Thread has been deleted
Last comment
protests
 | 
United States laiff 
people are shouting and honking their cars for like 3 hours straight near my house like wtf
2020-06-07 02:49
Topics are hidden when running Sport mode.
go enter ur car to shout and honk as well then
2020-06-07 02:51
#7
 | 
United States laiff 
no
2020-06-07 02:59
pick up your ar-15 and shoot them (I would)
2020-06-07 02:53
no u wouldnt
2020-06-07 03:15
Shoot em if they come near your property
2020-06-07 02:53
#6
 | 
United States laiff 
hell yea brother
2020-06-07 02:56
twitter.com/ObamaFoundation/status/12620.. Gorge Floyd on sign 8 days before he died . Coincidence ? What are the odds ? Makes you think doesnt it .
2020-06-07 02:54
#8
Snax | 
United Kingdom Masster3 
wow, you sure they have not changed it?
2020-06-07 03:05
You do realise that's the thumbnail from the linked website...right? and it can be changed? dude that was some legit boomer conspiracy theory shit
2020-06-07 03:02
You cant change website default picture on twitter unless you delete the tweet and post new
2020-06-07 03:06
dude the website thumbnail changing automatically seems a LOT more likely of an explanation than "obama and the NOI have a master plan that'll trigger with the death of george floyd, but they slip up and post a picture of a sign with his face on it before he even dies (which would be some Dark bullshit as well)"
2020-06-07 03:10
With all the bullshit that's been going on last years would you seriously be that surprised ? I would certainly be not , a lot of shit is going on atm , you must question it and look for answers , else you become a sheep .
2020-06-07 03:12
that wasnt boomer conspiracy, that was this guy being braindead...
2020-06-07 03:17
#41
NEO | 
Canada chedca 
Well charity websites got cached by Google before school shooting happened before that was proven so I wouldn't be surprised. Also George Floyd died outside a freemason bar and his dad was a freemason. Annd Obama and the Democrats never answered for the creepy stuff on wikileaks emails so as long as Julian Assange is still missing,, whether Floyd sign predates his murder or not, Obama is super sus.
2020-06-07 04:10
#18
Jamppi | 
Brazil vittJ 
delusional af
2020-06-07 03:18
#15
cam | 
United States girls 
aren't you glad you don't live in a big city suburban scum
2020-06-07 03:13
#19
 | 
United States laiff 
theres still retards doing this shit in the suburbs its stupid theres no violence though
2020-06-07 03:25
shoot them. MURICA FUCK YEAH!
2020-06-07 03:47
#28
 | 
Qatar olaolakaka 
shoot them dead what you wait for
2020-06-07 03:48
#35
leaf | 
Canada ZHF 
There's protests starting up in my city too
2020-06-07 03:56
#36
 | 
United States Amerika! 
Flag doesnt check out
2020-06-07 04:04
#43
leaf | 
Canada ZHF 
There's also protests for police brutality starting up in Canada because there was an incident a while ago where an innocent indigenous woman was killed by a policeman
2020-06-07 04:22
You get a chance to play aim_botz irl and dare to complain?
2020-06-07 04:04
lmao
2020-06-07 04:30
HellRaisers
2.45
ALTERNATE aTTaX
1.53
Lethal Divide
2.99
Kinship
1.39
Invictus
1.28
D13
3.56
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.