Thread has been deleted
Last comment
iphone 12
ZywOo | 
Germany 7RU7H 
entrepreneur.com/article/352548 imagine buying a phone and it comes without a charger ?! just because they want you to buy the 20w charger hahahhaa
2020-06-30 02:45
Topics are hidden when running Sport mode.
Anyone who buys iphones deserve to lose the money, so i never get mad at these stuff lol
2020-06-30 02:46
#2
ZywOo | 
Germany 7RU7H 
iphone 1 to 4 was the shit then steve died, then it became TRASH
2020-06-30 02:49
I didn't like Steve, but +1
2020-06-30 03:18
+1
2020-06-30 08:12
5S was masterpiece though.
2020-06-30 08:18
#66
 | 
Germany Bier 
+1 iphone 4 OG phone
2020-06-30 10:49
+1. Now it's just about removing things and the worst part is that other phone companies follow in apple's footsteps
2020-06-30 17:29
#144
 | 
China KoreanFan 
5 was still good IMO.
2020-07-01 11:48
+1
2020-06-30 03:05
#43
 | 
Germany BIG_SMOKER 
cry is free broke ass
2020-06-30 08:11
#75
RpK | 
France pol44r 
??? the best phone are high quality samsung and oneplus ,they cost 100-200 more than apple,and usually 50% of the "broke ppl have no iphone" kinda guys have an iphone with a broke screen they dont change lmfao
2020-06-30 10:55
Nt android is trash
2020-06-30 11:17
#95
RpK | 
France pol44r 
i think you misunderstood what iq means,it doesn't refer to your weight
2020-06-30 11:45
android is dogshit
2020-06-30 16:55
we are sorry ... but the results came in... you have lack of intelligence
2020-07-01 11:15
>mibr fan >intelligence pick one
2020-07-01 12:36
samsung is even more overpriced than apple
2020-06-30 11:20
#93
 | 
Europe DeaTHZZEU 
-1
2020-06-30 11:27
#120
 | 
Europe H1P_STER 
-1
2020-07-01 10:29
reason?
2020-07-01 11:02
how? Buying any samsung "xxxxxxx" for 1000euros, if u resell it the next year to buy the new samsung for ex, you'll get ~250euros max for it But buying idk iphone any new iphone for 1000-1500euros, you'll still resell it even after 2/3 years for 600/700euros... You lose money on android the moment you buy it , you don't even have to open the box I literally bought an 6s 64gb in 2017 for 250/300 and sold it this year for ~150euros and it was released almost 5 years ago, any android that's from 2015/16? = completely trash = free trash Sold an iphone x 64gb also this year for 500euros and it came out in 2017 Idk if there's any android from 2017 that's worth more than 200 tbh with all the specs on top of it. Bought an 11 for ~750euros which i'm going to keep till the 12 is like 1yo.
2020-06-30 08:32
how about buying a phone to use it?
2020-06-30 08:39
+111
2020-06-30 09:56
^ exactly this. I also sell my 3/4y old iphones and still get shitloads of money so the new one costs 50%. These fkn androids drop in value as soon as u open the goddamn package (+ they are not cheap compared to iphones. Also 1000€ lul). yeh i owned samsungs before too so i can tell
2020-06-30 10:47
Because android phones gets a lot of changes in 2-3 years so no one wants to buy old phones thus value drops but thats not case in iphone . I mean there are 3-4 max significant changes in iphone past 5 years.
