Thread has been deleted
Last comment
fantasy
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove 
I did a fantasy for a Blast and I picked FULL team of bots. Can you guess who I picked?
2020-06-02 20:06
Topics are hidden when running Sport mode.
#2
grux | 
Montenegro Kladiz 
easy, apex, shox, twist, jugi, snappi
2020-06-02 20:09
#3
 | 
Germany Neckarstadion 
no saw players?
2020-06-02 20:10
#7
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove 
1/5
2020-06-02 20:11
#15
NiKo | 
Pakistan hawrU 
snappi?
2020-06-02 20:20
#17
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove 
nope
2020-06-02 20:21
#4
 | 
Finland iBait 
Krimz, Floosha, Twist, ChrisJ and Snappi?
2020-06-02 20:11
#5
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove 
1/5
2020-06-02 20:11
2 saw players, apex, jugi and xitz
2020-06-02 20:11
#8
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove 
0/5
2020-06-02 20:12
lul, good job
2020-06-02 20:14
Snappy , twist, rpk , flusha +1
2020-06-02 20:15
#11
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove 
0/5
2020-06-02 20:15
#12
 | 
United Kingdom MOSES1 
shox, chrisJ,allu, golden, jame
2020-06-02 20:18
#13
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove 
2/5
2020-06-02 20:19
#14
 | 
Portugal CrappyJayPee 
Snappi, Sanji, Apex, Xizt, Just
2020-06-02 20:20
#16
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove 
0/5
2020-06-02 20:21
#18
NiKo | 
Pakistan hawrU 
shox , chrisJ are 100% Woxic Karrigan Adren
2020-06-02 20:23
#19
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove 
1/5 :D I already got my lesson to not pick mouz players :D
2020-06-02 20:24
#22
NiKo | 
Pakistan hawrU 
u r kidding me i calculated it
2020-06-02 20:25
#24
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove 
you can try again bro haha
2020-06-02 20:25
#45
NiKo | 
Pakistan hawrU 
really (-_-)
2020-06-03 12:18
krimz has completely screwed me
2020-06-02 20:24
#23
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove 
me too :D
2020-06-02 20:25
my NA one is fucked as well, went for autimatic because he was playing like a monster before, does nothing, am i cursed lol
2020-06-02 20:38
#28
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove 
I went for vini and liazz and I’m completely fucked cuz I don’t understand WHY I EVEN PICKED THEM :D
2020-06-02 20:41
my NA one is Autimatic, JKS, stanislaw, sonic and fer. RIP lol, It looks good on paper but did nothing
2020-06-02 20:44
#25
NAF | 
New Zealand tosieking 
krimz, shox, sergej, magisk, hampus
2020-06-02 20:29
#26
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove 
2/5
2020-06-02 20:30
ZyWOo, device, misutaaa, friberg, karrigan ezz
2020-06-02 20:45
#31
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove 
haha 0/5 actually :D
2020-06-02 20:47
Kekw, 5/5 bots. then full saw squad xDD
2020-06-02 20:49
#33
 | 
Kazakhstan axakz 
Allu krimz shox get right and sunny?
2020-06-02 20:55
#34
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove 
4/5 yoooo bro you are actually so close
2020-06-02 20:57
#35
 | 
Macau Be_Happier 
Krimz Shox GTR Rpk Jugi?
2020-06-02 20:59
#37
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove 
2/5
2020-06-02 21:01
#36
 | 
Belgium BestGrillx3 
Allu krimz shox sunny frozen
2020-06-02 21:00
#38
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove 
4/5 very close
2020-06-02 21:01
#39
 | 
Kazakhstan axakz 
Allu krimz shox sunny are sure and 5th have to be flusha or hallzerk right?
2020-06-02 21:24
#40
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove 
nope, you can continue to try :)
2020-06-02 21:57
#41
 | 
Russia JUSTC1SUSER 
allu KRiMZ Golden shox suNny
2020-06-02 22:08
#42
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove 
4/5, gl for next try :D
2020-06-02 22:09
#43
 | 
Iceland cracker132456 
Allu krimz shox Sunny JW
2020-06-02 22:14
#44
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove 
YEAH, exactly the same bro you are actually right, these is complete bots I swear
2020-06-02 23:18
#46
 | 
Bosnia and Herzegovina mirzach0W 
ja imam hallzerka mamu mu jebem lik mi -25 bolje friberga mrtvog da sam pikcovo bar bi imo pare za zywooa.
2020-06-03 12:24
#47
 | 
Bosnia and Herzegovina fucklove 
Imam tim od 5 bita. 0 šansi kod takvog tima
2020-06-03 18:38
#48
 | 
Bosnia and Herzegovina mirzach0W 
ma eto dobro je
2020-06-03 19:16
AGF
1.44
LDLC
2.70
sAw
1.30
CR4ZY
3.38
Ambush
1.87
Tricked
1.55
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.