Thread has been deleted
Last comment
Real top 5 rn
broky | 
United Kingdom Aqishimaaa 
What you guys think are the top 5 teams rn? in no particular order i would say astralis faze g2 spirit and furia thoughts?
2020-05-28 11:35
Topics are hidden when running Sport mode.
Astrlais/navi/Faze Astralis/Navi/Faze Astralis/Navi/faze G2 Fnatic
2020-05-28 11:37
u really think navi best after how they did in road to rio huh
2020-05-28 11:38
nt navi is the winner of the fair 2020 LAN Katowice.
2020-05-28 11:40
I didn't say Navi best Wtf, no one is worthy to be n1 astralis losing their players, Faze starting to be good, And Navi recovering from Rtr with win against so called better team vitality, which I'm pretty sure their epl and Kato results cover up their rtr
2020-05-28 11:40
#14
 | 
Ukraine StupidPro1337 
How is it playing against teams, you possibly didn't even competed?
2020-05-28 11:40
#99
 | 
United Kingdom Vitheeshan 
This is an international site, please write your comments in english
2020-05-28 12:06
+1 xDDDDDDDDD
2020-05-28 13:38
U asked for opinion and u start to criticize his opinion cuz he put navi in top 5
2020-05-28 12:03
#105
 | 
Norway MIBRpls 
u really think playing unkown CIS-teams online indicates their actual level huh
2020-05-28 12:09
#10
REZ | 
India optimusss 
Fnatic... Lmao
2020-05-28 11:40
They won epl and had semi final in Kato so good enough for top5, who else from fnatic? Liquid? Eg? Mouz?
2020-05-28 11:42
lul'vi lmao
2020-05-28 11:43
Wtf? Aren't you the same guy saying Navi good team?
2020-05-28 11:44
not rn lol top 10 for sure you literally put them top 3 lmao wtf
2020-05-28 11:45
Kato 1st which has been most prestigous event this year so far and Epl 4th with 3-2 barely missing playoffs, good enough for top3 at 2 hardest events
2020-05-28 11:47
Two hardest events so far ofc
2020-05-28 11:47
lol you seem like some hltv worker. we're making a top 5 team rn list only considering recent like past 2-3 month results.
2020-05-28 11:48
Then it' would be so fucked up like mouz 30th big 8th spirit 5th faze 4th Astralis 1st G2 second vitality 3rd, so fucked up mens
2020-05-28 11:50
for you hltv rankings are perfect. vitality won't be top 5. See my list below.
2020-05-28 11:51
Men's aren't we talking about recent results? Most recent is Rtr and dh and this is based on it
2020-05-28 11:52
1. Astralis for winning rtr and making all playoffs 2. FaZe cuz they swept group stages cleanly 3. G2 for making finals and dh playoffs 4. Fnatic for winning EPL 5. mouz for making EPL finals
2020-05-28 11:54
#124
loli | 
Japan Peine 
He's a delusional simple fan Navi won katowice sure congrats to them But then get slapped in RtR cis and if vitality didn't threw yesterday it would have been a quick 2-0 for them Navi isn't in the top 3 for sure
2020-05-28 15:56
#80
 | 
India lemuig 
cus they are actually top 3 they just lacked some gameplay in RTR and are back now beating vita yesterday
2020-05-28 12:01
check the name of the thread?
2020-05-28 12:03
#90
 | 
India lemuig 
check your eyes
2020-05-28 12:04
it says rn, it doesn't ask for hltv sense of rankings. He even says spirit for the same reasons.
2020-05-28 12:05
#98
 | 
India lemuig 
fair enough
2020-05-28 12:06
#49
 | 
France Il_padrino 
Astralis Navi G2 Faze Fnatic
2020-05-28 11:48
faze and g2 should be top 2-3,navi after them
2020-05-28 11:58
#77
 | 
France Il_padrino 
I wait to see G2-Navi and Faze-Navi
2020-05-28 12:00
it will be soon bro, tomorrow g2 and faze are playing,then winner playing vs navi O.O it will be banger mens
2020-05-28 12:03
Astralis LUL
2020-05-28 12:06
#102
 | 
United Kingdom macrocephaly 
I think I'm in the same boat as the majority that just don't really care about how teams are doing online, I'll wait until we're back in a LAN environment to see.
