Thread has been deleted
Last comment
MojoOnPC CORONA
roeJ | 
Finland kallehosta 
This lad with a big fanbase says shit like this? twitter.com/MojoOnPC/status/128160503296..
2020-07-10 20:34
Topics are hidden when running Sport mode.
> big fanbase hahahahha this guy is irrelevant
2020-07-10 20:35
> big fanbase hahahahha this guy is irrelevant
2020-07-10 21:26
> big fanbase hahahahha this guy is irrelevant
2020-07-10 20:35
> big fanbase hahahahha this guy is irrelevant
2020-07-10 21:26
who?
2020-07-10 20:35
+1
2020-07-10 20:39
#40
 | 
Hungary subzera
a guy who used to make decent videos 3 or 4 years ago
2020-07-10 21:20
No, he should stay 5 years at home until scientists develop a succesful vaccine. He might die of hunger meanwhile tho, only the strongest will survive this deadly virus
2020-07-10 20:35
Why are Bulgarians always believing in conspiracies?
2020-07-10 20:37
We are not
2020-07-10 20:38
"No, he should stay 5 years at home until scientists develop a succesful vaccine. He might die of hunger meanwhile tho, only the strongest will survive this deadly virus"
2020-07-10 20:38
What exactly is conspiracy material in this?
2020-07-10 20:39
"Corona doesn't exist, people go out".
2020-07-10 20:39
I never said it doesn't exist.
2020-07-10 20:40
#53
cry | 
Faroe Islands surni
dont talk to russians please
2020-07-11 11:56
he's never said smthg like that
2020-07-10 20:40
Dolbaeb go educate)((((
2020-07-10 20:51
chel ti...
2020-07-10 21:19
Are you ebanutiy? Corona will stay with us for few years, we have no choice, he's right
2020-07-11 12:01
Nothing wrong with going on a vacation now that most countries are easing on their lockdown. but then to say "fuck corona" makes it seem like you arent taking the necessary precautions and not taking covid serious
2020-07-10 20:57
#41
 | 
Hungary subzera
ok romanian
2020-07-10 21:20
#79
 | 
Korea XigNw0w
That's not Romanian flag.
2020-07-13 13:43
Damn that's a name I haven't heard in 4 years
2020-07-10 20:37
dead channel loser. who cars
2020-07-10 20:38
Well, he's not dead yet and still can spread the virus.
2020-07-10 20:41
Cant imagine how much money he made with the csgo sites , look at the car he bought twitter.com/MojoOnPC/status/119857955404..
2020-07-10 20:41
#49
 | 
United States Jaksin
damn he thicc
2020-07-10 21:29
#72
 | 
Switzerland Jeded
I'm pretty sure he owns one of the sites that rent out the skins to players
2020-07-13 13:27
#15
 | 
Poland morosek
Big fanbase About 50 likes under his tweets lmaooooo Its 2020, not 2015.
2020-07-10 20:41
looks like an f word and ive never heard of him
2020-07-10 20:41
This is the guy who sexed juliano. pls respect him
2020-07-10 20:42
Isn't he the guy who tried to roast Anomaly with fake informations and with a shitty rap video and Anomaly basically won without even noticing this guy trying to roast him?
2020-07-10 20:44
i didn't know this men.
2020-07-10 20:45
I found it youtube.com/watch?v=Lsp5tiXax7w&t He is talking about anomaly advertising gamblink meanwhile he did the same
2020-07-10 20:46
wtf AHAHHAHHAAHAHAAHAHAHAHAHAHAH i hope it's just a joke. seriously, wtf is this :DDDD also, how is this on spotify :DD
2020-07-10 20:49
The funny thing that he really think that Anomaly abuses his dad and it's not for just the videos lol. Also talk about that Anomaly forces kids to gamble their money meanwhile he literally advertise a gamble site under this video.
2020-07-10 20:53
you're right :D
2020-07-10 21:03
disliked instantly after hearing the paul walker line
2020-07-10 21:16
And there's something that almost as worst as this. He says something like "I go full throttle like McSkillet" In case you don't know McSkillet was a csgo youtuber, very rich guy but he had some problems and he went on the wrong side of the road full throttle and killed a mother and her daughter by that accident as well as himself.
