Thread has been deleted
Last comment
FPL kick
Lobanjica | 
Georgia noscene 
twitch.tv/xantarescn/clip/AltruisticSmok.. (XANTARES) twitch.tv/scream/clip/SucculentAdventuro.. (SCREAM) hahaha,this newfag kid from navi junior taking A/B rot when he's playing with players like scream and xantares. DISGUSTING .no respect to better players. tier 23 bot . that's why loba left FPL
2020-04-10 19:28
Topics are hidden when running Sport mode.
FPL is boring af without Loba
2020-04-10 19:29
+1
2020-04-10 19:30
#27
 | 
Slovakia jano5216 
+1
2020-04-10 19:40
#31
cajunb | 
Turkey kakoka 
+1
2020-04-10 19:42
+1
2020-04-10 20:09
+1 nobody cares about FPL without Loba
2020-04-10 20:12
+1
2020-04-10 20:18
+1
2020-04-10 21:16
+1
2020-04-10 22:53
+1
2020-04-11 14:54
2020-04-10 20:37
What did you expect bro? Thats all Loba got in his life, a 33 yrs old hypocrite loser...
2020-04-11 11:59
#260
 | 
Poland Wajsik 
probably still more than you and me
2020-04-11 12:34
Nah bro he lives in a third world country, he has no education and no skill except trolling on FPL...Thats why he came back like a pussy, he is a drama queen and is doing everything to get attention so he can get more viewers on twitch
2020-04-11 12:41
he did get a decent job afaik before and probably could do just fine with money and living comfortable without twitch
2020-04-11 14:06
#309
 | 
Russia alexgone 
actually true haha
2020-04-11 18:21
#310
 | 
Germany den7 
mad because you dont earn money while playing video games? He is living your dream thats why youre salty
2020-04-11 18:26
Yeah dream about being a 33 yrs old toxic loser who barely makes money from autist kids like you...
2020-04-11 20:33
ur mad AF
2020-04-12 10:15
-1
2020-04-10 22:16
#286
Snax | 
Europe Bambi_AT 
+1
2020-04-11 14:56
#3
autist | 
Spain JonnyE 
They need to stop inviting these dogs who think they are so good but are trash
2020-04-10 19:31
he actually qualified to FPL,idk how but ...
2020-04-10 19:32
its called cheat
2020-04-10 20:10
If u are talking about monesy he didn't qualify, he was 2 and he got invite from circut.
2020-04-10 20:29
i know i know.actually,m0nesy carried aunkere to top 1 xddddd
2020-04-10 20:30
But m0nesy seems to be a good guy
2020-04-10 21:14
#237
 | 
Russia GoblinYuko 
he wasn't 2nd, but he seems like a nice guy
2020-04-10 23:34
monesy for a 14yo kid seems decent imo
2020-04-11 12:44
They qualified for FPL though, maybe they need to change the system. Perhaps when a player qualifies for FPL, give them a 2 week trial and after that period ends, pros get to vote if they want to keep the player or not.
2020-04-10 19:32
+1
2020-04-10 19:55
#78
 | 
United Kingdom Brehnfred 
+1 I really like this idea but I dont think it should be the players to decide maybe admins can observe his games or watch them back and listen to their comms to determine
2020-04-10 19:58
#162
 | 
North America toxicthegod 
+1 Admins
2020-04-10 20:33
U really think any admin want to watch fpl games in his free time? Just let tier1 players like simple, niko etc. who are actually playing it vote and that's all xd Or choose council like it was earlier
2020-04-10 20:34
#246
 | 
United Kingdom Brehnfred 
yeah i sound dumb now hahah +1 seems good tho but why is this kid so cocky and chat shit to pros like scream and xantares
2020-04-10 23:50
this "dog" plays individually better than 70% of all fpl players, what do you say?
2020-04-10 19:36
flag checks out
2020-04-10 19:37
doesn't matter, you can see his games yourself, what's the problem?
2020-04-10 19:38
individual skill does not mean you are a better player. They have good aim but 0 map awarness and 0 communication. If more like them get to FPL it gonna end up like NA FPL dead and useless
2020-04-10 20:12
Watch how Aunkere communicates, just go to his stream once and see how he gives information on Fpl. He gives her a lot, he knows how to communicate well
2020-04-10 20:16
No he doest close to no communication and when he does it its mostly hectic. Watch vods how real pros communicate and then compare them.
2020-04-10 20:18
lol you clearly haven't watched s1mple's team vs coldzera's team 16-14 some weeks ago
2020-04-10 21:15
You never watched him you just a russian fanboy thinking russian players have brain when they are all braindeads
2020-04-11 12:38
nt russophobian braindead kid
2020-04-11 13:16
#288
Petra | 
Netherlands taorus 
link?
2020-04-11 14:59
+ 1 it seems that he makes his team mates in a bad position even during the middle of a round and play so much selfishly, according to what i have seen from him
2020-04-10 21:14
hahaha that's his problem.who needs aunkeres good individual stats??? if he's baiting/trolling.who needs good stats if he's one of the hated player in fpl???
2020-04-10 19:39
are you kidding me? when did he become the most hated player? You say that he is trolling and baiting, but at the same time you are protecting lobanjica, WTF?
2020-04-10 19:42
wdym,loba is supporting everyone ingame,droping ak/sg/awp and playing with mac10 ... if he's trolling only bcs he wants to have fun during game with pros ...
