Thread has been deleted
Last comment
TOP 5 NOW
 | 
Ukraine RK20 
1. Natus Vincere 2. Astralis 3. mousesports 4. fnatic 5. FaZe
2020-04-03 20:48
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Portugal iamchadux 
XAXAXAXXAXAXXA
2020-04-03 20:48
#5
 | 
Ukraine RK20 
What?
2020-04-03 20:49
#34
 | 
Russia Oppai_senpai 
U seriously should'nt have any problem with 3rd lmao
2020-04-03 20:56
#48
 | 
Portugal iamchadux 
Navi top 1? LUL
2020-04-03 20:58
i mean they are?
2020-04-03 21:00
#54
 | 
Ukraine RK20 
Yes, they proved it.
2020-04-03 21:02
#65
 | 
Australia HighRate 
Mousesports is better than Navi. Astralis also. Navi is a contender for top 5 but they are not #1 I would not pick Navi as a favorite vs faze, liquid, eg, g2 or fnatic either tbh
2020-04-03 21:13
#71
 | 
Australia HighRate 
One fluke proves nothing
2020-04-03 21:14
#72
 | 
Ukraine RK20 
AHAHAHAHAHA
2020-04-03 21:14
#105
 | 
Australia HighRate 
Being delusional and thinking Navi is #1 just proves you are dumb man. One tournament win in over two years.. it’s a fluke.
2020-04-03 21:28
#109
 | 
Ukraine RK20 
#104
2020-04-03 21:30
#125
 | 
Australia HighRate 
Nt. #105
2020-04-03 21:37
#132
 | 
Ukraine RK20 
#104
2020-04-03 21:38
If you find that funny. Then how about the last couple matches vs mouz?
2020-04-03 23:33
#217
 | 
Ukraine RK20 
Different composition. We are talking about another team now. And I do not find it funny. I find this as evidence that Navi is rightfully the top 1
2020-04-04 08:59
Its a shitty excuse that has no facts behind it. AsTrAlIZ eRa iZ a FlUk , ImA lOw SkIlL BaItAr EHEHEHEHE
2020-04-03 22:07
funny how you didnt show the most recent results of mouz vs navi
2020-04-03 21:26
#106
 | 
Ukraine RK20 
ice challenge top tournament. Sorry
2020-04-03 21:29
doesnt matter tournament, its the same lineup
2020-04-03 21:30
#114
 | 
Ukraine RK20 
Has the meaning
2020-04-03 21:31
#124
 | 
Ukraine RK20 
Different composition. We are talking about another team now.
2020-04-03 21:36
They were a new team
2020-04-03 21:42
hltv.org/matches/2340399/natus-vincere-v.. a team which recently got 2-0ed by BIG isnt top 1, sorry
2020-04-04 10:46
#234
 | 
Ukraine RK20 
nt jermans
2020-04-04 10:53
#128 rekt yourself
2020-04-04 10:56
#239
 | 
Ukraine RK20 
#234 cry jermans
2020-04-04 10:57
bye german,bottom group XAXAXAXA
2020-04-05 15:31
#81
 | 
Denmark hanigod 
Who cars about ur opinion anyway lmao, like I would not pick Astralis as a favorite vs Tyloo so Tyloo > Astralis ? Dumb shit ppl
2020-04-03 21:16
#103
 | 
Australia HighRate 
Every odds setter got astralis as the winner. Rankings is just broken rn
2020-04-03 21:31
#97
 | 
North America toxicthegod 
navi is #1 rn? they proved it over time...... you've been in quarantine too long bud
2020-04-03 21:23
#100
 | 
Australia HighRate 
They won one tournament in the last two years. They should not be #1. They are underdogs in odds vs at least 5 other teams. The rankings is broken rn,
2020-04-03 21:25
#104
 | 
Ukraine RK20 
4* You are so stupid that you’re not even able to see statistics XD
2020-04-03 21:27
#122
 | 
Australia HighRate 
Are you able to use your brain man? You really honestly think Navi is the best team? Better than mouse, better than astralis, fnatic, g2, faze? Beating two of them once and winning a tournament doesn’t make them better. It is a fluke. Stop being delusional
2020-04-03 21:36
#128
 | 
Ukraine RK20 
ns arguments XD
2020-04-03 21:37
#138
 | 
Australia HighRate 
Yes. Solid ones. Navi will drop below top 5 as soon as some more tournaments have been played.
2020-04-03 21:39
#141
 | 
Ukraine RK20 
#128
2020-04-03 21:40
#146
 | 
Australia HighRate 
Nt. #122
2020-04-03 21:46
#147
 | 
Ukraine RK20 
ofk #128
2020-04-03 21:46
#148
 | 
Australia HighRate 
Ok kid. You be delusional.
2020-04-03 21:51
#150
 | 
Ukraine RK20 
#128
2020-04-03 21:51
#152
 | 
Australia HighRate 
You said that. Relax now bubba.
2020-04-03 21:53
#154
 | 
Ukraine RK20 
#128
2020-04-03 21:53
#122
2020-04-04 15:42
#304
 | 
Ukraine RK20 
cry kid
2020-04-04 15:49
mad
2020-04-04 15:56
#108
 | 
North America toxicthegod 
ummmmmm they won kato and beat every team so far????? pretty sure that means they are top 1 mouz def isnt top 1 rn neither is australlis and faze sure as hell isnt so who tf is top 1 mr HighRate??????
