Thread has been deleted
Last comment
OFFICIAL TEAMS TIER RANKING [subjective]
Zion | 
Canada cs_summit_best_event 
**considering all teams in their prime** based on achievements, domination, peak, duration of being in top 5, etc. gyazo.com/b6afcaed46f3cd3d482e924932e576..
2020-04-09 05:02
Topics are hidden when running Sport mode.
Fnatic S obviously and Astralis A or S-, TL down to C cus NA CS.
2020-04-09 05:03
flag checks out astralis prime > fnatic prime
2020-04-09 05:07
astralis playing major finals vs ENCE and Avangar meanwhile Fnatic dominating the game vs peak NIP, Virtus Pro and the old french scene Titan/EnvyUs/LDLC. newf*g started watching cs in 2018 or what?
2020-04-09 05:11
so you're gonna ignore astralis winning against VP in their prime , and dominating 2-0 against s1mple and electronic ?
2020-04-09 05:16
are u retarded ? astralis in 2015 with their core TSM then was fnatic kryptonite and they were x500 worse than now . how u can even say that ? LMFAOOO
2020-04-09 05:17
and how u can even compare 2015 with 2018 . 2015 fnatic its like a a t3 team now .
2020-04-09 05:19
it's all time ranking and u compare relevant to how advanced the scene was at the time. ofc the current astralis is better, but they've had 3 easy clap majors 0 competition. they would not have dominated like fnatic did if there were 3-4 super good tier 1 teams to compete with like fnatic did. biggest competition for Astralis has been team liquid and that tells u enough.
2020-04-09 05:23
lol in 2018 astralis has managed to shut down easily navi and s1mple played the best ever he ever played in his life . also navi were a top team back then unlikely 2019. just because they had 2 shit oponents in last 2 finals means they had easy clap majors ? lol they beat the liquid at last major and nrg,at london major they beat navi liquid and faze which were all top 5 at that time stop talking bullshit i beg u
2020-04-09 05:30
u clearly did not watch csgo in 2014-16, scene was on a higher level for its time and way more entertaining. enjoy watching Astralis vs ForZe RIO major 2020, 16-3 and 16-1 maps XD
2020-04-09 05:33
Aren't you literally arguing against yourself by saying Astralis is more dominant, while Fnatic had a tougher time hanging on during their era? You keep saying "for the time", but then if we take into account that the scene has developed significantly over the past few years, how does it make sense to also imply that all teams are currently shit? :)
2020-04-09 06:04
name and flag checks out 0/8
2020-04-09 08:10
#102
kennyS | 
Netherlands ksyd3x 
u r so stoopid
2020-04-09 19:14
#74
 | 
India ROFLaala 
Do you realize s1mple only can't win you the match
2020-04-09 10:06
#86
 | 
Denmark Jeffersond 
Hahaha lol you count only finals?! Hmm wonder how astralis Got there... Aaaaah yes By beating #1 and #2 in semi- and quater-finals
2020-04-09 10:30
fnatic dominating the game vs nip "peak" LUL nip hasnt won a single event in 2015 and they were most of times winning vs nip and vp .if u wanna talk from that perspective fnatic also had also only envyus and tsm as threats
2020-04-09 05:32
Astralis beat peak NRG/EG and peak Liquid on the way to that Avangar final btw
2020-04-09 05:34
+1 brutally honest NA person
2020-04-09 06:08
#97
 | 
Canada razneK1789 
look his team...
2020-04-09 18:32
#114
 | 
India C0RRUP13D 
Look at your team ))
2020-04-10 06:33
#76
 | 
United Kingdom macrocephaly 
But Astralis hasn't been in their prime for over 4 months so Astralis "prime" means nothing right now
2020-04-09 10:15
But fnatic hasn't been in their prime for over 4 years so fnatic "prime" means nothing right now
2020-04-09 19:32
#115
 | 
India C0RRUP13D 
Prime Astralis is prolly gone. But they're easily still good enough to be #1.