2020-04-10 19:44
Loba is a good support, but he was the first to start a trashtalk on Aunkere, this was a few weeks ago. As far as I know, he even insulted his mother in his South Slavic language. But when Aunkere personally in TS asked Loiba about this, Loba immediately fell silent and said that this was not.
2020-04-10 19:47
i was watching that live, aunkere played like sh*t. he was baiting maden all game long.
2020-04-10 19:49
man loba is probably the best teammate in fpl to play with, hes chill funny af and making fun of other players/trolling when wants to be fun you cant be sitting your ass 24/7 with a serious face pugging shit the fuck out of yourself, somebody has to put these fucking kids in their place (aunkere for example), learn some basic respect you are playing with your idols whos demos you watched back in 2014 while stuck in dmg matchmaking elo hell, man im triggered because aunkere is a known faggot in the cis scene since forever and hes being a douche to other pros who are 10 tiers above him
2020-04-10 19:57
Aunker is an ordinary fpl player, I don’t understand why stupid kids, having seen enough games with a toxic idiot QRUSH, started to hate Aunkere? Aunker plays FPL very well, he has no idols, this is obvious. He is a normal person, so he won’t kiss the ass of every media player on FPL
2020-04-10 20:03
he doesnt have to kiss asses of players he has simply to respect them
2020-04-10 20:04
Then why did you get that he does not respect them?
2020-04-10 20:09
Aunkere log out please
2020-04-10 20:10
good arguments bruh
2020-04-10 20:13
good arguments from you brother just watch clips instead ya telling me some shit
2020-04-10 20:16
I watched the clips and did not see anything wrong. Why are you surprised that Aunkeer did not start licking asses for other players? lol u're so pussy
2020-04-10 20:18
chel idi nahui
2020-04-10 22:23
dalbaeb bez normalnih argumentov. prosto otsosi
2020-04-10 22:25
fuckin dumb ruski tryna say lobe trolling lobe is always dropping and tryna make a good atmosphere Delusional navi fan tbh half of them are like this ego licker
2020-04-10 19:48
+1
2020-04-10 19:49
> make a good atmosphere poison s1mple and include song about jermans, really, it's a good atmosphere omg stupid animal don't try to say something smart please
2020-04-10 19:53
stfu dumb mf ruski cyka blyat idinaho blyat fucking stupid dog he does that for jokes and its fucking funny and simple laughs to so carry on sucking these young delusional toxic huge ego bots who have no respect and flair and flag checks out smartass
2020-04-10 19:56
how angry you are, I felt sorry for you, because a random Russian guy from hltv can bring your ass to such a boil. Lol, this is very funny. You are so pathetic
2020-04-10 20:00
hhahaha im not mad blyat im just using all the russian i learnt from mm from bot ruski and used it on u lmao nothing else ego licker case closed xaaxaxa jajhahahaha
2020-04-10 20:31
+1
2020-04-10 22:50
+1 its true his like in every clip he has a big ego and thinks hes all that when he rly needs to earn the respect of these experienced pros
2020-04-10 19:45
#41
 | 
United Kingdom Revolutionize 
+1
2020-04-10 19:46
#26
 | 
United Kingdom Revolutionize 
That's because he calls the best positions in the first 5 seconds And when someone calls a position, he overrules them. Cry is free mansss Also #17
2020-04-10 19:40
So what? he is also a human and he has the right to play on these positions. Or in fpl has its own hierarchy with which players decide where they will play?
2020-04-10 19:43
#38
 | 
United Kingdom Revolutionize 
Tier 1 professional players with real experience playing CS should have at least a fair opportunity of playing good positions, except they are left with all the shit positions... Let's not forget it's faceit PRO league. This guy is an amateur. There's a reason why there's only 1 Russian team in the top 20, and they are carried by a Ukrainian, so please stop talking little boy.
2020-04-10 19:45
Tier 1 player is Xantares? lol In FPL, everyone is equal, what you said does not matter. > and they are carried by a Ukrainian, so please stop talking little boy. Ofc, let's forget about electronic, about perfecto's clutches, about boombl4 impact as IGL, about flamie's on Katowice. This all doesn't matter because one Ukrainian does all the work for them. Retard...
2020-04-10 19:51
#55
 | 
United Kingdom Revolutionize 
Cry is free man They would not have gotten to Kato finals without S1mple. SOOO much salt comes from you.
2020-04-10 19:52
they would not have won Katowice without every player, is that obvious, are you stupid?
2020-04-10 19:54
alpha s1mple should teach this Aunkere kid some lessons....
2020-04-10 21:17
because he plays his positions, not autofills. yet, from what i can see, he's mostly in the middle of the pack. if you're playing your best positions and taking them from people, may you please carry somes games? ))
2020-04-11 11:53
+1
2020-04-10 20:28
why loba left tho
2020-04-10 19:32
bcs new kids had no respect to pro players.as loba said after 8 hours of practice pro's playing fpl to have fun and chill.but they only getting tilted by kids whos baiting/not giving infos/taking strong positions.