2020-06-30 11:29
samsung doesnt add shit either why does it drop in prices then
2020-07-01 11:02
Logical fallacy
2020-07-01 11:56
well i guess 4g versions are still getting those? anyways anyone who is going to cope and still buy this shit a complete moron
2020-06-30 02:52
#4
 | 
Taiwan lmfaolmfaolmao 
lmao True
2020-06-30 02:54
#5
h4rn | 
Europe ok_guy 
12? jesus.. i still use 7
2020-06-30 02:56
xaxaxaxxaax poor
2020-06-30 02:57
#25
h4rn | 
Europe ok_guy 
just no need anything better than 7
2020-06-30 03:28
#26
 | 
United States Massacrejr 
The phone is worth more than your country xddddddddddddddd
2020-06-30 03:29
no
2020-06-30 03:34
iPhone 7 > 50% of Mt. Everest
2020-06-30 06:42
#45
 | 
Germany BIG_SMOKER 
+1
2020-06-30 08:12
still use 6s :)
2020-06-30 08:15
+ My 6s is celebrating its 5th birthday this year. Removal of the old headphone jack makes me so reluctant about buying a new iphone smh
2020-07-01 10:36
+1 And it's still doing a great job
2020-07-01 12:46
I have the 8, gonna be 2y in nov. And still get like 350/400€ if i were to sell it. Considering it and buyin a 10
2020-06-30 10:48
people are selling it for 200 euro on ebay are you crazy
2020-07-01 11:09
Its worth 350 here in belgium go look for occasion sites + i used gorilla glass + otterbox i have literally 0 damage front and back. Battery status 91. Should be ok 330-350€
2020-07-01 11:11
i mean if u can sell it for 300+ then go for it but here in uk iphone 8 plus cost around 200 give or take ebay.co.uk/itm/Apple-iPhone-8-Plus-64GB-..
2020-07-01 11:13
Wow not much. If i would get max 200 here i wouldnt even sell it. Better keep it?... Only the 64gb is a pain in the ass. I wanted a 7 with 128 but it was sold out so i got the 8-64gb. Bad deal in the long run🤦🏽‍♂️
2020-07-01 11:21
#143
 | 
Ukraine ReanuKeeves 
But it's £ not €
2020-07-01 11:44
difference between £ and euro is very small £1 being equal to 1.11 euro, meaning £200 is 221 euro
2020-07-01 11:58
i have 7 too, still works like new
2020-06-30 16:57
imagine buying an iphone
2020-06-30 02:57
#8
ZywOo | 
Germany 7RU7H 
well iphone is the most hyped phone everyone (if they have the money) will buy an iphone, even if apple is fucks them hard, people still buy it so...
2020-06-30 03:00
if by "everyone" you mean braindead then i guess ur right..
2020-06-30 03:01
#23
NEO | 
Poland ScR1337 
+999
2020-06-30 03:23
#46
 | 
Germany BIG_SMOKER 
#38
2020-06-30 08:13
#38
 | 
Denmark Jeffersond 
Mwahahaha you sound so poor
2020-06-30 06:42
cry is free silly dane is just mad that he made poor financial decisions
2020-06-30 06:43
#41
 | 
Denmark Jeffersond 
Reeh what? :p First time you try baiting? hahah gtfo
2020-06-30 06:55
just havin fun :p
2020-06-30 08:09
#122
 | 
Europe H1P_STER 
+1111
2020-07-01 10:30
#9
 | 
United Kingdom trtr098 
Good, because the trash 5W charger and headphones that came with my phone were basically E-Waste
2020-06-30 03:00
#11
ZywOo | 
Germany 7RU7H 
so you are ok with buying a phone for 1000$+ and not getting the 20w charger with it ( or if not released yet, get a coupon to get the 20w charger from an apple store when its released for free ?)
2020-06-30 03:03
#14
 | 
United Kingdom trtr098 
People who spend £1000 on a phone either 1. Don’t care about spending an extra £20 2. Choose to buy 100W aftermarket chargers It would be nice to have a fast charger in the box, but not having it is not a dealbreaker or anything, people who buy apple already knew they get ripped off just like every other luxury items. Even so nobody will miss the crappy 5W chargers and the cheap £2 earphones
2020-06-30 03:08
+1 on every point
2020-06-30 03:16
+1 exactly this. But try tellin it to som uneducated ppl.
2020-06-30 10:49
100W chargers? Are you trying to explode your battery?