2020-04-03 21:29
#117
 | 
Australia HighRate 
Beat every team? No, they Just lost back to back vs tier 3 teams. They got crushed by fnatic in Katowice. One tournament in over two years doesn’t make them #1. They are underdogs vs at least 5 other teams. Navi fans these days are truly delusional.
2020-04-03 21:34
#123
 | 
North America toxicthegod 
the rank is not over two years dumb ass they are #1 NOWWWWW
2020-04-03 21:36
#156
 | 
Australia HighRate 
They are ranked #1 on hltv. But they are not the best team. Believe what you want, but that is just delusional.
2020-04-03 21:57
#246
 | 
Finland HARD4ENCE 
Surely not top 1? Only destroyed Astralis the most dominant fashion anyone has ever done. Surely a fluke...
2020-04-04 11:50
#312
 | 
Australia HighRate 
when astralis are having a bad period playing really bad. you dont seem to understand the game.
2020-04-04 17:59
#328
 | 
Finland HARD4ENCE 
Except they didn't even play bad. NaVi was just on fire. No team in the world could beat that version of NaVi.
2020-04-04 19:20
#329
 | 
Australia HighRate 
lol they played really bad. you are just trolling, I wont answer you again.
2020-04-04 19:22
#330
 | 
Finland HARD4ENCE 
Haha, there's a fucking reason why s1mple and electronic are considered two of the best players in the world. Maybe you just don't watch CS.
2020-04-04 19:25
#360
 | 
North America toxicthegod 
????????? navi #1 hahahaha 2-1 ez
2020-04-05 21:41
#107
 | 
Argentina Joedash 
They played well one tournament, in ESL they almost didnt qualify.
2020-04-03 21:29
#112
 | 
North America toxicthegod 
because they came out weak and lost to north and complexity lol both fluke Ls thats why they top their group now and beat the good teams XD
2020-04-03 21:30
#115
 | 
Argentina Joedash 
Yet, Astralis lost against only NiP when they started horrendous the tournament. Dude, stop trying to explain when na'vi is clearly a fluke Nº1, next time astralis face them they gonna get rekt and prbbly get out of the ESL tournament.
2020-04-03 21:32
#118
 | 
North America toxicthegod 
Astralis lost sooooo many times in the last 3 months XDDDDD Lost to Navi Twice Complexity and NIP XDD
2020-04-03 21:34
#126
 | 
Argentina Joedash 
Lost once against NiP recently, lost once against Complexity in Blast(worst tournaments for Astralis) and lost against na'vi twice. Na'vi lost against BIG and North in a row(unlike astralis). Lost against Vitality also btw.
2020-04-03 21:37
#137
 | 
North America toxicthegod 
just wait till they get in the new groups and you will see who top 1 is XD they need a 6 man to stay relevant even their staff seems them dropping in performance
2020-04-03 21:39
#167
 | 
Argentina Joedash 
After 2 years of pure dominance is obvious that they need to take a break, is inhuman to stay consistent for years without having stress or something. They need some peace of mind.
2020-04-03 22:17
#172
 | 
North America toxicthegod 
not Arguing that at all i understand it but Navi is also inhuman and they're top 1 now
2020-04-03 22:31
#173
 | 
Argentina Joedash 
Just for now, we gonna see what will happen.
2020-04-03 22:33
#359
 | 
North America toxicthegod 
???????/ Navi 2-1 ????????/
2020-04-05 21:41
#371
 | 
Argentina Joedash 
IDK if u are Na'Vi fan, but i didnt say they would lose ez against astralis. I just said Na'Vi is fluke Nº1, Liquid were in the top only i think that around 3 months or so, maybe same can happen against Na'Vi. Either way they rlly won against astralis today tho it is an Online match and Online matches suck af but they won either way and this is no excuse for the Astralis defeat.
2020-04-06 03:29
#362
REZ | 
Sweden jackir 
literally delusional retard
2020-04-05 21:43
#370
 | 
Argentina Joedash 
Who delusional? me? i didnt say anything like FAZE TOP 1, nor something like that, lol.
2020-04-06 03:27
#119
 | 
North America toxicthegod 
Barely beating a shit 2-1 Vitality and ENCE XDDDDDDDDDD
2020-04-03 21:34
#121
 | 
North America toxicthegod 
the group looks like tier 2 hahahaha
2020-04-03 21:35
#135
 | 
Argentina Joedash 
Barely winning against ENCE? Na'Vi lost against BIG and North 2-1, struggled against ForZe, FOOOOORZE, Lost against Vitality also so u are talking nonsese.
2020-04-03 21:39
Faze no playoffs in kato, almost didn't qualify like g2 for esl Also navi won vitality last time if u remember
2020-04-03 21:51
#168
 | 
Argentina Joedash 
FaZe no playoffs thx to Na'Vi tho, and they were the unique team(fnatic aside) that almost wins against na'vi and they could have beaten them twice but if u watch the replay, FaZe made a lot of mistakes and Na'Vi capitalized on that. After Kato, Na'Vi depended completely on S1mple and electronic being s1mple 54 frags and yet losing D2(their map pick) against BIG. Perfecto sucked af in S11 and boombl4 havent fragged like kato. Now i know it is just online, but it doesnt change the consistency of s1mple and inconsistency and momentum na'vi had in kato.