2020-07-11 11:54
that wasn't an accident that was plain murder
2020-07-11 12:11
#57
device | 
Denmark 4vs0
Ur understanding of the word “accident” is flawed
2020-07-11 12:14
who the fuck is that
2020-07-10 20:46
Hes always been a retard
2020-07-10 20:52
kkkkkkkkk anomaly killed him
2020-07-10 21:05
reckt
2020-07-10 21:15
he is irrelevant, he can die idc, unfunny retard
2020-07-10 21:05
Wow he's still alive?
2020-07-10 21:06
corona is a conspiracy to get rid of boomers which were born during babyboom. also to save environment. they tried for years to find an agreement to save the environment but never had success like during g7. the economy is on a low and it will take many years to get back to the old level if even. same with airports. it will take years to work on 100% capacities again.
2020-07-10 21:11
i think its way simpler. Media likes big storys even if they have to pump it up them self. In serbia last year more ppl died from the flue then from corona. Old ppl will die if they fart to hard, big deal
2020-07-11 12:15
true, but this doesnt explain why politicians are making such a huge thing out of it.
2020-07-11 12:16
well if they dont ppl woud say they try to hide something, they are presured to act as they do so ppl woud not make theorys about it. They still do tho but hey it is how it is
2020-07-11 22:03
The real question is: how he still have money
2020-07-10 21:15
i think he owns lootbear
2020-07-10 21:38
I heard he is also investing in stocks and such together with his dad
2020-07-11 12:25
MojoOnPc in 2k20 lulw
2020-07-10 21:17
I mean he's a dropout, what did you expect?
2020-07-10 21:21
so is elon musk whats your point? Im a drop out and earn 20/30% more then my frends all my frends who laughed at me for droping out, and im only 22 not earning half of what i will in 5 years. I hate the "drop out" point only salty ppl who finished big coleges and work for minimum wage say shit like that
2020-07-11 12:13
so is elon musk whats your point? Im a drop out and earn 20/30% more then my frends all my frends who laughed at me for droping out, and im only 22 not earning half of what i will in 5 years. I hate the "drop out" point only salty ppl who finished big coleges and work for minimum wage say shit like that
2020-07-11 12:25
damn now im a copypasta :D now i really did it all :D <3
2020-07-11 22:04
good job mens))))
2020-07-12 08:30
There is a difference between people like Elon Musk and some shitty youtuber
2020-07-13 13:23
He's irrelevant af wdym? Hes more irrelevant than DiG and mibr rn
2020-07-10 21:22
+1
2020-07-13 13:33
#44
rigoN | 
Belgium ZxTox
My boy mojo <3
2020-07-10 21:23
what a dumbass, he might not be in danger but the people that are older are in real danger, he doesnt think that when walking on the street he might infect the people hes passing by, what a no brain millennial
2020-07-10 21:28
#50
 | 
Greece Petsos
who cars dude he was enjoyable 4 years ago now he is irrelavant af
2020-07-10 21:31
#60
cry | 
Faroe Islands surni
whp
2020-07-11 12:19
he doesnt have a big fanbase anymore lol, who cares
2020-07-11 12:34
cursed
2020-07-11 22:05
Where the hell he has big fanbase? He was an casual YT contentmaker
2020-07-12 08:32
I will punch him right into his cocky face,wheh i gonna be in Belgium
2020-07-13 13:25
99.6% Survival rate, hilarious how something so silly can be seen as controvertial because you're all idiots who buy into the fearmongering propaganda. btw Mojo is largely irrelevant in today's csgo climate.
2020-07-13 13:26
#75
device | 
Denmark JKTP
UK survival rate 85%
2020-07-13 13:36
91% in Spain which is where he is now, Numbers is shit in Belgium tho (where he comes from)
2020-07-13 13:41
#78
device | 
Denmark JKTP
But he did say #74
2020-07-13 13:42
#74
device | 
Denmark JKTP
"TO CLARIFY : WHEN IM OUT IN PUBLIC AROUND PEOPLE I WEAR A MASK ALWAYS AND I DONT GET IN TOUCH WITH PEOPLE WHO ARE AT RISK My point is that whenever shit hits the fan, you need to make the best out of it. Understand the situation and be cautious but dont live in fear. Love" - Mojo
2020-07-13 13:36
what a retarded "yolo" twitt
2020-07-13 13:40
Winstrike
2.80
Syman
1.42
AGO
1.68
HONORIS
2.14
AVANT
1.25
Paradox
3.74
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.