Thread has been deleted
Last comment
Potter Casting
TaZ | 
United Kingdom ImFeelingMerci 
Potter's input whilst casting: -gasping -"ohhhh"/"ahh" in a guttural manner -"uh oh" with the occasional "ruh roh" Absolute shittest caster. It's one thing to have her as an analyst but seriously no more casting please. And no, it's not because she's a woman, Pansy was 100x better than Potter is and ever will be.
2020-07-02 04:30
Topics are hidden when running Sport mode.
She knows her audience
2020-07-02 04:35
Dumb NA fans?
2020-07-02 04:36
yes
2020-07-02 16:28
I aren't weeb But potter's good
2020-07-03 12:28
+1
2020-07-03 13:07
#5
 | 
New Zealand rOtten_97
I thought they got her to cast cos they didn't have anyone else available? You know, the false claims against henryg, sadokist not being here, etc?
2020-07-02 04:45
Well she must have been a last resort because she can't be a TO's first choice, that's for sure. But I'm pretty sure the HenryG stuff was way after they sorted the talent plus he lives in Europe so wouldn't be easy going to USA at the minute.
2020-07-02 04:48
i dont mind her casting. same for fiff
2020-07-02 04:54
Fiff talks a lot but at least his input is actually somewhat interesting at times and he has actual experience.
2020-07-02 04:55
Nt Imapet.Get ready to be rekted by GenG.
2020-07-02 05:25
> Get ready to be rekted > by GenG nah
2020-07-02 05:28
Geng is bad but 100T is worst.100T isn't having a proper coach.
2020-07-02 05:30
but he is from mother india :(
2020-07-02 05:33
Doesn't matter.I like players and coaches by their skills and not by their country.A guy who almost accepted a valorant coach offer is guiding jks to achieve more.Don't you see the irony.Also,check his achievements once daps left NRG/EG and how EG looked way better after kicking him.
2020-07-02 05:35
yeah nah but 100T still win
2020-07-02 05:36
Lul mate.You aint gonna win anything with imapet as coach.
2020-07-03 12:22
100T is only bad maybe because of liazz but still a solid team, navi is kinda bad because of perfecto but it's their biggest strength too and it's their double edged sword
2020-07-02 09:24
Liazz is underrated
2020-07-02 10:28
#77
 | 
Australia Teeth
yeah hes a -3/8 not a -8/8
2020-07-03 12:46
Wtf men((
2020-07-03 13:23
#35
Rob4 | 
Serbia e_loK
ok.
2020-07-02 06:58
#10
Dosia | 
North America Gc_29
pansy got hated on so hard
2020-07-02 04:55
Yeah, I always enjoyed her casts with Machine.
2020-07-02 05:03
she was fantastic for regular season pro league. her and machine casting the online matches was very entertaining, and I think they both did a great job. her only issue was ESL at the time trying to shove their own casters down everyone's throat, and putting them (her included) in matches they probably shouldn't have been casting in
2020-07-02 08:58
pansy WAS S0 gud
2020-07-02 10:20
She is only there because of gEnDeR EqUaLiTy
2020-07-02 05:09
Lol and women empowerment
2020-07-02 05:24
#21
 | 
Germany Jermen
She is a woman and Asian. 2 checks for diversity in one person. Saves them some money.
2020-07-02 05:26
Wet dream for politically correct orgo
2020-07-19 06:59
i think she's pretty good actually. i know what's happening in the game so i don't really need someone to explain the basics in detail too much, i just want some friendly conversation, some hype for the interesting plays and maybe some analyzing if there is time. she does that very well it's more of a matter of taste i guess, and cs_summit is a lot more relaxed this way (which i like a lot)
2020-07-02 05:20
Flag checks out.
2020-07-02 05:24
i agree. i wouldn't like her casting a major of course, but at a more laidback event I think she's just fine. i've been enjoying her on the show so far.
2020-07-02 05:30
+1 she is calm and i enjoy her casting, maybe she is not ready to cast a major final but for this online matches is good
2020-07-02 09:11
+1 better than machine casting his esea demos
2020-07-02 16:26
agreed. she's just a person that needs some time to get into it. Just hope she toughens up her voice a bit
2020-07-03 13:38
Lol.My dream talent lineup :- Casters :- Launders + Potter Casters :- Pimp + Fifflaren Analysts :- Pimp + Potter
2020-07-02 05:23
Good one. Best for sure.