2020-04-10 19:37
but loba isn't a pro why is he so insulted about these kids xDDD
2020-04-10 20:27
bcs loba always getting some money from fpl and also having fun.but after these kids joined fpl,he's not having fun and also losing every game bcs he's tilted xddd
2020-04-10 20:28
actually he's talking about that on stream,he's back to fpl
2020-04-10 20:29
#5
Denmark hf4ng 
b rotation is taken, monster is left - this saying matty1337 not navi dog
2020-04-10 19:32
he's laughing about that,but yes there are lots of kids like him
2020-04-10 19:34
i dont rly see anything wrong with the first clip
2020-04-10 19:33
Nothing bad at all, just don't understand why he was laughing right after saying b rotation is taken and only monster is left XD Also I think u should start calling positions when all 5 players are on teamspeak
2020-04-10 22:05
loba left? thank god stole a lot money getting carried every match
2020-04-10 19:33
... s0mple fan,go watch stream, he's playing valorant and crying after match vs fnatic ....
2020-04-10 19:38
go back mm with bot loba
2020-04-10 19:56
#11
XANTARES | 
Turkey FSM36 
translation: amina kodum xD this is what i am talking about but why does he ask if he can play b rotation? he should just say i play b rotation . the others are all MM level players
2020-04-10 19:34
#13
 | 
Cyprus Swishh_ 
lmao ok calm down xantares is washed up
2020-04-10 19:35
#23
XANTARES | 
Turkey FSM36 
xantares good aim ...
2020-04-10 19:39
#25
 | 
Cyprus Swishh_ 
trUuUu
2020-04-10 19:39
true, he should just say i play b rotation, if some of these dogs say: this pos is taken, he should say, ye taken by me u can go another pos
2020-04-10 19:36
#21
XANTARES | 
Turkey FSM36 
+1 xantares also told in his steams that players like device and dupreeh dont play fpl anymore exactly for these reasons
2020-04-10 19:39
not only dupreeh and dev1ce,every single tier 1 pro not playing fpl bcs of this kids.only s1mple and niko(for only viewers and sponsors,they are not having fun tbh) olof used to play fpl a lot,but after 2018 he's gone from fpl ... thats sad imo
2020-04-10 19:42
#34
XANTARES | 
Turkey FSM36 
yeah and if niko and s1mple play they play 2 matches max and then they cba out.
2020-04-10 19:43
#242
 | 
Bosnia and Herzegovina k1inaccsgo 
What amina kodum means?
2020-04-10 23:46
its just a bad word just like cyka blyat
2020-04-10 23:53
basically fuck you
2020-04-11 14:55
Lol, I don’t see anything wrong with the actions of Aunkere. He has the right to play where he likes, at least because he is a very good player and carries almost every game in FPL
2020-04-10 19:35
flag+flair checks out
2020-04-10 19:39
k, no arguments
2020-04-10 19:39
nt akkerkere
2020-04-10 20:04
nt mad kid
2020-04-10 20:09
((men
2020-04-10 20:09
men why u bully me?(((
2020-04-10 20:11
u bully me(( i call bullyhunters rip u medkid
2020-04-10 20:12
no plz men((((
2020-04-10 20:15
It doesn't work like that
2020-04-10 19:57
how it works?
2020-04-10 20:01
If someone like ScreaM tells you he's playing B rotation for example you don't go and say I play B rotation because you're a nonamer, everyone should know their place.
2020-04-10 20:02
Well, that is, Aunker had to kiss scream's ass and go play where possible, right?
2020-04-10 20:06
It's not about kissing anybody ass you dumb fuck, it's about respect, you clearly don't know what that word means and that's why people like you literally ruined the highest level league in CS:GO
2020-04-10 20:07
#94
2020-04-10 20:11
#247
sdy | 
Sweden fr4gz1lla 
just fans being fans lol. ScreaM is fkn useless for example. Only reason hes even in FPL is because of his reputation and past achievements (last time this guy was relevant was like 4-5 years ago...). Most of these "pros" wouldn't even qualify for FPL if they had to. That's the problem with FPL, its basically spoiled useless "pros" (most of them complaining can hardly be called pros anymore) that are afraid of these newcomers. But thats what happens when you have poor leadership from FPL admins who are afraid to tell the pros how it is.
2020-04-10 23:52
They should seperate pros from newcomers imo. 1 league for pros and ex pros 1 league for new players
2020-04-11 13:44
#279
witz | 
Philippines Beherit 
nt aunkere
2020-04-11 14:23
you are soccer player and you are saying to ronaldo play def. or saying lebron to go center ı will play with ball.A lot of people like you does not feel the have some respect like in my examples but I think it has to be
2020-04-11 18:36
#28
Frankie | 
Ukraine d3adLY 
monesy is noob
2020-04-10 19:41
#32
 | 
North America AlanSmith 
what happened? can't open video
2020-04-10 19:42
kids taking positions over pro players ... no respcet from newfag kids to tier 1 pros ... i love to watch fpl,but this kids ruining whole hub ... thats really sad for me
2020-04-10 19:45
#44
 | 
North America AlanSmith 
who are these kids?
2020-04-10 19:47
CIS Kids from academy teams
2020-04-10 19:49
No loba = no fpl ,idc about these kids but idk how these kids just disrespect the pros
2020-04-10 23:45
#36
 | 
Estonia UNBAN_Sam2k 
i dont c what's wrong, what? Like, there's a "lack of respect" or whatever because ur not getting ur ass kissed but god damn...
2020-04-10 19:45
do not pay attention, they just want to protect their idols
2020-04-10 19:57
U are doing exactly the same by answering to every single comment which is offensive for aunkere or some other russian player?
