Thread has been deleted
Last comment
Worst movies you’ve watched?
s1mple | 
Argentina Lonelykarot 
Worst movie i have watched is Frozen 2
2020-03-28 15:59
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Russia Divait 
2020-03-28 16:02
#24
 | 
African Union asap_roflex 
wtf this is the best movie
2020-03-28 16:09
no way you watched it entirely T-T
2020-03-28 16:18
#37
 | 
Russia Divait 
I'm a grown man, I did
2020-03-28 16:21
#52
 | 
Italy LiterallySam 
many thanks for this movie
2020-03-28 17:49
#53
 | 
Russia Divait 
you are always welcome
2020-03-28 17:50
#97
XigN | 
Lithuania nmslC2H 
I saw the devil. 9/10
2020-03-29 10:07
skip to 1:06:40 for best part
2020-03-28 21:05
#82
 | 
Malaysia Amerika! 
what the fuck...
2020-03-28 21:11
so fake ahaahha
2020-03-29 10:17
How is this allowed on YouTube
2020-03-29 15:44
#133
 | 
Russia Divait 
Because it's arthouse and youtube thinks it's just a "creation" P.S. You also can watch porn on yotube (naked yoga for example)
2020-03-29 15:48
bruh what
2020-03-29 16:44
#149
 | 
Russia Divait 
Just search "naked yoga" in youtube and you will be surprised
2020-03-29 16:45
what the fuck
2020-03-29 16:47
#151
 | 
Russia Divait 
Youtube allows this because, as they say, it is "educational content" It should be somewhere in their rules. Also there are the videos how to shave vagina and so on
2020-03-29 17:01
You heard this from a friend obviously :D
2020-03-30 13:03
#223
 | 
Russia Divait 
Not from a friend, from a famous russian youtuber/streamer - HoneyMad a.k.a Ilya Maddyson
2020-03-30 15:38
what the fuck
2020-03-29 18:03
I don’t want to watch it, what is that movie about?
2020-03-30 12:58
#7
 | 
Russia Soawii 
wtf men))) it's 12/10 for sure
2020-03-28 16:03
+1
2020-03-30 05:29
#85
 | 
Malaysia Amerika! 
-1
2020-03-28 21:14
wtf best movie it 1000/10
2020-03-29 15:51
ITS BEST MOVIE WTF???????????????,
2020-03-29 19:57
#188
EliGE | 
Kazakhstan miraszd 
Tadzhikistaaan
2020-03-29 20:58
wtf EZ report
2020-03-30 05:29
#3
 | 
Sweden flippig 
Gravity
2020-03-28 16:02
#74
 | 
Brazil 1stworlder 
+1 literally the only movie where i actually checked the time to see how much longer the movie would go on for. Biggest snoozefest ever
2020-03-28 20:57
#80
 | 
Sweden flippig 
Same bro I even saw it at a movie theater. I couldnt believe it had only gone like 1h 40min when it was over, felt closer to 3h
2020-03-28 21:08
#107
chrisJ | 
Netherlands toMyy 
Biggest +1 ever
2020-03-29 10:29
#4
suicide | 
Russia Culimon 
Literally 99% of our domestic movies
2020-03-28 16:02
#9
 | 
Germany HentaiLover12 
that's true man, i'm half russian and my parents are always watching some russian movies and they always look so boring, but same goes for german movies
2020-03-28 16:04
#15
 | 
Russia Soawii 
True no one here knows why we still make movies. There is even a channel with 1-2 mil subs which trashing these shit movies.
2020-03-28 16:07
No one knows lol? They mostly get money from the budget and steal the majority of it, then make some garbage movie just to show that they've made it but the main purpose is to launder money
2020-03-28 16:09
exactly. But german film industry surely has some high-quality ones For example German TV series like Dark, Perfume, We Are The Ware are hella good
2020-03-28 16:07
#31
 | 
Germany HentaiLover12 
Yeah Dark is probably the best german series/movie, I only watched the first season the, the second one didn't hook me at all. Don't think that there are much more good movies or series tho.
