Thread has been deleted
Last comment
RPK animal abuse?
 | 
Germany Germany_better_than_USA 
twitter.com/RpKTANKK/status/124428293481.. Hunting animal with his truck???
2020-03-29 17:41
Topics are hidden when running Sport mode.
Everyone needs to see this savage
2020-03-29 17:44
#17
 | 
Czech Republic fnx_legend 
-0/8
2020-03-29 17:58
His dogs seems to enjoy it somehow. twisted....
2020-03-29 17:45
hahaha, LE TANK
2020-03-29 17:45
Just a dog having fun with his pet 😎👍
2020-03-29 17:45
Calling PETA
2020-03-29 17:46
Lmao LE TANKKKKKK
2020-03-29 17:46
#22
 | 
Europe sehnsucht^ 
GG you got my thread deleted!
2020-03-29 18:26
I mean... If u really needed help in this situation, u would be looking for help in more suitable forums. Or discussed this with the doctor. Cuz hltv is not a place for this kind of threads. So with that i can only say that you are either a troll, or simply stupid. No offense.
2020-03-29 18:29
#7
jOELZ | 
Europe skrekc 
LE TRUCK
2020-03-29 17:47
#8
 | 
Poland morosek 
It has to be a bait, a jerman one (bad one)
2020-03-29 17:48
This is soo cute lmao
2020-03-29 17:49
Driving his tank
2020-03-29 17:50
Le tank in his natural
2020-03-29 17:51
Lost all respect
2020-03-29 17:52
people are so sensitive nowadays lol...both seem to enjoy it, where is the problem?
2020-03-29 17:54
#16
 | 
Greece Graecos 
It's an awful bait
2020-03-29 17:56
b8ed m8
2020-03-29 17:58
I know the post is bait, but I can imagine people nowadays actually screaming its an animal abuse for real
2020-03-29 18:00
LMAOOOOOOOOO
2020-03-29 17:55
#15
 | 
Greece Graecos 
0/8
2020-03-29 17:56
#20
 | 
France Il_padrino 
From: LE TANK to: LE TRACTOR
2020-03-29 18:01
there's like 4 cars in the driveway
2020-03-29 18:02
#23
 | 
Russia Islademuerto 
the lawn mower is zywoo
2020-03-29 18:28
rofl rpk on his tank
2020-03-29 18:33
1WIN
2.68
Syman
1.45
Complexity
1.22
SKADE
4.30
SKADE
2.64
Nemiga
1.46
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.