzera is closeted and kng is just a loser pretending to be a bad guy. Fnx is an alpha.
2020-02-20 18:09
disagree with the Kng part. If you follow Kng closer you will realize he is not a pretentious person at all, he is the real deal. Plus i dont think he is a loser, he is maybe the best awper in Brazil right now
2020-02-20 18:14
disagree with the Kng part. If you follow Kng closer you will realize he is not a pretentious person at all, he is the real deal. Plus i dont think he is a loser, he is maybe the best awper in Brazil right now
2020-02-20 18:14
You are crazy, bro i follow kng close and he emulates that shitty ghetto style to pretend hes a fucking man. This is just coping. Also, you can see in the last 1x1 from betway that fallen clearly let him catch up after it was 7x1. So, hes also not the best awper not even in his team. Kng once was considered brazilian cs salvation is now only a bad joke, a mistake from an org hungry for success.
2020-02-20 18:17
i am not crazy. also i think you don't know Kng so much because you even dont understand portuguese. So you cannot figure out what is going on in the videoclip in BR CS scene. As far as I have noticed about Kng, specially after moving to MIBR, he is a tough guy. but you need to understand Portuguese and the subtle understanding behind what they are speaking. For example, there is a video where Fer is sort of intimidating him in a party but he didnt chicken out and confronted him. Not many guys would do that, specially against Fer, who is a renowned CSGO player and alpha too
2020-02-20 18:40
kng alpha desta merda toda
2020-02-21 00:05
Probably Zeus
2020-02-20 18:10
Zeus is just big. He is a big beta.
2020-02-20 18:18
olofmeister
2020-02-20 18:11
gade
2020-02-20 18:12
BlameF
2020-02-20 18:13
agreed. top 5 most alpha CSGO player
2020-02-20 18:28
hmm probs s1mple, ZywOo and NiKo
2020-02-20 18:16
zywoo??
2020-02-20 18:27
I see him play well on Vitality
2020-02-20 19:22
undoubtedly he plays well...but do you think he is an alpha?
2020-02-20 19:24
krimz
2020-02-20 18:17
s1mple cause he never cry
2020-02-20 18:18
to be honest even Dosia from your country seems more alpha than s1mple. as far as i remember Gambit days
2020-02-20 18:28
+1
2020-02-21 05:37
krimz
2020-02-20 18:28
#84
 | 
Russia SW@G
I say yuurih his alpha is too much to handle for anyone.
2020-02-20 18:28
Well, I play CSGO so that would make the most alpha.
2020-02-20 18:30
Electronic
2020-02-20 18:39
lol electronic why? is there something i'm missing from CIS/Russia CS scene?
2020-02-20 18:41
He strong enough to sustain a family
2020-02-20 23:25
what? is electronic already married? does he have a family?
2020-02-20 23:52
yeah he has a kid
2020-02-21 00:00
he has a kid and hes 20
2020-02-21 00:47
#99
 | 
India X3pHyR
Frozen is an alpha male at 17
2020-02-20 23:27
why i laughed out loud after that hahahaha
2020-02-20 23:53
#126
 | 
India X3pHyR
Cuz you mad and I'm not
2020-02-21 00:51
#100
 | 
Brunei cyLoL
Loba
2020-02-20 23:29
blameF kind of a chad ngl
2020-02-20 23:32
#127
 | 
India X3pHyR
+1
2020-02-21 00:52
1. device (real sex god) 2. nitr0 3. magisk
2020-02-20 23:55
0/8
2020-02-21 00:04
flag and name checks out
2020-02-21 00:09
device mega pussy, not even a baller nitr0 yes magisk homeless? KEKW
2020-02-21 00:10
tom “device” cruise 4 majors and 2 major mvps, portugal how many? doesn’t even need to talk to assert his dominance magisk roasts everyone and they don’t dare talk back nt
2020-02-21 00:12
What has portugal do to with this? KEKW fox is more alpha than all those kids KEKW
2020-02-21 00:13
fox is alpha too
2020-02-21 00:38
yea many tattoos almost looks like prisoner ahah
2020-02-21 00:39
Wow tattoos make you alpha? Delusional
2020-02-21 05:38
Lool
2020-02-21 12:31
"tom “device” cruise" : dear american bro, this is no beauty contest. this is a contest of real men ,not little cute boys like device. nitr0 i agree, i think he is the most alpha at NA CS right now honestly magisk?? wtf?
2020-02-21 00:38
GODF
2020-02-20 23:58
loba
2020-02-21 00:18
twistzz
2020-02-21 00:24
everything checks out
2020-02-21 05:36
F0rest
2020-02-21 00:34
fnx
2020-02-21 00:43
Twistzz
2020-02-21 01:15
#135
 | 
New Zealand Keah_Mow
TaZ
2020-02-21 05:35
s1mple
2020-02-21 05:36
Jame
2020-02-21 08:35
Juliano
2020-02-21 08:44
S1mple. He bullies you and you can't do nothing about it . He makes all the decisions in his team . If you're in a clutch situation and he's spectating you're scared if you make a mistake because then he gets mad anx toxic. If he wants something it's basically done.
2020-02-21 08:45
mantuu
2020-02-21 08:48
#147
 | 
Switzerland Jeded
Allu alpha as fuck
2020-02-21 12:36
Seang@res sexiest and most alpha mens))) 😎😎😎
2020-02-21 14:37
Coldzer000? You're fucking joking right? Pick one - Alpha - Brazil Meknoy Alpha: 1. GODGla1ve & BEASTBlameF
2020-02-21 14:38
Blamef obviously. Dude has a strong aura of testosterone
2020-02-21 15:00
SJ
2.14
ALTERNATE aTTaX
1.67
KOVA
5.91
PACT
1.13
Russian Canadians
1.59
Vireo.pro
2.28
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.