2020-04-10 06:34
#7
 | 
United States NoahN 
lul 0/8
2020-04-09 05:08
Liquid won the majority of their head to heads with fnatic, nt
2020-04-09 05:11
first sentence: *considering all teams in their prime** nice brain i guess
2020-04-09 05:12
Shorten your topics smoothbrain. I always skip the intro on a TL:DR
2020-04-09 05:13
it's not even my topic u mongoloid, surely u are from the US i doubt canadians are this fucking dumb
2020-04-09 05:14
If you're so smart name 1 intel grand slam fnatic's won
2020-04-09 05:16
nice bait ill tell u what ur MOM was quite a grand slam))
2020-04-09 05:17
16 year old spotted
2020-04-09 05:19
15 and 2 months.
2020-04-09 05:24
#98
 | 
Canada razneK1789 
everything checks out
2020-04-09 18:33
#2
 | 
India lemuig 
Navi was the one to dethrone astralis and continue the momentum They are definitely A
2020-04-09 05:05
flair checks out ? astralis is washed up now and navi definitely doesn't deserve number 1 also 0 major navi
2020-04-09 05:07
#54
 | 
India lemuig 
name checks out and counting majors everything checks out for an idiot hltv user
2020-04-09 07:55
#117
 | 
India C0RRUP13D 
Trying to be as unbiased as possible but navi is far from being a #1 team. With current performances, I'd give the #1 spot to Fnatic rn. At least the whole team is somewhat performing and don't rely on two people to hard carry them.
2020-04-10 06:40
#10
s1mple | 
Europe God2k 
So Liquid is A too right? They took 1st place in 2019 so according to your logic Liquid is in A.But still hope Astralis will play bad on major so na vi can finaly win a major..
2020-04-09 05:10
only chance for navi major would be next month, but the major was cancelled so RIP their form until november
2020-04-09 05:24
#53
 | 
India lemuig 
nah astralis was still defeating them navi just stopped them completely
2020-04-09 07:54
#120
s1mple | 
Europe God2k 
I hope na vi will win the next major but im not so sure, because last year liquid defeated astralis and then astralis won the major, im still mad because na vi could have won a major but astralis destroyed them, my favorite team..
2020-04-10 10:32
#123
 | 
India lemuig 
Yeah I understand They got a pretty good chance when everyone is hitting just like in katowice But this time they were just fed of with online matches
2020-04-10 14:48
#3
OK | 
Peru TheJuan 
MIBR ended Astralis era They are definitely tier A
2020-04-09 05:07
mibr didn't end shit
2020-04-09 05:07
#25
s1mple | 
Europe God2k 
I dont think so, astralis made coldzera leave hltv.org/matches/2326417/astralis-vs-mib..
2020-04-09 05:22
#118
 | 
India C0RRUP13D 
Tbh that mibr lineup had some serious potential
2020-04-10 06:41
#122
s1mple | 
Europe God2k 
But not enough to take 1 round against astralis
2020-04-10 12:29
#124
 | 
India C0RRUP13D 
yeah lol
2020-04-10 17:57
assuming this is of all time +1
2020-04-09 05:10
thank you mr delusional 100T fan, hopefully 100T can reach playoffs next major
2020-04-09 05:12
they win next major 😎
2020-04-09 06:02
#60
 | 
Australia opzy 
rio grand final 100t 2-1 renegades
2020-04-09 08:15
ez
2020-04-09 09:49
#62
 | 
Finland Moottorisorsa 
in kato they got to quarters, berlin they got to semis, rio they get to finals, and after that they win
2020-04-09 08:18
next major is AU major too 😎
2020-04-09 09:50
#70
 | 
Australia opzy 
and we're talking renegades, not 100t, right?
2020-04-09 09:50
#87
 | 
Finland Moottorisorsa 
same roster
2020-04-09 11:49
FaZe equal to Liquid (grand slam win), NiP (greates winstreak in CS:GO history) and MiBR/LG/SK (2 majors)? I just can't back that opinion friend, it's just not reasonable.
