Thread has been deleted
Last comment
Fnatic permaban
kennyS | 
Indonesia GOD_BnTeT 
Fnatic fans can you tell me their permaban map? See their last 3 games they have different map everytime. Or they dont have any?
2020-02-28 19:43
Topics are hidden when running Sport mode.
cobblestone
2020-02-28 19:44
cache axaxaxaxax
2020-02-28 19:44
Nuke or Vertigo never seen them play vertigo actually
2020-02-28 19:45
#6
 | 
Sweden flippig 
they have been flirting with vertigo before the break and played it yesterday vs astralis
2020-02-28 19:46
didnt even watch that boring match, knew it would be a complete rape
2020-02-28 19:48
#11
 | 
Ukraine ksay 
literally played it yesterday
2020-02-28 19:50
so? Lack reading comprehension Mr. Ukrainian?
2020-02-28 20:06
#34
 | 
Ukraine ksay 
am i wrong or something? Lack reading comprehension mr. ashamedoftheflag?
2020-02-28 20:22
I said I personally have never seen them play it, never stated THEY HAVEN'T, in fact, played it
2020-02-28 20:23
#37
 | 
Ukraine ksay 
and i said they played it yesterday ???????????
2020-02-28 20:24
What was the point of your initial reply?
2020-02-28 21:02
#41
 | 
Denmark FazeUpAssDown 
To inform you that they played it yesterday Learn to read lmao
2020-02-28 21:04
#4
JW | 
Sweden foznero 
nuke
2020-02-28 19:46
#5
 | 
Sweden flippig 
They adjust after opponent and can ban nuke/vertigo/dust2/train
2020-02-28 19:46
Damn that hella lot of maps. Just wondering which one they'll ban againts G2 and how the map veto went
2020-02-28 19:52
#13
 | 
Sweden flippig 
I think they will ban nuke vs g2
2020-02-28 19:52
Dont remember when the last time they play nuke, but their vertigo againts astralis is so bad or its because its astralis. Considering vertigo is g2 second best map, dont think nuke is a wise ban
2020-02-28 19:56
#21
 | 
Sweden flippig 
hltv.org/matches/2338069/natus-vincere-v.. They actually played vertigo 3 times before the break and won all 3 vs liquid and 2 other teams but cant remember who so they are not that bad on that map. They have played some nuke but against strong nuke teams like g2 they are likely to ban it
2020-02-28 19:59
Is that the new or old vertigo before the update?
2020-02-28 20:02
#28
 | 
Sweden flippig 
hmm don't know, when did they change it? they played it in december
2020-02-28 20:05
Dont remember, but i think its before that, means they play on already updated version
2020-02-28 20:17
It will obviously go badly for them as G2 is really strong on all of them...
2020-02-28 19:54
Agree apart from train. Still have a nightmare for that last game againts mouz on summit :(
2020-02-28 19:57
Its the worst Map of their mapool for sure, but it's also a Map that FNC doesnt play. Pretty sure it will be nexa's pick, could be better than playing Dust2 which is also a good Map for FNC And they also play alot better than at summit
2020-02-28 20:12
Sure individually and as a team they are a lot better than before the break because they have time for bootcamp. But didnt see they played train yet to be sure that they are also good on train
2020-02-28 20:21
#7
 | 
Brazil NahT_ 
against G2 probably vertigo and a 2nd option could be nuke
2020-02-28 19:46
#9
 | 
Nepal askyee 
tbh it doesnt matter cuz g2 gonna pick dust2 anyway
2020-02-28 19:48
True for the first map but didnt you think G2 have the advantage on how the last map going?
2020-02-28 19:53
#17
 | 
Nepal askyee 
fnatic didnt play nuke in katowice so g2 cant know how they are playing and fnatic will ban vertigo 100%. u are right cuz fnatic will ban either nuke or trian next and one of this map fnatic also has weaker
2020-02-28 19:55
Do you remember the last time they play nuke? Curious to know how it goes
2020-02-28 20:00
#23
 | 
Nepal askyee 
i think it was vs navi at epl finals (fnatic won) before that they lost to astralis
2020-02-28 20:01
Ahh ok will looks for it. Thx mens
2020-02-28 20:03
cobble
2020-02-28 19:47
#15
 | 
Sweden RaaCCooN 
mirage!
2020-02-28 19:54
Lol. They are one of if not the best team in mirage i believe
2020-02-28 20:00
#35
 | 
Sweden RaaCCooN 
it was joke
2020-02-28 20:22
Lol, you got me :)
2020-02-28 20:30
#40
 | 
Sweden RaaCCooN 
AXAXA
2020-02-28 21:04
They don't have a permaban as they play all maps, ignore the trolls
2020-02-28 20:01
Thx mens :)
2020-02-28 20:04
No boost no olofpass
2020-02-28 20:07
#42
 | 
Asia Johnny_Br@Vo 
Vertigo not 100% sure
2020-02-28 21:04
ETHEREAL
1.29
Trivium
3.38
Asterius
4.64
ex-UP
1.17
100 Thieves
1.50
MIBR
2.65
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.