2020-04-10 22:11
Naturally, I’m not happy that they insult the Russian player when he did nothing terrible
2020-04-10 22:12
Scream said 1st he's playing a rotation - then this kid says he's playing a rotation, then he starts talking in his language and laughing. XD
2020-04-10 22:19
the xantares clip obviously is sarcasm how are ppl so fkin stupid xantares 0 iq aswell - the guy who is saying only monster left is just joking obviously because of the current discussion in FPL
2020-04-10 19:45
second clip? also i can link loba's clip where kid called roden taking rotation on train over TABSEN (one of the best igl and also rifler in scene)
2020-04-10 19:47
i mean the first clip.
2020-04-10 19:50
they are laughing about loba,but thats not funny at all.these kids need to learn how to respect pro players
2020-04-10 19:51
he is just joking he doesnt even want to play b rotation get your head out of your ass respecting someone and sucking his dick are 2 different things
2020-04-10 19:52
these kids needs to ask "someone wants to play A/B rotation?". also,fpl is best way to improve and learn something from pro players.if they will play in best positions,how will they improve?
2020-04-10 19:57
idk why so many bring this argument but im just gonna explain to you. lets take woxic as an example he is main awping in csgo since always right, so when he joined fpl (at this time he was playing for dark passage i think) do you think he took awper roles like window mirage , d2 short & so on or do you think he filled every single game and went b because other pros should play these positions? (you cant consider him a pro at this time) - you play the positions you want to play later on in teams thats how it is and sometimes you fill if its taken already
2020-04-10 20:19
these kids,90%, not playing in teams tbh ...
2020-04-10 20:20
did u read what i write?
2020-04-10 20:21
not last part,sorry.i get it what u wrote,but i just dont like disrescpect from them.
2020-04-10 20:23
#166
 | 
Turkey moweld 
can you link it please
2020-04-10 20:47
twitch.tv/lobanjicaa/clip/AntsyLazyPartr.. loba find out that tabsen was sad about his pos and said to him u can take outside ...
2020-04-10 21:10
#45
 | 
Poland W0JT4Z 
he is russian thats why, russian = 10iq ban all ruskis CIS from faceit
2020-04-10 19:48
bro,even pasha can play better than aunkere,roden,matty e.t.c
2020-04-10 19:52
#70
 | 
Poland W0JT4Z 
Idc, pasha should get kicked too cuz he sucks, make FPL great again
2020-04-10 19:57
LMAO
2020-04-10 19:57
#74
 | 
Poland W0JT4Z 
mad cuz true?
2020-04-10 19:57
you called us stupid because you are mad. Not a single argument, lol. Such an aggressive polish kid, don't disgrace Poland plz. My grandfather was from Poland and I like this country, but you disgrace it
2020-04-10 20:05
#116
 | 
Poland W0JT4Z 
This is my opinion, every time i play with someone from CIS, he somehow disturbs in the game, no english, toxic, etc. That's it
2020-04-10 20:10
Every time I play with the Poles, they start to poison me only because I am Russian, although I played very well, I speak English, I give information. But instead, they begin to ruin my game and scream something at me in Polish. Apparently you are one of them
2020-04-10 20:13
#137
 | 
Poland W0JT4Z 
I have never played with russian who was speaking english and wasn't toxic
2020-04-10 20:18
I have never played with polish who was speaking english and wasn't toxic
2020-04-10 20:19
#304
kennyS | 
Poland axm32 
95% of russian puggers are just retarded and should be banned or at least separated thats why you are treated in advance
2020-04-11 16:52
Why do I need something to answer the Pole who has not achieved anything in life and sits poisoning the Russians on Hltv? you are so pathetic(
2020-04-11 18:04
#311
kennyS | 
Poland axm32 
hahahah as always typical russian starting to talk about life, second world war and toilet cleaning, grow up retards i am talking about game and your behavior in the game
2020-04-11 18:32
#49
 | 
Finland subhumen 
2020-04-10 19:53
AhAhAHAHAHAH))))))))))))))))))))))))))))))))
2020-04-10 19:58
#52
 | 
Lithuania UnReportable 
whats wrong with what they said? should they be ass kissers just because its scream and xantares? lmao 2 washed up players?
2020-04-10 19:51
washed up? xdddd xantares is playing fpl since 2016.
2020-04-10 19:53
#61
 | 
Lithuania UnReportable 
you telling me scream and xantares are good players when comparing to other pros? lmao
2020-04-10 19:54
other pros? ofc they are not good as s1mple or niko but xantares is tier 1 pro.
2020-04-10 19:58
#143
 | 
Lithuania UnReportable 
TIER 1? HAHAHHAHAHA
2020-04-10 20:19
+1
2020-04-10 19:58
its not about what role he wants to play , its about how he keeps on repeating it again and again like a little kid even someone else said he would play that role before... a normal player would just ask he they could switch roles
2020-04-10 20:19
Sorry, no sound here, can someone tell me what is said in those 2 clips? Thank you in advance <3
2020-04-10 19:55
Keoz and roden said to scream that he took your position you should tell him but scream said thats ok , coz he nice dude
2020-04-10 19:57
took your position? meaning? isn't it whoever wants to play positions first call their positions?
