Thread has been deleted
Last comment
DENMARK WHY?
kennyS | 
Sweden Shvetsiya2k 
youtube.com/watch?v=XQ5tMhQIp1E Ok I hate eurovision gay contest but I clicked this video cause yeah this girl kinda hot with nice boobs and now I got this song stuck on my head wtf BEATIN ME TO DEATH I GOT AN ARROW THROUGH MY CHEST IM SO IN LOVE I MUST CONFESS WTF CANT GET IT OUT OF MY BRAIN
2020-06-30 21:50
Topics are hidden when running Sport mode.
#1
 | 
Germany Neckarstadion 
terrrible
2020-06-30 21:51
That is not the point das ist nicht der pointen gewesen My point is that I got it stuck AND MOST TIME IT HAPPENS WITH BAD SONGS
2020-06-30 21:53
+1
2020-06-30 21:59
Denmark yes!
2020-06-30 21:51
#3
 | 
Denmark Treogtredive 
Ill get that song out of your head men))) youtube.com/watch?v=kJQP7kiw5Fk You are welcome
2020-06-30 21:52
bad trick I never fell for this song
2020-06-30 21:53
#10
 | 
Denmark Treogtredive 
2020-06-30 21:55
Haha I love that song I listen to it so today Jokes on you!! ;)
2020-06-30 21:56
#15
 | 
Denmark Treogtredive 
Bruh.
2020-06-30 21:58
> 6,837,211,739 views
2020-06-30 21:53
#7
stinx | 
Sweden günT 
2020-06-30 21:53
#8
 | 
Denmark Treogtredive 
STOOOOOOOOOOOP. F*CK that song.
2020-06-30 21:54
#13
stinx | 
Sweden günT 
yes it's even harder to get out of your head
2020-06-30 21:56
#11
 | 
Denmark Vqwerty03 
nice song
2020-06-30 21:55
banger
2020-06-30 21:56
#9
 | 
Denmark Vqwerty03 
SAY YES!!
2020-06-30 21:55
#17
 | 
Denmark valt3rr 
Bro this song is so old lol. But it was good :) Sad that all the songs from this year can't be played next time :( Your song wasn't bad either, but bulletproof was better imo. Switzerland would have won the competition
2020-06-30 22:01
#18
gla1ve | 
Denmark flapdur 
I don´t usually watch this, but I think this song is surprisingly catchy. Classic Eurovision song: catchy refrain and a positive vibe Yes, she´s cute. He looks like he had an accident
2020-06-30 22:09
She is half Spanish , half Danish He has some black in him I guess
2020-06-30 22:17
#21
gla1ve | 
Denmark flapdur 
I´m mostly talking about his weird hair
2020-07-01 05:40
#20
 | 
Belgium lil_vodka 
imo shes ugly af sry mens
2020-06-30 22:19
Endpoint
1.27
HONORIS
3.64
Divine Vendetta
1.18
Bren
4.31
AVEZ
1.71
Wisla Krakow
2.10
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.