2020-03-28 16:11
2nd season of Dark was quite disappointing indeed, feels like they're just planning to milk money since by the end of season 2 it kinda implied there's gonna be another 3rd season check this one I liked it imdb.com/title/tt6811236/ this one is also not bad although the creating ain't that high imdb.com/title/tt11053220/?ref_=nv_sr_sr.. This one is also german afaik imdb.com/title/tt6839788/
2020-03-28 16:26
#49
 | 
Germany HentaiLover12 
will check the first one out later today i think, ty for the recommendation, didn't know this one
2020-03-28 17:31
#196
 | 
Denmark Notallama 
das leben der anderen is a great movie dud
2020-03-30 01:33
#69
 | 
Netherlands toothpaste 
has your country made 1.01 movies?
2020-03-28 20:50
#81
 | 
Canada Sharkey3322 
T-34 in English is hilariously cheesy.
2020-03-28 21:10
#5
 | 
Russia Soawii 
Russian Avengers. Holy fuck this is like mega shit kinopoisk.ru/film/841813/
2020-03-28 16:03
#26
 | 
United Kingdom AlywOw 
wtf lol I mean literally top lol
2020-03-28 16:10
wow just watched the trailer - the CGI is so bad!!! i guess it makes you appreciate how advanced hollywood is, even if american CGI movies look poor occasionally
2020-03-28 16:11
#34
 | 
Russia Soawii 
Yeah, i guess they're just stealing the money from budget and then creating shit like this. I even went to this in a cinema to laugh.
2020-03-28 16:13
#48
 | 
Sweden Edmanis 
XD XDF XD
2020-03-28 17:00
There are a lot of bad movies I have watched . But recently the movie that I got so disappointed was Star wars the rise of skywalker .
2020-03-28 16:03
ye it was literally rip off from old star wars
2020-03-28 16:05
True
2020-03-28 16:07
#8
i am | 
Yugoslavia bleaq 
deadpool lobster wall-e john wick 3
2020-03-28 16:04
#10
 | 
Russia Soawii 
????? wall-e and deadpool are ok wtf. i think you never watched truly bad movie
2020-03-28 16:04
#19
i am | 
Yugoslavia bleaq 
watched over a 1000 movies, there were plenty of bad ones trust me, these are just that came to my head first
2020-03-28 16:08
#25
 | 
Russia Soawii 
ok, i agree that these are bad movies (except wall-e), but definitely not the worst. Ur lucky u never saw any russian movies
2020-03-28 16:10
#56
 | 
Czech Republic KOKOT1234567 
deadpool is trash, just like any other marvel movie except for logan. the jokes are incredibly unfunny and story is trash. stop overrating this shit.
2020-03-28 19:09
#59
 | 
Russia Soawii 
yeah but at least it's not trash for kids like avengers etc. filled only with action. so it's not that good, but not the worst film for sure, it's like 6/10
2020-03-28 19:13
Kinda agree with you but on the other side we all have our own taste, am I right?
2020-03-28 20:51
#78
 | 
Russia Soawii 
yeah, i just thought that this guy said that these are the worst movies, but he meant bad
2020-03-28 21:04
#42
 | 
Ukraine ReanuKeeves 
wall-e?? It's filled with important message wtf
2020-03-28 16:38
#11
 | 
Pakistan LoOuU2 
I am just gonna mention some mainstream movies that I didn't enjoyed or understood why they get so many praises : The Shawshank Redemption Once Upon a Time in Hollywood Pulp Fiction
2020-03-28 16:05
They are overrated but not the worst .
2020-03-28 16:08
#29
 | 
Pakistan LoOuU2 
I never said they are worst, just don't understand why they are rats so highly with nothing special.
2020-03-28 16:11
i blame ur low iq men))
2020-03-28 16:09
#32
 | 
Pakistan LoOuU2 
I respect your view on myself based on 3 pieces of modern entertainment I mentioned.