2020-04-10 19:58
I guess player who are playing there for years knows when someon play usually and tryin to let him "his" position but ofc theres no rule its all about respect
2020-04-10 20:02
if it's fpl, usually you can just choose what position you would like to play? it's not disrespectful at all? it is pugs, you just say you want to play this position, etc, how is this disrespectful? btw thank you for the transcription i appreciate it
2020-04-10 20:02
no no no,fpl is not pug.faceit PRO league.PRO means a lot for me,
2020-04-10 20:05
it's still pugs where you have random teammates and every round lasts max 1 minute, its mainly just run in and aim. you don't have actual strats for fpl lol. the only reason PRO is there is because it's the top tier level of pugs.
2020-04-10 20:08
"t's still pugs where you have random teammates" thats actually fpl problem,no one needs randoms in pro league .. thats my opinion
2020-04-10 20:10
you want a dead league where 1-2 matches are played a month while they try to find 10 pros to come on at the same time? there are not enough pro players in fpl, they NEED these upcoming/new players otherwise fpl would not have enough players.
2020-04-10 20:12
Aunkere toxic retard only aim no brain but no need to think that everyone is like him
2020-04-10 19:55
Is he toxic? LOL where?
2020-04-10 19:58
Ya imel vvidu chto on vysokomerniy inogda zaznalsya i vedet sebya otvratitelno , ne uvazhaet drugix igrokov + on tolko dumaet o strelbe golovy netu
2020-04-10 20:02
Est takoe 4to on visokomerniy, no vse zhe ne nuzhno lizat zhopu vsem mediynim igrokam + neskolko nedel nazad Loba perviy na4al pizdet na Aunkera ne po faktu, prosto tak, govoril na svoem yazike 4to ebal mat Aunkera i prochee
2020-04-10 20:09
On govorit eto vsem eto ego prikoly on dazhe s1mplu eto govorit i pesny pro racist jermans vklychaet emu , on trolit postoyanno loba prikolniy chel , vot tolko ego doveli na fpl i on livnul ot tuda
2020-04-10 20:11
Loba veseliy 4el, no imenno togda on bil v tilte i mnogo huini nagovoril pro Aunkera. A voobshe Loba livnul iz fpl iz-za Aunkera? Ya propustil 4to-to
2020-04-10 20:15
On levnul potomu4to vsegda vse pizdili poziziy xoroshue na karte i on tiltanul emu B vsegda ostavalas'
2020-04-10 20:19
Zhal`, tak on veseliy chel, ya 80% igr fpl smotrel tolko iz-za nego
2020-04-10 20:24
#99
 | 
France laglory 
aunkere dogshit cis dog prove me wrong
2020-04-10 20:06
first prove to me why he is so LOL french logic
2020-04-10 20:10
#250
 | 
France laglory 
nt newfag
2020-04-11 05:09
Just make FPL with ONLY pro players and without prize pool atleast. Sometimes add new upcoming humble talents
2020-04-10 19:59
#89
 | 
Finland subhumen 
Removing the prize pool would make it a little less competitive though
2020-04-10 20:03
Not really. Do u really think pros care about some 500€? Maybe its alot for some semi pros or players who doesnt have team but thats why its should be pros only
2020-04-10 21:02
#202
 | 
Finland subhumen 
500? its 5000€ 1st place that's a lot for lower tier pros + top 10 get prize too
2020-04-10 21:15
If u have pros only u dont need prize.
2020-04-10 21:21
#219
 | 
Finland subhumen 
its a lot for low tier pros, as i said and when was fpl only pros btw?
2020-04-10 21:25
Thats what we are theoretically thinking. And i think fpl was for pros years ago. But thats not the point. New players in fpl are disrespectful and only playing for stats. Thats not good thing and skill level in general is awful
2020-04-10 21:29
ye,s1mple and niko creating hub for only pro players and funny streamers like loba,pasha,lurzy e.t.c also w/o prize pool.
2020-04-10 20:03
you re such an emotional boy
2020-04-10 20:08
yeah, that will totally work when there is alrady a lack of pros playing fpl, do you just want to kill fpl? lol
2020-04-10 20:08
There is reason why pros doesnt want to play that shit lol
2020-04-10 21:01
yeah because playing in pugs doesnt improve shit, its only for fun, if pros want to improve they play with their team and prac there. thats all, so idk the point of ur comment
2020-04-10 23:59
"thats all" U dont clearly know what u are talking about Do u really think that playing against other pros doesnt improve u
2020-04-11 08:42
1) they are not playing to tryhard, they are playing for fun and to chill. maybe it helps keep them warm. if they want to practice, they play with their teams. 2) why don't we see top tier pros in fpl often then if they DO improve lots playing against other pros? for example Astralis are never seen in fpl except for Xyp9x. because they have better ways to practice than pugging against other pros. 3) the whole "pros should be respected" argument is null and void in FPL, players are playing for money because they don't have a team or reliable salary. of course they will try hard. and when they are trying hard, often they play on the same level as any pros in FPL. the reason pros are crying is because they are washed (GTR) and can't compete, or their personality means they have to get used to people first before messing around with them (Loba) so it's hard for him to troll the new players.