2020-06-30 10:53
#86
 | 
World Vidua 
Because neither the phone nor the charger have a way to regulate the amperage?
2020-06-30 11:15
It's just a joke my friend, but you never know with aftermarket chargers. Some are just chinese crap with random current spikes which can destroy your battery.
2020-06-30 11:18
#91
 | 
World Vidua 
I'm sure you can be really unlucky and purchase some crap but I personally haven't even heard, including reading through tech forums, of such case in a long, long time. There are hundreds of 3rd party brands who have solid reputation.
2020-06-30 11:22
A lot of people buy shit from wish, aliexpress etc. These are the crappy chargers I'm referring to. Ancker and many other brands are reputable though.
2020-06-30 11:23
#107
 | 
United Kingdom trtr098 
Battery replacement on Apple is like $60, no biggie if it blows. Also I can't imagine people who buy top end iPhones use Aliexpress because that site is for poorfags
2020-06-30 17:56
not all iphone 12 will cost $1000 dollars you know, the cheapest model will only cost $650 and it is still an oled phone with a great battery, camera, software updates, performance and ease of use. Although I still think it's stupid if they don't include a charger in the box... But still, this change does not affect current Apple users at all, only new people trying to switch over to Apple. I still have my 5 w power adapter with my current and first iphone (7+) but I was also still hoping to get a 20w power adapter in the box :(
2020-06-30 03:11
#12
ZywOo | 
Germany 7RU7H 
then buying a new iphone every year can be considered e-waste too........ why change a perfectly working phone
2020-06-30 03:04
No one made an argument about changing phones every year
2020-06-30 03:14
Actually apple products get recycled waay more than other brands. Makin it environment friendly cuz they’re still worth shitloads after sellin xx years.... i just sold my mb pro from 2011 for 450€ and bought it for 500 second hand
2020-06-30 10:51
#17
 | 
United States flipfone 
$1500 phone, $75 charger, $250 earbuds You have got to be kidding me!
2020-06-30 03:14
This says a lot about our society
2020-06-30 03:20
Damn this is too deep
2020-06-30 03:32
now yuo see
2020-06-30 03:54
Our society is sucks, I'd prefer to live in early 2000's if I can.
2020-06-30 09:14
#73
 | 
Germany Bier 
remember when paying $250 for a phone was expensive? xd
2020-06-30 10:55
Same goes for GPUs, GTX x80 for 400€ and now you can barelly get a 2060
2020-06-30 17:26
#30
 | 
United States flipfone 
And yet, we live in one
2020-06-30 04:05
we live in a world, where people lives in a world 😔 makes you think 🤔
2020-06-30 04:09
#33
 | 
United Kingdom trtr098 
There are plenty of people who can afford it easily, and there are alot of cheaper products for those who cant Why are you guys so salty about a luxury item?
2020-06-30 04:35
I'm not mad it's not my problem since I'm not interested in phones at all and I couldn't care less about what Apple does.
2020-06-30 17:25
#34
 | 
United Kingdom trtr098 
People spend $100+ on digital knives, and donate to streamers
2020-06-30 06:36
#36
 | 
Finland Smoonah 
you’re not helping the situation.
2020-06-30 06:40
1.5$k is not that much for best phone
2020-06-30 09:58
#63
 | 
United States flipfone 
OK but you can probably get a 5% worse phone for half the price
2020-06-30 10:46
Sony Xperia 1 II has a headphone jack, best camera on the market, sd-card tray, comes with 18W charger and headphones and yet some sheep will still buy apple. I don't fucking get anything these days. People are wetting their panties over a brand that's been going down the shitter ever since Steve Jobs died.
2020-06-30 10:55
Sony OMEGALUL ahahahah 0/8
2020-06-30 10:59
It's good man. They finally picked a direction to head in and they nailed the 1 II imo.
2020-06-30 11:00
iphone`s camera is superior to sony`s
2020-07-01 10:30
xd ? no it's not? Trolling?