2020-03-28 16:12
#28
Frankie | 
Ukraine d3adLY 
lol, you really stupid
2020-03-28 16:10
#33
 | 
Pakistan LoOuU2 
That LoL caster that does Blast shows > overrated frankie
2020-03-28 16:12
#38
Frankie | 
Ukraine d3adLY 
wtf
2020-03-28 16:23
He's talking about Sjokz
2020-03-28 19:06
#113
 | 
Pakistan LoOuU2 
how tf do you even pronounce that nickname
2020-03-29 12:10
Like shokz
2020-03-29 15:22
#131
 | 
Pakistan LoOuU2 
Oh I see. Now I know why I kept thinking they were calling Shox while analyzing the match and I kept looking out for him.
2020-03-29 15:40
Yeah lol
2020-03-29 19:31
#47
OKAYYY | 
Bosnia and Herzegovina Foxxeh 
Shawshank Redemption is flawless, but I agree with the other two being overrated.
2020-03-28 16:59
#118
witz | 
Philippines Beherit 
+1111
2020-03-29 12:27
#57
 | 
Czech Republic KOKOT1234567 
0/8
2020-03-28 19:10
omg
2020-03-28 21:01
#83
 | 
Norway Olemannen 
+11111111 pulp fiction sooooo overrated
2020-03-28 21:11
I have to say this but once upon a time in hollywood is kinda bored for me. Im hoping some action there but nothing happened
2020-03-29 10:32
#114
 | 
Pakistan LoOuU2 
i just couldnt understand the point or plot behind the whole movie , like what was even the story to base the film on ?
2020-03-29 12:10
#161
 | 
United States OKOptimistic 
Sharon Tate Murders and there doesn't have to be a plot, its just about Hollywood
2020-03-29 19:28
#162
 | 
Pakistan LoOuU2 
i didnt knew anything about Sharon Tate before the movie came out , and there was nothing in the film which depicted what happened to her in reality .
2020-03-29 19:30
#214
 | 
Poland rude_wredne 
Because this movie was more like "what if". Btw. coool to see overrated bruce lee get rek
2020-03-30 12:58
#13
 | 
CIS Tr1bto 
2020-03-28 16:09
#17
 | 
Finland Palomies 
2020-03-28 16:09
#22
 | 
Finland Palomies 
The soundtrack is bomb tho
2020-03-28 16:09
#21
 | 
France FanchD 
Dragon Ball Evolution
2020-03-28 16:09
+1 worst shit ever. boring as fuck and bad scripting. I mean Teenage Goku? and like avatar powers wtf? and Goku face the skrull from Captain Marvel holy shit
2020-03-29 10:07
Interstellar Dunkirk
2020-03-28 16:10
#58
 | 
Czech Republic KOKOT1234567 
0/8
2020-03-28 19:10
??? not a bait i really dissliked those movies
2020-03-28 20:38
#86
 | 
Czech Republic KOKOT1234567 
sorry i dont approve personal opinions
2020-03-28 21:15
>:( i'm mad
2020-03-28 21:02
sry but i found Dunkirk very boring nothing happened thought it would be a war movie but it wasnt and interstellar was also boring just a man crying in space
2020-03-29 00:24
Ok now I know that you don't know anything about movies. Thanks, I feel better now.
2020-03-29 09:50
name checks out haha. but also yeah, interstellar is really FUCKING good if you like those type of slowly changing the plotline movies. and also the soundtrack for interstellar is really good
2020-03-29 12:28
just a bitch cryin in space i bet u like nice looking scenery u girl
2020-03-29 16:20
what's wrong with liking nice scenery lmao, did your uncle molested you so hard that you're forced to be liking only the hardcore things?
