Thread has been deleted
Last comment
Michael Jordan Or Wayne Gretzky
XANTARES | 
Germany smartest_hltv_rightist 
Who was the most dominant in his respective sport? Discuss, keep it civil. :)
2020-05-04 11:57
Topics are hidden when running Sport mode.
Gretzky is overrated, Ovi is goat
2020-05-04 11:58
13 replies
#14
 | 
Sweden flippig
Flag checks out
2020-05-04 12:03
11 replies
explain Mohamed, please
2020-05-04 12:06
10 replies
#22
 | 
Sweden flippig
Looked like russia first when i glanced at it, my bad. Point is oveckin is far from goat
2020-05-04 12:09
9 replies
Slavakia and Russian are the same pretty much
2020-05-04 12:11
8 replies
Make sure you dont get involved in things you have no clue about
2020-05-04 12:16
3 replies
So you're gonna tell me Russia and Slovakia aren't both corrupt shitholes?
2020-05-04 12:32
2 replies
literally whole world fights with corrupcy, that was a stupid question. try again
2020-05-04 15:23
1 reply
Do you know how to read? I said SHITHOLES
2020-05-04 15:56
Nope, you are clueless, go away.
2020-05-04 20:19
1 reply
nt jew
2020-05-05 11:33
#79
Zero | 
Slovakia S1W0
You obviously know everything about corruption since you are from Portugal
2020-05-04 22:08
1 reply
You're a smart man
2020-05-05 11:33
#38
 | 
Europe obvious
lmfao no
2020-05-04 15:24
these are two different sports bro, you can also ask LeBron, Ronaldo or Ovechkin which one is better
2020-05-04 11:58
8 replies
flag checks out
2020-05-04 12:00
3 replies
what?
2020-05-04 12:00
2 replies
comparing 2 top2 players with 1 Russian guy who is not even arguably top 3
2020-05-04 12:02
1 reply
#82
 | 
Finland kalza1
2 top1 players* ;)
2020-05-04 22:11
#6
Zeus | 
Ukraine Najara
Ronaldo >>> Lebron >>> Ovechkin
2020-05-04 12:00
Two different sports? Did you understand my question? Do you know what respective means?
2020-05-04 12:00
1 reply
3 different.
2020-05-04 12:01
#49
ropz | 
United States VadeCS
Mcdavid is best
2020-05-04 15:58
Jordan easily
2020-05-04 11:59
3 replies
Really? Why?
2020-05-04 12:01
2 replies
#51
ropz | 
United States VadeCS
Cause basketball relies more off of individuals then a deep roster. U can make a great team thatll contend in the playoffs with 3 star caliber players, but in hockey, u need a deep roster with depth to be able to go on a run in the playoffs.
2020-05-04 16:00
1 reply
ok thanks for the insight. Im not too familiar with both sports.
2020-05-04 17:36
#12
 | 
Sweden flippig
Gretzky probably but MJ is still greater imo
2020-05-04 12:02
Gretzky was but way smaller sport especially during his time
2020-05-04 12:03
It’s just nutty that Gretzky have made so many points, and is SO far ahead of everyone.
2020-05-04 12:04
5 replies
#19
 | 
Sweden flippig
Brittish hockey knowledge : m.youtube.com/watch?v=R9GmKoA_Ia4 xd
2020-05-04 12:07
4 replies
#20
 | 
Mongolia günT
LMAO
2020-05-04 12:08
Not British :)
2020-05-04 12:17
#44
 | 
United Kingdom 3Head
there are 66 million people living in Britain, i would guess 500 thousand of them have seen a game of ice hockey before.
2020-05-04 15:43
#53
ropz | 
United States VadeCS
Bahaha
2020-05-04 16:01
#16
 | 
Mongolia günT
Yeah that's definitely Gretzky, but not because he's a greater athlete.
2020-05-04 12:06
You guys need to watch „Last Dance“ documentary. It is soooo fucking good
2020-05-04 12:06
7 replies
#21
 | 
Mongolia günT
It's elite.
2020-05-04 12:09
is it on youtube?
2020-05-04 20:20
5 replies
netflix
2020-05-04 21:54
4 replies
i ain't paying for that
2020-05-04 22:00
3 replies
then pirate it. it is worth it.
2020-05-04 22:01
2 replies
ye i defs will
2020-05-04 22:01
1 reply
you wont regret it, I promise.
2020-05-04 22:01
Gotta be Gretzky right?
2020-05-04 12:14
Hockey is irrelevant in my country. I have no idea who gretzky is.
2020-05-04 12:15
1 reply
#54
ropz | 
United States VadeCS
Yarak
2020-05-04 16:01
Wayne Gretzky definitely had the best sports video game of all time, Wayne Gretzky's 3D Hockey for N64. You can even fistfight players if you check them too much. All Michael Jordan joints were some shovelware shit.
2020-05-04 12:38
3 replies
yeah but how is that relevant here?
2020-05-04 12:41
2 replies
this is a site about video game, so very relevant.
2020-05-04 15:13
1 reply
ehm no. not at all. this is off topic.
2020-05-04 15:38
Tony Hawk! Gretzky lost his Rap Battle vs the real GOAT youtube.com/watch?v=goMYHB2Grvg
2020-05-04 12:42
1 reply
+1
2020-05-04 15:25
hockey KEKW
2020-05-04 15:15
who the fuck is wayne gretzky? a fucking nonamer lmao
2020-05-04 15:20
6 replies
#55
ropz | 
United States VadeCS
Go eat a bat. China to talk about no namers
2020-05-04 16:02
5 replies
bat>burger
2020-05-04 16:03
4 replies
#58
ropz | 
United States VadeCS
Ur logic seems flawed. Burgers dont give us virus
2020-05-04 16:03
3 replies
not yet
2020-05-04 16:06
2 replies
#60
ropz | 
United States VadeCS
Message me when they do
2020-05-04 17:19
1 reply
will do
2020-05-04 20:09
MJ vs WHO
2020-05-04 15:21
If u r in a basketball game I'll take jordan If u r in a Hockey game I'll take Gretzky \closed
2020-05-04 15:23
MJ or who?
