Thread has been deleted
Last comment
Deagle is not being used as intended
Norway sterksomfaen 
Most of the time, people dont actually go for headshots with deagle (most of the time) They just body spam, because you are rewarded for spamming at body with deagle. At close range it is 2 shot kill, why go for a a hard headshot if you are rewarded with spamming at body. imo nerf bodyshot so it becomes a skill weapon. Make it at least 3 bodyshots. tldr; make deagle skilled weapon, people dont go one deags.
2020-07-02 00:51
Topics are hidden when running Sport mode.
yeah i see bot pros like brollan spam the body with deagle and he hits every shot, but when i do it all 7 shots miss, 100% some gun handling cheats 😘
2020-07-02 00:52
#4
OK | 
Peru TheJuan
+1111 Valve explain pls
2020-07-02 00:54
OK
2020-07-02 16:35
#35
OK | 
Peru TheJuan
Ok.
2020-07-02 16:54
maybe they're using the game deficit...
2020-07-02 00:55
maybe, brollan always has face like he is angry, i think its becuse he has pressure sensitive mouse so he has to squeeze his mouse with force (reason for angry face 😠) to activate the accuracy boost deficit... maybe
2020-07-02 00:58
lol good throwback
2020-07-02 18:44
the pros do spam with the deagle lol 0/8
2020-07-02 01:26
I swear to god, spam never works for me as well
2020-07-02 01:28
youtube.com/watch?v=tYpbAnAWFQY 2 of the kills he went for deagle spam hehe xd
2020-07-02 16:15
yea I mean fair enough, it definitely works. maybe im just unlucky. Im not a deagle player too I guess
2020-07-02 17:49
Don't spam like crazy, spam with longer intervals between the shots -- works 95% of the time.
2020-07-02 18:53
i'd say brollan is probably better than you
2020-07-02 16:33
Nothing wrong with that
2020-07-02 00:53
so weapons only have to be used as a one way street? deagle is definitely not op and it's fun to use, neefing it would make no sense whatsoever imo
2020-07-02 00:53
+1 on top of that getting a 3 bullet deagspam of without armor is pretty hard so u most like have to invest 1350 for being effective
2020-07-02 18:48
not op xd
2020-07-02 18:49
who said you should only one tap though??
2020-07-02 00:54
It was definitely 2-shot-kill in like 2014 but nowadays, I dont think so. I see a lot of pros hitting at least 2 shots and still not get the kill.
2020-07-02 00:54
depends on range
2020-07-02 16:32
Yea, I guess but I dont remember the last time I saw the deagle kill in 2 body-shots. It used to do like AT LEAST 40 damage per shot but now it seems like its more around 35 per shot.
2020-07-02 16:37
-1 its still 2 shot close range
2020-07-02 16:40
40 damage per shot still requires 3 body shots
2020-07-02 18:43
are you retarded? at close distance it does 70 damage in body
2020-07-02 18:50
At 1.5 meters range it gives 65 damage yeah at around 6-8 meters it's 35-40
2020-07-02 18:56
Yea, that's what I was thinking. I'm not talking about how the deagle performs if you walk up to a terrorist planting the bomb and shoot him in his back, I'm talking about situations where you usually see the deagle, which of course is long range and attempts at headshots (that hit the body instead). I guess the damage drop-off on range is/could be pretty severe.
2020-07-02 19:00
#64
 | 
France bigrat557
pretty sure there is also more damage when shot to stomach compared to standard bodyshot
2020-07-02 19:17
They never changed the damage.
2020-07-02 16:36
But it does still seem to perform differently than it used to, if you ask me.
2020-07-02 16:39
Mb cause ppl aim more for head, even when spamming so we see more head and chestshots instead of bellyshots
2020-07-02 18:47
#7
 | 
Poland rude_wredne
Yea its been said many times. Leave everything with deag as it is but make 3 shots kill not 2.
2020-07-02 00:54
#46
 | 
Europe AllowItFam
its 3 shots at mid range. close is 2 shots
2020-07-02 18:47
just don't play close angles against deagles i don't get how people still are talking about this
2020-07-02 18:48
only intelligent norwegian in this thread ))
2020-07-02 18:56
lol just never enter a bomb site then i guess mens)))
2020-07-02 18:58
who says thats not how its intended lmao
2020-07-02 00:55
OP decides how guns are supposed to be used
2020-07-02 20:09
u rite
2020-07-03 15:53
yeah dude why do people spray with the ak when it's intended to 1 tap as it kills with 1 hs hit??????????
2020-07-02 00:57
+1
2020-07-02 00:57
deagle is infamous for "one deags". never heard of one ak?
2020-07-02 01:25
#15
 | 
Denmark nrth_LUL
1 tap
2020-07-02 01:28
Infamous isn't equal to intended
2020-07-02 16:20
for 700 dollars you can kill someone faster in the stomach than an ak47 kinda broken isnt it?
2020-07-02 16:30
Not arguing with that
2020-07-02 16:31
ak is also famous for taps.. m4 is spray
2020-07-02 16:45
+1 2 hit body spam with deagle is stupid Spam rng makes the deagle better than cz at close range They should lower the rate of fire imo
2020-07-02 16:35
doesnt need any fix lul, if he is frther than 2 metres its 3 shot in the body and its son inaccurate itsn ot even funnyt
2020-07-02 16:36
What are you even trying to demonstrate? He said it is a three shot kill weapon from anywhere further than two meters, so what you do is provide a clip were you a practically sucking your opponents dick to prove it kills with two shot at close range, when that was never even denied by anyone.
2020-07-02 18:58
watch the 2nd part <3 you can two shot almost to 10 metres
2020-07-02 18:59
you do know that they had no armour cause the guy on the right died in 3 shots
2020-07-02 19:20
i have armor on lol
2020-07-02 19:53
Someone got ecoed lmao
2020-07-02 16:40
+1
2020-07-02 16:45
You obviously never played source because if you've had played it you'd realise how lucky we are with the current deagle.
2020-07-02 16:44
only problem with source deag was that it was pretty accurate while moving, kinda like p250 now. However all the other pistols were kinda shit.. :()
2020-07-02 18:45
#52
 | 
Europe AllowItFam
+1
2020-07-02 18:49
dumbest thread ive seen all day delete
2020-07-02 18:44
+1 but maybe they should nerf deagle full-auto and make it less accurate when moving.
2020-07-02 18:45
#45
 | 
Japan Legoshi
Me and my friend are expert deagle body shotters
2020-07-02 18:47
#47
 | 
Europe twitchy_
Deagle is grest as it is. Practise aim mens ))))
2020-07-02 18:48
+1 CSGO without deagle spamming would be more beatiful and skill-based
2020-07-02 19:13
i agree with you
2020-07-02 19:16
#70
 | 
Sweden Fizze
It's really nice when you hit 2 body shots and it gets - 95
2020-07-02 20:10
+1 wrote that some time ago and received hate
2020-07-02 20:10
Current deagle balance is optimal, in long range you need 3 body shots to kill
2020-07-03 16:03
Tikitakan
4.20
Gambit Youngsters
1.21
forZe
1.70
Nordavind
2.09
Endpoint
1.77
Movistar Riders
2.01
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.