Thread has been deleted
Last comment
G2 win EPL (proof)
JaCkz | 
United Kingdom JaCkz_On_Your_Bed 
prnt.sc/rqwqo8 not april fools men))
2020-04-01 16:44
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Finland cuntycorn 
nice, i go to bet now. thx mens)))
2020-04-01 16:45
#2
 | 
Estonia Sn4pzhat 
i feel like they maybe wont even get out of group rn.
2020-04-01 16:45
#3
 | 
United Kingdom bigbbanger 
If they beat Vp I sadly think it’s guaranteed that faze go out
2020-04-01 16:47
#5
 | 
Estonia Sn4pzhat 
yeah, well there are small chance.
2020-04-01 16:48
If they beat OG i think they can go through still
2020-04-01 20:26
nope only if og loses today
2020-04-02 11:35
yes men))
2020-04-02 17:11
nah m8, yesterday was just a shit day individually. if G2 beat VP today then lose vs mouz. G2 will still go through over FaZe no matter if they win or lose.
2020-04-01 16:48
#6
 | 
Estonia Sn4pzhat 
IF THEY BEAT WP*, . I mean like they havent been that impressive in this tournament
2020-04-01 16:49
Same could be said for NaVi, they win Kato and then go 3-2 because its online.
2020-04-01 16:50
#11
 | 
Estonia Sn4pzhat 
still got through group. G2 were impressive from blast to Kato semis. After that it havent been that great.
2020-04-01 16:51
#17
kennyS | 
Croatia buzeG2 
they won faze,played good vs tyloo(tyloo bad ik and they lost dust but destroyed them on vertigo) they were only bad against navi and og
2020-04-01 16:54
#18
 | 
Estonia Sn4pzhat 
still from this strong group you cant lose maps vs last.
2020-04-01 17:00
#19
kennyS | 
Croatia buzeG2 
happens navi lost 2-0 to north astralis to ence everybody is getting upsets
2020-04-01 17:01
#20
 | 
Estonia Sn4pzhat 
yeah.
2020-04-01 17:29
#10
kennyS | 
Croatia buzeG2 
vp*
2020-04-01 16:50
#12
 | 
Estonia Sn4pzhat 
truth
2020-04-01 16:52
not true tho?
2020-04-01 20:27
Yes it is true.
2020-04-01 20:27
If OG lose to VP and Faze, and G2 lose to mouz, they all have 9 points and they have all beaten each other, so no
2020-04-01 20:29
#39
 | 
United Kingdom Vitheeshan 
yup if og loses to vp, i wouldnt bet on it
2020-04-02 11:19
not likely, but its 1-1 now!
2020-04-02 17:10
#45
 | 
United Kingdom Vitheeshan 
oh how the tables have turned
2020-04-02 23:58
yes will be exciting to watch tomorrow
2020-04-03 00:00
#47
 | 
United Kingdom Vitheeshan 
they put 2 amazing matches at the same time tho ;(
2020-04-03 11:53
#23
kennyS | 
India Ryuota 
lol og beat g2 once and og fans start talking about g2 as if it is trash lmao... top 3 and top 5 means smthing bruh...
2020-04-01 17:35
#24
 | 
Estonia Sn4pzhat 
where i said g2 is trash. And random fact i saw a lot of threads about how bad is OG, and now beg G2 wins VP otherwise youre out
2020-04-01 18:56
#25
kennyS | 
India Ryuota 
lol this is what I'm saying dude, g2 lose to og once and people like you start thinking they can lose to vp as well. Tbh, og played good yesterday, but guys like you just don't make me want to like the teams that you support
2020-04-01 20:10
#28
 | 
Estonia Sn4pzhat 
lol this is what I'm saying dude, OG lose once and people like you start thinking they can lose to everybody. TBH guys like you just don't make me want to like the teams that you support
2020-04-01 20:25
#33
kennyS | 
India Ryuota 
i never said og is trash, but now you did so i will agree since you know more and are a fan of the team after all)))
2020-04-01 20:35
#34
 | 
Estonia Sn4pzhat 
Where i said they are trash.
2020-04-01 20:41
#35
 | 
Estonia Sn4pzhat 
you are just mad less be real
2020-04-01 20:42
#36
kennyS | 
India Ryuota 
less be real lmao ok
2020-04-01 21:15
#37
 | 
Estonia Sn4pzhat 
you started talking shit about OG, after you lost to them. Its just the way it goes in HLTV. There were so many threads about Navi being bad although they were first at katowice, and still got through group. Just accept it.
2020-04-02 08:48
#38
kennyS | 
India Ryuota 
read again from the start of chat. Never said anything bad for og lol. You definitely did tho About g2, anyone who thinks that they won't get out of group, is pretty much a retard at this point tbh, since they are quite good scorewise so far. You bringing navi to the topic means you arent even confident in your own team. Typical hltv Plastic fan lol
2020-04-02 11:18
#40
kennyS | 
India Ryuota 
also, I just said less be real, and you got tilted and started trying to prove your point even more, and got toxic as well lmao. Look who's mad now
2020-04-02 11:20
He didn't say that you said G2 is trash, he said you're talking about G2 as if they are trash, ("i feel like they maybe wont even get out of group rn.")
2020-04-02 11:23
malding
2020-04-07 19:22
And now you're just stalking my replies and replying to them. Sad. And how am I malding in that comment?
2020-04-07 19:22
#8
 | 
Netherlands Removed 
I ARENT CLICK THAT
2020-04-01 16:50
nice proof mens)) i bet my house rn :p
2020-04-01 16:50
nice men)) i bet my car (bugatti veyron)
2020-04-01 16:52
i have bugatti chiron xaxaxa u poor rofl
2020-04-01 16:53
fak u
2020-04-01 16:53
sry mens)) :c
2020-04-01 16:54
JaCkz MVP the sexy beast
2020-04-01 17:30
thnx mens i bet my family now)))
2020-04-01 17:32
You will get more families if you win the bet wtf
2020-04-01 20:14
too late mens((
2020-04-01 20:22
reported rasict.
2020-04-03 11:54
Can you leak mvp pls
2020-04-03 11:58
Nemiga
2.33
Virtus.pro
1.57
sAw
1.19
Salamander
4.42
Natus Vincere
1.44
ENCE
2.85
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.