2020-05-04 15:37
Hockey isnt a sport LOL
2020-05-04 15:39
2 replies
#56
ropz | 
United States VadeCS
Expected from third world country
2020-05-04 16:02
Both NHL and NBA are entertainment right : ] Still funny to watch hockey tho - i think we have like 40 full time pros from DK, but we have beaten both USA and Canada haha. Never beaten sweden tho >;p
2020-05-04 22:02
#43
 | 
United States TrashPanda
Tom Brady
2020-05-04 15:40
1 reply
#69
 | 
Faroe Islands Arismendi
overrated
2020-05-04 21:55
#45
 | 
United Kingdom 3Head
no clue about either.
2020-05-04 15:44
1 reply
haha exactly - thats why i like UK, its all about football and any other sport can just go away :D
2020-05-04 21:59
Michael Jordan basketball player that will ever exist
2020-05-04 15:45
lets let the Number of Views decide this one NHL-5 NBA-5 Mil
2020-05-04 15:48
#50
cam | 
United States girls
lemieux>gretzky
2020-05-04 15:59
the beast MJ vs who ?
2020-05-04 16:01
#63
 | 
Libya OG_TOP_1
Michael Jordan or who?
2020-05-04 20:09
It's unbelievable, I know that the both countries are very similar, but all famous Canadians I look for are married to American women, what's wrong with the Canadian woman? Jim Carrey Seth Rogen Ryan Gosling Ryan Reynolds (two times none canadian) Will Arnett and many others serious what happen? :D
2020-05-04 20:17
1 reply
#78
 | 
Canada [CT]
Spend a lot of time in LA you tend to meet a lot more American women than canadian women there
2020-05-04 22:07
Jordan. He made the NBA basketball a thing internationally while no one gives a shit about ice hockey in most of the countries.
2020-05-04 20:16
11 replies
Tbh. no one gives a fuck about basketball in a lot of countries : ] MJ is a shoe and nothing more in Europe...
2020-05-04 21:57
10 replies
#84
 | 
Lithuania KingOfPing
u wrong dude about MJ :D both left huge impact in sports they played.
2020-05-04 22:14
4 replies
haha : D basketball isn't that popular in Denmark tho - i think it's because we don't have as many africans as US.
2020-05-04 22:17
3 replies
#86
 | 
Lithuania KingOfPing
it depends on country, like in Lithuania hockey isn't popular, in other countries maybe basketball or hockey also, in uk nobody cares both :D
2020-05-04 22:19
2 replies
UK is all about football in spite of they haven't won anything in professional football as a national team: D that is passion <3
2020-05-04 22:24
1 reply
They did good on rugby don't say it like that... But everyone hates them and rugby outsiders would support New Zealand or Ireland instead of them.
2020-05-04 22:30
Basketball wasn't a thing in Turkey in the late '80s. Then Jordan came and kids&teenagers didn't sleep and roleplayed fever to watch the GOAT on business. Then these kids&teenagers became older and started to play basketball to represent their country on NBA and they did it. It's nothing but a shoe on Scandinavia so I can understand your point of view. But basketball is a very popular sport in the Balkans, Baltics(except Estonia), France and Germany.
2020-05-04 22:23
3 replies
I love the fan culture to basket matches in greece : ) aris, pana, olymp. and so on... just crazy
2020-05-04 22:25
2 replies
There are also Partizan, Crvena Zvezda(I hope I didn't write that wrong), Fenerbahçe(Galatasaray fan speaking, our team sucks at basketball so we root for Anadolu Efes) etc. Balkans are madlads when it comes to sports, they would eat American fans alive.
2020-05-04 22:28
1 reply
Actually i had tickets for gala besiktas in march, but it was cancelled because of the corona : ( but i went to the belgrade derby (football) last year...they are doing so well their fans :]]
2020-05-04 22:31
#91
device | 
Denmark 4vs0
thats a pure lie lmao "Of the 195 countries in the world, over 100 of them have their own basketball leagues or national team, with some teams participating in regional associations like the Euro League. With so many teams dotting the globe, it's no surprise that there are an estimated 70,000+ professional basketball players in the world." sportsshow.net/top-10-most-popular-sport.. The International Ice Hockey Federation (IIHF) is the formal governing body for international ice hockey, with the IIHF managing international tournaments and maintaining the IIHF World Ranking. Worldwide, there are ice hockey federations in 76 countries.
2020-05-04 22:27
jordan even tho hockey>basket
2020-05-04 21:59
#80
Zero | 
Slovakia S1W0
wayne ofcourse
2020-05-04 22:09
WAYNE GRETSKY NUMBER NINETY NINE NEW YORK RANGERS
2020-05-04 22:11
#83
Jame | 
Norway pagant
Sebastian Vettel.
2020-05-04 22:12
1 reply
#87
 | 
Lithuania KingOfPing
Teftel :D
2020-05-04 22:19
#94
 | 
Malaysia Suno[t]
michael and WHOOO
2020-05-04 22:30
Cloud9
1.97
Spirit
1.87
GGPR
2.82
Rise
1.43
Natus Vincere
1.61
FURIA
2.25
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.