Thread has been deleted
Last comment
GRIM COME HERE FOR BRAZIL
fnx | 
Brazil paulinofficial 
Very well played, u are a very very good player, u have an amazing future, this is real cs go no cheating no aim lock, just pure talent
2020-06-24 06:20
Topics are hidden when running Sport mode.
If Triumph had won, you'd be saying the opposite.
2020-06-24 06:21
no brow
2020-06-24 06:22
leaf had 25 suspect aimlocks in two bo3 against mibr and team one, i support furia not mibr, to be honest i was supporting triumph today
2020-06-24 06:24
dude, shut up, look at shitty mibr, they even cant win tier69, wth
2020-06-24 06:33
ok " hungarian 0 majors guy"
2020-06-24 06:33
Wtf one thing has to do with the other lul
2020-06-24 09:11
nope they were already hyping up grim before the second map actually
2020-06-24 06:24
thanks brow
2020-06-24 06:26
#5
 | 
Brazil cSure_xD
Grim had a beautiful performance, different from the chaos that with each move was something that had no explanation. Grim was literally beating the mibr.
2020-06-24 06:25
+111111 lol
2020-06-24 06:27
the middle of second map we were already saying he was very good
2020-06-24 06:34
Man, i wonder the future of this guy, t1 for sure
2020-06-24 06:28
cloud 9 or liquid
2020-06-24 06:34
At least
2020-06-24 17:00
Lmao
2020-06-24 09:12
#15
 | 
Ukraine YUR4S
KEKW why u so mad?
2020-06-24 09:13
Paradox
1.13
Overt
5.45
Paradox
1.25
Mako
3.95
OG
1.86
G2
1.98
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.