Thread has been deleted
Last comment
I met Twistzz
Jame | 
Netherlands decentyoungman 
imgur.com/a/7X6H9eJ met him on the job, was exiting the building where he's staying and saw him through the glass hate the pic tho, wish I shaved and figured out how to smile oh well, thanks Russel for taking a pic with me! nice guy
2020-07-11 13:47
Topics are hidden when running Sport mode.
should have posted this on reddit, virgins on here will try to roast you
2020-07-11 13:49
I got 1 upvote 0 comments on reddit before I deleted it, hltv mens are way cooler roasts are fine
2020-07-11 14:00
so we are just 2nd choice and then you try to sweet talk it thats exactly what reddit cucks do
2020-07-11 14:45
hltv is not second choice, but I always recognised Reddit appreciates these pictures
2020-07-11 19:04
reddit is so fucking overmoderated
2020-07-12 16:56
#97
 | 
United States iamkillyou
didn't have to do twistzz like that man
2020-07-12 17:24
nt virgin
2020-07-12 17:26
Cool but how??
2020-07-11 13:56
nice
2020-07-11 13:50
Can you even call thuisbezorgd a job though? That is the real philosophical question.
2020-07-11 13:50
You get paid = job.
2020-07-11 13:53
Okay, you are right man. Sorry for being mean to you :( Nice picture! Are you sure that is Twitzz though cuz kinda looks like Kjaerbye to me?
2020-07-11 13:57
Okay, you are right man. Sorry for being mean to you :( Nice picture! Are you sure that is Twitzz though cuz kinda looks like Kjaerbye to me?
2020-07-11 13:58
nice
2020-07-11 13:51
where are you living in
2020-07-11 13:52
".nl"
2020-07-11 13:52
#120
 | 
Finland 5way
murica
2020-07-12 18:35
Did you tell him "from HLTV with love"?
2020-07-11 13:52
Thuisbezorgd a neef
2020-07-11 13:52
word rijk hier a niffo
2020-07-12 14:26
was maar ja nee
2020-07-12 17:23
You shouldnt post that in hltv
2020-07-11 13:53
y?
2020-07-11 13:55
what a eye brows btw
2020-07-11 13:54
Nice pic mens)))
2020-07-11 13:55
nice, you did what all the hltv kids that call you cringe dream about you have a memory forever:)
2020-07-11 13:55
so far hltv kids are pretty nice and i appreciate them :D but yea ill cherish this :>
2020-07-11 14:35
Actually surprised the majority is kind honest comments
2020-07-11 14:36
cringe
2020-07-12 17:24
why
2020-07-12 18:10
when did i ask?
2020-07-11 13:56
#53
 | 
Denmark Notallama
who?
2020-07-11 14:53
Nt s1lenceeee
2020-07-13 12:59
What do you do for a job deliver food or something
2020-07-11 13:57
#103
 | 
Netherlands staticNL
yea he does, thuisbezorgd is a food delivery service (it literally means "homedelivered")
2020-07-12 17:27
not a bad smile mens
2020-07-11 13:59
thanks my mens
2020-07-12 13:59
Nice, very cool
2020-07-11 13:59
it is super cool!! thanks
2020-07-12 14:09
This is a good pic wtf men stop stress))
2020-07-11 14:02
thanks suomi
2020-07-12 14:22
liquid hq still in nl. nice.
2020-07-11 14:03
that is a picture of Golden with Johnny Depp dude
2020-07-11 14:03
ur so lucky. also nice smile too be honest #confident
2020-07-11 14:04
it looks kinda fake probably because I was trying to figure out how to smile but thanks :D
2020-07-12 14:23
#35
 | 
Turkey Xetax
PogU
2020-07-11 14:05
You look good mate and you took good selfie Lucky you!
2020-07-11 14:18
thank you! lucky me indeed!
2020-07-12 14:24
Dude, you look nice tho
2020-07-11 14:28
Nice pic mens)))
2020-07-11 14:30
nice men)))
2020-07-11 14:31
thats nice man, and the pic is good, dont be worried ;)
2020-07-11 14:40
nice Mister ANELE
2020-07-11 14:43
excellent camera angle mens)))
2020-07-11 14:45
yea that was pretty low iq from me
2020-07-12 16:49
#45
 | 
Czech Republic Rewask
Cool, pic is good mens))
2020-07-11 14:45
#47
 | 
Sri Lanka khorkalba
Shame it's Twistzz and not one of the cool pros...
2020-07-11 14:47
He is so cute 😻😻😍
2020-07-11 14:48
I hope u did not caught rona! nice pic!
2020-07-11 14:49
thanks! i doubt sexy twistzz could get the rona!
2020-07-12 17:22
#50
 | 
United States xcalibot
twistz looks so manly here, ill suck his cock for 20$
2020-07-11 14:49
Wait what happened to his teeth wtf. Did chewing gum fucked them up???
2020-07-11 14:50
#52
arT | 
Serbia d1ckson
Wroom wroom
2020-07-11 14:52
nice man but wtf are you a fakeflagger?????
