Thread has been deleted
Last comment
Bymas is just 16 chill out
 | 
India Noobdian 
Guys he's literally 16 just chill he'll obviously get better these are just his first fucking games playing for a top side But yes Lekr0 would have been better
2020-05-26 15:00
Topics are hidden when running Sport mode.
why did NiP kick Lekro and take some noname player
2020-05-26 15:01
#3
flusha | 
Cambodia PigFace 
the NIP org is braindead thats why... they kept GTR for years when he was playing like a silver
2020-05-26 15:02
#4
 | 
India Noobdian 
Hampus isn't a no name But yeah shit decision Lekr0 was a major asset
2020-05-26 15:03
Lekr0 is not a proper igl while Hampus igl a team from nowere to tier 2-tier3 before
2020-05-26 15:28
#56
 | 
India Noobdian 
Lekr0 could frag tho?
2020-05-26 17:42
#60
Coronaz | 
China imd0g 
private:cheat
2020-05-26 17:44
#2
 | 
Germany DEBlL 
brollan was 10 times better when he was 16
2020-05-26 15:02
in first games??? yeah sure thing buddy
2020-05-26 15:03
#6
 | 
India Noobdian 
Exactly
2020-05-26 15:03
#12
 | 
Belgium Ipufobanned 
#11
2020-05-26 15:09
#11
 | 
Belgium Ipufobanned 
hltv.org/matches/2323793/ago-vs-red-rese.. 1st game in red reserve at 15 years old
2020-05-26 15:09
ure comparing rr with faze ?
2020-05-26 15:13
#17
 | 
Belgium Ipufobanned 
RR was #19 team at its peak,exactly like faze right now
2020-05-26 15:14
so vitality is #30 right now?
2020-05-26 15:16
#22
 | 
Belgium Ipufobanned 
no no vitality #10
2020-05-26 15:17
but faze is better than vitality
2020-05-26 15:18
#26
 | 
Belgium Ipufobanned 
NT last time they played was at katowice,but vitality choked vs g2 so they couldnt get to 32-0 them
2020-05-26 15:19
ok
2020-05-26 15:23
Biggest load of horseshit iv ever read. Vitality isnt Even top 30 in reality when zywhoo is playing like a bot. Whos gona carry Apex, shox and rpk now.
2020-05-26 15:33
#47
 | 
Belgium Ipufobanned 
very bad team only 4th at their most recent tournament
2020-05-26 15:34
So? Faze #3. Vitality having fun loosing 0-2 to ence OMEGLUL, and to nip. Holy shit vitality is bad
2020-05-26 16:49
#53
 | 
Belgium Ipufobanned 
OMG!!! THEY LOST TO ENCE... A MATCH THAT TOTTALLY MATTERED IN THAT TOURNAMENT
2020-05-26 16:50
Yes ence while having fun beat i Vitality. They are utter shit now that zywoo is barely top 20
2020-05-26 16:58
in my ladder faze is top 10 but ok. maybe in ur logik theyre 19th
2020-05-26 15:30
#25
 | 
Belgium Ipufobanned 
where did you find a tier 67 tournament omg
2020-05-26 15:18
#30
 | 
India Noobdian 
Ago hahaahah
2020-05-26 15:27
#37
 | 
Germany DEBlL 
they beat fnatic on lan and astralis in that lineup
2020-05-26 15:29
#38
 | 
Belgium Ipufobanned 
AGO was #16 team
2020-05-26 15:29
niko is watching him since 2018... i think he knows the potential of bymas
2020-05-26 15:12
Dude this is his 2nd pro game and he's joining one of the best team in the world. Give him a few games
2020-05-26 15:27
magixx is 16 as well lol
2020-05-26 15:03
#9
 | 
Russia NorthRussian 
Magixx playing in pro-scene from September Bymas fastly picked and played only 4 maps without long training with team
2020-05-26 15:06
#8
 | 
Russia ImAmnesiac 
Give him some time, its first time when he playing in such a team, ofc he has pressure on him
2020-05-26 15:05
#31
 | 
India Noobdian 
Exactly
2020-05-26 15:27
guys dont take serious bymas threads made by 10 years old kids they are just making threads and drinking coke zera at home without pressure and brain