2020-05-28 12:08
1. ripstralis 2. g2 3. faze rest irrelevant
2020-05-28 11:38
#104
 | 
United Kingdom Vitheeshan 
+1
2020-05-28 12:09
1. No one ( yet ) 2. Astralis / Fnatic / NaVi / Faze 3. mouz / G2 4. G2 / Mouz 5. Furia 7. Spirit
2020-05-28 11:38
What kind of list is that? So if we pick astralis for second, that means fnatic navj and faze disappear?
2020-05-28 11:41
They all are top 2 for me
2020-05-28 11:42
#125
pava | 
Europe Raco_br 
Thats a tier list not a ranking
2020-05-28 16:59
hahaha
2020-05-28 11:46
I Only picked astralis bc it was first thing I saw in his list no offense
2020-05-28 11:48
no I'm laughing at other thing not Astralis thing
2020-05-28 11:49
1. navi 2. astralis 3. fnatic 4. g2 5. faze
2020-05-28 11:39
I mean , I hope NaVi do well , I support them , but they re not top 1 yet
2020-05-28 11:40
# 9
2020-05-28 11:40
Right Now Katowice was 3 months ago , it is not now .
2020-05-28 11:41
flair does't checks out
2020-05-28 11:43
I m a fan of NaVi , but I do understand they are not top 1 There is no clear top 1 for now There are like 4 candidates for it NaVi - winners of Kato , but have hard times in online Astralis - had ups and downs fnatic - were stable until RTR Faze - were stable all the time , but didnt win anything
2020-05-28 11:45
navi is a LAN team, not an online team.
2020-05-28 11:47
So ? LAN wont happen is foreseeable future , you name your list , as of right now , the online period , so the LAN results arent as valuable
2020-05-28 11:49
Watching when the corona virus is completely over, the navi will perform just as it would when winning the Katowice.
2020-05-28 11:51
I hope so
2020-05-28 11:56
#106
 | 
United Kingdom Vitheeshan 
- flamie +buster and NaVi can acc be top 1. But with this garbage player Navi will never reach no.1 again
2020-05-28 12:10
Lmao Navi top 2 hahahahdhdhd
2020-05-28 11:40
u remember navi 3 - 0 g2? cry here \___/
2020-05-28 11:41
You know that Navi isn't even any near LIKE ANY NEAR that performance in katowice right?
2020-05-28 11:42
Why rate online? navi is the winner of the fair LAN competition and is real top1.
2020-05-28 11:44
This is the list as of right now , Kato is in past
2020-05-28 11:46
It is not good to evaluate online. It's a real top1 when you have to win fair competitions in LAN.
2020-05-28 11:49
No
2020-05-28 11:50
why not? Online is very bad
2020-05-28 11:52
Every team has to adapt online now lol doesn't matter
2020-05-28 11:58
Imagine perfecto lives in Omsk, Russia lul
2020-05-28 13:38
#91
 | 
Brazil moonski 
flair really be checking out 😳
2020-05-28 12:04
NT BRA71L ♿
2020-05-28 13:39
#93
 | 
Yugoslavia RIP_MY_NIP 
but online is all we have right now. i know that it is different from LAN, but right now, online, navi just isnt that good
2020-05-28 12:05
# 118
2020-05-28 13:39
#121
 | 
Yugoslavia RIP_MY_NIP 
and that is a reason for why they arent so good right now online.
