Thread has been deleted
Last comment
#BlackLivesMatter redpill
s1mple | 
Europe tonchbrubonch 
Don't be a media sheep. Before posting #BlackLivesMatter and shit And defending this retarded movement, take this into consideration: There are way more whites shot by police: imgur.com/a/7z5UcTa Black Lives Matter protester drives through a police line, running over multiple officers. t.co/oz73PeY4XC twitter.com/Lukewearechange/status/12672.. Cop just got run over in the Bronx - NYC 2nd time this has happened twitter.com/Roya1ty11/status/12676868013.. twitter.com/godblesstoto/status/12673950.. twitter.com/30SecFights/status/126721618.. MAN STEALS A POLICE HORSE AFTER THE RIOTS#RIOT#PR…: youtu.be/4nRfg1kegiY streamable.com/4arvkr streamable.com/8hya9l streamable.com/wv96c7 streamable.com/5n30ny streamable.com/1h5bzv streamable.com/jxy1je streamable.com/0sfmk7 streamable.com/pc4zcb streamable.com/kgvoqv streamable.com/cgiu40 webmshare.com/qdPXz streamable.com/c9madg youtu.be/HUptzxyfpgQ?t=285 streamable.com/53l2qd streamable.com/e706oz streamable.com/x3al2j streamable.com/m3n5ju streamable.com/z2ffvm youtube.com/watch?v=QG9kqqO722E youtu.be/hF6mMCwc8GY?t=1944 youtu.be/hF6mMCwc8GY?t=4349 youtu.be/hF6mMCwc8GY?t=5077 youtu.be/hF6mMCwc8GY?t=6961 youtube.com/watch?v=-uqOM94RJVc
2020-06-02 16:47
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
OK | 
Peru TheJuan 
Nice links
2020-06-02 16:48
As if you would click them all lmao
2020-06-02 16:49
#4
OK | 
Peru TheJuan 
I like my Link blue
2020-06-02 16:50
Yeah sorry, i have a better thread with fixed links: hltv.org/forums/threads/2311318/normies-..
2020-06-02 16:58
thanks
2020-06-02 16:49
fuck BlackLivesMatter
2020-06-02 16:51
#6
Yugoslavia GEEza 
respect, thanks for the good thread
2020-06-02 16:52
pls stop spamming
2020-06-02 16:52
Ok reported
2020-06-02 16:52
blm is not about overall police shooting but about shootings of unarmed men
2020-06-02 16:52
no blm is about destabilization by soros/clinton
2020-06-02 16:54
imagine believing this
2020-06-02 16:55
im not watching a 15 minute video of a man talking with 30 second pauses in between every second sentence you know schizophrenia exists?
2020-06-02 17:01
yeah did you get diagnosed?
2020-06-02 17:02
BLM is in theory about the shooting of unarmed black citizens, yes. In reality, however, It's about the uprising afro-american superiority in the US.
2020-06-02 17:01
i meant police shootings of unarmed men, but i guess danes take everything literally
2020-06-02 17:03
BLM don't care about the shootings of unarmed, white men lmfao
2020-06-02 17:11
because they dont happen
2020-06-02 17:18
#21
 | 
Ukraine McSwell 
+1
2020-06-02 17:06
ayyy looters free shit who cares m8
2020-06-02 16:54
agreeed but next time fix links too
2020-06-02 16:56
Yeah sorry, i have a better thread with fixed links: hltv.org/forums/threads/2311318/normies-..
2020-06-02 17:03
#24
 | 
Iceland KingLeonidas 
Can you make a new thread with links working? That other thread got deleted
2020-06-03 15:08
Invictus
1.45
Bren
2.68
Hyper
1.47
26 Rising
2.67
Endpoint
1.29
HONORIS
3.46
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.