2020-04-03 22:20
So u think that navi will not play like in kato anymore? Yah maybe they won't destroy astralis like last time ,but i am sure they will be top 1 this year, or at least top 3
2020-04-04 06:52
#216
 | 
Argentina Joedash 
I dont think they play like kato nor i think they deserve the Nº1 spot, but i do think they are a top 5 team. Unless they show dependance on S1mple they can be easily top 3.
2020-04-04 07:02
lul no katowice happens when flamie and boombl4 perform alongside the usual electronic and s1mple. You won't see them as consistent as they were in kato
2020-04-04 16:12
#315
 | 
Australia HighRate 
you are delusional kid.
2020-04-04 18:28
Which team u r fan of?
2020-04-04 18:54
#247
 | 
Finland HARD4ENCE 
They lost to the weakest teams of the group and won the strongest ones. CS is a game of small margins at the highest level especially. Yet NaVi still finished #1 of their group.
2020-04-04 11:54
#183
 | 
Sweden Rezeter 
+1
2020-04-04 00:31
EG is a joke right now. I am 100% sure NaVi would beat them any time atm.
2020-04-04 15:25
Mouz so good didn't even make the play offs in Katowice
2020-04-05 15:31
#63
FalleN | 
Brazil Pedrowo 
Yes, S1mple carry the whole team
2020-04-03 21:11
Yes they are LUL
2020-04-03 22:05
Congratulations to NAVI for #1
2020-04-04 00:46
IM FEELINK THANK YOU <3
2020-04-04 10:40
#2
 | 
Other i_eat_bbq 
+1
2020-04-03 20:49
+1
2020-04-04 15:25
+1
2020-04-03 20:49
Mouz #1 soon
2020-04-03 20:49
Possibly, but there are a lot of their chokes
2020-04-03 20:53
#6
woxic | 
Pakistan zaidiquad 
FaZe lmao
2020-04-03 20:50
#7
 | 
United Kingdom aight_dontbet 
#1 FaZe #2 Little FaZe #3 Fnatic rest irrelevant.
2020-04-03 20:50
#13
 | 
Other i_eat_bbq 
NT delusion.
2020-04-03 20:51
#21
 | 
Other i_eat_bbq 
but, Na'Vi 2-1 FaZe twice
2020-04-03 20:52
#25
 | 
United Kingdom aight_dontbet 
who?
2020-04-03 20:53
#113
 | 
Argentina Joedash 
LMAOOOOO Funny how you just show the ESL results when navi lost against BIG and NORTH LMAOOO
2020-04-03 21:31
#116
 | 
Argentina Joedash 
hltv.org/events/4702/blast-pro-series-co.. hltv.org/events/4327/blast-pro-series-mi.. If we gonna put stupid matches then i'll show u how rekt got na'vi in 2019 against a FaZe with a 5th stand-in lmao.
2020-04-03 21:34
#39
 | 
Other i_eat_bbq 
dude :DD # 29 pls :DDDD
2020-04-03 20:56
#69
 | 
Brazil MonkeyLover 
The #1 team rn while faze barely in top 10
2020-04-03 21:13
In the current HLTV ranking. Remember, it updates weekly
2020-04-03 21:58
+1
2020-04-03 21:38
Mouz > Budget Mouz
2020-04-04 11:05
Yes
2020-04-03 20:50
+1
2020-04-03 20:50
#10
chrisJ | 
Estonia OllieN 
G2 won against FaZe so G2 is 5th
2020-04-03 20:50
but G2 lost to OG and FaZe beat OG. FaZe is 5th :D
2020-04-04 15:24
#11
s1mple | 
Turkey c0ir 
navi dont deserve #1 spot
2020-04-03 20:51
#17
 | 
Other i_eat_bbq 
flair checks out
2020-04-03 20:51
hltv.org/ranking/teams/2020/march/30 1 month era by a mile already nt
2020-04-03 20:51
#22
 | 
Russia ToughGuy 
cuz u say that? well let me reminded u that navi beat astralis 2 times this year already hf
2020-04-03 20:53
#196
 | 
Sweden Rezeter 
when astralis was out of form. he is right, navi dont deserve #1 spot
2020-04-04 01:54
Being out of form is not NaVi's fault
2020-04-04 09:26
#28
s1mple | 
Turkey c0ir 
navi fans cryin
2020-04-03 20:54
#30
 | 
Other i_eat_bbq 
cry is free XD
2020-04-03 20:55
#37
 | 
Ukraine RK20 
Which of us is crying? lmao
2020-04-03 20:56
#32
s1mple | 
Turkey c0ir 
why u guys comparing with astralis? i didnt say about #1 is astralis or smt. :D cuz of fan of device?
2020-04-03 20:55
#36
 | 
Other i_eat_bbq 
2020-04-03 20:56
#40
s1mple | 
Turkey c0ir 
ur nickname is fcking too cringe btw
2020-04-03 20:57
#44
 | 
Other i_eat_bbq 
you too
2020-04-03 20:58
#51
s1mple | 
Turkey c0ir 
ok. keep crying astralis and device have 4 major cup :D see ya
2020-04-03 21:01
#53
 | 
Other i_eat_bbq 
ok. s1mple_1_top1_dev0ce_0_top
2020-04-03 21:01
#67
FalleN | 
Brazil Pedrowo 
S1mple's gado
2020-04-03 21:12
#70
 | 
Other i_eat_bbq 
2020-04-03 21:13
#79
 | 
Australia HighRate 
It’s a team game. Something simple need to learn. There is a reason he got 0 majors.
