Thread has been deleted
Last comment
Grim
cry | 
Faroe Islands surni 
Grim is so good. People dont realize how good he is men. I think Liquid will be top1 with him. What your opinion on him?
2020-08-02 15:45
Topics are hidden when running Sport mode.
A GOD
2020-08-02 15:46
#2
God | 
Poland henlo
i think his chances are looking pretty grim
2020-08-02 15:46
axaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxaxxaaxaxaxaxaaxaxaxaxaxa +1
2020-08-02 16:21
haHAA
2020-08-02 16:37
LOL haha xaxaxa omegalul rofl
2020-08-02 19:33
ok, he is ok
2020-08-02 15:46
Overrated
2020-08-02 15:46
#5
 | 
Portugal NabasKi
He obviously played well in Triumph, let's see how it goes in Liquid.
2020-08-02 15:48
imagine if he can't replicate his performances on LAN and liquid end up with a dud
2020-08-02 15:49
He is still better than shitr0
2020-08-02 16:00
not every player can adapt like nitro could, he was special in this way
2020-08-02 16:57
He had charisma and respect, something like Zeus in NaVi had. Wondering how it'll end up with trashtalkeveryone2k leading
2020-08-02 17:10
just imagine -stew2k + ALEX what an amazing team it can be
2020-08-02 19:00
To be kinda objective... It can be amazing even with -nitr0 +ALEX, but yeah... That would be awesome It's strange that ALEX is not interested in CS anymore, or atleast it looks like that
2020-08-02 22:52
Then they replace him he was cheap
2020-08-02 16:01
#16
 | 
Portugal NabasKi
Was he? Didn't know how much they paid for him.
2020-08-02 16:16
He def was
2020-08-02 18:39
There is no LANs
2020-08-02 17:02
I think the exact opposite, I think he will flop and be out of the team in less than a year. He is not even signed yet right? He is only on a trial?
2020-08-02 15:56
pretty sure he will stay on trial first
2020-08-02 18:56
#9
 | 
Denmark giefleve
Yea, he really good at baiting.
2020-08-02 16:01
#11
jdm64 | 
Luxembourg ekwi
I wanna be optimistic, but we haven't seen them play with him yet. Maybe the honeymoon phase with him just keeps going and it's like they're their missing piece, maybe it'll be one of those cases where they add a talented player but remain less than the sum of their parts. Who knows.
2020-08-02 16:03
#12
 | 
Germany snicxx
he is good, yes. so hoping for 1v9 games every time
2020-08-02 16:09
He is good, yes... But he can't make Liquid #1
2020-08-02 16:09
Why not astralis isn’t on top so they def could be
2020-08-02 16:12
We cannot make predictions during the online era Maybe Astralis will regain #1? (I have doubts, but everything is possible) Maybe NaVi will again play like in Katowice and retake #1? We should wait till LAN comes back But imo, Grim can't boost Liquid to number #1
2020-08-02 16:23
I don think he can boost them but a confident liquid is the best team in the world
2020-08-02 18:41
ok But no, it isn't
2020-08-02 18:44
Yes they are the most skilled lineup in csgo and are historically better than Navi and vitality Navis first win was i Katowice where they were the best team easily only astralis can beat liquid consistently
2020-08-02 18:49
What? But ok #33
2020-08-02 18:51
And at Kato they def could have beaten Navi the were on a roll until simple won that 1v4 on d2 if they win that map who knows what happens on 3rd
2020-08-02 18:55
S1mple is the part and the main power of NaVi By your logic I can say that if NaVi hadn't joined the server, Liquid would have won them But ok #37
2020-08-02 19:03
Negative a 1v4 should never be won unless they are autistic if he doesn’t win that they are in full control of that game
2020-08-02 20:44
One round can't save 16-11 lose lol There wasn't "a full control of that game" And last map was Overpass - very strong NaVi map at that time But ok #43
2020-08-02 21:35
I think ez top1 on LAN
2020-08-02 16:12
never ever seen him play before lol
2020-08-02 16:17
Depends how he does on LANs. Also him and ELiGE play the same role so ELiGE will probably take nitr0s old role. I still wished that Twistzz would be entry fragging though since he has really good first bullet accuracy. I feel like his aim is wasted as support.
2020-08-02 16:24
what is elige role? just curious
2020-08-02 16:30
Entry fragging. Him and stew both entry.
2020-08-02 19:31
yes he has insane aim but sorry NA can't be top 1 with aim just like faze.
2020-08-02 16:32
#23
 | 
Finland Lupuu
Faze fan 2020 LUL
2020-08-02 16:35
faze fan since 2017 problem?
2020-08-02 16:54
#27
 | 
Russia ToughGuy
Grim didnt play for liquid yet and already overatted
2020-08-02 17:00
+1 haha
2020-08-02 18:52
#29
tarik | 
Norway MD!
NA onliner
2020-08-02 17:03
Problem with these "NA prospects" is that NA doesnt really have a t2 scene. There's a bunch of t3 teams, and there are major teams that get direct invites to the big tournaments. There's no guarantee that he's not going to be a flop at t1 level.
2020-08-02 18:44
Not to mention there was a T2 scene like Orgless but they never had any support from orgs. Orgs like TSM, Misfits, Rogue, etc could have supported them but without support the mojority of the T2 NA scene went to VALORANT.
2020-08-02 19:32
Orgless werent t2. You cant be t2 if you dont have an org. They would've been t2 if they found an org and brought their view of the proper team structure to life.
2020-08-02 19:47
#35
NiKo | 
Russia reguix
my opinion that floppy>grim
2020-08-02 18:48
Where were you guys before??? A lot of people saw hım after that Mibr vs Triumph. Before that probably everyone would like to say NA player NA brain. But i hope Team Liquid will change his career.
2020-08-02 18:53
#47
fl0m | 
Norway MarsPi
I've been saying this since april
2020-08-02 19:36
I love the new trend of giving younger talent a chance at tier one instead of just shelling out hundreds of thousands on a player. Only time it makes sense is when someone like Coldzera or Bubzkji is on the market, obvious top tier talent. Fragging wise, hes a upgrade no doubt. Sounds like TL have a good idea on how they wanna use him based on everything theyve been saying too. Even if he's just decent, itll be masked by having 3 top 10 players on his team. If he can be at least as good as perfecto, which I'm confident he will be far better than, TL struck gold. Gives him time to get comfortable before LAN comes back too.
2020-08-02 20:54
#51
JW | 
Ireland Sodaking
i wouldn't say top 1 just yet but he will 100% be an improvement and anyone who says otherwise is either baiting or retarded
2020-08-02 20:58
Should be an upgrade but really no way to tell until we get back to LAN CS. This random online shit is just random online shit, no real way of telling who is the top team. Just look at HLTV top10 since this pandemic started...more fluctuation than I can ever remember since the creation of the ranking system.
2020-08-02 23:44
Endpoint
1.85
LDLC
1.91
AVEZ
1.58
HONORIS
2.33
AGO
1.68
HONORIS
2.14
Bet value
Amount of money to be placed
Winning
Odds total ratio
-
Login or register to add your comment to the discussion.