2020-05-26 15:06
#35
 | 
India Noobdian 
Are you brain-dead or something? Lmao bro he's literally just a kid 16 years old playing along side the world's best
2020-05-26 15:28
man i am in the same page with you read again please i am defending your opinion
2020-05-26 15:30
#55
 | 
India Noobdian 
Fuck sorry XD I thought you were one of those kids 🤣🤣
2020-05-26 17:42
#13
KRIMZ | 
Denmark slacking 
exactly, 16 is too young to join a tier1 team needs to gain experience elsewhere
2020-05-26 15:10
#14
 | 
Belgium Ipufobanned 
#11 (brollan)
2020-05-26 15:12
#19
KRIMZ | 
Denmark slacking 
brollan had hundreds of game played on red reserve / godsent before joining fnatic this guy has a handful lol
2020-05-26 15:16
Theres no age that determines when you are ready for something. Sure, experience is important, but, sometimes, its not about how much experience you have, its about, how you learn from the experiences that youve had. 2 people can go through the same thing in life. One will have learned from it to a higher degree than the other maybe, depends on how much dedication or devotion there is. But pretty much, You are ready when you are ready, i think its good that young talents get to be included, because, sometimes they go to waste. Faze probably saw potential in him and would give him a shot yea?
2020-05-26 15:16
#23
KRIMZ | 
Denmark slacking 
they have no idea if the guy is ready or not, this is just a blind pick and it's not a good idea
2020-05-26 15:17
Lekr0 was not an option imo, since Olof will come back soon.
2020-05-26 15:24
Heat0n would be better than Bymas
2020-05-26 15:25
#33
 | 
Brunei cyLoL 
Bymas should be dropped not waste of space who 🚗 about his age
2020-05-26 15:28
+1
2020-05-26 15:31
#50
 | 
Brunei cyLoL 
Ty men)) means a lot you +1 me
2020-05-26 15:45
chill out
2020-05-26 15:28
magixx is also 16 and better Nivera is 17 and 999 times better
2020-05-26 15:31
#43
 | 
Lithuania KingOfPing 
its not just 16yo, magixx is also 16yo but bymas have literally 0 experience in pro cs while magixx same age looking much better because already playing in spirit half a year or longer. Give Bymas 1 year in pro cs (not mean that is in faze) and he shows much better.
2020-05-26 15:32
+1
2020-05-26 15:36
Fnx won a major with 16y.
2020-05-26 15:33
#58
 | 
India Noobdian 
Just get out of here pls
2020-05-26 17:43
but its true LUL
2020-05-26 18:15
#62
 | 
India Noobdian 
Ok
2020-05-27 10:36
He is obviosuly unexperienced and does some weird stuff. But comeone he is 16, playing for FaZe ofc he will be stressed af, anxiety might pop for the guy. He is a great player, be easy on the guy. People are just toxic, cause they have shitty lives, and bymas living their dream life when he is half their age. Lmaooo
2020-05-26 15:33
what is this argument hes just 16? dont pick him up if hes not up to the level because of his age lol. imagine some young player in football playing bad and ppl saying hes just 18 or smthg, if you play on this level you need to perform on this level no matter the circumstances
2020-05-26 15:35
Magixx best 16yo
2020-05-26 15:46
#57
 | 
India Noobdian 
Yah I am.16 myself too XD
2020-05-26 17:43
#63
 | 
Indonesia GuyFromPoland 
Wtf Indians caring about age 🤨
2020-05-27 11:26
Nexus
1.29
TheDice
3.46
Izako Boars
2.64
lvlUP
1.48
FATE
1.53
AVEZ
2.44
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.