2020-04-03 21:16
#211
 | 
Other i_eat_bbq 
-1 s1mple take 3 bots and carry the team
2020-04-04 06:04
You aren't wrong. They won one tournament yet somehow gained 600 points. Hltv's ranking system is trash and makes zero sense. They have won one tournament since 2018.
2020-04-03 20:58
#55
s1mple | 
Turkey c0ir 
also navi dont play like #1 team in the world bro they are bad. idk this guys why blaming me they cant see truth
2020-04-03 21:02
#194
 | 
Sweden Rezeter 
+1 Navi fanboys are delusional
2020-04-04 01:52
They destroyed ur team Astralis twice They indeed played like a #1 team
2020-04-04 09:28
#331
s1mple | 
Turkey c0ir 
u guys still thinking just astralis XD pathetic. if we gonna talk this shit navi lost most important one. 2018 faceit major final :)
2020-04-04 21:47
Different roster ;)
2020-04-05 08:21
#355
s1mple | 
Turkey c0ir 
navi losing again right now. first map 16-5 hahahah u jinxed it brothers
2020-04-05 19:26
Say that again, without crying axxaxaaaxaxaxa
2020-04-05 21:40
#367
s1mple | 
Turkey c0ir 
hahahaha i jinxed it too
2020-04-05 21:53
#75
 | 
Brazil MonkeyLover 
Well they were the finalists at at ice challenge, topped in blast qualifier, won katowice, topped epl and there weren't many tournaments recently
2020-04-03 21:15
Finals in which they got raped, q u a l i f i e r, i'll give you Katowice, EPL by far the easiest group, and still barely managed to top due to the weird system ESL runs
2020-04-04 02:51
They didn't get raped lmao, they added perfecto couple days ago if not they would've destroyed mouz as well
2020-04-04 09:29
haha no
2020-04-04 12:10
hehe yes
2020-04-04 12:37
#84
 | 
Australia HighRate 
+1 the rankings is broken rn. Navi is barely a top 5 team. They are underdogs vs like 7 teams in odds.
2020-04-03 21:17
Ok noscene keep crying
2020-04-04 09:29
#311
 | 
Australia HighRate 
0/8 you know its true kid
2020-04-04 17:58
Ok noscene
2020-04-04 18:01
#317
 | 
Australia HighRate 
lol you are from ukraine.. poor kid keep crying.
2020-04-04 18:31
Ok noscene
2020-04-04 18:37
#320
 | 
Australia HighRate 
cry more poor kid
2020-04-04 18:40
Ok noscene
2020-04-04 18:40
#322
 | 
Australia HighRate 
#320
2020-04-04 18:41
how triggered are u, keep crying noscene /closed
2020-04-04 18:41
#324
 | 
Australia HighRate 
#320
2020-04-04 18:42
#195
 | 
Sweden Rezeter 
+1 rankings are broken
2020-04-04 01:52
#203
 | 
Russia ToughGuy 
Yeah keep lying yourself Btw katowice was the most stacked tournament ever and navi already beat astralis more times than liquid in 2 yeas
2020-04-04 02:41
#316
 | 
Australia HighRate 
keep crying delusional kid
2020-04-04 18:31
#193
 | 
Sweden Rezeter 
+1
2020-04-04 01:51
#12
 | 
France Randomguy69 
Fnatic.....
2020-04-03 20:51
Better than choke 2
2020-04-03 20:55
#166
 | 
France Randomguy69 
What about katowice g2 vs fnatic?
2020-04-03 22:10
Fluke lol
2020-04-04 06:53
#268
 | 
France Randomguy69 
kazak talking about fluke
2020-04-04 14:20
Yeah)
2020-04-04 14:20
Yes
2020-04-03 20:51
Thats pretty accurate
2020-04-03 20:51
#16
 | 
Guatemala Nicaraqua 
lmao navi win 1 event
2020-04-03 20:51
There were only 1 t1 event in this year
2020-04-03 20:55
Was
2020-04-04 02:49
Sry(
2020-04-04 06:49
#372
 | 
United States JustinWii 
Navi’s results in 2020: 2nd at Ice challenge 1st in Blast group 1st at IEM Katowice 1st in EPL group and advanced into the 2nd stage
2020-04-06 03:31
1-Faze 2-Mouseports 3-Astralis 4-Fnatic 5-Navi
2020-04-03 20:52
#24
 | 
Other i_eat_bbq 
-1
2020-04-03 20:53
#41
 | 
Ukraine RK20 
1. MIBR 2. FURIA LMAO
2020-04-03 20:57
#86
 | 
Australia HighRate 
Good list. Mouse over faze. Fnatic and astralis over faze too :) then Navi #5. Maybe G2 and Navi 6th
2020-04-03 21:18
+1
2020-04-03 21:38
faze would have to beat mouz.
2020-04-03 23:38
#23
 | 
Greece sifounasGG 
2 bad games and g2 is out nc logic
2020-04-03 20:53
Cuz they succ
2020-04-03 20:56
#38
 | 
Greece sifounasGG 
no they don't
2020-04-03 20:56
Ok, they are good team, i don't hate them at all, but i hate their fans, so delusional saying that they are top 1 and etc.
2020-04-03 20:57
Who said..
