Thread has been deleted
Last comment
48kg kid
karrigan | 
Sweden fr0pzicJ 
man dont u hate when u get one of these in your team in mm they are so annoying and toxic
2020-06-01 00:19
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
United States boombl4eatyou 
also baiter
2020-06-01 00:20
#2
 | 
Netherlands Bogdanoff 
Idk i mostly 5 stack
2020-06-01 00:20
You 5 stack with men???? Hahahahha wtf
2020-06-01 00:47
Dont you farm rice and fuck goats in Japon?
2020-06-01 00:53
#34
 | 
Sweden wtf_men 
no thats iran
2020-06-01 01:35
Fuckin is illegal in Iran. They call it Haram or some shit like that .
2020-06-01 01:56
#52
 | 
Sweden wtf_men 
I thought that's what they did with all their goats
2020-06-01 16:41
Ur from the biggest shithole on the planet you fucking retard
2020-06-01 02:10
#30
 | 
Netherlands Bogdanoff 
Its really fun when one of your Friends almost aces and then you proceed to shoot em through the head😎
2020-06-01 01:03
Just steal the ace that seems like a sick move to kill ur friend (in videogame)
2020-06-01 01:31
#42
 | 
Netherlands Bogdanoff 
What if not in videogame
2020-06-01 02:05
I ment dick move but cant edit anymore
2020-06-01 02:07
someone said it was from some shit youtuber so i g hate them even more
2020-06-01 00:20
how you know they weight 48k?
2020-06-01 00:20
their team name is 48kg kid
2020-06-01 00:22
oh i see
2020-06-01 00:22
#5
 | 
Norway masturbater 
Yea loads of 48 kg little swedes in my team always crying with their girly voices. Annoying as fuck bruv
2020-06-01 00:20
norway is such a boring country
2020-06-01 00:22
#10
 | 
Norway masturbater 
Haha mad !
2020-06-01 00:22
you asked and i answered
2020-06-01 00:23
#13
 | 
Norway masturbater 
Nah nah, you are mad because I mentioned swedish kids :)))))))))
2020-06-01 00:24
norway is not a real country but a region of sweden
2020-06-01 00:29
#19
 | 
Norway masturbater 
Nooooo! How dare you say this !!! men)) this is hard !!! NO WE ARE REAL COUNTRY!!!
2020-06-01 00:33
No mens. You stole it from us danes. The real owners of norway. Get out beta swedistan cucks
2020-06-01 00:54
#45
 | 
Netherlands toothpaste 
You both don't own shit. You're both kids sitting there typing on your computer ffs
2020-06-01 02:08
Ok Holland
2020-06-01 11:03
Haha mad !
2020-06-01 01:26
you're all northern germans
2020-06-01 02:06
U mean clan tag "48 kg kid"?
2020-06-01 01:50
#6
 | 
France bigrat557 
yes i worry about the weight of my teammates, but 48 isnt the cutoff point for me. any lower than 53.75902 kg will have to be a votekick.
2020-06-01 00:21
most of team are skilled kids or cheaters anyway you just don't know how to use them ;)
2020-06-01 00:24
ok abdullha how are your goats doing today?
2020-06-01 00:24
swedistan don't talk to me
2020-06-01 01:50
#15
 | 
Poland rude_wredne 
48kg kid or [proplayername]peek and you might as well abandon
2020-06-01 00:26
#17
 | 
Czech Republic SvartaJumper 
Dont forget 16yo talent
2020-06-01 00:30
#18
 | 
Poland rude_wredne 
Havent seen these yet
2020-06-01 00:30
the unironic "i may be the loser in real life but youre the loser in csgo" kids
2020-06-01 00:36
#22
 | 
Poland rude_wredne 
Oh my god wtf?? That's the dumbest shit i have seen in my entire life i think. Wattttt
2020-06-01 00:39
#41
 | 
Finland Etska000 
Or the "toxicity doesn't lose games, bad players do" kids
2020-06-01 02:03
#47
ropz | 
Croatia KrenZZie 
Or "ROBOTAIM" while the guy is going 7k19d with 28% headshot ratio
2020-06-01 02:12
#50
 | 
Poland rude_wredne 
Ye i saw those ones as well
2020-06-01 02:18
#21
 | 
Myanmar Guzhas 
they're cringe 15year old swedish kids.
2020-06-01 00:36
#23
 | 
Bulgaria dgoverflow 
this refugee d0gg started this whole shit with his cringey yt clips and steam groups and to think some people thought he is up next as the next ropz when he gets owned in fpl and was lying for like an year that he has disability which doesnt let him to speak lmfao, what a clown
2020-06-01 00:45
#25
mir | 
Russia M13F 
48kg snus
2020-06-01 00:50
#26
 | 
Canada Unravel 
148kg kid man dont u hate when u get one of these in your team in mm they are so annoying and toxic
2020-06-01 00:52
boombla?
2020-06-01 00:53
#48
ropz | 
Croatia KrenZZie 
flag checks out indeed
2020-06-01 02:12
#58
 | 
Canada Unravel 
I am poutine
2020-06-02 01:28
so far ive met up with 7284 of them and knocked all of them out cold irl
2020-06-01 01:27
video?
2020-06-01 01:36
#36
 | 
Estonia mr_abdul 
48kg snus best clan, for real mens 😎😎
2020-06-01 01:38
#37
cajunb | 
Europe jok9rz 
I think theyre not worst than TURKISH AIM/DINOSOWER steam group players...
2020-06-01 01:41
#49
ropz | 
Croatia KrenZZie 
Especially when that same guy wearing "ROBOTAIM" or "TURKISH AIM" is going 7k19d with 28% headshot ratio
2020-06-01 02:13
#53
 | 
Israel tomnduck 
lucky me 52kg
2020-06-01 16:42
#54
 | 
Sweden TycoN 
Played with this idiot, he’s from Ukraine right?
2020-06-01 16:50
theres tons of these kids from everywhere
2020-06-02 00:37
#57
 | 
Netherlands HetIsPatat 
👴 back in my day gamer kids were all 120kg.
2020-06-02 00:39
Thunder Logic
2.31
RBG
1.37
TYLOO
1.11
Divine Vendetta
6.20
TIGER
1.32
Beyond
3.28
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.