2020-04-09 05:10
faze_1_major_final_liquid_0_major_final how can you take the nip streak seriously when they were playing against gold novas in the early days of csgo lg 2 majors but since 2017 they have been sucking hard, and besides majors they didn't win a lot of tournaments
2020-04-09 05:12
You didnt put old VP . it should be like D or C
2020-04-09 05:20
only these teams were offered, probably C for VP
2020-04-09 05:23
#30
 | 
United States Scvboy1 
Prime Liquid B tier? What a retard.
2020-04-09 05:25
what tier are they you fucking retard
2020-04-09 06:04
#90
 | 
United States Scvboy1 
Easily S tier s their best.
2020-04-09 15:57
#31
BnTeT | 
Indonesia lukerey 
fnatic = astralis not even comment about the other tier. cause its all wrong and dumb. delete this thread cause this is dumbass stupid thread and made by a 15 yo edgy kid who know nothing about csgo. /closed
2020-04-09 05:30
#33
FalleN | 
Brazil Gagito 
+1
2020-04-09 05:31
flag and flair checks out retard mad cuz bntet trashcan ?
2020-04-09 06:00
#46
BnTeT | 
Indonesia lukerey 
Dumbass kid. Learn to throw a punch before talk shit bro. And don't go outside. Stay with your parents.
2020-04-09 06:16
#37
 | 
Iceland caverat 
what the hell 0/8
2020-04-09 05:36
#38
 | 
Sweden Greta_Dumberg 
S - Astralis, Fnatic A - NiP, VP, LG/SK, Liquid B - NaVi, Mousesports, NRG/EG, FaZe, Vitality C - G2, Ence, Furia, Avangar (current VP) D and F - nobody cares
2020-04-09 05:37
astralis 2018-2019 > fnatic 2014-2015 vitality same tier as faze how????? mousesports not even close to being as good as navi ever g2 and furia same tier ???? 0/8
2020-04-09 06:04
Dude G2 in c? Rough Meant for list you commented to sorry
2020-04-09 10:15
#119
 | 
India C0RRUP13D 
G2 C tier = Unacceptable Vitality B tier = Unacceptable (if G2 is C, then they're not B) FaZe before Boston major was easily S tier
2020-04-10 06:46
"official"
2020-04-09 06:28
my official list
2020-04-09 06:42
yes but you have no authority so its weird to call it official
2020-04-09 06:43
He can make his own opinion official, sure not necesary to say but when its a private post you can assume its not ties to HLTV tho..
2020-04-09 10:14
a bot team kyle (awper) kurt (smartass idk why he is smart in my games but sometimes he is retarded like me) arnold (entry do i need to explain myself garret (clutcher) rock (very good heavy guy
2020-04-09 06:31
who
2020-04-09 06:42
liquid
2020-04-09 06:42
#55
 | 
Russia feoktistoff 
LMFAO ENCE>MIBR
2020-04-09 07:56
Mibr/brazil teams 2 majors so thats why they are there
2020-04-09 08:04
#64
 | 
Russia feoktistoff 
2 majors with coldzera?
