Thread has been deleted
Last comment
best netflix series
kennyS | 
Brazil LucasPaqueta 
01 - breaking bad 02 - vikings rest irrelevant breaking bad best serie everrr
2020-04-06 07:09
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Kazakhstan bjornzz 
1) my little pony 2) family guy 3) south park rest irrelevant
2020-04-06 07:12
bro did u ever saw breaking bad
2020-04-06 07:12
#3
 | 
Kazakhstan bjornzz 
nope :/
2020-04-06 07:13
but vikings u surely did, ironside
2020-04-06 07:25
#21
ANa | 
Asia Jandasemok 
I thought u are talking about series that is created n produced by netflix like strangers thing etc. Since u put it that way I would suggest peaky blinders. It's freaking good. and hell yeah Mr. Heisenberg is one of best series I had watched. Along the Sopranos and The Wire, but the last two are HBO series.
2020-04-06 07:45
heisenberg <3333333
2020-04-06 08:20
#49
 | 
Netherlands staticNL 
Have you tried The Deuce? It's from the creator of the wire. It's very good too.
2020-04-07 04:26
#60
ANa | 
Asia Jandasemok 
Nope, I think I'm gonna watch it after finishing house of cards. thx btw.
2020-04-07 11:54
+Mad Men rest irrelevant
2020-04-07 04:38
#4
 | 
Algeria ChurumBurum 
dark
2020-04-06 07:14
seems to be good but is such a weird serie
2020-04-06 07:19
#7
HS | 
Estonia qoznyyy 
+1 shits amazing but ill add some trailer park boys narcos the sinner
2020-04-06 07:20
narcos 1 season was pretty good but the rest is shit
2020-04-06 07:22
#16
oBo | 
Israel Mainstro 
Narcos mexico 1 & 2 are better
2020-04-06 07:27
waiting for better replies
2020-04-06 07:20
just watch breaking bad bro the best ever
2020-04-06 07:23
i watched a long time ago
2020-04-06 16:22
#8
Rich | 
North America Gumdrop 
If were talking netflix originals Ozark Bodyguard
2020-04-06 07:22
#9
arT | 
Brazil Maujubudo 
mindhunter dark peaky blinders
2020-04-06 07:22
#61
 | 
Germany AutiSimple 
+1
2020-04-07 11:57
#11
draken | 
Argentina X3L0S 
LCDP
2020-04-06 07:22
tiger king bestest
2020-04-06 07:24
#15
oBo | 
Israel Mainstro 
soa > breaking bad, tbh lmao
2020-04-06 07:26
What does SOA mean ?
2020-04-07 02:26
#50
 | 
Netherlands staticNL 
Sword art online lol. Dont listen to him
2020-04-07 04:27
Sword art online is sao not soa
2020-04-07 08:36
#58
 | 
Netherlands staticNL 
Oh, I misread lol.
2020-04-07 09:21
#56
 | 
Finland TuureBoelius 
Sons of Anarchy
2020-04-07 08:34
1. Dark 2. Mindhunter 3. Altered Carbon
2020-04-06 07:29
#18
Dosia | 
Nepal Draagon 
peaky blinders
2020-04-06 07:30
#19
 | 
Netherlands Boutdis 
You forgot Better Call Saul, a prequel to Breaking Bad :)
2020-04-06 07:32
#23
desi | 
Slovakia (yo) 
So Saul will tell me the show or what?
2020-04-06 07:46
#26
 | 
Netherlands Boutdis 
yes the show is based off off Saul's perspective if that was a question
2020-04-06 07:53
#28
desi | 
Slovakia (yo) 
No dude who the fuck is Saul and why should I call him
2020-04-06 07:57
#29
 | 
Netherlands Boutdis 
just call him mens)) he can get you gf
2020-04-06 07:58
I finished breaking bad some days ago Will start the Saul goodman série today
2020-04-07 02:24
did you see the new Breaking Bad movie aswell?
2020-04-07 02:34
Yeah. I did, El Camino? Not That god imo
2020-04-07 02:53
Not Netflix, The only decent Netflix flix is Dark.
2020-04-06 07:39
Lá casa de papel season 1 and 2 was ok The rest os shit indeed Did u Heard about ozark? Somebody told me was a big Deal ( not sure if is Netflix production)
2020-04-07 02:19
#51
 | 
Netherlands staticNL 
I'm currently rewatching the first season, and I can tell you that its a very good show. If you don't mind torrenting or illegally streaming series, I can recommend Get Shorty.
2020-04-07 04:29
Seen la casa de papel S1/2 was good but they really should have put it into 1 season like god damn, was so shock when it wasnt over after s1 zZz. I have seen ozark s1 and its okay, but nothing special and not worth a watch, Succession over at hbo is the basically the only good thing running atm.
2020-04-07 10:59
ty
2020-04-07 17:24
Peaky Blinders and Blacklist. Rest for betas only
2020-04-06 07:45
#24
 | 
Russia asap_roflex 
daredevil
2020-04-06 07:46
#25
ceh9 | 
World mukas17 
better call saul is better than breaking bad unless you're under 15 years of age deal with it
2020-04-06 07:47
never saw i finished breaking bad few days ago, i saw the jesse pinkman movie, and wil start better call saul soon xD
2020-04-06 08:21
do you watch The blacklist? If not go and watch that series:DD
2020-04-06 07:54
No i didn’t. Gonna try after dark XD
2020-04-07 02:17
It's always sunny in Philadelphia Trailer Park Boys Russian Doll Orange is the new black (even though it really gets boring after season 5-6) Community + the animes like AOT and The 7 deadly sins what it really lacks it's movie apart from A marriage story and The king i can't remember anything noteworthy in the recent past, but it's acceptable because Netflix is 90% about series
2020-04-06 08:36
#34
 | 
Sweden GeT_CoRrEcT 
+1
2020-04-06 16:22
#37
ptn | 
Denmark CTRL7 
the 100? Yu-Gi-Oh!
2020-04-07 02:20
Does the 100 worth it? My girl wants to see this. I’d rather watch better call Saul xD Btw Dont like animes
2020-04-07 02:26
#47
ptn | 
Denmark CTRL7 
The 100 is really exciting and i really enjoyed it there are some hot girls in it as well but you wont be boring watching it its my fav of all time!!!!
2020-04-07 04:21
nice bro
2020-04-07 08:24
brooklyn 99 trailer park boys
2020-04-07 02:28
Terry crews <3
2020-04-07 02:31
andy is godlike
2020-04-07 02:34
peaky blinders by miles
2020-04-07 02:33
#48
 | 
Germany HentaiLover12 
avatar the last airbender > all
2020-04-07 04:23
#52
 | 
Sweden zae 
la casa de papel rick and morty
2020-04-07 04:37
#55
 | 
United States codgun 
Adam Sandler will always be a staple of acting and I'd be doing a disservice to the profession if I didn't bring up his best work and likely the best to ever be given to this Earth; Murder Mystery. Every turn is surprising and well thought out. Every line is delivered with the force of a bullet and with similar results to our feelings. I've never been more immersed in my life. Overall, Murder Mystery is simply a perfection of film and a great example of what to do.
2020-04-07 08:32
lol even tho i like adam as well, this movie is such a garbage, bro
2020-04-07 17:25
True Detective
2020-04-07 17:25
Chaos
1.31
New England Whalers
3.34
SKADE
1.62
Apeks
2.24
Nordavind
1.27
AGO
3.73
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.