2020-04-03 20:58
Superstum, delusional g2 fan
2020-04-03 21:03
You are getting baited
2020-04-03 21:09
Sad, gonna kill myself
2020-04-03 21:10
#87
 | 
Australia HighRate 
Same thing with Navi fans. Saying Navi is #1 team.. delusional
2020-04-03 21:19
But they are
2020-04-03 21:40
Look at hltv rankings
2020-04-03 21:40
#145
 | 
Australia HighRate 
They are not correct on hltv. Rankings is broken.
2020-04-03 21:45
No arguments, dude u r clear hater and i see it by ur posts
2020-04-03 21:52
#155
 | 
Australia HighRate 
Navi fans need to snap out of their delusion. Navi is a contender for top 5 nothing more. They have not proven they are better than top teams.
2020-04-03 21:55
I am so tires with haters that have so much complexes
2020-04-03 22:04
#180
 | 
Australia HighRate 
Lol. You can’t handle a reality check? Cry is free kid.
2020-04-04 00:13
U r crying, my fav team is top 1 rn and i am happy, while there are a lot of people like u, angry, without friends, lonely, so i can laugh at u
2020-04-04 06:50
#47
 | 
Ukraine RK20 
3.5 years of bad games in important matches = zero trophies
2020-04-03 20:58
#59
 | 
Nepal sasukeee 
lol
2020-04-03 21:04
#89
 | 
Australia HighRate 
Same for Navi. They have one tournament in the last two years. They are really a fluke.
2020-04-03 21:20
#98
 | 
Ukraine RK20 
Over the past 2 years, 4 trophies in big tournaments. But yes, I agree. For a team like Na`Vi, this is very small. Unlike G2, for which 1 trophy would be for happiness
2020-04-03 21:24
#314
 | 
Australia HighRate 
both navi and G2 are bad.
2020-04-04 18:02
Over past 2 years they have 6 trophies
2020-04-04 12:55
#319
 | 
Ukraine RK20 
on typoy eblan zabey ))
2020-04-04 18:37
+1
2020-04-04 18:53
#45
 | 
Russia Evil_DaviD1 
I don't sure that Fnatic is worse than mouz. I think both teams are equal, but Fnatic looks more stable team than mouz
2020-04-03 20:58
#90
 | 
Australia HighRate 
Nah, mouse are really good. Fnatic too. Both top 3 teams.
2020-04-03 21:21
XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
2020-04-03 20:59
fnatic at nr 4 HAHAHHA
2020-04-03 21:01
#94
 | 
Australia HighRate 
Should be: 1. Mousesports 2. Astralis 4. Fnatic 5. G2 6. Faze 7. Navi 8. Liquid
2020-04-03 21:22
Mousesports in 1st? navi are at the top EPL is being played online so it doesnt even matter
2020-04-03 23:20
He is navi's hater without friends
2020-04-04 12:57
Well it's either that or he has completly lost his mind :D
2020-04-04 15:10
1. Navi 2. Astralis (huge gap) 3. Mouz the rest doesn't matter
2020-04-03 21:04
#58
 | 
Other i_eat_bbq 
+1
2020-04-03 21:04
#62
 | 
Ukraine RK20 
I agree. The three strongest teams at the moment
2020-04-03 21:10
#77
 | 
Brazil MonkeyLover 
Fnatic is also close
2020-04-03 21:15
#99
 | 
Russia Evil_DaviD1 
IMO, Fnatic and mouz are equal teams. So, top should like this (atm): 1. Na'Vi 2. Astralis 3-4 Fnatic/mouz .......
2020-04-03 21:24
No lmfao
2020-04-04 02:47
#325
 | 
Czech Republic Tr3jx_S 
Mouz>Fnatic 100%
2020-04-04 18:43
#96
 | 
Australia HighRate 
Lol. Mouse is better Navi. Fnatic crushed Navi at Katowice. Navi is underdogs vs at least 5 teams
2020-04-03 21:23
idiot...can't compare navi in groupstages vs play offs, they were completely different in play offs....and navi crushed fnatic later, in an important match for a direct qualification for the last stage of epl :) and from an objectiv angle, navi are much, much better than mouz. but wtvr...I knew I shouldn't have talked about this with a nonamer like u that never achieved anything in 20 years of competitive counter strike
2020-04-03 22:01
#176
 | 
Australia HighRate 
relax kid. Navi is not better than the top teams. they won one tournament in over two years. Mouse are better than Flukus vincere. Lots of teams get lower odds when they matchup with navi. hltv ranking is broken, everyone knows it except navi fans.
2020-04-03 23:26
Like richard lewis said (and I can confirm it from a former pro point of view), navi has the potential to be top 1 for the next 6 months, they're far better than everyone else and their peak is higher than even astralis in their prime. Mouse aren't better than anything, just another good team. the only thing broken is your brain and your limited knowledge that disqualify you from talking about competitive counter strike. You don't like navi ? fine, I don't like them either,n but it won't change the fact they're the best team from a factual and objective angle. Deal with it, kid.
2020-04-04 00:01
#188
 | 
Sweden Rezeter 
"navi is far better than everyone else" Navi is losing vs tier 3 teams... you can´t be serious? "their peak is higher than even astralis in their prime" hahaha does your brain work at all kid?
2020-04-04 00:44
Astralis lost to NiP and Fnatic lost to Big lmfaoooo
2020-04-04 09:32
#219
 | 
Ukraine RK20 
Do not argue with idiots. It is impossible for them to prove something
2020-04-04 09:09
#187
 | 
Sweden Rezeter 
+1 zeez obviously got a broken brain. Don´t waste your time on stupid kids like him.