2020-07-01 12:50
#18
steel | 
Serbia bakedcs 
Anyone who isn't insanely rich and buys an iphone should really lose everything they have and end up homeless.
2020-06-30 03:14
#59
 | 
Finland Kosm0IsBack 
Do you think it’s ok to buy an iPhone if you make €500k a year?
2020-06-30 10:44
you arent making 500k a year lol, i see you every where pretending to be rich haha such a loser thing to do.
2020-06-30 12:48
You're wrong (sent from my Iphone 11)
2020-06-30 17:32
ass
2020-06-30 03:22
LUL
2020-06-30 03:26
whocares
2020-06-30 04:10
no thank you :)
2020-06-30 06:38
#37
 | 
Estonia teremartin 
ez nokia 3310
2020-06-30 06:41
If im buying 1000 euro phone who cars about 20 euro extra charging?
2020-06-30 08:19
+111 poordroids crying
2020-06-30 09:59
EVERYTHING CHECKS OUT
2020-07-01 11:34
#51
juliano | 
Cyprus Xeeh 
Anybody buying a phone that expensive doesn't care about an extra 20 for a charger
2020-06-30 08:38
+111
2020-06-30 09:59
+1
2020-06-30 11:13
+1
2020-07-01 11:34
#58
 | 
Netherlands Levanthusx 
iPhone is the biggest scam on the phone market
2020-06-30 10:00
#60
 | 
Finland Kosm0IsBack 
It’s so good
2020-06-30 10:44
#69
 | 
Netherlands Levanthusx 
How come you think its good? Screen ratio is trash, easily breaks when u drop it. Less great camera as Android phones.
2020-06-30 10:51
Breaks when you drop it..? That goes for any phone, man. Just get a case and a glass screen protector.
2020-06-30 18:23
#119
 | 
Netherlands Levanthusx 
Guess you only had trash iphones because not every phone breaks when u drop it kid
2020-07-01 10:24
It depends on if you have a case and a screen protector "kid". No phone lasts when you drop it from hip level without protection a few times. Also, what makes you think iPhones are trash? Sure they're overpriced but imo I like them a lot. I've had both android and iphone and I prefer apple (for phones).
2020-07-02 03:16
#61
 | 
Denmark Jeffersond 
I really like my iPhone 11 pro 256gb tho.... i do not feel scammed :)
2020-06-30 10:46
#64
 | 
Finland Kosm0IsBack 
Nice man. I held out for this year thouh
2020-06-30 10:47
#68
 | 
Slovakia sanjuro 
their flagships, but not SE that is android killer
2020-06-30 10:50
#76
 | 
Germany Bier 
looks like a 2012 phone
2020-06-30 10:57
#77
 | 
Finland Kosm0IsBack 
More like 2014
2020-06-30 10:58
#80
 | 
Germany Bier 
still outdated af
2020-06-30 11:00
#82
 | 
Finland Kosm0IsBack 
I have an iPhone 8 that I got 3 yesrs ago and it’s the same phone xd
2020-06-30 11:08
#83
 | 
Germany Bier 
never been a fan of black bars
2020-06-30 11:10
#84
 | 
Finland Kosm0IsBack 
Me neither. It’s utter trash.
2020-06-30 11:11
#114
 | 
Slovakia sanjuro 
all new hardware except body, nothing outdated there, and there is not a single one compact android phone
2020-06-30 20:39
#115
 | 
Germany Bier 
Yeah i mean the body. Looks like stuff i used in 2014ish. Just so outdated. But that's just my personal take on things. I would not buy a phone in 2020 that looks old even though you just took it out of the box. "and there is not a single one compact android phone" Wdym?
2020-06-30 21:26
#117
 | 
Slovakia sanjuro 
every android phone is bigger, they are all too large
2020-07-01 00:14
#118
 | 
Germany Bier 
S10e is quite handy. Doesn't look outdated and pricewise pretty even
2020-07-01 00:24
hows 4hr battery life a killer?
