Thread has been deleted
Last comment
FalleN FER Felps Boltz TrK
Brazil xaxexixoxu 
Kng is too much inconsistent. Taco good guy, good teammate but his skill ceiling is low. Trk showed some work. Felps and Boltz are solid superior picks.
2020-07-03 01:03
Topics are hidden when running Sport mode.
hmmmmm
2020-07-03 01:04
#2
 | 
Canada cobainnn
xaxaxaxaxa
2020-07-03 01:05
very good team,could probably reach ESEA Advanced Playoffs
2020-07-03 01:05
#22
 | 
United States dusq
LOL
2020-07-03 01:21
in north america
2020-07-03 11:25
kng to inconsistent??? xcxaxaxaxaxax the best mibr player rn
2020-07-03 01:05
nah bro hes way too inconsistent.. this guy is on to something
2020-07-03 01:09
#18
 | 
Brazil pooternd
sometimes he is top fragging and sometimes he just can't even kill one guy, he's bad and old
2020-07-03 01:12
Like Fallen and Fer?
2020-07-03 01:15
this summit was the first negative rating event from him since dreamhack anaheim
2020-07-03 05:17
kng being god online? nothing new...too bad that he is really really bad on lan. cant wait for their performance being way worse when lans are back
2020-07-03 11:24
#5
 | 
Brazil D1sco
-boltz keep taco
2020-07-03 01:05
+1 most underrated player on this planet. everyone he has been on a team with always says good things about him and how he was a great teammate and very good and useful
2020-07-03 01:17
#6
 | 
United States xxxhoshi
felps got booted cause his playstyle conflicted with fer's
2020-07-03 01:06
Fer is not even rushing anymore. He can't afford dieing anymore for the team without cold to save the round after.
2020-07-03 01:09
"fer is not rushing" omegalul look at overpass, hes rushing mid (fonte) and connector (liga) look mirage, hes rushing connector (liga) and underpass (rato) hes still the same old fer, but smater, he knows when and how to push
2020-07-03 05:31
they just need to start cheating again fallen + aimlocks and amazing reads = major winner fallen without aimlock and potato reads made by tarzan = losing against chaos with their coach
2020-07-03 01:06
#29
 | 
United States Amerika!
Your silver is you thought Fallen cheats Those were actually the dumbest clips I've ever seen
2020-07-03 05:19
#32
 | 
Brazil yureka
play cs professionally for 15 years to use cheat and end his entire career. I've never seen anyone dumber.
2020-07-03 05:33
#33
 | 
United States Amerika!
IKR hltv is getting dumber by the year
2020-07-03 05:34
yeah he needed to cheat to get relevant in csgo he was a complete bot before and now he is again so nt fattie
2020-07-03 11:13
I dont think he ever cheated but he had waaaay worse clips in LG than leaf.
2020-07-03 12:45
boltz is like dosia, washed up, fat and ugly mibr is dead, top20 team but thats it
2020-07-03 01:06
boltz is sexy.
2020-07-03 01:08
Dosia isn't fat or ugly wtf Plus hes not washed, he had some sick clips lately
2020-07-03 01:10
sick clips in mm even I get that lol
2020-07-03 01:25
im sure your clips are just like dosias
2020-07-03 11:18
Im sure your tits are just like dosias
2020-07-03 13:14
2020-07-03 12:53
#11
 | 
Brazil TACOburner
kng is the 3rd best player in mibr rn
2020-07-03 01:08
cuz he plays awp 90% of the time.
2020-07-03 01:11
great MDL team
2020-07-03 01:09
#17
fnx | 
Canada AryaGOD
omg
2020-07-03 01:12
#23
 | 
Brazil KnockerXV
I don't know who could do the entry, maybe fer? he has a very nice aim. Boltz would be the Support, Felps the lurker, trk rifle. I would love to see that team playing. Felps is way more reliable than Kng, he is too inconsistent.
2020-07-03 01:21
also double awp these days is not that effective anymore. all teams knows how to counter that. having felps and boltz, much better riflers would make more for a solid team.
2020-07-03 01:29
#27
 | 
Brazil KnockerXV
Agreed, but in reality i don't think Fallen would ever kick taco. I like him but not as a player haha.
2020-07-03 01:40
#24
JW | 
Norway jatakk
#bringbackFNX
2020-07-03 01:23
- boltz + steelega FalleN is washed up as IGL, he should give that role to another player.
2020-07-03 05:19
fallen as igl fer+felps together again wouldnt work
2020-07-03 11:23
-taco +felps
2020-07-03 12:50
blotz farting his ass wtf
2020-07-03 12:51
felps and boltz were kicked 2 times already tho lol
2020-07-03 12:53
fallen fer taco trk and coldzera....mibr ez top 3 again but unfortunately this will not happen :( . if is not coldzera...kngv is good, no one should replace him
2020-07-03 13:00
#46
 | 
Portugal astacp
actually i never understood why boltz was kicked in the first place but ofc we dont know much things that happen with them. also i think its about time to fallen step out from playing.
2020-07-03 13:17
Rooster
2.65
AVANT
1.46
Nexus
1.73
SJ
2.11
Renegades
1.13
Chiefs
5.65
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.