Thread has been deleted
Last comment
Dosia lmao
 | 
Denmark Treogtredive 
clips.twitch.tv/CoyRichRamenPeoplesChamp Hahaha i love this dude so much <3
2020-07-01 22:46
Topics are hidden when running Sport mode.
ez for sex god
2020-07-01 22:47
His hairstyle is eternal
2020-07-01 22:47
Fucking true
2020-07-01 23:02
russian style
2020-07-02 01:29
lmao
2020-07-01 22:47
dosia 1 major s1mple still 0
2020-07-01 22:48
xDD
2020-07-01 22:48
#33
 | 
Europe H1P_STER
true mens
2020-07-01 23:14
+1
2020-07-01 23:15
like twistzz?
2020-07-01 23:17
yes
2020-07-01 23:19
#6
 | 
Poland Hanse
He looks like medieval count, having his castle and small army
2020-07-01 22:50
#9
NEO | 
Poland ScR1337
hahaha, thats this look, we need someone to photoshop that
2020-07-01 22:54
Hahaha, oh yeah. He looks like a lord or something that is using all of his inherited money on opium.
2020-07-02 01:22
i love watching his stream..dude is hilarious :D
2020-07-01 22:50
He is the worst looking guy in the cs scene and his name is SEX GOD lul this guy is a winner, same like GOD hunden, mby good IGL but shit individual skill
2020-07-01 22:53
#10
Dosia | 
Russia Rapu
>the worst looking Are you mad? He looks liek a real normal man.
2020-07-01 22:55
#11
Dosia | 
North America Gc_29
how dare u disrespect his sexy ass like this smfh
2020-07-01 22:56
+1 Wtf
2020-07-01 22:57
+1
2020-07-01 23:02
#30
 | 
Europe Log@n
+1
2020-07-01 23:13
#31
 | 
Europe H1P_STER
+11
2020-07-01 23:13
2020-07-02 01:31
#14
Dosia | 
North America Gc_29
clips.twitch.tv/RelatedDreamyHareDerp this was the funniest shit ever to me
2020-07-01 23:00
*Gets flashed* "....faK" :D
2020-07-01 23:01
someone translate plz?
2020-07-01 23:00
Well something something, swear words xD Maybe he says what #17 said? idk.
2020-07-01 23:07
2 more long, ai v pizdu, why do i need to explain you their positions, you will guess yourselves, don't you
2020-07-01 23:23
XDDDD<3
2020-07-02 08:23
"Fuck it, why would I give info ? They should guess themselves. The main thing I kicked enemies' asses" Something like this
2020-07-02 08:47
Spasibo 💕💕
2020-07-02 08:47
<3<3<3
2020-07-02 08:49
#17
 | 
Ukraine Dert38
cover this area
2020-07-01 23:01
has he lost weight? or is it just the camera angle and if so good on him
2020-07-01 23:10
I believe so yeah. Check his instagram and there is pics of him right now.
2020-07-01 23:11
maybe he stopped using krokodil drug and started eating healthy
2020-07-01 23:14
#25
 | 
Europe H1P_STER
XGOD BACK
2020-07-01 23:12
legend
2020-07-01 23:12
+1
2020-07-01 23:20
#29
 | 
United States dusq
i didnt know he was streaming, this is incredible
2020-07-01 23:13
Really? :P
2020-07-01 23:52
#43
 | 
United States dusq
yep, just figured he disappeared off the face of the earth when he joined mustang crew
2020-07-02 01:07
I really feel sorry for people who don't speak russian, Dosia is such a cool and down to earth dude to listen to
2020-07-02 00:14
God.
2020-07-02 08:53
Dosia is the best guy mother Russia made
2020-07-02 01:09
#45
 | 
Russia siD_
yeah, I've been watching his streams lately, he is so funny to watch if you only can understand what he is talking about. Really nice guy.
2020-07-02 01:20
his streams are hilarious, I cant stop watching
2020-07-02 01:24
The x god himself
2020-07-02 01:26
Nice haircut lmao
2020-07-02 01:29
#51
 | 
Europe Whatafz
x God
2020-07-02 01:30
This guy is best watch his stream
2020-07-02 01:33
mans trimmed his bangs with scissors lmao
2020-07-02 08:49
BIG
1.56
Heroic
2.48
Tikitakan
1.27
Nexus
3.76
Complexity
1.73
OG
2.16
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.