2020-03-29 16:23
only homos like beautiful scenery
2020-03-29 17:51
only emo kids hates beautiful scenery
2020-03-29 18:01
ok go make WOOOOOW sounds to some scenery thats boring
2020-03-29 20:50
i like ur name
2020-03-29 15:29
I like yours aswell
2020-03-29 15:35
Dunkirk is good but not overrated
2020-03-29 10:32
0/8 nice bait
2020-03-30 12:54
not bait
2020-03-30 13:11
#35
 | 
China Manchu 
Pure hearths I Love Wing Chun Enchanted Mirror Romance The Story of an Abducted Woman The Guillotines Tai Chi Zero The Lion Roars 2
2020-03-28 16:13
#39
 | 
Sweden deadvein 
all marvel shit
2020-03-28 16:24
teeth, or something like that, its about a girl who has teeth in her vagina
2020-03-28 16:24
damn my polish dude, you made me recall that one, insane how they tried to make it a horror instead of a comedy XD
2020-03-28 16:55
disgusting.
2020-03-29 10:07
damn, the trailer seems spooky
2020-03-29 15:51
#43
 | 
United States NoahN 
Silence of the Lambs The Wolf of Wall Street
2020-03-28 16:39
yah but u fap on Margot robbie
2020-03-29 10:07
#138
 | 
United States NoahN 
Hahahaha true
2020-03-29 15:55
0/8 for silence of the lambs
2020-03-29 15:33
there are definitely worse movies than Silence of the Lambs big +1 for The Wold of Wall Street though!
2020-03-29 19:33
Wtf? My favorite movie is The Wolf of Wall Street. Why didnt u like it?
2020-03-29 19:40
#44
 | 
Brazil HateSmithzz 
are you retarded lmao frozen 2 is literally the best movie ever
2020-03-28 16:54
#174
 | 
Lithuania LoveSlipknot 
+1
2020-03-29 19:36
#46
OKAYYY | 
Bosnia and Herzegovina Foxxeh 
Salo. I went in there expecting to be disturbed, came out of it bored and regretful
2020-03-28 16:58
zombeavers
2020-03-28 17:32
How dare you to say frozen 2 was bad????
2020-03-28 17:45
Kill Bill
2020-03-28 17:51
+1 milion, overrated as f what a shit movie, such a waste of time
2020-03-28 20:49
wdym?? best laughs i ever had watching a movie (bested even I Know What You Did Last Summer)
2020-03-29 19:35
#61
 | 
Sweden Powin 
Jarhead
2020-03-28 20:40
actually film with deep sense
2020-03-29 10:39
great movie men wtf((((
2020-03-30 01:25
#62
Frankie | 
Turkey Duff1N 
All star wars series.
2020-03-28 20:40
ı think episode 1,2,3 good rest crab
2020-03-28 20:51
#63
 | 
Denmark r0ach_1337 
u ever heard of "the room"
2020-03-28 20:41
ROFL
2020-03-29 10:08
eyes wide shut
2020-03-28 20:43
#65
 | 
Poland Hanse 
This was really good movie actually
2020-03-28 20:44
#120
OKAYYY | 
Bosnia and Herzegovina Foxxeh 
+1 he should watch it again
2020-03-29 12:29
Avengers endgame
2020-03-28 20:45
you are 10yo ?
2020-03-28 20:47
a serbian film
2020-03-28 20:52
#73
 | 
Russia Windcast 
Avengers: Endgame
2020-03-28 20:52
Twillight series
2020-03-28 20:59
#84
 | 
Sweden flippig 
Master and commander : The far side of the world
2020-03-28 21:13
#88
 | 
China Rynaki 
Birdemic It's so bad that it's good
2020-03-29 00:33
#156
 | 
Finland petemeister 
It might be the worst movie I've watched, but it's also one of the most entertaining movies I've watched.
2020-03-29 19:18
#222
 | 
France CKs1 
Best sfx ever
2020-03-30 13:15
Goregasm
2020-03-29 00:34
The Book of Eli It was such a disappointment, it started like a real post apocalytpic movie but it turned into a shitshow after 30 mins.
2020-03-29 00:41
dragon ball evolution, and there should be no discussion about it, every other movie is a masterpiece compared to that pile of garbage, perhaps only the lady in the water may come close, but that's about it
2020-03-29 09:54
Just googled that to see 21% people liked this movie Lmao
2020-03-29 10:18
avengers, green mile, stalker(1979)
2020-03-29 10:00
Green Mile ? Explain why.