2020-04-11 11:48
U have some solid points there but why players like NiKo and s1mple are crying then? I know fpl is more like having fun than tryharding but u cant say that its just for fun. Ofc pros prac with their teams and after that they want to enjoy and chill in FPL but not everybody. Its one of the best ways to keep u warm and ready for the officials. Like i said there is reason why even best pro players are crying about the direction fpl is going to and i tell u its not good. U dont see it as a problem if new selfish teamless "pros" plays only for stats and doesnt care about cs/teamplay at all? And ofcourse u should have some respect to people who are more experienced than you. Thats how world works
2020-04-11 12:28
niko and s1mple are crying because of something that can't be helped and it's something they need to do themselves, to earn the respect of the players in FPL. if you see Aunkere and m0nesy they have been playing fpl hard and often (more than these pros), and they are young kids who are new to the scene. the people around them have to prove that they're better than these kids in game and earn their respect. for these new players respect goes both ways. it's ironic that s1mple is crying, because it most likely would have been how he would act when he was younger. now him and niko have gained egos and expect utmost respect when they play in FPL, when that is the wrong mindset to have. you don't play FPL often? expect to not be instantly respected by players who grinded fplc/fpl much more in recent times than you, it makes sense. thats how world works here. (Aunkere and m0nesy do play for a team, by the way, so idk your teamless point. ScreaM is the one without a team: hltv.org/stats/matches/71911/navi-junior.. last game for m0nesy which was this year hltv.org/matches/2340739/heretics-vs-nav.. next game for Aunkere hltv.org/stats/matches/68820/big-vs-game.. last game for a team for ScreaM, which was 7 months ago)
2020-04-11 12:52
They are going to do some changes to fpl thats for surr. It cant continue like this. I didnt mention aunkere or m0nesy. There alot more young and foolish players. I know m0nesy have alot potential and he is future cs star and he deserves spot in fpl as long as he behave. Same goes for all pros. I also meant that players need to respect others atleast a bit. It doesnt mean that they have to truckle all the time. Players like s1mple and loba need also to behave. They act like kids sometimes. I know they joke and have fun most of the time but there is limit somewhere to that.
2020-04-11 16:08
What would you suggest? Something like kicking s1mple or Loba, the players that contribute the most to FPL, would make FPL look like a complete joke.
2020-04-11 16:09
No, as i said before. Pros can make hub for only other tier1/2 pros and streamers/entertrainers like loba, pasha etc
2020-04-11 16:13
yes, streamers like loba and pasha will totally thrive on content by playing with the same 9 people over and over, plus those pros (which there arent many of that would actually play this regularly) - they'll also get bored playing against the same people. which is why fpl is good, there is often different upcoming players.
2020-04-11 16:16
Haha. U will see, u are wrong
2020-04-11 16:40
#85
 | 
Faroe Islands clackdamighty 
soon we gonna have matches with team_matty vs team_aunkere with tier3 players max
2020-04-10 20:02
+1111 ,fpl is losing lots of viewer ...
2020-04-10 20:04
#95
 | 
Finland subhumen 
+1 remove all these bots from fpl, they should only add 1 new player like once every 3 months ez fix
2020-04-10 20:05
I think too they just should remove every fpl qualified players and just do like a qualify every 2-3 month with the best players in fplc, fpl qualifiers is the problem tbh
2020-04-10 20:06
Yeah, qualifiers shouldn't happen every month.
2020-04-10 20:09
cry is free, they just mad cuz they are not good enough and are worried about new upcoming bein better than they have been, crying and complaning cuz cant deal with better players. .Show respect for washed players? lmao, Plus the 2 baiters niko and s1mple crying too lmao.
2020-04-10 20:08
#164
 | 
Canada sexiestuser 
so you think calling a positon that had already been called is ok?
2020-04-10 20:35
its not, i would not do it, but "pros" crying cuz cant win aim duels against better aimers its just too fun to see. Many pros went from FPLC, many talents had chance cuz they qualified and some "pros" crying cuz they cant outaim other players, they talk about baiting lmao guess who? S1mple, probably the most baiter in cs history calling others baiters...nik0 crying cuz cant outaim against kriegs lmaooo fun Xantares getting rekted lmao xD
2020-04-10 20:53
S1mple Niko Xantares> all These FPL players.
2020-04-10 23:13
crying cuz cant outaim them xD
2020-04-10 23:32
But they are better so what’s your point ?
2020-04-10 23:38
cuz they cry, u named the 2 of most baiters in history cs that cant win aim duels against better aimers and they start crying cuz of tryharding .
2020-04-10 23:39
I can’t remember S1mple crying about „tryharding“ when he is the one he who plays FPL seriously and wants to win. Do you think that he plays for fun. He is mad cuz many FPL players have no „clue“ about CS how tier 1 player do. And how to fuck can’t they out aim them ??? They are the two best individual players. Lul
2020-04-10 23:47
#171
zet | 
Switzerland MRKNUSPER 
expected by cis kid
2020-04-10 20:53
cry is free and its much funnier when u see "pros" crying :P
2020-04-10 20:54
#173
zet | 
Switzerland MRKNUSPER 
they cry because they dont like to play with cis kids, which is totally understandable
2020-04-10 20:54
mad cuz cant outaim kids wich is even worse hahaahah xDDDDDDDDD "pros" crying and being rekted by kids
2020-04-10 20:55
#176
zet | 
Switzerland MRKNUSPER 
expected by cis kid to think thats the reason
2020-04-10 20:56
ok boomer.
