Thread has been deleted
Last comment
XYP9X FAZE
 | 
Brazil r0ccky 
IT'S REAL?
2020-05-27 18:38
Topics are hidden when running Sport mode.
-rain yes.
2020-05-27 18:39
#2
 | 
Europe Drofwer 
nope
2020-05-27 18:39
#3
 | 
Nepal askyee 
he didnt even leave astralis but ppl still are postin shit like this ;f
2020-05-27 18:40
#7
 | 
Nepal askyee 
takes leave =/= leaves
2020-05-27 18:41
hes in the forest takin leaves wtf ur talkin?
2020-05-28 13:31
#101
 | 
Nepal askyee 
ahh, fck
2020-05-28 13:31
"takes leave" does not mean he is leaving lmfao
2020-05-27 18:41
#81
 | 
Denmark FazeUpAssDown 
0/8.....
2020-05-28 13:19
Yeah i already read that article xD What does it have to do with anything here?
2020-05-28 14:56
African English LOL
2020-05-28 13:21
wow, they brought in another player while Xyp takes a break, almost like a 4 man roster doesn't work
2020-05-28 13:23
mad
2020-05-28 13:29
Stop dude
2020-05-28 13:24
mad pennyS fan
2020-05-28 13:29
Shit up african
2020-05-28 13:30
ahah funny name "jonathan e neighbour" so funny you're cringe
2020-05-28 13:31
#96
 | 
Denmark Zaerdna 
Actual 6iq
2020-05-28 13:30
ok basic denmark population man
2020-05-28 13:30
+1 lmfao
2020-05-27 18:42
what is a ;f
2020-05-27 19:04
#41
 | 
Nepal askyee 
just ;f
2020-05-27 19:05
;f for you
2020-05-28 03:05
#77
 | 
Nepal askyee 
;f
2020-05-28 12:14
#4
 | 
Sweden frizzahh 
Man sometimes i wonder how low iq hltv users have
2020-05-27 18:40
Man sometimes i wonder how low iq hltv users have
2020-05-27 18:43
you again
2020-05-27 18:44
#24
 | 
Portugal EddyParera 
Man sometimes i wonder how low iq hltv users have
2020-05-27 18:46
Yeah ik, imagine having a sAw flair
2020-05-27 18:46
#31
 | 
Portugal EddyParera 
Yeah ik, imagine having a osama flair
2020-05-27 18:47
nt no scener
2020-05-27 18:48
fox>all africa for the next 1000years combined
2020-05-27 19:06
wtf as soon as Africa gets water and power, we will see pro Africans man. Give them 30 years of western donations!
2020-05-27 23:24
thanks joe pls give water
2020-05-28 13:18
I ship you some right now my brother. Stay safe!
2020-05-28 13:19
thankyuou
2020-05-28 13:19
you know "takes a leave" doesnt mean leaving the team right?
2020-05-27 19:16
#75
 | 
Sweden frizzahh 
You know What takes a leave means?
2020-05-28 11:38
What a dumbass
2020-05-28 11:40
2020-05-28 13:18
XYP9X 5TH MAJOR EZ
2020-05-27 18:42
#17
 | 
Ukraine ksay 
are people actually that dumb or just 2mil iq baiting?
2020-05-27 18:43
nope nobody can be this stupid
2020-05-28 13:20
#33
 | 
Netherlands wesbvb 
no
2020-05-27 18:49
#36
 | 
China CantBanMe 
nope
2020-05-27 19:02
Takes a leave =/= Leaves
2020-05-27 19:09
what in the fuck are you talking about
2020-05-27 19:13
#50
 | 
Serbia TheSerb 
This came to my mind when i read the article My lord imagine this squad Niko Cold Rain Broky Xyp9x I just got wet and i dont own a pusse
2020-05-27 19:18
#69
 | 
Brazil Capi___ 
Kkkkkkkkkkkk
2020-05-28 03:08
#51
 | 
Europe Drofwer 
he will go for Valorant pro?
2020-05-27 19:26
wtf.. relax man , they just need some time to enjoy their millions and spend a little , you know?? that's the point of having multi-men roster when youre making million$$$$ you gotta spend it at some point so u bring these guys to replace u for a bit while ur chillin in the Bahamas , all makes sense no?
2020-05-27 19:39
Just wait, astralis org is trash and will kill the team
2020-05-28 13:24
#55
Thorin | 
Sweden Kubey 
He didn't leave Astralis and neither did Glaive
2020-05-27 19:41
#63
 | 
Europe LoookATme 
But he can leave them
2020-05-27 23:24
#67
 | 
Denmark Two_Inch_Man 
For F’s sake Get a grip...
2020-05-28 02:05
no, fnx will replace broky and taco will replace bronhas, fallen will replace rain and fer replace niko, ez major
2020-05-28 03:11
#71
 | 
Brazil millerjmatos 
source?
2020-05-28 03:35
Trust me bro.
2020-05-28 03:46
No.
2020-05-28 03:46
#74
rain | 
France Wvimis 
Lmao good bait actually 6/8
2020-05-28 03:50
0 iq spotted
2020-05-28 13:21
not really
2020-05-28 13:21
4/8
2020-05-28 13:21
Holy shit, There are idiots like this guy on hltv? Honestly, not even a surprise.
2020-05-28 13:25
FAZE: NIKO COLD GLAIVE XYPN9X DEVICE (wait for that in August or something) +exclusive Nvidia secret settings ASSTRALIS: JUGI LEKR0 MAGISK DUPREEH ES3TAG (no Nvidia settings anymore) Man City Money at work bitches!
2020-05-28 13:32
Waste of money. FaZe looks strong right now. They dont need another change
2020-05-28 14:58
Beyond
2.73
Invictus
1.43
ALTERNATE aTTaX
1.35
HONORIS
3.19
Secret
1.80
Tricked
1.96
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.