2020-03-29 15:36
cuz he is very sensitive shemale
2020-03-29 20:00
I didn't asked you.
2020-03-29 20:06
2020-03-29 10:05
#95
 | 
Russia ImAmnesiac 
We got plenty of contenders))) kinopoisk.ru/film/1004214/ best example
2020-03-29 10:07
every jason statham movie
2020-03-29 10:18
that guy is good for comedy movies, ngl
2020-03-29 15:57
people should learn the differenct between disappoint or overrated and worst, a bunch of films here are literally better than every film listed in every "your favorite movies" threads we had
2020-03-29 10:23
#157
 | 
Finland petemeister 
Yep. Although they are most likely just baiting or trying to get attention.
2020-03-29 19:23
avatar the last airbender oh wait that movie doesnt exist haha whoops my bad
2020-03-29 10:26
#106
 | 
Korea XigNw0w 
Cam 1922 was pretty boring Wounds
2020-03-29 10:29
Game night. The only movie i ever stopped and went to sleep
2020-03-29 10:40
#115
 | 
Germany Xantennn 
Captain America
2020-03-29 12:12
marvel and indian movies
2020-03-29 12:23
Pain and Gain, that movie with dwayne johnson and mark wallbarg. i usually have a good gut feeling about movies and im always never dissapointed, but this one was so shit
2020-03-29 12:25
#121
OKAYYY | 
Bosnia and Herzegovina Foxxeh 
La La Land. It was horrible
2020-03-29 12:29
OMG ! This movie is gonna be a classic in a few years, like forrest gump, back to the future, jurrasic park, pulp fiction, etc..
2020-03-29 15:39
#193
OKAYYY | 
Bosnia and Herzegovina Foxxeh 
Really? It was boring as fuck imo
2020-03-30 01:20
Do you like other musicals ?
2020-03-30 09:11
#207
OKAYYY | 
Bosnia and Herzegovina Foxxeh 
Not particularly no, but I wouldn't rate Grease a 4/10
2020-03-30 12:50
That's why you don't like La La Land. A person who likes musicals would say that La La Land is a masterpiece.
2020-03-30 12:52
#219
OKAYYY | 
Bosnia and Herzegovina Foxxeh 
X
2020-03-30 13:03
#122
 | 
Russia MonkaSss 
Marvel stuff
2020-03-29 12:36
#123
 | 
United Kingdom trtr098 
Star Wars Last Jedi
2020-03-29 12:36
avengers the bling ring star wars 8 and 9
2020-03-29 15:26
Interstellar
2020-03-29 15:48
0/8
2020-03-29 16:23
To long, music to loud, 2/3 of the plot is predictable and the last 1/3 is devoid of any logic to the point that it is laughable. Almost as bad as the last seasons of GoT. "Main character dives into a black hole, get's stuck in another dimension where he can travel back in time to communicate with his daughter via morse-code and a bookshelf only to escape his prison in the end through the power of love." ??? Tell me that is not laughable.
2020-03-29 17:35
agree, Nolan also totally ripped off Ridley Scott, an actually talented director
2020-03-29 19:34
+1
2020-03-30 02:30
Taxi 4 a french movie about a taxi driver who drives so fast and always trolls the police.
2020-03-29 15:52
i am not raciest i just dont like french
2020-03-29 19:32
Do you mean french mentality?
2020-03-30 02:29
Actually a deceny comedy
2020-03-29 19:57
All john wicks.
2020-03-29 15:55
+1
2020-03-29 19:38
Climax and Pi
2020-03-29 16:22
#194
OKAYYY | 
Bosnia and Herzegovina Foxxeh 
Pi? The math one? That was pretty good
2020-03-30 01:24
#145
 | 
Other NDRnews 
To the wonder
2020-03-29 16:24
forrest gump overrated af
2020-03-29 16:24
+100000000
2020-03-29 19:31
2001: A Space Odyssey The Bone Collector all Star Wars (not worst but big disappointments)
2020-03-29 16:32
#177
f0rest | 
Egypt aMonRa 
2001: A Space Odyssey disappointed you ? why ? can you explain pls
2020-03-29 19:38
2001: A Space Odyssey is a T1 movie but yeah you either fall asleep watching it or you love it
2020-03-29 19:55
#158
 | 
China SwooksarV2 
The room? But, it was soo bad that it became enjoyable with friends.