2020-06-30 17:38
#109
 | 
Slovakia sanjuro 
2 days of normal phone usage
2020-06-30 20:03
normal is pretty subjective
2020-06-30 20:05
#113
 | 
Slovakia sanjuro 
playing games while shitting, few calls per day, some instant messaging and some browsing, overall i agree battery is shit, but it is shit on every phone, there was literally no progress in battery research for years.
2020-06-30 20:20
+1 Battery just became bigger over years
2020-07-01 16:23
any other phone > iPhone
2020-06-30 10:53
#137
 | 
Russia Windcast 
+1
2020-07-01 11:31
flag checks out
2020-07-01 11:35
Yeah its getting worse after Steve Jobs died but still better than this android pile of shit
2020-06-30 11:02
#87
Rich | 
North America Gumdrop 
Will still buy
2020-06-30 11:16
#97
Daddy | 
Austria iFreriN 
iPhone 6s will get iOS14 .. it is 5 years old .. show me a android phone, which gets major OS updated after 5 years ... so the price is justified.
2020-06-30 12:53
I had a note 8 which was LESS THAN 3 years old and they refused to bring the latest OS update to the note 8. Iphone is 5 years old and still gets latest updates.
2020-07-01 11:18
+1 also i have iphone 6s
2020-07-01 11:36
#146
ZywOo | 
Germany 7RU7H 
Im using a galaxy s5 (as an mp3/mp4) and i have android 10 on it so.. Only the dumb cant install custom firmware on androids, so yeah apple might be a better choice as everything on it has better support/easier steps Tbh im not really against apple, i had quite a few iphones in the past...
2020-07-01 11:56
#154
Daddy | 
Austria iFreriN 
yeah ofc u can install a custom firmware, plenty tutorials on the internet, but like u said most hltv kids are too dumb to install it haha :D true .. but in terms of software support straight from the manufactor = apple king :D
2020-07-01 13:06
Most Iphone users upgrade their iphone every 1 or 2 years so what's the point in getting a new charger every time you buy a phone? It's a waste
2020-06-30 17:35
It will come with Lightning-to-USB cable so where is the problem ? Just get a multi usb port like everyone else.
2020-06-30 17:37
Probably $10k too
2020-06-30 20:06
#112
 | 
Brazil babzkL 
Iphone 13 will come as an empty box
2020-06-30 20:09
lmao
2020-06-30 21:32
But if its camera and screen are actually 120fps + 4K then this phone is our future menss
2020-07-01 10:32
screen is unlikely to be 4k, but 120hz yes
2020-07-01 10:37
so many delusional phone brand fans, go outside instead of arguing what phone is better
2020-07-01 11:10
Aren’t they going to the USB type C charger? I’ve got an iphone and still have a type C charger laying around. Not really that big of a problem tbh
2020-07-01 11:15
#161
Daddy | 
Austria iFreriN 
USB-C Charger - Cable = Lightning -> USB-C
2020-07-02 13:50
Hullo!
2020-07-01 11:23
#138
 | 
United States Ethanmeister 
Apple's main objective is to milk the money pig for all it's worth.
2020-07-01 11:33
#148
ropz | 
Croatia KrenZZie 
+1
2020-07-01 12:01
#149
ropz | 
Croatia KrenZZie 
2030: Apple releases iPhone 20, gives people a blueprint and list of parts to build the phone
2020-07-01 12:01
Iphone se was nice too
2020-07-01 12:42
no way lmao
2020-07-01 16:24
Apple is just shit hahahahahaha but go spend your money for a bad overpriced phone with a terrible battery.
2020-07-01 16:26
#158
 | 
Brazil hugoooo 
hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha this shit cant be real
2020-07-01 16:27
had my iphone 6 for like 4/5 years its still going strong, would 100% buy an android if I upgraded though
2020-07-01 16:31
Big Chillin
1.57
ImPerium
2.34
AVEZ
2.11
Illuminar
1.73
Endpoint
1.28
HONORIS
3.56
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.