2020-05-28 13:45
#7
Xyp9x | 
India Zyncc 
Navi, astralis, MOuz, ence, G2
2020-05-28 11:39
#12
 | 
Belgium Ipufobanned 
1. G2/faze 2.g2/faze 3.astralis 4.spirit 5.fnatic(would be vitality or navi but theyre about to get banned for matchfixing)
2020-05-28 11:40
navi 3:0 g2 navi 2-1 fazedown three so navi >>>>>> g2, faze have a good day!
2020-05-28 11:42
#108
 | 
United Kingdom Vitheeshan 
Ok boomer
2020-05-28 12:13
stfu baiter
2020-05-28 13:37
#123
 | 
United Kingdom Vitheeshan 
no u
2020-05-28 15:50
#46
 | 
France agea 
I like that list but i'd put FURIA 4th instead of Spirit. G2 and FaZe are at the moment the best looking teams imo.
2020-05-28 11:48
#107
 | 
United Kingdom Vitheeshan 
Nah bcs you cant compare NA to eu rn
2020-05-28 12:12
U know, u only guy who believes in yesterday's matchfixing, other guys with brains Don't listen to you
2020-05-28 11:59
#16
leaf | 
Brazil codezera 
BIG Gen.G Spirit Astralis Heretics
2020-05-28 11:40
#29
 | 
Belgium Ipufobanned 
1.taco 2.big 3.gen g 4.heretics 5.spirit
2020-05-28 11:43
#25
JaCkz | 
Poland MatiKK_ 
G2, FaZe and Astralis are current TOP3 teams, other can suck their balls.
2020-05-28 11:42
G2 Faze Fnatic GenG Furia
2020-05-28 11:42
#31
 | 
Russia Ceo_of_navi 
Terrible list
2020-05-28 11:43
+1
2020-05-28 11:46
Mad cuz no mibr
2020-05-28 11:49
#58
 | 
Russia Ceo_of_navi 
Nt im not brazilian and i dont care about mibr
2020-05-28 11:52
Nt
2020-05-28 11:57
#115
 | 
Europe zhamp 
sure
2020-05-28 12:24
1. Astralis 2-3 FaZe G2 4 Fnatic 5 mouz don't @ me for Fnatic. They will be back believe me and I think they're better than mouz atleast. Also in future I see Fnatic at 2nd spot.
2020-05-28 11:44
Mouz top 5 and navi not top 5? Mouz wins a t58 event with 2t1 teams and is good enough to be top 5 and also last place exit on dh and shit results in Rtr? Navi deserve this top5 much more
2020-05-28 11:54
wtf? I included mouz for making EPL finals which was in late April a month ago and not ICE challenge.
2020-05-28 11:55
It was 2 months ago, and if we are talking about epl results we can talk about Kato aswell, you said most recent results ffs
2020-05-28 11:56
>ended on 12th April >2 month ago pick one while Katowice ended in feb which was 3 month ago.
2020-05-28 11:59
I guess it's better to wait until dh ends, and then we can claim who is top1
2020-05-28 12:00
top 1? I guess it will be G2. Anyways I hope they're cuz they haven't been top 1. Hope they win dh. Astralis isn't winning it probably. We will drop lower when xyp9x goes. FaZe will move up. Not so sure about Na'vi,Fnatic and mouz.
2020-05-28 12:02
Yes, but i hope for navi, piece bro
2020-05-28 12:04
it is peace xd <3<3
2020-05-28 12:04
#33
 | 
Russia MeowZer 
1 navi jr 2 navi
2020-05-28 11:44
#34
 | 
Russia Ceo_of_navi 
Fnatic Navi Faze/g2 Faze/g2 Mousesports
2020-05-28 11:44
#42
rain | 
Norway apx- 
NaVi, FaZe, G2 and Astralis is basicly the only T1 teams right now, and it's kind of impossible to rank the teams after that since EU can't play NA and Mouz+Fnatic has been kind of shit lately.
2020-05-28 11:46
na'vi??? hasn't been worse than mouz and Fnatic lately?