2020-04-10 20:56
#179
zet | 
Switzerland MRKNUSPER 
nt cis kid
2020-04-10 20:57
ok boomer.
2020-04-10 20:57
probably mad too cuz got rekted by cis players xD its okey, dont cry.
2020-04-10 20:57
#185
zet | 
Switzerland MRKNUSPER 
expected by cis kid brain to think this way.
2020-04-10 21:00
ok boomer.
2020-04-10 21:00
#193
zet | 
Switzerland MRKNUSPER 
nobody likes to play with kids nobody likes to play with people from cis region cis kids combine two types of people the average european doesnt want to play with
2020-04-10 21:03
just dont be mad cuz kids from CIS rekted u, cry is free. Dont need to justify your hate to CIS players for being bad.
2020-04-10 21:04
plus everycountry is toxic i mean, germans are toxic, danish, uk, french, turks, polaks, all of them are toxic too it does not make sense being russian or not all countries have their own toxicity,
2020-04-10 21:05
#200
zet | 
Switzerland MRKNUSPER 
true...but the communication part is a bigger problem. there should be a russian speaking mm/faceit and maybe a turkish one.. i dont want to play a team game with people who cant speak english
2020-04-10 21:11
same can be said about people without microphone xD but thats faceit, and like or not CIS community is really big for CS, top high levels russian speak english, i do agree maybe lower ranks or low level maybe not, but in high levels u will find more speaking than no.
2020-04-10 23:31
Stupid shit u wrote
2020-04-11 16:14
Lmao Xantares shut his ass down so quick
2020-04-10 20:08
0/8
2020-04-10 20:09
#114
gAndhi | 
Turkey sedo7 
i don't watch anymore FPL cause of this stupid CIS kids, they are so stupid and arrogant without any success
2020-04-10 20:10
+1
2020-04-10 20:13
guys from turkey complaning about cis LMAO having washed up players like xantares, aslan and lurzy LMAO
2020-04-10 20:59
#253
gAndhi | 
Turkey sedo7 
atleast nobody complaining about them, most of pros likes aslan and lurzy, they are playing sucks sometimes but they never being dick and arrogant like cis kids
2020-04-11 11:19
nobody likes turks dont lie, they are even worse than russian playing in internet cafe screaming like monkey cuz its your genetic, even polaks are better.
2020-04-11 12:49
#280
gAndhi | 
Turkey sedo7 
oof, racism
2020-04-11 14:52
reality your genetic says that i dont :D
2020-04-11 14:53
#282
gAndhi | 
Turkey sedo7 
ok
2020-04-11 14:53
It's actually sad what fpl has become. In NA, pros went to fpl because there were too many no namers in rank s, but now fpl is full of them too.
2020-04-10 20:16
xdddd true,but old rank S was FUNNY AF
2020-04-10 20:18
honestly was better, at least it seemed way more fun
2020-04-10 20:19
#140
 | 
India csgo_veteran 
Why are we crying over some random player's pos in a pug
2020-04-10 20:18
not crying,just talking about fpl
2020-04-10 20:21
expected from 0 iq russians
2020-04-10 20:22
Fpl in 2k20 lul
2020-04-10 20:27
fpl newfags have no respect and try to go pro by having good stats by baiting actual apes
2020-04-10 20:28
FPL NEW FRIENDS PepeLaugh Honestly this is embarassing, like who tf do they think they are lmao.
2020-04-10 20:49
who cares lmao
2020-04-10 20:51
why he should respect xantares and scream? scream and xantares won nothing in cs:go in tier 1 events.
2020-04-10 20:53
#178
 | 
Turkey dgknkrt 
hahahahahahha brainless russian noobs
2020-04-10 20:56
nt kardesh
2020-04-10 20:57
respect for onlintares?? hahahaha xddddddddddddddddd
2020-04-10 20:59
#190
 | 
Turkey dgknkrt 
doesnt matter xantares or other guys this kid will kick soon dont worry useless russian noobs xd
2020-04-10 21:02
turkey country of dumbass nt
2020-04-10 21:03
#206
 | 
Turkey dgknkrt 
oh sry we're so sorry for you feel like this
2020-04-10 21:13
You seriously? Scream won ECS Season 1. Xantares always play well on tier 1 and in FPL
2020-04-10 21:01
won ecs season 1 in 2016 ( 1 event in his career) and xantares won tier 8 dreamhack yes? he probably should respect those bots.
2020-04-10 21:02
They need win something to have respect? Respect should always be. Isnt it?
2020-04-10 21:06
no respect for overrated players
2020-04-10 21:07
overrated players = s1mple perfecto boombl4 flamie
2020-04-10 21:12
Your logic is bad. All the people on this planet deserve respect
2020-04-10 21:12
you can respect ppl outside of the game. but in game you should no respect at all.
2020-04-10 21:12
#207
zet | 
Switzerland MRKNUSPER 
thats your average russian cs player right here
2020-04-10 21:14
no scene talking?
2020-04-10 21:14
#211
zet | 
Switzerland MRKNUSPER 
nt neanderthal
2020-04-10 21:15
(c) typical toxic teammate
2020-04-10 21:18
Typical guy who saying truth
2020-04-10 21:18
#205
zet | 
Switzerland MRKNUSPER 
edit
2020-04-10 21:14
#224
 | 
Canada sexiestuser 
if everyone in fpl followed your logic morons like aunkere would already get spat in the face in matchroom
2020-04-10 22:14
nt sister
2020-04-10 22:14
#227
 | 
Canada sexiestuser 
nt autist
2020-04-10 22:19
then, in this case, they disrespected the kid...
