Thread has been deleted
Last comment
Doofenshmirtz
 | 
Yugoslavia RIP_MY_NIP 
greatest villain in cinema history
2020-06-02 08:32
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
leaf | 
Canada ZHF 
+1 and most tragic story
2020-06-02 08:33
#4
 | 
Yugoslavia RIP_MY_NIP 
his parents didn't show up to his birth you can really understand where he is coming from
2020-06-02 08:35
#31
 | 
Sweden Heilon 
isnt that what you really cant understand then?
2020-06-02 08:47
#39
 | 
Yugoslavia RIP_MY_NIP 
made me laugh wtf mens
2020-06-02 08:50
best thread on hltv right now
2020-06-02 08:34
#3
 | 
Turkey yasiN_ 
+1
2020-06-02 08:35
#6
leaf | 
Canada ZHF 
+1
2020-06-02 08:37
#5
mir | 
Russia VelsVivard 
Who's that.
2020-06-02 08:36
#7
 | 
Turkey yasiN_ 
Are you serious right now?
2020-06-02 08:37
#8
mir | 
Russia VelsVivard 
Yes.
2020-06-02 08:37
#9
 | 
Turkey yasiN_ 
Ever heard of Phineas and Ferb?
2020-06-02 08:38
He's one of those new generation kids.
2020-06-02 08:39
#12
 | 
Turkey yasiN_ 
I can see that
2020-06-02 08:39
Idk man, Phineas and Ferb wasn't a "good-ol-90s-stuff" either. He'd probably see it if he isn't younger than 10 years old.
2020-06-02 09:54
#13
mir | 
Russia VelsVivard 
Maybe one or two times, isn't that a childish cartoon show.
2020-06-02 08:39
#14
 | 
Latvia latvianguy 
It's a legendary cartoon show Jovik, knowing how much you like kids, I'm shocked you don't know more about this show.
2020-06-02 08:40
#16
 | 
Turkey yasiN_ 
Lmao
2020-06-02 08:40
#17
mir | 
Russia VelsVivard 
Looks crappy, the cartoon films I watched in my youth still look great today and could be interesting to the adults. This is ugly to me after that.
2020-06-02 08:41
#19
 | 
Latvia latvianguy 
Russian communist cartoons are not great.
2020-06-02 08:43
#20
mir | 
Russia VelsVivard 
Definitely greater than this one that's for sure, also depending on which ones you're thinking of.
2020-06-02 08:43
#22
 | 
Latvia latvianguy 
I guess the culture difference is just too huge here, so you don't know this cartoon as well as we do, so you might not like it, because of what you grew up with.
2020-06-02 08:44
#33
mir | 
Russia VelsVivard 
That too of course, but looking at it now shouldn't disregard my opinion on it, it looks significantly worse to the other ones I knew.
2020-06-02 08:47
#51
 | 
Czech Republic KOKOT1234567 
Nu, pogodi! BEST TV SHOW YOU ARE RIGHT
2020-06-02 09:37
#53
mir | 
Russia VelsVivard 
Of course!
2020-06-02 09:40
#24
 | 
Turkey yasiN_ 
Dunno why but I had to think about this youtu.be/HibHeY4UiPU
2020-06-02 08:45
#27
 | 
Latvia latvianguy 
I had to think of this video in an instant when you sent your video in the comment you listed above, lmao. youtube.com/watch?v=q1u7XZ9c8fI
2020-06-02 08:46
#30
 | 
Turkey yasiN_ 
What the hell is that
2020-06-02 08:46
#32
 | 
Latvia latvianguy 
A russian simpsons fan-made intro, really popular video. Old but gold.
2020-06-02 08:47
#36
 | 
Turkey yasiN_ 
I see
2020-06-02 08:48
rofl
2020-06-02 08:48
#15
 | 
Turkey yasiN_ 
Obviously it IS childish, because it is a childs show.
2020-06-02 08:40
#18
mir | 
Russia VelsVivard 
Unless you're still a child, why would that be relevant to you? I watched different shows when I was young.
2020-06-02 08:42
#21
 | 
Turkey yasiN_ 
I'm 22, and I can't quite see where I was implying that it has any relevance to any of us? Thought people would know so I was kinda surprised. By the way you're not the only one who watched different shows in your Youth.
2020-06-02 08:45
#23
mir | 
Russia VelsVivard 
Why do you want to make a big deal out of it then? Was it the only available show in your world or what's the hustle about.
2020-06-02 08:45
#26
 | 
Turkey yasiN_ 
What do you even meaaaaaaaan
2020-06-02 08:45
#29
mir | 
Russia VelsVivard 
You were kinda surprised, was it the only damn show in the world or did you expect everyone else to fanboy that thing.
2020-06-02 08:46
#34
 | 
Turkey yasiN_ 
Misinterpreting things seems like a common habit for you doesn't it? Stop implying things
2020-06-02 08:48
#37
mir | 
Russia VelsVivard 
I really don't know why I'm still here with you.
2020-06-02 08:49
#38
 | 
Turkey yasiN_ 
Shush
2020-06-02 08:49
#25
 | 
Latvia latvianguy 
Yeah, I like to watch alot of different shoes, like Nike, Adidas, Vans etc.
2020-06-02 08:45
#28
 | 
Turkey yasiN_ 
Typoo :^)
2020-06-02 08:46
Cuuuuurseee youu Perry the platypus
2020-06-02 08:38
#40
 | 
Romania Summerparty23 
+11111
2020-06-02 08:50
DOOFENSHMIRTZ EVIL INCORPORATED !!!
2020-06-02 08:56
#42
 | 
United States gtmaniacmda 
incorporated*
2020-06-02 08:55
fixed 👍👍👍👍👍
2020-06-02 08:57
#44
sh1ro | 
Philippines euzu 
also the greatest father
2020-06-02 09:30
#45
 | 
Denmark dyinbyran 
Whats the name of his daughter? She is candace's friend as well right?
2020-06-02 09:32
#46
sh1ro | 
Philippines euzu 
Her daughter's name is vanessa and, kind of? She's Ferb's girlfriend now though.
2020-06-02 09:33
#47
 | 
Denmark dyinbyran 
oh yes wtf she is ferb's gf? wow isnt she like way older than him?
2020-06-02 09:34
#48
sh1ro | 
Philippines euzu 
yeah she's way older than Ferb but eh, that's how they ended the show xd
2020-06-02 09:35
#49
 | 
Denmark dyinbyran 
oh shit i didnt know that lol ill watch that later then thanks and you watched shin chan as well?(based on your flair)
2020-06-02 09:35
#50
sh1ro | 
Philippines euzu 
haven't watched shin chan but I've seen it a lot though, also np
2020-06-02 09:36
#52
 | 
Belgium Ipufobanned 
vansessa pedobear but she waited until ferb was 18 to tell him (lore)
2020-06-02 09:37
Greatest inator inventor of all time
2020-06-02 09:44
#55
 | 
Yugoslavia RIP_MY_NIP 
sadly all his inventions get destroyed by some platypus called perry :(
2020-06-02 09:48
Yeah, big F :(
2020-06-02 09:50
#57
 | 
Malaysia Suno[t] 
most overated disney show. idk why people watch it its so boring. only best part is bowling for soup singing for them
2020-06-02 09:52
I finally got a haircut guys imgur.com/a/iEL70Q9
2020-06-02 09:59
Syman
1.59
Illuminar
2.31
sAw
1.54
Tikitakan
2.49
Invictus
1.28
D13
3.56
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.