2020-04-04 00:38
#200
 | 
Sweden Rezeter 
0/8
2020-04-04 01:58
Mad cuz fnatic bad and navi top1, xD xxaxaxxaxaxaxaxaxaxaxx fucking sucker suck my balls ahmed
2020-04-04 12:59
#363
REZ | 
Sweden jackir 
french retard shut the fuck up, only teams that can beat astralis at lan are mouz and na'vi, please leave
2020-04-05 21:44
1 and 2 discussible but rest correct
2020-04-03 21:11
#66
 | 
Russia thatwhodeadd 
8/8
2020-04-03 21:12
Crazy to think the weakest teams in the actual top 5 are g2 and mouz, but its true.
2020-04-03 21:15
you chose the right teams, i would order them a little bit differently: 1. Astralis 2. Faze 3. NaVi 4. fnatic 5. Mousesports
2020-04-03 21:15
#82
 | 
Venezuela Jorge_ 
That's how it's gonna look by the end of summer i reckon.
2020-04-03 21:16
yeah, obv. astralis isnt at top1 yet, but their history + major performance let me think they will rise anyways... faze is an absolut beast right now, while not winning everything they def. have the perfect roster. navi has potential to become #1 just like they were, but i think their individual playstyle is too exhausting to maintain any top rank. fnatic has a decent roster, i think rank 3 is their max potential right now, but they are doing a good job mousesport is in my eyes a "small faze", they have great potential, need to build a team confidence etc.
2020-04-03 21:20
#92
 | 
Venezuela Jorge_ 
Good analysis men
2020-04-03 21:21
Small faze beat faze lmfao
2020-04-04 02:46
#365
REZ | 
Sweden jackir 
thats called being insane, seek professional medical help
2020-04-05 21:44
much better than his list
2020-04-03 21:38
Navi better than faze lol
2020-04-04 13:00
LOL bad bait
2020-04-04 13:02
Hater talking about baits lol Edit:lol
2020-04-04 13:06
Faze is objectively better, so there's no bait here. NT though, it was a good try
2020-04-04 13:48
Rankings doesn't think so Smart people doesn't think so Imagine losing to g2
2020-04-04 14:21
0/8 Definitely 0/8 Imagine losing to BIG and North in 2020 😂😂🤣🤣
2020-04-04 14:43
Imagine losing to team that lost to north and big, and imagine losing to that team twice
2020-04-04 15:18
Imagine saying something that didn't happen xDDDDDD nt
2020-04-04 15:19
U say thay faze didn't lose to navi?
2020-04-04 15:27
You're such a delusional navi fanboy xDdddd Please see things more objectively .....
2020-04-04 15:30
I am saying fucking facts
2020-04-04 15:31
Your baits are so bad
2020-04-04 15:32
Why r u baiting? Faze lost to navi in Katowice
2020-04-04 15:32
0/8
2020-04-04 15:33
Check their last matches
2020-04-04 15:34
U r such a delusional faze fanboy, u r probably baiting me cuz smart people don't talk shit like you, i am smart u r typical baiter like baitzera
2020-04-04 15:32
Faze lost to navi two times in a row
2020-04-04 15:30
#287
2020-04-04 15:30
#254
kennyS | 
Croatia buzeG2 
how faze?
2020-04-04 12:38
better team
2020-04-04 13:03
just in my opinion they have one of the highest individual strength combined with alot of experience and youngster potential. language could be a barrier, but that is a problem for alot of teams. olofmeister is arguably the wort player, at least on my opinion and hltv ranking. And even he knows how to impact a game insanely much, i have never been a big fan of him, but he understands the game. broky is propably one of the best youngsters and rain,niko and cold are obv insane players.
2020-04-04 23:20
>wins an IEM >number 1 You can't make this shit up
2020-04-03 21:15
#218
 | 
Ukraine RK20 
The fact that before they reached two finals in two tournaments doesn’t bother you? The fact that they beat the top 1 of the world in two tournaments in a row and sent them home does not bother you? The fact that they beat the top 1 of the world at the last tournament - 16: 5/16: 5 also does not count? OK They beat everyone from the top 5 2-0 with no chance Do you know how top counting is going? What is taken into account which teams were beaten, where was this tournament (online / LAN), what level. A victory in Katowice is a victory in three other tournaments. This is an unofficial major.
2020-04-04 09:06
2.Mousesports 3.astralis
2020-04-03 21:16
#80
 | 
Brazil MonkeyLover 
Navi Mousesports Astralis Fnatic G2/faze
2020-04-03 21:16
#85
 | 
Venezuela Jorge_ 
Choke2 at the same form as FaZe, nah, I don't buy it.
2020-04-03 21:18
#91
 | 
Brazil MonkeyLover 
Faze doesn't have any achievements to back it up while g2 reached finals at kato
2020-04-03 21:21
#95
 | 
Venezuela Jorge_ 
that's not an achievement if you got molested that bad by Na'Vi tbh
2020-04-03 21:22
Didn't g2 just beat faze this week?