2020-03-29 19:24
definitely, thank god i was really high so i dont remember much of it
2020-03-29 19:32
thats the movie with brie larson and her "kid" trapped in a room right? if so the movie wasn't really good indeed.
2020-03-30 12:52
#225
 | 
China SwooksarV2 
I was talking about The Room from 2003.
2020-03-30 18:42
I tried to watch Birds of Pray, but the real villain was ME for putting myself through 50 full seconds of that trash, probably worst decision i made this decade so far.
2020-03-29 19:25
#160
 | 
Georgia Megobari 
Black Panther
2020-03-29 19:25
Yesterday
2020-03-29 19:32
#170
 | 
Netherlands poeya 
Doom : annihilation
2020-03-29 19:34
#171
 | 
United States Droidd 
the new lion king
2020-03-29 19:34
2020-03-29 19:34
#175
 | 
Peru Elkauza 
Now You See Me 2 trash movie
2020-03-29 19:36
best movie: Terminator 2: Judgment Day Worst Movie: Terminator 5: Dark Fate
2020-03-29 19:42
I usually forget the movies I don't like but most recent was Knives Out - you just guess the ending, everything makes too much sense, they explain every single thing to you because they expect you, the viewer, to be an idiot the movie just tried too hard to be unexpected that it backfired I also hated The Revenant, not sure if rightfully though were watching it at school for couple of lessons, didn't pay attention, so can't really what it was about, but just watching it subconsiously I grew myself to hate it oh yeah and inb4 The Wolf of Wall Street is trash, not much to say
2020-03-29 19:52
#187
 | 
Israel Sonnabend 
I dont know 90% of the movies mentioned in this thread
2020-03-29 20:54
The Green Elephant
2020-03-29 20:59
the arrival
2020-03-29 21:00
#191
ceh9 | 
World mukas17 
some of that marvel superhero shit, all of them are the same, can't tell them apart, but has to be one of them
2020-03-29 21:01
Birds of Prey: And the Fantabulous Emancipation of One Harley Quinn worst shit
2020-03-29 21:01
i can only imagine how shit this movie is even tho margot robbie plays in it. i watched suicide squad a couple of months ago and it was fucking trash as well.
2020-03-30 12:53
#218
 | 
Poland rude_wredne 
She was directing birds of prey
2020-03-30 13:02
I have watched a lot if shitty movies but the last one was the Harley Quinn one Dissapointed 8/8
2020-03-30 01:35
28 Days Later Autopsy of Jane Doe Taxi Driver Resident Evil (only the first 2 chapters were good, the rest was trash) Most of the Spanish movies
2020-03-30 01:57
#210
OKAYYY | 
Bosnia and Herzegovina Foxxeh 
28 days later is underrated and theres alot of good spanish movies like the invisible guest and sleep tight, but +1 to the others
2020-03-30 12:53
Avatar Extremely boring, people only liked it because of the amazing cgi but now basically every decent movie has that kind of cgi
2020-03-30 02:04
Batman vs Superman Suicide Squad The Emoji Movie Baby Driver
2020-03-30 04:22
#205
NiKo | 
Europe jahmper 
The Escape room (2017) the film doesnt make sense
2020-03-30 05:31
The Open House The worst movie which i've ever watched
2020-03-30 12:57
#216
 | 
Sweden rawrxdd 
game of thrones season 8
2020-03-30 13:00
Every Russian shit movie but i dont watch them, I Just saying XDDD
2020-03-30 13:00
#224
 | 
Norway Ayngel 
idk why i watched this lol youtu.be/U2bRYyoYNls
2020-03-30 15:29
SKADE
2.21
Nordavind
1.63
Secret
1.12
AGF
6.23
Mako
2.06
Control
1.73
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.