2020-05-28 11:56
#59
 | 
Russia RogueDecay 
1. Astralis (with gla1ve) 2. G2 3. Faze (not for long) 4. Fnatic 5. Furia for those who ask why Furia top 5? I say Furia gonna eat mouz every day of the week.
2020-05-28 11:57
#109
 | 
United Kingdom Vitheeshan 
Faze going up or down?
2020-05-28 12:15
1. Faze easily top 1 now for already maybe 14 days
2020-05-28 11:52
#65
 | 
Russia RogueDecay 
@@H@H@H@H@H@ n1
2020-05-28 11:54
#67
 | 
Europe NiKoGOD4ever 
EU : NA : 1.Astralis. 1.Furia 2.Navi. 2. Liquid 3.fnatic. 3. GenG 4.G2. 4.EG 5.mouz. 5.MIBR 6.FaZe 7.Spirit 8.Vitality
2020-05-28 11:56
#78
 | 
India lemuig 
nah liquid has dropped a lot they are more like 6th faze is doing better than liquid eg is trash these days mouz lost form will take time furia just started to show up so maybe like 10th spirit needs time mibr omegalul no explanation needed
2020-05-28 12:00
#81
 | 
Europe NiKoGOD4ever 
Its two regions rankings hello read NA and EU
2020-05-28 12:01
#82
 | 
India lemuig 
ah got it then its fine or maybe faze > mousz
2020-05-28 12:02
#95
 | 
Europe NiKoGOD4ever 
I put this low Faze because they cant replicate the same result in playoffs yet but once they start to beat those teams in playoffs then i would place them under Navi
2020-05-28 12:06
#100
 | 
India lemuig 
hmmm alright but mous are not even qualifying for playoffs so its kinda weird
2020-05-28 12:07
#110
 | 
United Kingdom Vitheeshan 
Makes sense, fnatic and mouz over faze when they cant even get to playoffs in rtr in the first place kekw
2020-05-28 12:17
#111
 | 
Europe NiKoGOD4ever 
We dont talk about the last month, i talk about the whole year, astralis,navi,fnatic won event each and mouz have been semifinals almost every event
2020-05-28 12:19
#112
 | 
United Kingdom Vitheeshan 
key word rn. Would you REALLY say mouz is a top 5 team rn with their abysmal form 0-3 in easiest group and lost to t2 teams in rtr
2020-05-28 12:21
#113
 | 
Europe NiKoGOD4ever 
We will see after this charity event if they face each other
2020-05-28 12:22
#114
 | 
United Kingdom Vitheeshan 
nah you clearly havent watched a mouz match, how can a t1 lose to BUG kekw
2020-05-28 12:23
Finally i found guy who doesn't make top 10 including eu and na in same list, rn it's impossible to compare na and eu
2020-05-28 12:02
#96
 | 
Europe NiKoGOD4ever 
T y ))
2020-05-28 12:06
#75
 | 
India lemuig 
astralis navi faze fnatic g2
2020-05-28 11:59
#86
valde | 
United States jax9 
Navi G2 Furia Heretics Astralis
2020-05-28 12:03
1-NaVi 2-G2 3-Astralis (because -2 main core players) 4-Furia 5-Faze
2020-05-28 12:08
6. Gen.G
2020-05-28 12:08
1. Astralis (tbh might have dropped now that there are no gla1ve and xyp9x any more) 2. G2 (might even be nr1 now, great form right now 3. Spirit (currently the best CIS team, showed its form against fnatic and FaZe, only lost against FaZe cuz of mirs electricity problems) 4. FaZe (3-0d their group. mir electricity MVP) 5. fnatic (form dropped off a bit, yet still I think they can pull back) Now, NaVi could easily become top5 aswell.
2020-05-28 14:34
Third Impact
1.71
Hyper
2.09
AVEZ
1.59
Wisla Krakow
2.27
CR4ZY
2.68
AGF
1.45
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.