2020-04-04 02:45
FAZE in top5 OMEGALUL
2020-04-03 21:17
yeah should be top 1
2020-04-03 21:37
what does faze do aside of group exit and keep on getting worse every week? serious question
2020-04-03 23:02
why nobody put G2 in top5, i think they are playing rly good atm
2020-04-03 21:21
#102
 | 
Armenia TiBoN29 
Navi fans catch courage
2020-04-03 21:27
#111
NiKo | 
Canada hrx1 
mousesports Astralis NaVi FaZe fnatic
2020-04-03 21:31
0/8
2020-04-03 21:37
Mouz top 3 for sure
2020-04-03 21:39
#143
 | 
Turkey Nice_Turk 
navi aint even in top5
2020-04-03 21:43
+1
2020-04-03 21:44
#160
 | 
Ukraine RK20 
nt
2020-04-03 22:01
#198
 | 
Sweden Rezeter 
+1
2020-04-04 01:56
ur racist? u dont like jermans
2020-04-03 21:53
#161
 | 
Ukraine RK20 
mousesports dont jermans ;)
2020-04-03 22:02
#158
 | 
Dominican Republic Numb_ 
1.astralis 2.fnatic 3.navi 4.mouz 5.g2
2020-04-03 21:58
Like richard lewis said, Navi should be #1 for at least 6 months, objectively. They have the potential to do so. I'm far from being a navi fan, but we gotta stay objective and recognize there is no better team when navi is on point.
2020-04-03 22:04
#185
 | 
Sweden Rezeter 
lol are you delusional? You honestly think navi is the BEST team now?
2020-04-04 00:34
lol are you delusional? You honestly think navi is NOT the BEST team now?
2020-04-04 09:34
+1111111111
2020-04-03 22:21
1. NaVi 800-850 points 2. Astralis 780 - 790 points 3. mousesports 720-750 points 4. FaZe 600 points 5. G2 / EG 550 points
2020-04-03 22:26
twitch.tv/un1que_tv Guys my brother make his first stream can un go there to say hello and help him to improve his stream please!🙏
2020-04-03 22:26
#181
 | 
Netherlands Sem0733 
FaZe haven't done anything wtf
2020-04-04 00:14
0/8
2020-04-04 00:41
1 - furia 2 - mibr 3 - faze 4 - mouz 5 - astralis
2020-04-04 00:14
0/8
2020-04-04 00:41
#197
 | 
Brazil ferNaN1 
THIS TOP5 IS TOP1 IN HLTV
2020-04-04 01:55
#184
 | 
Sweden Rezeter 
1. Mouse 2. Astralis 3. Fnatic 4. Navi 5. Faze 6. G2 7. Liquid
2020-04-04 00:32
1.Mousesports 2.FaZe Clan 3.Astralis 4.G2 5.Evil Geniuses
2020-04-04 00:35
Guud
2020-04-04 00:41
#199
 | 
Poland friendlySeb 
1. Astralis 2. Natus Vincere 3. G2 4. fnatic 5. mousesports That's it in my opinion.
2020-04-04 01:57
pretty accurate top 5. maybe i would put faze 4 and fnatic 5
2020-04-04 02:01
#202
 | 
Ireland DaFlame 
1.Na'Vi 2.Astralis 3.G2 4.Mousports 5.Liquid HLTV confirmed, Liquid top NA bracket
2020-04-04 02:06
#220
 | 
Ukraine RK20 
Mouz will be in the top 3, they are already in the semifinals. Like Liquid. If Fnatic beat Nip today, G2 will fall to 6-7th place. In any case, there is no chance to stay in the top 5 after departure with ESL
2020-04-04 09:14
#209
 | 
Russia ToughGuy 
So many delusional haters of navi lmao There's no more team atm who can be top1 than navi who topped everything and beat everyone in top10 since january
2020-04-04 02:49
#221
 | 
Ukraine RK20 
Navi has always been hated because it is the only non-European team that has been able to play at the highest level for 10 years. All around are racists
2020-04-04 09:17
#222
 | 
Ukraine RK20 
But mostly it's idiotic kids
2020-04-04 09:17
2020-04-04 10:50
Navi Fúria Astralis Mibr Mouse
2020-04-04 10:52
#242
 | 
Ukraine RK20 
lul
2020-04-04 11:07
If it were being ranked right now going into a major I would probably say 1. Astralis 2. Na'Vi 3. Fnatic 4. Mousesports 5. Liquid
2020-04-04 11:05
#291
 | 
Sweden flippig 
nice one
2020-04-04 15:32
#243
NiKo | 
Bosnia and Herzegovina 184 
Bro why ask that q
2020-04-04 11:16
#245
NiKo | 
Bosnia and Herzegovina 184 
No one is better than Astralis what the fuck do u thing with 4 majors in a Row.. They will win the next major also
2020-04-04 11:21
#248
 | 
Finland H0rnPub 
Faze beats #15 and u solidify them as top 5? delusional af
2020-04-04 11:57
ASTRALİS LİQUİD EVİL G OG MOUZ NAVİ 99)MBİR
2020-04-04 12:00
#250
 | 
Ukraine RK20 
1. Turkey 2. Mibr
2020-04-04 12:05
99999999999999999999999999) turkey
2020-04-04 13:29
#255
kennyS | 
Croatia buzeG2 
1.navi 2.astralis 3.g2 4.mouz 5.fnatic
2020-04-04 12:39
0/8
2020-04-04 13:03
1. North 2. Complexity 3. ForZe 4. Detona 5. BIG
2020-04-04 13:08
G2 is in top 5 and faze is not in the top 5 imo.
