Topics are hidden when running Sport mode.
bump
2020-07-02 16:23
0/8
2020-07-02 16:24
Cry
2020-07-02 16:25
cry more bra71lian fakeflag
2020-07-02 16:25
malding random KEKW
2020-07-02 16:29
you bra71lians are the only ones crying here the cry is free skippr
2020-07-02 16:30
I dont cry since my people is not ur shit lul idk why accuse so much 'fakeflaag, fakeflaag' I real cheer for them and have another teams to cheer. since u are an ARG I can laugh rrelax
2020-07-02 16:33
The cry is free noscene
2020-07-02 16:37
isurus, 9z
2020-07-02 16:42
Brazil more majors than NA NT KKKKKK
2020-07-02 16:35
How many grandslams
2020-07-02 16:37
this is not tennis?????
2020-07-02 16:37
hes drunk bro wth dont giv a fc
2020-07-02 16:39
ok mr Federer
2020-07-02 16:42
could be all day talking about sports, but there are two facts: na has one major and usa is never gonna win a wc
2020-07-02 16:39
2020-07-02 16:41
i mean major is the most important tournament
2020-07-02 16:47
based on what?
2020-07-02 16:55
based that its the only tournament sponsored by the creator of the game?
2020-07-02 16:56
outdated name
2020-07-02 16:29
0/8
2020-07-02 16:25
wtf is that xeppaa clip
2020-07-02 16:30
??? Xeppaas crosshair doesnt align with where the target is (because he didnt know where he was) that clip makes no sense
2020-07-02 16:32
I wouldnt talk anything more but shouldnt leave someone in dark. Those locks arent too accurate
2020-07-02 16:35
kinda ovius?
2020-07-02 16:35
what happened on the 8th of July 2014?
2020-07-02 16:36
i dont wanna know
2020-07-02 16:39
what is going on with xeppaa
2020-07-02 16:34
#19
 | 
Myanmar Guzhas
how is these the best "Evidence" that you got?:D must be trolling to look at these and think that he's cheating:D
2020-07-02 16:36
the locks are legit..
2020-07-02 16:39
#33
 | 
Myanmar Guzhas
:D:D:D leaf and his teammate knew that someone is flanking, he just spammed the wall at a random location, coincidence that he "locked" on to someone. 2nd clip is not even considerable as "evidence" wtf, just him saving and clearing a corner?? brazilians are trolls ngl
2020-07-02 16:45
they already burned that pc, thats why its a daily reminder..
2020-07-02 16:49
i swear u brazilians are balding so bad, that you even watch tier3 cs Mythic vs Chaos and watch only leaf's pov HAHAHAHAH CRY IS FREE CHAOS 2:1 MIBR
2020-07-02 16:42
can u grow up maybe
2020-07-02 16:43
Espada
1.41
Singularity
2.83
Eclipse
2.52
Northern Forces
1.52
Complexity
1.34
MAD Lions
3.13
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.