Topics are hidden when running Sport mode.
n1 bait
2020-04-07 19:24
#2
valde | 
Sweden meistr0 
? look again
2020-04-07 19:25
? Reply needs to have actual content
2020-04-07 19:26
#21
valde | 
Sweden meistr0 
+1
2020-04-07 19:38
prnt.sc/ruvv85 prnt.sc/ruvveh Found them both pretty much immediately.
2020-04-07 19:26
the second one tho wtf
2020-04-07 19:27
Both were extremely noticable to me because they are much much darker than the hedges and surroundings, also on the second one, its the only reasonable place that the player can blend in making it much easier to spot.
2020-04-07 19:29
its not Ct lmao its fucking grass, go load map and check
2020-04-07 19:31
What?
2020-04-07 19:32
theres grass on the wall
2020-04-07 20:14
#9
 | 
Sweden flippig 
Wtf broken game
2020-04-07 19:28
damn! xD
2020-04-07 19:26
What's the problem? If you look at the spots you can spot them easily. Also, their spots are shit so there will never be a ct anyways
2020-04-07 19:27
#17
valde | 
Sweden meistr0 
#16
2020-04-07 19:33
Okay, and? The first one was a 1 in a thousand situation and he did see the ct since the ct moved, the second one, the ct is in a shit position where he doesn't see anyone but gets spotted easily if you properly check your corners
2020-04-07 19:49
2nd one took too long, fuck skins <3
2020-04-07 19:28
the fuck they did to this game :/
2020-04-07 19:28
Crosshair is too close to them, that's why it was easy to find
2020-04-07 19:31
Attax nubb team no wonder they cannot see CTs
2020-04-07 19:38
#23
valde | 
Sweden meistr0 
0/8. Its easier for us, but if that was you, you wouldnt see them either.
2020-04-07 19:41
+1
2020-04-07 19:46
And valve thinks this is just fine and fucking dandy
2020-04-07 19:32
#24
valde | 
Sweden meistr0 
Yeah lol.
2020-04-07 19:42
#25
 | 
Poland Blanc1337 
thats sad, they should listen to community atleast this time
2020-04-07 19:44
2nd one couldn't recognize from pic. Maybe it'd make sense ingame.
2020-04-07 19:35
#19
valde | 
Sweden meistr0 
Video #16
2020-04-07 19:36
Easy
2020-04-07 19:38
1 pixel settings? shows you get 300 fps and still you use so shitty graphics... check some tutorials or something i promise you can get it much better looking
2020-04-07 19:49
#30
valde | 
Sweden meistr0 
#16 Its not me.
2020-04-07 19:53
#29
 | 
Malaysia Amerika! 
What the fuck is this visability lol
2020-04-07 19:50
#31
valde | 
Sweden meistr0 
#30 #16
2020-04-07 19:53
short and bathroom
2020-04-07 19:55
#33
cu | 
Brazil Joaog66 
i hate the new agent skins
2020-04-07 20:09
Sharks
1.11
Redemption POA
6.20
Japaleno
1.87
Hard Legion
1.89
BIG
2.53
FaZe
1.54
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.