2020-04-11 13:52
lmao loba is back after 1 day. i expected at least few days. mikey probably send him a nice paycheck to keep playing :)))))))))
2020-04-10 20:56
I have always suspected that this kid had 0 character after that FPL match where, s1mple's team defeated coldzera's team 16-14. Now it's confirmed, he just play for stats and make his team mates stay in bad position. I remember that in the last round it could become 15-15 had Coldzera not been flanked from Ivy, where Aunkere left that spot. I could clearly see at Cold's face his frustration with his stupid death which lead to lose the last round. #AunkereBetaKid
2020-04-10 21:11
S1mple two years ago called the Aunker stupid. youtube.com/watch?v=2liQrqJfPYk
2020-04-10 21:24
#231
 | 
Ukraine Hierophant 
okay aunkere young talent. and new generation will dictate own rules (through few year we must see) xantares is okay but scream :DD the same this like tenz (icon for kids)
2020-04-10 22:26
#240
 | 
Turkey Onderkalu 
before that xantares’s clip he said “new players not respect pro player (pressing tab) who the fuck they are? nobody want play with that idiots.device loba etc. not playing fpl cause of that. its my last match probably i dont want play...
2020-04-10 23:40
#244
JaCkz | 
Sweden shonk 
first vid, xantares asked if b rotation is taken . they said yes and he started yelling like abnormal, what should they say? yes its taken but i will give it to u my dear lord? i really want to hear ur answer. feels like xantares is in a bad mood 24/7, screaming omanukye after every singe death, he should really work on it.
2020-04-10 23:49
take the dick out of your mouth when you speak at least then we can talk about the business between your mom and me aHAHDUASFASUÜ
2020-04-11 13:28
hes a retard but most ppl are too dumb to see it they just see headshots))
2020-04-11 13:45
#245
JaCkz | 
Sweden shonk 
u guys should really consider about gettinig ur own opinion. sad too see all of u jumping on this hype train after lobas tweet
2020-04-10 23:50
+1 just fanboys that don't even watch fpl, now as soon as their idol complains they talk shit on it lol
2020-04-11 12:54
XANTARES and Scream two big aimer & Disrespectful BOT fpl players
2020-04-11 09:20
#256
 | 
Croatia KockicaRekt 
no
2020-04-11 11:55
georgian no scene cries LUL
2020-04-11 12:32
why would xantares get respect? is he some sort of top tier player or a hall of famer and I don't know?
2020-04-11 12:48
#294
Snax | 
Europe Bambi_AT 
most of pro players respects (and not for show off or 'i'm humble' shit). he will never make that much but come on bruh...
2020-04-11 15:34
you litte russian and someother kids have to know that players like s1mple xantares niko dont play fpl seriously they just playing to have fun but the little dumb brainless bitches like your aunkere roden matty they are playing seriously as fuck and sweat like a pig while playing on fpl little kids who not respect other legend players instead to learn something of them they think they are the best and thats why you kids cant go forward and kicked from fpl soon. go drink your milk and sleep all the day of your quarantine. regards the man who has a business with your mom
2020-04-11 13:38
did u ever watch niko xantares s1mple stream? yes they play serious
2020-04-11 13:39
they dont xd
2020-04-11 14:56
s1mple do play seriously for 100% im pretty sure
2020-04-11 14:57
man man man you cant tell me that they play seriously for example like on a official match there is so big different you little kids dont understand you have to know if every legendary player show his smoke moly and flash how they really play then it will be easier for the team they play against because they saw all on fpl but you brainless little kids dont understand and dont know how cs works so just stfu and drink your milk
2020-04-11 15:05
clips.twitch.tv/StrangeKathishZucchiniCh.. shut the fuck up and u mom can go sleep in garbage bye
2020-04-11 15:06
you are fkin stupid obviously they are not playing tactics they do with their team because you need 5 guys for that and not 1 but yes individually they play serious
2020-04-11 15:06
btw i would drink u mom milk cuz she is look like a cow more that an actually cow
2020-04-11 15:11
what did they say ?
2020-04-11 13:47
why respect Onlinetares and never be relevant scream
2020-04-11 13:49
Just kick this no manners ruski low iq bot
2020-04-11 14:10
#292
 | 
Russia nobody_cars 
Anyone > Scream
2020-04-11 15:06
flag
2020-04-11 16:31
expected from russian dogs
2020-04-11 16:16
#303
kennyS | 
Poland axm32 
retarded russians thats all, there is no difference between mm gold 4 faceit 3k elo or pro russians... all of them are retarded and should be banned for ever in this game or be separeted from normal players
2020-04-11 16:45
#305
 | 
CIS Bushyba 
i agree and im from ukraine(atleast can understand them) cant imagine how is for others , must be pure cancer
2020-04-11 17:05
#307
 | 
Croatia gmchanger97 
he is russian.. like that is only problem in fpl..
2020-04-11 18:09
Well we can say goodbye to all kiddos made the Fpl looking like a new MM mode.
2020-04-11 18:17
forZe
1.29
Apeks
3.44
Endpoint
1.33
HONORIS
3.22
Natus Vincere
1.60
NiP
2.38
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.