2020-04-09 09:14
yes,but that list is alltime,not now
2020-04-09 10:04
wtf is this shit, kill yourself nip in their 2012-2013 prime is ranked B tier hahahahah mibr/sk/luminosity in 2016/2017 were solid A/S tier fnatic should be S tier, 2015 nobody fucked with them easily
2020-04-09 08:02
#59
 | 
Brazil MonkeyLover 
worst list ive ever seen tbh
2020-04-09 08:13
S - Astralis, Fnatic A - NiP, LG/SK B - NaVi, VP, Mousesports, FaZe, LDLC/Envy C - Liquid, G2, Vitality, NRG/EG, D, F - nobody cars
2020-04-09 08:17
#66
device | 
Hungary Rollie 
Fnatic? nevermind I'm blind xd
2020-04-09 09:19
#63
kennyS | 
India Ryuota 
ahahahaha, mibr nip and faze above mouz and g2 lulw
2020-04-09 08:18
Can you read retard
2020-04-09 09:34
#92
kennyS | 
India Ryuota 
lulw tilted? considering all time, mibr wont even cut it
2020-04-09 17:28
#65
device | 
Hungary Rollie 
Put Optic up a tier and NRG down a tier and I'm content
2020-04-09 09:19
#71
 | 
Finland Juseboy 
sk not mibr
2020-04-09 09:50
Flipsid3 > Grayhound
2020-04-09 10:00
#78
 | 
Mongolia TOXIE666 
BAITER
2020-04-09 10:16
#79
 | 
Netherlands PasscaLl 
Im pretty sire G2 is better than NRG lul
2020-04-09 10:17
BIG TIER Z
2020-04-09 10:20
#81
JaCkz | 
Netherlands vMatA 
astralis fnatic s navi liquid mouz vita g2 a faze nip mibr nrg b ence avangar big c furia renegades complexity forze d north heroic optic gaming ago team spirit e all the other teams f
2020-04-09 10:21
GOOD JOKE
2020-04-09 10:21
North and OpTic should be at least D, rest seems pretty good, maybe avangar on D too considering they had some achievements but I dont really like them
2020-04-09 10:23
fnatic to C and then I agree
2020-04-09 10:24
#85
 | 
France Latour12 
MiBR over G2 and Mouz hahahahhahaha
2020-04-09 10:27
Can you read
2020-04-09 18:22
#96
 | 
France Latour12 
No sry my bad But still Vitality B or C still higher then Ence and EG/NRG to B imo
2020-04-09 18:28
#88
 | 
Russia Syonamaru 
Outdated top
2020-04-09 12:02
#89
Czech Republic Wer_ 
Mibr B tier xD
2020-04-09 12:27
you put mvp, grayhound, windigo, and ago, but not Tyloo and Vici? and since you put nrg might aswell put ldlc and envyus especially you said "considering all teams in their prime"
2020-04-09 16:03
These teams were only offered
2020-04-09 18:23
#95
 | 
Denmark felab 
Prime liquid would whoop prime Fnatic, but I agree in terms of capability and greatness during the competition at the time and over a consistent period, the list made above is correct.
2020-04-09 18:26
Maybe, but fnatic won majors, liquid has only 1 major final
2020-04-09 19:11
#106
 | 
Denmark felab 
exactly and thats why Fnatic is A tier and Liquid B tier
2020-04-09 19:19
#100
 | 
Sweden RaaCCooN 
LMAO not evan closed
2020-04-09 19:12
-8/8 BIG easily S tier
2020-04-09 19:12
#103
 | 
Finland HavuEra2020 
New fag in HLTV and quite likely newfag in CS:GO aswell... Where's VP? Old French scene? Gambit? Etc..
2020-04-09 19:14
#94
2020-04-09 19:21
Mibr above mouz HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA
2020-04-09 19:16
Can you read
2020-04-09 19:20
Idk reported
2020-04-09 19:23
#105
cu | 
Brazil Joaog66 
S- Astralis A- Fnatic and mibr
2020-04-09 19:18
I was thinking about that but only good year for mibr/lg/sk was in 2016 2015 they were no namers, in 2017 they already started sucking
2020-04-09 19:21
#112
 | 
Denmark felab 
Mousesports officially F tier - gg 32 - 4
2020-04-09 20:10
+1
2020-04-10 06:24
#116
 | 
Australia Chereska 
Fuck this is old
2020-04-10 06:39
NiP and MIBR should be A tier, also some of the lower teams don't even belong on the list imo
2020-04-10 10:37
#125
 | 
Russia MeowZer 
mibr a ence e
2020-04-10 17:59
AGO
1.58
PACT
2.32
NiP
1.27
ENCE
3.76
Triumph
3.72
Cloud9
1.29
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.