2020-07-02 05:24
Thanks mate.
2020-07-02 05:27
No pimp launders and scrawny dream trio pls
2020-07-02 10:11
I kinda like Scrawny.He can be better with experience.He has that energy for casting.
2020-07-03 12:29
Yes but he speaks absolutely rubbishhh
2020-07-03 13:31
I think he deserves more time.
2020-07-03 13:47
When I die and go to hell. Satan will torture me by having these 3 fuckwits cast my afterlife.
2020-07-02 16:30
Lol.+1
2020-07-03 12:20
Its Leviosa not Leviosá
2020-07-02 05:28
You do understand that BTS is not a serious event when it comes to production? They always had different bunch of people on the couch cast in more of a fun environment and not a serious one?
2020-07-02 06:52
It's not fun. It used to be though.
2020-07-02 16:23
I'd make her cream tho 👌😎
2020-07-02 09:17
She sexy
2020-07-02 09:19
I miss pansy
2020-07-02 09:23
got any clips of it?
2020-07-02 09:27
Just watch any game she's casting. She does the same shit every round, just makes noises.
2020-07-02 16:24
potter is useless both as an analyst and even worse caster.
2020-07-02 09:31
#46
 | 
Austria mo_bamba
any caster > pimp
2020-07-02 10:16
She is a stupid WHOOORE!
2020-07-02 10:27
True, but it seems to me that other males are like beating her in the communication. But that is natural. Also man I dont like that guy who speaks as if he was sleeping. Slowly and just talking shit
2020-07-02 10:27
better than pansy /closed
2020-07-02 10:28
She also only do to repeat what happens in the past of a round. For that, you don't need a caster
2020-07-02 11:06
#55
 | 
United States xxxhoshi
almost like she's an analyst
2020-07-02 11:09
#57
ZywOo | 
France Rabqt
potter is hot
2020-07-02 11:27
Not even.
2020-07-02 16:25
May be good for single shot?
2020-07-03 12:30
When is CSGO gonna have a black woman caster
2020-07-03 12:28
I would love to see one.But you know racism exists everywhere.I get banned here 3-4 times for 2-3 days in every 15 days.I am a victim of racism.
2020-07-03 12:34
you suffer in india?
2020-07-03 12:38
I am victim of racism in HLTV.India is a much better place.There is some communalize propaganda ongoing.Apart from that all looks fine here.
2020-07-03 12:41
no poop fell in house?
2020-07-03 12:42
I aren't understand that.If you are asking about street shitting then FYI,it feels pretty awesome to shit in open stinky air.Do it yourself and feel the pleasure.
2020-07-03 12:44
at then throw shit at eatch other very nais
2020-07-03 12:45
That's not nice and we don't do that.If you like that you can do it.Noone gonna blame you.
2020-07-03 12:48
#73
 | 
Germany snicxx
100000% agree. she is so trashtalking and how she trys to analyse stuff is just cringe af. bring any caster and this one would be better.. even the tier 10 esea games caster at 4am.. everytime she talks.. you better mute the stream
2020-07-03 12:41
#79
rain | 
France Wvimis
Worst caster is launders. No reaction, no feeling.
2020-07-03 12:50
#80
 | 
Germany snicxx
still better than someone who is trashtalking like a gossip girl about football. like they think they know stuff or try to be smart
2020-07-03 13:06
"uh oh" with the occasional "ruh roh" Made me giggle, "Ruh-roh Shaggy, Scooby snacks"
2020-07-03 13:07
#83
 | 
Poland J__ac_pis
when it's comes to casting: Pimp >>>>>>>> any w*man i may not be used to women casters or i'm just sexist
2020-07-03 13:23
stopped reading at pansy
2020-07-03 13:24
Whats pansy even up nowadays ? still in esport ? she was actually a decent caster yet everyone hating on her
2020-07-03 13:28
HenryG besterestest.
2020-07-03 13:34
AVEZ
1.60
HONORIS
2.27
Gambit Youngsters
1.07
Syman
8.73
forZe
1.60
Nordavind
2.28
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.