2020-04-04 13:30
#273
 | 
Poland JKG 
1. Astralis 2. Navi 3. Fnatic 4. Mouz 5. Faze 6. Liquid 7. G2 8. EG/Vitality 9. Vitality/EG 10. 100T
2020-04-04 15:13
#294
 | 
Sweden flippig 
decent ranking though I would argue liquid over faze
2020-04-04 15:32
#305
 | 
Poland JKG 
IMO Liquid looks bad lately, shaky as fuck
2020-04-04 15:51
#276
 | 
Sweden OG_FANGAY 
1. Astralis 2. Natus Vincere 3. OG 4. fnatic 5. FaZe
2020-04-04 15:20
OG 3rd xD. OG is maybe top 10, but not top 5.
2020-04-04 15:36
#299
 | 
Sweden OG_FANGAY 
why not ? much stronger than rest
2020-04-04 15:37
xD
2020-04-04 15:37
#301
 | 
Sweden OG_FANGAY 
you think rain and his team are top ? xDD
2020-04-04 15:37
Without Mibr or Furia? Fake!
2020-04-04 15:22
1. Astralis 2. NAVI 3. Fnatic 4. mouz 5. G2
2020-04-04 15:24
1. mousesports 2. Natus Vincere 3. Astralis 4. Fnatic 5. FaZe —————— 6. G2 7. Liquid 8. EG 9. Vitality 10. OG 11. Furia 12. 100Thieves 13. Ninjas in Pyjamas 14. MIBR 15. Mad Lions
2020-04-04 15:27
#307
 | 
Sweden Akoulad 
Lmao @ mouz and Navi
2020-04-04 15:59
Navi 1st ahahahaa
2020-04-04 15:35
#309
 | 
Ukraine RK20 
nt kid
2020-04-04 16:18
#335
 | 
Ukraine RK20 
Well you give WTF ))
2020-04-05 15:19
Toxic NaVi fans. Just disconnect
2020-04-05 15:21
#337
 | 
Ukraine RK20 
jermans much worse than toxic xD
2020-04-05 15:22
I'm not even german. You're just showing your lack of arguments by making trash jokes on countries and origins. I don't even know why do you still have permissions to post such bad topics. You're delusional as fuck and can't even understand that your team won by fluke. NaVi is one of the worst team of csgo s1mple is the only decent player on this org.
2020-04-05 15:25
#339
 | 
Ukraine RK20 
cry
2020-04-05 15:25
LOL I'm crying ? Who's the dumbass who reported a topic because it was pointing the toxicity of Navi fans ? It wasn't me. You did. But keep showing your lack of knowledge by insults like you always do in each topic or each comment you don't like.
2020-04-05 15:27
#341
 | 
Ukraine RK20 
#339
2020-04-05 15:27
#340
2020-04-05 15:28
#343
 | 
Ukraine RK20 
#339
2020-04-05 15:28
Go find more arguments kiddo. You're not able to have a serious conversation with me.
2020-04-05 15:29
#346
 | 
Ukraine RK20 
#339
2020-04-05 15:30
next
2020-04-05 15:31
#351
 | 
Ukraine RK20 
<3
2020-04-05 15:34
#344
NiKo | 
Other Nearby5 
They way navi play,they are not top 1,just counting on players to have good day or they lose,they are good but defenetly not top 1
2020-04-05 15:29
we will know today cause its #1 vs #2
2020-04-05 15:30
#354
NiKo | 
Other Nearby5 
1 game dosen t proof rankings, 1 team you have a bad day and the other best day ever
2020-04-05 16:10
Lol tell that to the navi fans who think their team is better since they 2-0ed astralis once
2020-04-05 19:28
#352
 | 
Spain kakal0x 
1. Astralis 2. Mousesports 3. NaVi 4. Liquid 5. G2
2020-04-05 15:32
Useless topic /reported
2020-04-05 15:32
1. MIBR 2. ENCE 3. BIG 4. VP 5. Not relevant
2020-04-05 19:29
5. OG kekw
2020-04-05 21:54
#361
 | 
Libya OG_TOP_1 
tbh both g2, mouz and fnatic are better than astralis & navi currently
2020-04-05 21:42
nice joke
2020-04-06 03:57
#376
 | 
Libya OG_TOP_1 
come again
2020-04-06 17:49
#364
 | 
Ukraine RK20 
TOP 5 NOW: 1. Natus Vincere 2. mousesports 3. fnatic 4. Astralis 5. Liquid
2020-04-05 21:44
#366
Potti | 
Greece Ghaspar 
1. Natus Vincere / fnatic 2. Astralis / fnatic 3. Astralis / fnatic / mousesports 4. mousesports / faze/ g2 5. mousesports / faze/ g2
2020-04-05 21:47
Idiots. Your every miserable thought doesn't bother anyone. And no one convinces another. No one will prove his opinion. For you work professionals who count each score and know the situation better than all 14 year old users real top hltv.org/ranking/teams/2020/march/30 /closed
2020-04-05 22:02
GET IT people FAZE isn't a top 5 team please stop overrating them
2020-04-06 03:33
fnatic no top 5: 1-mousesports 2-Astralis 3-FaZe 4-Evil Geniuses 5 Na'vi or Furia (both good but inconsistent)
2020-04-06 04:07
AGO
1.58
PACT
2.32
NiP
2.46
ENCE
1.57
FURIA
1.54
100 Thieves
2.53
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.