2020-07-12 14:06
I envy you :D
2020-07-12 14:12
I envy myself from couple days ago :P
2020-07-12 17:22
Cool
2020-07-12 14:12
right!
2020-07-12 17:22
Two cuties <3
2020-07-12 14:13
<3333
2020-07-12 17:22
Where are ur masks
2020-07-12 14:13
0/8
2020-07-12 14:17
He looks old af
2020-07-12 14:50
I'd love to split your ass in two
2020-07-12 14:51
i car a lot mens
2020-07-12 16:49
#70
 | 
North America karalumano
touch his hands for improve aim. but you didnt touch right ?
2020-07-12 14:56
omg i gave him fist bump with my right hand :D ima check my aim soon, thx men
2020-07-12 16:47
looks like a gay couple
2020-07-12 16:50
eyes of a bug
2020-07-12 16:50
#76
 | 
Sweden fastflop
Doesnt twistzz live in canada or where was this
2020-07-12 16:53
some apartment in NL
2020-07-12 17:20
correction, new liquid facility
2020-07-12 17:54
is liquid located in netherlands now?
2020-07-12 21:05
they have been since forever i think
2020-07-12 23:11
How are they even playing NA online tournaments from there? Their ping would be so high
2020-07-12 23:13
they have locations in na
2020-07-12 23:15
who?
2020-07-12 16:57
Did he ask for sucki sucki?
2020-07-12 16:57
Gj bro
2020-07-12 16:58
thanks my aussi mens
2020-07-12 17:21
I'm actually russian but that's OK :)
2020-07-12 17:23
#81
device | 
Denmark JKTP
Bro what you handsome af No homo
2020-07-12 17:00
really? thanks :)
2020-07-12 17:19
Yeah, in Denmark many girls prefer colour over white. I can't speak for Netherlands but you could easy get a solid girl here
2020-07-12 18:51
well sure but it's a pretty bad pic of me, not one where I would go "ooohh sexy Arab" :P but thanks
2020-07-12 21:01
I don't think id ever say that AHAHAH
2020-07-12 21:01
Nice bro ! I love twistzz nohomo , but i think i will never meet him 🥺unfortunetly :/
2020-07-12 17:09
never say never bro! i randomly see him through the glass and im like wtf
2020-07-12 17:19
ok
2020-07-12 17:13
Hi Twistzz! Keep up the good work and good luck on your future endeavors! I will always support you guys and lets get another major! :)
2020-07-12 17:17
Another lol
2020-07-12 17:26
You look very handsome.
2020-07-12 17:21
Look his instagram story! Twistzz posted this thread on story.
2020-07-12 17:25
Today??
2020-07-12 17:27
Ye
2020-07-12 17:28
Yes. 30 minutes ago.
2020-07-12 17:29
I saw it, cool.
2020-07-12 17:28
#100
 | 
Netherlands Lurox
bro ik wacht nog steeds op me kapsalon.
2020-07-12 17:26
dan moet je bij de turk zijn makker
2020-07-12 17:54
You are some muslim or something????
2020-07-12 17:27
Is he in NL??
2020-07-12 17:27
He put your post on insta story. Now I am interested. What did you talk to him??
2020-07-12 17:31
not much bro I just approached him with wide eyes and asked for a pic also made sure he knew I deagd him in dm, kek
2020-07-12 18:12
Hahahaha nice
2020-07-12 18:32
Did you sex him? I would.
2020-07-12 17:32
no masks? you got corona
2020-07-12 17:56
POG. U MADE INTO TWISTZZ'S INSTA STORY
2020-07-12 17:58
IKR
2020-07-12 18:10
Loads of pro's actually live in the Netherlands, ping is the lowest in EU I heard.
2020-07-12 18:37
They have a new Liquid facility there
2020-07-12 18:44
They are in the Netherlands currently? Or this was another time?
2020-07-12 18:53
#126
 | 
Asia Blitzer
he is visiting the new liquid facility in netherlands
2020-07-12 18:56
cool
2020-07-12 21:46
#125
 | 
Asia Blitzer
congratz bro btw looking at his name I bet you have family there
2020-07-12 18:54
Name checks out
2020-07-12 18:56
nice
2020-07-12 19:26
Congratz bro, its so nice!
2020-07-12 23:12
was like a dream bro :D
2020-07-13 12:56
#135
 | 
Poland Roxin
U so hot men)))
2020-07-12 23:13
thanks mens you too!
2020-07-13 12:55
he even posted it on his insta
2020-07-12 23:14
i'm so jealous you met twistzz that's so cool
2020-07-12 23:15
im jealous of myself :>
2020-07-13 12:33
#140
 | 
Slovakia weedko222
Who ?
2020-07-12 23:23
does he speak dutch?
2020-07-12 23:25
I don't think so but i think his dad's dutch iirc
2020-07-13 12:59
wait hes in the netherlands?
2020-07-13 13:00
Winstrike
2.43
Syman
1.54
Endpoint
1.81
Movistar Riders
1.96
Ground Zero
2.75
Rooster
1.43
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.