Thread has been deleted
Last comment
(18+) GoT bang, marry and dispatch from life
 | 
United States low_quality_bait 
bang: Melisandre / The Red Lady marry: Talisa dispatch from life: Cersei please keep it clean (no pedos allowed)
2020-05-16 19:15
Topics are hidden when running Sport mode.
bang: Podrick marry: Tywin kill: littlefinger
2020-05-16 19:19
pedo
2020-05-16 19:21
daun?
2020-05-16 19:22
podrick was a fuken kid
2020-05-16 19:24
so was literally everyone
2020-05-16 19:25
#21
 | 
United States TrashPanda
+1 literally damn near every main character in the books is under 18 lol
2020-05-16 19:27
Bang: Bathtub dragon girl that Viserys fucks in season 1 Marry: Margaery Kill: Daenerys
2020-05-16 19:19
bang : Margaery marry : Cersei dispatch from life : Daenerys
2020-05-16 19:20
Marry Cersei? Did you learn nothing from the first season?
2020-05-16 19:27
Just her husband doesnt want to sex her, and he was fatty and ugly
2020-05-16 23:18
#5
 | 
Belgium Ipufobanned
fuck: ipufosenia marry: ipufosenia kill: low_quality_bait
2020-05-16 19:22
u wan hav a wank at me ded corps eh?
2020-05-16 19:23
#9
 | 
Belgium Ipufobanned
i change my awnser kill: all british people
2020-05-16 19:23
good that i aint really british then my homie
2020-05-16 19:25
bro
2020-05-16 22:35
Expected af. He's french 100%
2020-05-17 15:01
Bang: Nathalie Emmanuel Marry: Margaery Dispatch: Cersei
2020-05-16 19:22
#10
 | 
United States TrashPanda
Bang: Margaery Marry: Arya Dispatch: Daenerys Kill: Cersei
2020-05-16 19:23
why pedoburger
2020-05-16 19:24
#18
 | 
United States TrashPanda
Ok
2020-05-16 19:26
Arya 23 men
2020-05-16 19:27
arya like 11 in season 1
2020-05-16 19:28
14 (actress)
2020-05-16 19:29
Where did you specify s1?
2020-05-16 19:37
he didnt specify season so i have to think whole show
2020-05-16 19:52
#71
OK | 
Albania Edjon
name
2020-05-16 23:18
Lukas Bohm Rosenbauer
2020-05-17 00:51
#83
OK | 
Albania Edjon
idiot
2020-05-17 08:39
cya in 10 racist
2020-05-17 13:45
#90
OK | 
Albania Edjon
0/8
2020-05-17 14:05
cry is free
2020-05-17 17:37
??????????????????????? she's like 25 lol
2020-05-17 03:37
i dont know any of them
2020-05-16 19:25
I haven't watched GoT my friend says its pretty much porn, is he right?
2020-05-16 19:25
#19
 | 
United States TrashPanda
No
2020-05-16 19:26
no, 5 titties per episode with ocassional cock n pussy here and there edit: make it ten pairs of titties / ep
2020-05-16 19:27
pretty much porn with swords
2020-05-16 22:35
Nope. U get occasional exposure , but most of it is not even worth looking at
2020-05-16 22:36
occasional??? every episode in season 1 borderline porn in the lesbian scene with the mustache guy
2020-05-16 22:39
Bang: Melisandre Marry: Daenerys Dispatch: Cersei
2020-05-16 19:25
bang : Cersie (she may be villain but she is hot, i would bang her everyday ) marry: Melisandre (she gives me her powers, and bang her too) dispatch from life: daenerys (overhyped dumb bitch)
2020-05-16 19:30
nt u just from alabama
2020-05-16 19:54
#61
 | 
Serbia DjapeZ
Who cares if shes villain if shes good mans
2020-05-16 23:02
#27
fnx | 
Portugal lovessd
bang : dragon marry : daenerys dispatch : dragon's eggs
2020-05-16 19:30
Bang: all the redheads Marry: all the redheads and blondies Kill: all men
2020-05-16 19:33
LOL am I the only one who actually liked Cersei?
2020-05-16 19:37
well you probably fuck your sister you inbred fuck
2020-05-16 19:53
#62
 | 
Serbia DjapeZ
name checks out
2020-05-16 23:03
#26 aM i ThE oNlY oNe
2020-05-16 19:54
Not just that, I like her personality too.
2020-05-16 19:58
then there is something wrong with you
2020-05-17 13:51
Im pretty fine, I just like girls who are cocky, doesn't take shit from anyone etc
2020-05-17 14:10
bang Margaery Marry Daenerys Dispatch Cersei
2020-05-16 20:01
Fun thread, many good choices Bang: Ygritte, Redhead wildling GF of Snow (who knows nothing) ew.com/article/2013/03/12/game-of-throne.. Marry: Wildling female Chieftain, who dies during sea evacuation (danish actress) ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/dansk-sku.. Kill: I honestly don´t know. All leading actresses are rather attractive. But as character, it would have to be Cersei
2020-05-16 20:07
bang: Sandor 'The Hound' Clegane marry: Samwell Tarly dispatch from life: Daenerys Targaryen
2020-05-16 20:11
#55
 | 
Iceland viggerey
what the fuck
2020-05-16 22:44
Samwell Tarly is by far the sweetest, smartest, most loyal and bravest man in GoT - and Daenerys is pure powergreedy warmonger - are those so strange choices?
2020-05-16 22:56
#63
 | 
Iceland viggerey
The hound :D
2020-05-16 23:05
Well... he seems like he could need to be spoiled rotten - would love to :)
2020-05-16 23:13
Bang: def Daenerys, just to realize she's all surface and her pussy feels just as fat as any other girl Marry: Ramsay Bolton's brunettelover (the dogkeeper's daughter or some shit, the girl who bites Ramsay bloody in one sex scene) Kill: I dunno...Margaery. annoying little shit she is
2020-05-16 20:12
Yeah, Myranda, she was hot 🍆
2020-05-16 20:40
bang: jon snow / jaime marry: talisa (xd) dispatch from life: daenerys
2020-05-16 20:14
talisa is fucking hot
2020-05-16 20:50
stopped reading at (18+) because i am 12
2020-05-16 20:15
+1
2020-05-16 22:36
Good kid. Good parenting.
2020-05-16 22:59
+1
2020-05-16 23:15
#44
 | 
India LodFresa
Bang: Doreah Marry: Cersei Dispatch: Daenerys
2020-05-16 22:33
bang the girl with big boobs who gives poison in the jail cells to that guy marry melisandre kill daenerys
2020-05-16 22:39
Bang: This sand snake girl that looks like a lesbian Marry: Sansa Kill: idk men i would probably genocide some people
2020-05-16 22:39
germans and genocide, yikes
2020-05-16 23:47
this comment was more than expected
2020-05-16 23:53
bang: Margaery tyrell marry: Talisa dispatch from life: Dany
2020-05-16 22:39
Bang: Margaery Marry: Daenerys Dispatch: Cersei
2020-05-16 22:40
#56
mhL | 
Poland Roxin
Same
2020-05-16 22:46
#54
 | 
Iceland viggerey
fuck DANAYRES marry margery kill arya
2020-05-16 22:43
#57
 | 
Poland MateuZinho
Fuck and marry; Misandrei Kill: Cersei
2020-05-16 22:47
LMAO GoT andies
2020-05-16 22:59
its literally a tv show LMFAO
2020-05-16 23:16
you mean mild porn?
2020-05-17 00:48
bang: Ygritte marry: Xaro Xhoan Daxos dispatch from life: big gregor
2020-05-16 23:06
#65
 | 
France Palmoleeve
bang : Sansa Stark ( best choice in last seasons ) marry : Missandei of course kill : Cersei ( too dangerous for every not lannister people )
2020-05-16 23:11
Vikings >>>>>>>>>>>>>>>>> game of thrones
2020-05-16 23:14
Bang: Missandei Marry: Daenerys Kill: Arya
2020-05-16 23:17
You actually chose the red lady over Daenerys Targaryen???????????????????????????????????????
2020-05-16 23:31
dany was overrated dumb bitch
2020-05-17 02:49
i would bang that dragon pussy 11/10 times
2020-05-17 03:33
bang: dragon girl marry: cersei kill: Ed stark
2020-05-17 01:00
Bang: Margaery Marry: Arya Dispatch: Daenerys
2020-05-17 03:10
Bang: low Marry: quality Dispatch from life: bait
2020-05-17 08:41
wtf
2020-05-17 14:40
bang: That whore with them big tits marry: Daenerys dispatch from life: Cersei
2020-05-17 13:48
bang: missandei Marry: Sansa dispatch: yara greyjoy
2020-05-17 13:49
Bang: Tyene Sand (Hot af for me) Marry: Gilly (Could make good wife) Dispatch: Sansa( She is most annoying fucker in the show imo)
2020-05-17 13:49
#92
 | 
Finland HARD4ENCE
Bang: Cersei Marry: Daenerys Dispatch: Sansa
2020-05-17 14:16
bang : Sansa / Arya / Gilly marry : Margaery dispatch : Cersei / Daenerys
2020-05-17 14:58
#97
 | 
Brunei cyLoL
Bang:dosia Marry:pansy Dispatch:kngv
2020-05-17 15:04
bang : red head melisandre marry : red head wildling kill : red head stark
2020-05-17 17:41
bruh
2020-05-17 21:43
The Lord of the Rings > Game of Thrones
2020-05-17 21:44
Complexity
1.60
Heroic
2.39
Natus Vincere
1.47
mousesports
2.62
ORDER
1.37
Rooster
2.99
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.